Ja echt een top movequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker hoor, gewoon Ramalho blijven opstellen.
Of gewoon geen Europees na de winterstop, dat zie ik eerder gebeuren op deze manier.quote:
Dit lijkt mij ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of gewoon geen Europees na de winterstop, dat zie ik eerder gebeuren op deze manier.
De defensie is al jaren een probleem. Goed genoeg voor de competitie maar niet voor een Europees avontuur.quote:
aanval ook... 1000 kansen 0 afrondingenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:45 schreef GotenSSJ het volgende:
De defensie is echt te treurig voor woorden.
Ook ja. Europees gezien is het kommer en kwel, ieder jaar weer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef VersKers het volgende:
[..]
aanval ook... 1000 kansen 0 afrondingen
Valt dramatisch in ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:49 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik heb zon antipathie tegen Lozano
Dan heb je weer zo'n aanval en denk je van: "nou dat ziet er nog best goed uit". Maar dan is er altijd iemand die het dan echt gigantisch amateuristisch verpest.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook ja. Europees gezien is het kommer en kwel, ieder jaar weer.
Tegenstanders van enig formaat hebben dan ook een veel betere defensie. Zelfs die ouwe bok Ramos is een prima verdediger. Bij PSV is iedere kans vanwege een slechte defensie vaak ook een doelpunt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook ja. Europees gezien is het kommer en kwel, ieder jaar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |