Dat moet dan wel een enorm grote onderbroek zijn bij mijquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Zoeen die tot OVER je navel kan.
Ideaal bij flapperende buikvellen!
Bij voorkeur met een beetje versteviging voorop, voor m'n keizersnede flapje.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Zo hoog komen mijn jeans nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Met jouw lichaam heb je het denk ik ook niet nodigquote:
Het was jarenlang de enige winkel met een spijkerbroek die me paste, en toen veranderden ze hun modellenquote:
ik ookquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze failliet waren
Dat is dan weer een neequote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:33 schreef SQ het volgende:
Het kan ook m&s mode zijn geweest overigens. Zelfde laken...
Ga je al voor shockwave voor de hielspoor? Dat heeft hier enorm geholpenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:55 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook onitsuka tigers maar da's ook voetaids ja, die ondersteunen echt totaal niks.
Momenteel zit ik wegens hielspoor fulltime aan de puma future riders. Heb m'n voeten in 1 wandeling op ballerina's dus volledig kapot weten te lopen en ben er nu al 4 maanden zoet mee.
Nee, vorige keer is het ook vanzelf goed gekomen. Dus zal nu ook wel lukken. Het is al wel minder aan het worden gelukkig.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ga je al voor shockwave voor de hielspoor? Dat heeft hier enorm geholpen
Ik heb 3 paar inmiddelsquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:02 schreef Burdie het volgende:
Puma future riders zijn wel heel leuk, afhankelijk van kleur, ik heb ze in paars-roze. En ze lopen als wolkjes.
Ik vond mezelf nooit een sneakerspersoon, droeg meestal loafers, pumps of enkellaarsjes, maar de laatste jaren ben ik daarin echt 180 graden omgeslagen.
Die bij de Jumbo was verhuisd naar achter de Bakker Bart. Is tijdens de zomerfeesten plotseling overledenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:53 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Die bij de jumbo is er ook niet meer?
Het is ook een uitstervend beroep. Bij de schoenmaker bij ons in het dorp is er net een jong meisje gestart die het vak wil leren en de zaak overnemen, maar dat is echt een grote uitzondering.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hebben in ons dorp niet eens meer een schoenmaker25.000 inwoners en we hadden er twee, maar de ene overleed vlak voordat nummer 2 met pensioen ging. Niemand te vinden die het over wil nemen (of uberhaupt de kunstjes nog kent!)
Brr polyester.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:05 schreef Bottoms_up het volgende:
Nog een keer de website van miss etam gecheckt en sommige dingen zou ik nog aandoen, deze bv: https://www.missetam.nl/nl/3400013/jurk-print-bruin/?soPos=446
Ik haak alleen af bij de 62% polyester.
Site van ms mode was wat anders
Stiekem ma Flodder ben jequote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
Wel grappig dat de meesten het niet echt vinden tellen als je ergens "maar 1 / een paar van hebt"of het dan ook nog gaan verdedigen ofzo, "alleen als ik ongesteld ben hoor!"
Is dat krampachtig ergens aan vast willen houden?
Voor jullie geruststelling, ik loop niet áltijd in een oma onderbroek, op crocs, make uploos in een huispak hoor
Maar ik heb ze wel allemaal. Dus telt het.
Ik ben nooit hip geweestquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:15 schreef SQ het volgende:
Wel grappig dat de meesten het niet echt vinden tellen als je ergens "maar 1 / een paar van hebt"of het dan ook nog gaan verdedigen ofzo, "alleen als ik ongesteld ben hoor!"
Is dat krampachtig ergens aan vast willen houden?
Voor jullie geruststelling, ik loop niet áltijd in een oma onderbroek, op crocs, make uploos in een huispak hoor
Maar ik heb ze wel allemaal. Dus telt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |