Ik dacht dus precies hetzelfde. Als ik zie dat een museum (of dierentuin of pretpark of wat dan ook) een bijzondere dag heeft met gratis toegang of een speciale activiteit die veel mensen trekt, is dat een reden om mooi een andere keer te gaanquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:03 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Nog een tip: het is dat weekend echt belachelijk niet-leuk-druk in NEMO. Als je daar niet goed tegen kunt zou ik echt dat weekend vermijden. Als je daar weinig last van hebt is NEMO geweldig.
Wij zijn laatst naar naturalis geweest, was leukquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:35 schreef Kyara het volgende:
Goed herstel voor je moeder BE!
Wij willen in de herfstvakantie weer een keer naar Naturalis.
Supersuf. Ik fietste weg van de parkeerplaats van de lokale jumbo en nam de bocht wat kort en m'n achterwiel pakte het gootje van het hek mee (waarover zo'n groot metalen hek schuift). Achterwiel schoof weg en daar lag ik. Ik rijd op een tweewielbakfiets btw.quote:
Ah, ik had er een met 3 wielen voor ogen. Met 2 wielen snap ik het beter.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Supersuf. Ik fietste weg van de parkeerplaats van de lokale jumbo en nam de bocht wat kort en m'n achterwiel pakte het gootje van het hek mee (waarover zo'n groot metalen hek schuift). Achterwiel schoof weg en daar lag ik. Ik rijd op een tweewielbakfiets btw.
Ik heb spierpijn, ben wat stijf en ik ga met m'n blauwe benen morgen maar niet in een rok naar kantoor, maar verder ben ik oke. Ben ook bewust een extra lange route naar huis gefietst daarna. Even weer vertrouwd raken. Kindjes waren het al vergeten toen ik thuis kwam, maar toen kwamen bij mij de tranen pas. Stom.
Handig zijn babbelbox! Heeft ie van z'n moeder (nee, niet die andere) exode!
En wat fijn dat je moeder al even gestaan heeft BE!
Hier ook een die erg fanatiek is met loten verkopen. Ze wil de meeste verkopen van de club want dan wint ze een hoodie van de club. Ze staat nu derde. Dus na een weekend geen tijd er voor gehad wil ze morgen weer aan de bak.quote:Op zondag 1 oktober 2023 18:40 schreef exode het volgende:
Wat zal je geschrokken zijn Tink, gelukkig alleen blauwe plekken.
B is dit jaar erg druk met de Clubactie, hij moest even een drempel over maar nu blijft ie maar gaan. Hij loopt voor zijn Scouting. Ook wel handig want zo kwamen wij erachter dat het huis van de overburen binnenkort te koop komt en dat deze helaas boven ons budget is.
Hij staat namelijk bij elke deur nogal lang te ouwehoeren en hoort dus van alles.
Ik heb ze gisteren in de prullenbak gemikt. Ik ben niet-spelend-lid en kreeg ook zo’n boekjequote:Op maandag 2 oktober 2023 07:18 schreef LeSage het volgende:
Wij kregen vorige week clubactie boekjes en daar heb ik precies nog niets mee gedaan. Ontzettende hekel aan. Is via het voetbal, iedereen krijgt zelf 0,50 per verkocht lotje en de winnaar krijgt een arrangement voor PSV![]()
Kreeg van een collega zelfs een oproep via whatsapp in de werkapp of we loten wilden kopen. Echt zo geen behoefte aan.
De grote grap is dat je dus niets hoeft terug te geven, omdat je er niet om gevraagd hebt (tenzij je toestemming hebt gegeven voor de foto's middels een overeenkomst). Ik ben heel blij dat hier alles online gaat met een watermerk, want ik kreeg de foto's ook rustig pas weken nadat ze uitgedeeld waren en veel gedoe.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:36 schreef hilliebillie het volgende:
@:flyingfish van de grote clubactie hebben ze ook plakkers (maar die zitten achter in het boekje voor de gene die online loten kopen, dus valt niet zo op als de genen die aan het lotje vastzitten)
@:lesage ik zat daar zaterdag ook, tenminste in een businesslounge, zijn er best veel wel.
Maar ik moet zeggen goede stoelen en goede service qua drankjes, maar deze lounge zag in een hoek en vind dat je dan toch de wedstrijd niet heel goed kan zien. Dan kun je beter een gewoon plekje een beetje in het midden hebben, qua ervaring van de wedstrijd. Maar zeker wel leuk om een keer mee te kunnen maken!
De oudste heeft afgelopen week z’n schoolfoto meegekregen. Tenminste ze lagen vanmorgen hier ineens op tafel.
Dat doen ze toch ook wel pro-actief hier op de middelbare school. Alle foto’s meegeven en wat je niet wil houden mag weer terug ingeleverd worden. Ook de prijzen zijn vrij pro-actief ()
Het zijn vier foto’s (een klassenfoto en drie met portretfoto in verschillende maten). De complete set is ¤13,75 3 fotovellen ¤13,25 en een fotovel ¤9,75.
Op de basisschool was hier gewoon een vaste prijs per foto met optie tot een voordeelset.
Had in principe alleen de klassenfoto en een portretfoto gewild, die kleine portretfotos doen we hier toch niks mee. Slinkse uh slimme opzet
Ja zoiets zou ik ook doen inderdaad. Kan mij voorstellen dat de consequentie van geen loten verkopen is dat de contributie omhoog gaat en zo is het een beetje de lasten verdelen naar vermogen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
De mijne mag van mij bij zijn ouders, opa's en oma's en tante leuren om loten en dan is het voor mij wel klaar. Maar ik koop er zelf ook altijd 10, ik betaal een schijntje aan contributie per jaar dus ik wil daar best wat extra aan uitgeven.
@Tink89, logisch dat de tranen thuis kwamen. Eerst handelen en daarna pas tijd voor de emotiesquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Supersuf. Ik fietste weg van de parkeerplaats van de lokale jumbo en nam de bocht wat kort en m'n achterwiel pakte het gootje van het hek mee (waarover zo'n groot metalen hek schuift). Achterwiel schoof weg en daar lag ik. Ik rijd op een tweewielbakfiets btw.
Ik heb spierpijn, ben wat stijf en ik ga met m'n blauwe benen morgen maar niet in een rok naar kantoor, maar verder ben ik oke. Ben ook bewust een extra lange route naar huis gefietst daarna. Even weer vertrouwd raken. Kindjes waren het al vergeten toen ik thuis kwam, maar toen kwamen bij mij de tranen pas. Stom.
Handig zijn babbelbox! Heeft ie van z'n moeder (nee, niet die andere) exode!
En wat fijn dat je moeder al even gestaan heeft BE!
Maar kun je dan niet beter gewoon wat extra geld direct aan de vereniging overmaken zodat er niet 25% aan de strijkstok blijft hangen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
De mijne mag van mij bij zijn ouders, opa's en oma's en tante leuren om loten en dan is het voor mij wel klaar. Maar ik koop er zelf ook altijd 10, ik betaal een schijntje aan contributie per jaar dus ik wil daar best wat extra aan uitgeven.
Ik heb 1 keer in mijn leven gekocht, vorig jaar van B. Helaas niet. Dit jaar win ik de hoofdprijs kan niet anders.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:35 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar kun je dan niet beter gewoon wat extra geld direct aan de vereniging overmaken zodat er niet 25% aan de strijkstok blijft hangen?
Heeft er iemand hier ooit wat gewonnen met de grote clubactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |