HUP PSV lijkt mij wel wat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:39 schreef GGMM het volgende:
Als iemand suggesties heeft voor een normale TT dan hoor ik dat graag
Sevilla ontvangenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:39 schreef GGMM het volgende:
Als iemand suggesties heeft voor een normale TT dan hoor ik dat graag
Dat heb je leuk bedacht zegquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
HUP PSV lijkt mij wel wat.
Dit waardeer ik.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je leuk bedacht zeg
Dat wordt hem!
quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:43 schreef CR7 het volgende:
Zoveelste matige pot van PSV. Wordt een zwaar seizoen voor PSV helaas.
Jouw posts zijn pas matig.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:43 schreef CR7 het volgende:
Zoveelste matige pot van PSV. Wordt een zwaar seizoen voor PSV helaas.
Als die andere het was, dan deze ook. Beiden licht contact.quote:
Bij die andere was het geen pingel omdat daarvoor al een overtreding was gemaakt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als die andere het was, dan deze ook. Beiden licht contact.
Maar er moet meer spanning komen denk ik…
Ochjee. Begint deze ellende nu al?quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik wil PSV en de supporters van PSV alvast van harte feliciteren met het kampioenschap.
1 oktober gap.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ochjee. Begint deze ellende nu al?
dat kan niet meer misgaan, die topclubs hebben altijd zoveel geluk meequote:Op zondag 1 oktober 2023 19:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik wil PSV en de supporters van PSV alvast van harte feliciteren met het kampioenschap.
Luuk de Jong is bijna 44, dat duurt niet lang meer hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat kan niet meer misgaan, die topclubs hebben altijd zoveel geluk mee
nu wordt PSV gewoon de eerstvolgende 10 jaar kampioen, onder wereldklasse BoszGOD en de nederlandse Messi - Noa Lang en kopgod Lucky Luuk
die gaat nog wel tijdje door, ik bedoel die ene japanner speelt ook nog en is 56 (momenteel in Portugal)quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Luuk de Jong is bijna 44, dat duurt niet lang meer hoor.
Niemand kan tippen aan dit PSV.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
en tegen wie moeten ze komend weekend, oh ja uit tegen die ''club'' uit rotterdam, ook een makkie en weer geen enkele vorm van tegenstand
ondanks dat Bosz bij amsterdam en rotterdam heeft gewerkt, is het zooo geen arrogante kwal, maar gewoon lekkere normale nuchtere manquote:
Lang heeft echt een Ajax hoofd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ondanks dat Bosz bij amsterdam en rotterdam heeft gewerkt, is het zooo geen arrogante kwal, maar gewoon lekkere normale nuchtere man
hetzelfde met Lang, ook geen arrogantie wat eerst werd gezegd of zo, ook lief dat hij zich aan zijn woord houdt voor de fans, toen ie afgelopen weekend scoorde, met dat hartgebaar
Lang Joost van Gangelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Lang Joost van GangelenDit kan écht niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR gemacht.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Lang Joost van GangelenIk verwacht vanavond een ander soort humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ach die nederlaag tegen Arsenal was pas de eerste sinds het seizoen 2018-19.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:28 schreef tompsv18 het volgende:
Ik las vanmiddag dat we al 15 wedstrijden op rij geen wedstrijd hebben gewonnen in de Champions League. Dat is toch wel een zeer beschamende statistiek. Ik verwacht dat het vanavond ook zeer lastig gaat worden. Zonder Schouten zie ik het zelfs misgaan, want met Veerman op 6 kun je echt niet spelen tegen serieuze tegenstanders. Dat vindt Bosz overigens zelf ook, maar er is niemand anders. Hopelijk is Schouten fit.
Wel zin om naar het stadion te gaan. Moet een geweldige sfeer worden.
Boscagli op de plek van Schouten, Ramalho of Teze centraal achterin op de plek van Boscagli. Niet ideaal, maar dat is de reden dat PSV nog steeds bezig is met Aster Vranckx.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:28 schreef tompsv18 het volgende:
Ik las vanmiddag dat we al 15 wedstrijden op rij geen wedstrijd hebben gewonnen in de Champions League. Dat is toch wel een zeer beschamende statistiek. Ik verwacht dat het vanavond ook zeer lastig gaat worden. Zonder Schouten zie ik het zelfs misgaan, want met Veerman op 6 kun je echt niet spelen tegen serieuze tegenstanders. Dat vindt Bosz overigens zelf ook, maar er is niemand anders. Hopelijk is Schouten fit.
Wel zin om naar het stadion te gaan. Moet een geweldige sfeer worden.
Lozano heeft werkelijk geen FUCK laten zien, Bakayoko gaf zaterdag tenminste nog een assist en een bal panklaar op het hoofd van Luuk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wat de fuck. Ramalho en Bakayoko spelen en dus geen Bella-Kotchap en Lozano..
Die assist had echt helemaal niets met Bakayoko te maken, die bal op Luuk had wel een assist mogen zijn ja, ongelofelijk dat die mis ging.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lozano heeft werkelijk geen FUCK laten zien, Bakayoko gaf zaterdag tenminste nog een assist en een bal panklaar op het hoofd van Luuk.
Bakayoko speelt al sinds het begin van het seizoen mee en heeft 2 assists. Rendement is echt bagger. Lozano moet met zijn ervaring altijd spelen in dit soort potjes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lozano heeft werkelijk geen FUCK laten zien, Bakayoko gaf zaterdag tenminste nog een assist en een bal panklaar op het hoofd van Luuk.
Gaf hem gewoon netjes aan Lang, had ook zelf voor eigen succes kunnen gaan zoals Lozano dat wel zou doen ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die assist had echt helemaal niets met Bakayoko te maken, die bal op Luuk had wel een assist mogen zijn ja, ongelofelijk dat die mis ging.
Lozano moet spelen vanwege zijn ervaring?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bakayoko speelt al sinds het begin van het seizoen mee en heeft 2 assists. Rendement is echt bagger. Lozano moet met zijn ervaring altijd spelen in dit soort potjes.
Ja. Voorzet waar penalty uitkwam. En een prachtige goal.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lozano moet spelen vanwege zijn ervaring?
Wat een kwats, nogmaals wat heeft Lozano laten zien? Kun jij je 1 goede actie voor de geest halen?
Jij vindt dat Lozano meer heeft laten zien, meer dreiging heeft dan Bakayoko?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja. Voorzet waar penalty uitkwam. En een prachtige goal.
Natuurlijk wel. Lozano heeft ook nog veel minder minuten gespeeld dan Bakayoko en je weet wat hij kan in dit soort wedstrijden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij vindt dat Lozano meer heeft laten zien, meer dreiging heeft dan Bakayoko?
Sorry, maar dat ben ik niet met je eens.
Iedereen heeft meer dreiging dan Bakayoko, die gast kan gewoon niet afmaken en gezien het aantal assists is het ook niet bepaald iemand met een fenomenale voorzet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij vindt dat Lozano meer heeft laten zien, meer dreiging heeft dan Bakayoko?
Sorry, maar dat ben ik niet met je eens.
Nou dat weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Lozano heeft ook nog veel minder minuten gespeeld dan Bakayoko en je weet wat hij kan in dit soort wedstrijden.
2 tegen Graz waarin hij echt heel veel ruimte kreeg, en minimaal 1 tegen Rangers waar hij de hoekschop nam. Als hij veel tijd heeft kan die het blijkbaar wel, maar het is (in mijn ogen) echt heel knap om als rechtsbuiten van PSV slechts bij 2 doelpunten betrokken te zijn in de Eredivisie wanneer PSV er 23 inschiet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus niet.
Bakayoko heeft in voorronde CL 4 assists gegeven, wat Lozano kan op CL niveau is nog maar de vraag want ik vind hem nog lang niet op z’n top.
Belgisch international en 1 van de meest gewilde spelers van PSV. Dat z’n voorzetten niet worden omgezet in goals in niet alleen zijn schuld natuurlijk maar ligt ook aan het geschutter van de afmaker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedereen heeft meer dreiging dan Bakayoko, die gast kan gewoon niet afmaken en gezien het aantal assists is het ook niet bepaald iemand met een fenomenale voorzet.
Vooral hard rennen en hopen op het beste, beetje Narsingh 2.0.
Ach er wordt in dit topic altijd geklaagd over jonge spelers met een laag rendement. Was al zo met Wijnaldum, paar jaar terug het gemekker op Gakpo en Malen, en nu is Bakayoko aan de beurt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2 tegen Graz waarin hij echt heel veel ruimte kreeg, en minimaal 1 tegen Rangers waar hij de hoekschop nam. Als hij veel tijd heeft kan die het blijkbaar wel, maar het is (in mijn ogen) echt heel knap om als rechtsbuiten van PSV slechts bij 2 doelpunten betrokken te zijn in de Eredivisie wanneer PSV er 23 inschiet.
Ik zal er wel hopeloos naast zitten overigens, gezien de massale interesse afgelopen zomer.
Kan iig beter schieten dan baka-achterbal.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:51 schreef PSVCL het volgende:
typisch een wedstrijd voor chucky dit..effe gas erbij de tweede helft en je moet dit sevilla kunnen pakken.
Dan weet je al dat die weer 17 minuten gaat krijgen van Bosz. Net als Pepi in elke Eredivisie pot.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan iig beter schieten dan baka-achterbal.
Ja echt een top movequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker hoor, gewoon Ramalho blijven opstellen.
Of gewoon geen Europees na de winterstop, dat zie ik eerder gebeuren op deze manier.quote:
Dit lijkt mij ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of gewoon geen Europees na de winterstop, dat zie ik eerder gebeuren op deze manier.
De defensie is al jaren een probleem. Goed genoeg voor de competitie maar niet voor een Europees avontuur.quote:
aanval ook... 1000 kansen 0 afrondingenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:45 schreef GotenSSJ het volgende:
De defensie is echt te treurig voor woorden.
Ook ja. Europees gezien is het kommer en kwel, ieder jaar weer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef VersKers het volgende:
[..]
aanval ook... 1000 kansen 0 afrondingen
Valt dramatisch in ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:49 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik heb zon antipathie tegen Lozano
Dan heb je weer zo'n aanval en denk je van: "nou dat ziet er nog best goed uit". Maar dan is er altijd iemand die het dan echt gigantisch amateuristisch verpest.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook ja. Europees gezien is het kommer en kwel, ieder jaar weer.
Tegenstanders van enig formaat hebben dan ook een veel betere defensie. Zelfs die ouwe bok Ramos is een prima verdediger. Bij PSV is iedere kans vanwege een slechte defensie vaak ook een doelpunt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook ja. Europees gezien is het kommer en kwel, ieder jaar weer.
Ik hoop het dan maar. Lens wint van Arsenal en speelde gelijk in Spanje. Zo slecht zijn die dus niet.quote:
En een grote bek hebben na een slecht gelijkspel tegen de nummer 15 van Spanje kan alleen PSVCL.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:57 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik hoop het dan maar. Lens wint van Arsenal en speelde gelijk in Spanje. Zo slecht zijn die dus niet.
Vind en vond hem altijd al een ergerlijke speler met af en toe briljante berispingen maar over het algemeen zie ik m liever niet dan wel.quote:
Toch had Sevilla verreweg de grootste kansen en had je de VAR niet echt tegen zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:58 schreef GotenSSJ het volgende:
26 fucking schoten![]()
Echt, zo onnodig om hier punten te verspelen. Nu moet je minimaal 4 punten halen tegen Lens om nog enigzins uitzicht te houden op Europees voetbal na de winter.
Oh de VAR zat heel erg mee inderdaad. Maar blijft wel onnodig om hier punten te verspelen, die 1-0 kan vallen, maar die 2-1 is echt schandelijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch had Sevilla verreweg de grootste kansen en had je de VAR niet echt tegen zullen we maar zeggen
En toch ben je nog goed weggekomen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:58 schreef GotenSSJ het volgende:
26 fucking schoten![]()
Echt, zo onnodig om hier punten te verspelen. Nu moet je minimaal 4 punten halen tegen Lens om nog enigzins uitzicht te houden op Europees voetbal na de winter.
Waar iemand staat in de nationale competitie is niet rullevant.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:59 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
En een grote bek hebben na een slecht gelijkspel tegen de nummer 15 van Spanje kan alleen PSVCL.
Kun je ook over Sevilla zeggen natuurlijk, PSV raakt ook gewoon de paal en schiet er een paar keer rakelings naast.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch ben je nog goed weggekomen.
Heel erg zonde want dit Sevilla is niet bijzonder.
Mee eens, de Champions League-hymne maakt zelfs van Nemenja Gudelj een speler op je vingers bij af te likken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar iemand staat in de nationale competitie is niet rullevant.
Dat laatste ja en dat de VAR niet bepaald tegen zat. Die 0-1 had moeten tellen en die strafschop, tsja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je ook over Sevilla zeggen natuurlijk, PSV raakt ook gewoon de paal en schiet er een paar keer rakelings naast.
Edit: Of bedoel je dat je in de laatste minuut nog 2-2 maakt?
Die 0-1 had dus blijkbaar niet moeten tellen volgens de regels, wat jij of ik van die regel vinden doet er natuurlijk weinig toe. Strafschop was goedkoop, zeker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste ja en dat de VAR niet bepaald tegen zat. Die 0-1 had moeten tellen en die strafschop, tsja.
Ik hoop dat PSV de EL haalt. Kun je nog wel 1 of 2 rondjes verder komen.
Jammer dat het vaak zo’n blind paard is als hij eenmaal iemand uit heeft gespeeldquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:07 schreef jigggy het volgende:
Noa by far beste speler op de Nederlandse velden
Jeugdigheid , gaat wel overquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat het vaak zo’n blind paard is als hij eenmaal iemand uit heeft gespeeld
Mwah, speelt toch al best wat jaren op het hoogste niveau nu. Gewoon een beetje een blind paard, anders had hij niet nu bij PSV gespeeld natuurlijkquote:
Noano op je feestjequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat het vaak zo’n blind paard is als hij eenmaal iemand uit heeft gespeeld
Onzin.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, speelt toch al best wat jaren op het hoogste niveau nu. Gewoon een beetje een blind paard, anders had hij niet nu bij PSV gespeeld natuurlijk
Dat zou ik wel leuk vindenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin.
Naono gaat wel vlammen hoor binnen nu en een paar jaar in de hoogste competities
Noanoquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin.
Naono gaat wel vlammen hoor binnen nu en een paar jaar in de hoogste competities
Blijkbaar kon onze enige andere CV niet de hele wedstrijd spelen ivm een antibiotica kuur. Overigens zag die er ook niet super uit bij die 1-2.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
De xG is 2.67 - 1.31. Dan moet je gewoon ruim winnen. We missen echt te veel kansen en dat is doodzonde, want Sevilla stelde bijzonder weinig voor.
Waarom Ramalho nog altijd fouten mag blijven maken in ons mooie shirt snap ik echt niet. Wat een mispeer van Bosz.
De sfeer was overigens echt top. Dat was genieten in het stadion.
Noa God in la Liga lijkt me echt mooiquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin.
Pro tip; niet opstellenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:48 schreef RipCity het volgende:
Als je ziet hoe Lens speelt verliezen we daar met Ramalho sowieso van
hoest?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Noa Lang was zuur tijdens de PersCo
Best logisch, geen goal, geen assist...
Maar wel man of the match.
Kuchquote:
Noano was niet 7K op ons feestje helaas.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Noa Lang was zuur tijdens de PersCo
Best logisch, geen goal, geen assist...
Maar wel man of the match.
Dit Sevilla niet hebben kunnen pakken. Erg pijnlijk hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:51 schreef PSVCL het volgende:
typisch een wedstrijd voor chucky dit..effe gas erbij de tweede helft en je moet dit sevilla kunnen pakken.
Die Schouten is een heeeele matige voetballer.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:24 schreef PSVCL het volgende:
Schouten was wel sterk btw. De beste middenvelder in de Eredivisie.
Lost Veerman af als beste middenvelder.
Jij bent een heeeeele matige user.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 05:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die Schouten is een heeeele matige voetballer.
Schouten beviel me wel op dat onhandigheidje met Ocampos na, Ik vond wel dat Bosz wat vreemd wisselde, ik had Veerman laten staan ipv Tillman en ook Boscagli er niet uit gehaald.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:24 schreef PSVCL het volgende:
Schouten was wel sterk btw. De beste middenvelder in de Eredivisie.
Lost Veerman af als beste middenvelder.
Die Ramalho is een partij zwakquote:Op woensdag 4 oktober 2023 06:57 schreef tja77 het volgende:
Lozano liet wel zien waarom hij niet mocht starten, niet dat Bakayoko super is, maar het team (lees de Jong) heeft meer profijt van Bakayoko.
De gehele laatste linie was weer matig, maar Ramalho was ronduit slecht.
Schouten, Tilman, Veerman en Lang![]()
Genoten van prachtige steekpassjes, geërgerd aan laks en zwak verdedigen. Deze had je moeten winnen en gezien het spel en overwicht is 2-2 zuur.
Denk 11.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Bosz die in zijn persconferentie ook gewoon dood leuk zegt dat hij Ramalho ‘een betrouwbare en heel goede verdediger’ vindt.
Ik snap best dat je hem niet affakkelt voor de pers, maar dit moet stoppenIedereen kan zijn dat Ramalho, als hij speelt, eigenlijk altijd de zwakste schakel is die ook nog eens iedereen om hem heen met angst laat spelen. Hoeveel punten mag deze man PSV nog kosten?
Hij speelt wel gevarieerd, dat vind ik wel een plus op die plek maar gisteren leek het bij z'n doelpogingen alsof hij net niet uitkwam met z'n passen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:46 schreef bbuddybb het volgende:
Denken jullie dat er meer zit in Lang? Ik heb namelijk het gevoel dat dit het wel is. Ook niets mis mee. Leuke speler, maar geen echte topper en qua rendement niet heel bijzonder.
Dit is het wel, in ieder geval met de huidige speelstijl en op die positie.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:46 schreef bbuddybb het volgende:
Denken jullie dat er meer zit in Lang? Ik heb namelijk het gevoel dat dit het wel is. Ook niets mis mee. Leuke speler, maar geen echte topper en qua rendement niet heel bijzonder.
Jawel. Hij moet nog meer oog hebben voor medespelers en op zijn afronding valt ook wel wat aan te merken. Gaat prima om de doelman heen, maar dan moet de bal ook in het doel.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:46 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is niet de oude Lozano zoals we hem gewend zijn. Die was echt van een heel ander niveau.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:29 schreef Solispolar het volgende:
Weet iemand wat er met Lozano aan de hand is? Was hij altijd al van het niveau Barendrecht of speelt er meer?
Lozano heeft een Hiddink nodig?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is niet de oude Lozano zoals we hem gewend zijn. Die was echt van een heel ander niveau.
Als die terug wil naar zijn oude niveau verwacht ik dat hij veel aaien over de bol, vertrouwen en kansen moet krijgen. Daar is Bosz de trainer niet naar dus ik denk dat we wel eens een zéér spoedig vertrek van Chucky uit Eindhoven te zien kunnen krijgen.
De wissel van Veerman begreep ik nog wel, die begon een beetje nonchalant/gemakzuchtig te voetballen.Daarom werd ie denk ik gewisseld.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schouten beviel me wel op dat onhandigheidje met Ocampos na, Ik vond wel dat Bosz wat vreemd wisselde, ik had Veerman laten staan ipv Tillman en ook Boscagli er niet uit gehaald.
Hiep hiep Calimeroquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:09 schreef PSVCL het volgende:
DEZE SLOTFASE GAAT ALLE KANTEN OP!🤩🤯 | PSV vs Sevilla | Champions League 2023/24 | Samenvatting
Bij de 2-2 werd die Ramos in de lucht mooi afgetroefd door de beste kopper ter wereld Luukinho. (9:28) , was weer belangrijk met een doelpunt en assist.
En wat een verschil in commentaar tussen Feyenoord fanboy Schildkamp (je hoorde de teleurstelling in zijn stem toen PSV een penal kreeg en de 2-2 maakte) en objectieve commentator Mantingh
Zat Ramos er bij de 2-2 overigens niet met zijn vuist aan? Het is erg moeilijk te zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:09 schreef PSVCL het volgende:
DEZE SLOTFASE GAAT ALLE KANTEN OP!🤩🤯 | PSV vs Sevilla | Champions League 2023/24 | Samenvatting
Bij de 2-2 werd die Ramos in de lucht mooi afgetroefd door de beste kopper ter wereld Luukinho. (9:28) , was weer belangrijk met een doelpunt en assist.
En wat een verschil in commentaar tussen Feyenoord fanboy Schildkamp (je hoorde de teleurstelling in zijn stem toen PSV een penal kreeg en de 2-2 maakte) en objectieve commentator Mantingh
Hij wist het niet meer.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zat Ramos er bij de 2-2 overigens niet met zijn vuist aan? Het is erg moeilijk te zien.
Dat was in 2022-2023.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:23 schreef tja77 het volgende:
De XI voor zometeen
Benitez
Teze Ramalho Boscagli Dest
Schouten Veerman Tillman
Bakayoko De Jong Lang
Hopen op 3 punten maar de wedstrijden (zeker uitwedstrijden) na Europees voetbal, vallen nogal eens view tegen.
Tis ook een lastige tegenstander, alles bij elkaar zijn de omstandigheden uitstekend voor het eerste puntverlies.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:23 schreef tja77 het volgende:
De XI voor zometeen
Benitez
Schouten Veerman Tillman
Bakayoko De Jong Lang
Hopen op 3 punten maar de wedstrijden (zeker uitwedstrijden) na Europees voetbal, vallen nogal eens view tegen.
Van wie is dit doodvermoeiende figuur een kloon?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:41 schreef CR7 het volgende:
Terecht afgekeurd. VAR doet eindelijk eens zijn werk.
Dat laatste valt me ook op. Eerste ballen vlogen nog van zijn voet, maar hij speelt echt voor het team vandaag en bij beide goals belangrijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:06 schreef tompsv18 het volgende:
Bakayoko kan het toch wel! Heerlijke goal.
En Chucky valt heel goed in.
Boszeffectquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste valt me ook op. Eerste ballen vlogen nog van zijn voet, maar hij speelt echt voor het team vandaag en bij beide goals belangrijk.
Eigenlijk bevallen alle aankopen me meer dan prima. Alleen Ketchup moet nog even echt fit worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:19 schreef PSVCL het volgende:
Die Schouten heeft weer alles goed gedaan, wat een speler
Bosz heeft op de een of andere manier ook ervoor gezorgd dat de verdediging ineens goed staat. Laten we eerlijk wezen, Dest is geen wonder verdediger maar met hem als enige wissel staat de linie van Teze - Ramalho - Boscagli - Dest er in de Eredivisie 10x beter voor dan vorig jaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
Schouten is echt fenomenaal. Wat een speler.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:23 schreef tja77 het volgende:
De XI voor zometeen
Benitez
Schouten Veerman Tillman
Bakayoko De Jong Lang
quote:
Ja ja ja, ik weet het.quote:
Ramalho doet het zelfs aardig in de Eredivisie. Dat hij Europees niet kan is helder, maar vanavond was het ook weer een dikke voldoende.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bosz heeft op de een of andere manier ook ervoor gezorgd dat de verdediging ineens goed staat. Laten we eerlijk wezen, Dest is geen wonder verdediger maar met hem als enige wissel staat de linie van Teze - Ramalho - Boscagli - Dest er in de Eredivisie 10x beter voor dan vorig jaar.
Schouten is samen met Lang wel de transfer van de zomer in de hele Eredivisie ja.
Ik baalde begin seizoen een beetje dat we Schouten en Tillman hadden gehaald en niet v/d Boomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik weet het.
Eerlijk is eerlijk, de oogaids is dankzij Bosz wel een beetje uit het team. Standaard zo’n 30 schoten per wedstrijd en een gigantische hoeveelheid scorend vermogen. Schouten is wel een baasje hoor
Vooral Tillman. Dacht dat dat typisch een Amerikaan van niks via Stewart ging worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik baalde begin seizoen een beetje dat we Schouten en Tillman hadden gehaald en niet v/d Boomen.
Hahahahahahahaha.
Dit kan niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik baalde begin seizoen een beetje dat we Schouten en Tillman hadden gehaald en niet v/d Boomen.
Hahahahahahahaha.
In de voorbereiding van Ajax had ik datzelfde gevoel hoor, van der Boomen vond ik toen ook echt goed spelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha.
Het zal wel weer Calimero zijn maar ik ben ervan overtuigd dat ie erbij had gezeten als ie bij een niet nader te noemen club op de 16e plek had gespeeld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef tja77 het volgende:
Snap trouwens niet dat Schouten niet geselecteerd is voor het Nederlands elftal. Ik ben er niet rouwig om (want extra rust) maar vind het wel vreemd.
Ja, dit snap ik ook echt niet. Die kan echt zonder enig probleem mee met dit Nederlands elftal. Wat zeg ik, waarschijnlijk meteen één van de beste op het veld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef tja77 het volgende:
Snap trouwens niet dat Schouten niet geselecteerd is voor het Nederlands elftal. Ik ben er niet rouwig om (want extra rust) maar vind het wel vreemd.
Speelt meteen frenkie eruitquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik ook echt niet. Die kan echt zonder enig probleem mee met dit Nederlands elftal. Wat zeg ik, waarschijnlijk meteen één van de beste op het veld.
Net iets minder debiel dan je kat van kleren voorzien.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:18 schreef Gutanoth het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat wapperen met dat CL logo aan het begin van een wedstrijd er mega debiel uit vindt zien?
Hebben best een goede keeper. En keepers blinken vaak uit tegen PSV.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
en na de interlandbreak gaat die reeks gewoon nog effe door
10-0 tegen de Shittardse amateurs moet helemaal kunnen
zelfs al kan Lang niet spelen, dan heb je nogquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:24 schreef J83 het volgende:
[..]
Hebben best een goede keeper. En keepers blinken vaak uit tegen PSV.
Ah jij vindt het dus blijkbaar helemaal niet debielquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets minder debiel dan je kat van kleren voorzien.
Kind????quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft dat kind een voetbal ingeslikt
Beetje dimmen over Hasbulla hèquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft dat kind een voetbal ingeslikt
Omdat ie grote vriendjes is met Khadyrov. En als je ziet wat die in naam van Putin uitvreet lijkt het me verstandig om van zulke types ver weg te blijven.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie grote vriendjes is met Khadyrov. En als je ziet wat die in naam van Putin uitvreet lijkt het me verstandig om van zulke types ver weg te blijven.
Ik ben onlangs op de foto geweest met een kennis, van de broer van een tante en daar de achterneef was niemand minder Geert Wilders.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie grote vriendjes is met Khadyrov. En als je ziet wat die in naam van Putin uitvreet lijkt het me verstandig om van zulke types ver weg te blijven.
Je wilde zo graag een grapje maken dat er meerdere woorden ontbreken, zie ik.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben onlangs op de foto geweest met een kennis, van de broer van een tante en daar de achterneef was niemand minder Geert Wilders.
Kom allemaal wel heel dichtbij nu…
Eens. Die gozer is om meerdere redenen hartstikke fout, daar moet je als club helemaal niet mee geassocieerd willen worden.quote:
Nee hoor, ik was serieus en er ontbrak maar 1 woord.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je wilde zo graag een grapje maken dat er meerdere woorden ontbreken, zie ik.
Zou hem zo ruilen voor 1 van die 3.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:49 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Opnieuw een basisplek voor Bakayogoat , houdt oa Doku , Openda en Lukebakio op de bank+5 miljoen.
Nou dan is hij nu 3 miljoen waard.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:49 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Opnieuw een basisplek voor Bakayogoat , houdt oa Doku , Openda en Lukebakio op de bank+5 miljoen.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou dan is hij nu 3 miljoen waard.
Baka is pas 20 ..quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou hem zo ruilen voor 1 van die 3.
Nou ja, misschien Lukabakio niet.
Doku 21 en Openda 23. Zijn beide wel een heel stuk beter, op het moment tenminste.quote:
Ja, oke, maar hij staat wel tot 2028 onder contractquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Die gozer is om meerdere redenen hartstikke fout, daar moet je als club helemaal niet mee geassocieerd willen worden.
Klasse postquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, oke, maar hij staat wel tot 2028 onder contract
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Met afstand de beste bijdrage van dit topic.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Erg mooi dat die weg is uit Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Dodged a bullet there...
Wat een lul.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Dodged a bullet there...
Wellicht gaat er een deel naar PSV, niet de gehele transfersom vermoed ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
En waarom zou PSG 'm verkopen als de transfersom naar PSV gaat?
Ik weet op dit moment even veel als jij over deze kwestiequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
En waarom zou PSG 'm verkopen als de transfersom naar PSV gaat?
Lang is natuurlijk wel een echte linksbuiten terwijl Chucky meer een rechtsbuiten is die ook op links uit de voeten kan. Bakayoko is volgens mij ECHT een rechtsbuiten dus die zal daar wel blijven staan. Tis te hopen dat het maar voor 2-3 weddstrijden is. Wat ik lees is dat het mede te wijten is door het gebrek aan rust deze zomer voor Lang.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef PSVCL het volgende:
Noa mist de thuiswedstrijd tegen Fortuna .. ajax thuis en Lens uit nog onzeker.
Gelukkig heb je El Chucky achter de handdie heeft goeie ervaring met het slopen van ajax en heeft zich al bewezen in de CL (i.t.t een Giminez bijv, wat een hype)
Gelukkig staan er in de eredivisie alleen maar mindere ploegen op de agendaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lang is natuurlijk wel een echte linksbuiten terwijl Chucky meer een rechtsbuiten is die ook op links uit de voeten kan. Bakayoko is volgens mij ECHT een rechtsbuiten dus die zal daar wel blijven staan. Tis te hopen dat het maar voor 2-3 weddstrijden is. Wat ik lees is dat het mede te wijten is door het gebrek aan rust deze zomer voor Lang.
PSV heeft een shitload aan scorend vermogen, van de mindere ploegen moet je dus gewoon zonder Lang kunnen winnen.
Het klinkt bijna gek; maar Gimenez is inderdaad misschien wel de meest gehypte speler van het moment. Ik zie (behalve het scorende vermogen) ook niks waardoor ik hem in de top zie slagen. Hij mist eigelijk van alles wel iets; voor de ED wel een meer dan prima voetballer natuurlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef PSVCL het volgende:
Gelukkig heb je El Chucky achter de handdie heeft goeie ervaring met het slopen van ajax en heeft zich al bewezen in de CL (i.t.t een Giminez bijv, wat een hype)
Dit is zo langzamerhand nog schimmiger dan die duistere dealtjes van Joop M.quote:
Clarence Seedorf heeft zich ook al bewezen in de CL, Chucky valt tot nu toe gewoon een beetje tegen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef PSVCL het volgende:
Verschil dat je je tegenwoordig echt NUL zorgen maakt in thuiswedstrijden over resultaat halen. Vorig jaar was je tegen echt elke ploeg bang dat het mis kon gaan. 3-1 gewoon (3-0 zou mooi zijn). 1 puur door Ramalho.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:43 schreef tja77 het volgende:
Op Lozano en Schouten na, toch wel weer heel erg 2022…
Ja die is ook 40 jaar ouder dus niet raarquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef PSVCL het volgende:
Flophuur.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Kotchap weer niet bij de selectie ivm ziekte/blessure.
Hebben we lekker veel aan gehad tot nu toe zeg.
Je bent alleen echte supporter als je 90 min in koud stadion zit? Vond het wel bestquote:
Echte supporter.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
Lekker naar huis na eerste helft. Doodsaai. Soort schaakwedstrijd met een partij die totaal geen interesse heeft om mee te doen. Snap nog steeds niet wat mensen in die van Aanholt zien. Echt partij matig die gast. Lozano ook maar zo-zo nog maar iig iets beter dan Bakayoko. Zie veel liever Lang.
Die is geblesseerd naar het schijnt…quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
Lekker naar huis na eerste helft. Doodsaai. Soort schaakwedstrijd met een partij die totaal geen interesse heeft om mee te doen. Snap nog steeds niet wat mensen in die van Aanholt zien. Echt partij matig die gast. Lozano ook maar zo-zo nog maar iig iets beter dan Bakayoko. Zie veel liever Lang.
[..]
Je bent alleen echte supporter als je 90 min in koud stadion zit? Vond het wel bestdinsdag naar frankrijk. Als jij nou thuis op de bank zit ben ik dan wel echte supporter omdat ik daarheen ga? Onzin altijd
Ja, je merkt het verschil wel echt idd. Lozano sjokt beetje over het veld en pakt af en toe z'n momentje maar aan de bal houdt het nog niet echt over. Maargoed alsnog blij met zo'n backup. Mis alleen het lef van Lang wel beetje in zo'n wedstrijd. Maar ach.. Rustig potje als voorbereiding op CL. Benieuwd hoe lens voor de dag komt. Die spelen niets klaar in competitie dus zullen tegen ons wel weer vlammenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die is geblesseerd naar het schijnt…
Ja, Tillman bewees zich uitstekend met die drangquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:30 schreef tja77 het volgende:
Bosz had beter mannen als Pepi en Tillman wat eerder kunnen brengen. Die knakkers willen wel voetballen en zich bewijzen zonder zich druk te maken om dinsdag.
Het is bijna eind oktober met alles gewonnen en 3 tegengoals. Ik denk niet dat dat iets is om je druk om te maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, Tillman bewees zich uitstekend met die drang![]()
Domme fout natuurlijk, kan verder uitstekend voetballen, zonde dat je nu maar +2 doelsaldo hebt ipv +3.
En de komende wedstrijd tegen een degradatiekandidaat uit Diemen-Zuid. Makkie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is bijna eind oktober met alles gewonnen en 3 tegengoals. Ik denk niet dat dat iets is om je druk om te maken.
En toch sta je maar +1 voor op Feyenoord, wel 4 punten natuurlijk, maar als je met hen op gelijke punten zou komen nu door wat gelijke spelen staat Feyenoord op doelsaldo voor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is bijna eind oktober met alles gewonnen en 3 tegengoals. Ik denk niet dat dat iets is om je druk om te maken.
Dit worden dubbele cijfersquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:42 schreef tja77 het volgende:
Als FC Utrecht 4 keer kan scoren tegen Ajax, gaat PSV er dan stuk of 7-8 maken?
PSV heeft vaker tegen een ajax gespeeld waar vooraf gezegd werd dat dat heeeeel zwaar voor ajax ging worden in die vorm.quote:
Heeft PSV al vaker tegen een Ajax gespeeld dat na 7 wedstrijden al 16 verliespunten had en 17e stond? Natuurlijk ga je nergens vanuit, maar als er 1 jaar is om Ajax pijn te doen, dan is het dit jaar. Jammer dat Lang niet fit is, die had zoveel schade kunnen aanrichten tegen die Amsterdamse defensie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV heeft vaker tegen een ajax gespeeld waar vooraf gezegd werd dat dat heeeeel zwaar voor ajax ging worden in die vorm.
En dan kwam er een moeizame 1-1 uit of zo.
Dus ik reken nog nergens op.
Dat het nu de grootste kans op een flinke overwinning is dat is duidelijk, maar op een of andere manier begint PSV die wedstrijd vaak toch met een voorzichtigheid die ajax dan in de wedstrijd laat komen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft PSV al vaker tegen een Ajax gespeeld dat na 7 wedstrijden al 16 verliespunten had en 17e stond? Natuurlijk ga je nergens vanuit, maar als er 1 jaar is om Ajax pijn te doen, dan is het dit jaar. Jammer dat Lang niet fit is, die had zoveel schade kunnen aanrichten tegen die Amsterdamse defensie.
We zijn nog geen kampioen nee. Maar laten we vooral niet op alle slakken gaan zeiken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En toch sta je maar +1 voor op Feyenoord, wel 4 punten natuurlijk, maar als je met hen op gelijke punten zou komen nu door wat gelijke spelen staat Feyenoord op doelsaldo voor.
Kans dat het wat uit gaat maken aan het eind van de rit is klein, maar je kunt er maar aan werken wanneer je de mogelijkheid hebt natuurlijk.
30 jaar?quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We zijn nog geen kampioen nee. Maar laten we vooral niet op alle slakken gaan zeiken.
Beste start sinds ik weet niet hoe lang met het leukste voetbal in 30 jaar tijd (als het niet langer is). Gewoon genieten zolang als het duurt.
Precies. Na de reeks Sevilla, Twente, Heerenveen, Feyenoord, Arsenal en AZ gok ik dat we niet meer zo gefocust zijn op een tegengoal meer of minder.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We zijn nog geen kampioen nee. Maar laten we vooral niet op alle slakken gaan zeiken.
Beste start sinds ik weet niet hoe lang met het leukste voetbal in 30 jaar tijd (als het niet langer is). Gewoon genieten zolang als het duurt.
Ja, ik kan me zo geen periode voor de geest halen waarin PSV verzorgd aanvallend voetbal speelde met een paar technisch begaafde spelers.quote:
Robbengodquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ik kan me zo geen periode voor de geest halen waarin PSV verzorgd aanvallend voetbal speelde met een paar technisch begaafde spelers.
Ja, leuk. Beste voetballer bij PSV in de recente historie. Maar dat PSV speelde (althans in mijn herinnering) echt geen leuk aanvallend voetbal.quote:
Vorig jaar verloor PSV van de ploegen op de degradatieplaatsenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:42 schreef tja77 het volgende:
Als FC Utrecht 4 keer kan scoren tegen Ajax, gaat PSV er dan stuk of 7-8 maken?
Alleen bij clubs uit het Noord-Oosten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Vorig jaar verloor PSV van de ploegen op de degradatieplaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |