Ja ja ja, ik weet het.quote:
Ramalho doet het zelfs aardig in de Eredivisie. Dat hij Europees niet kan is helder, maar vanavond was het ook weer een dikke voldoende.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bosz heeft op de een of andere manier ook ervoor gezorgd dat de verdediging ineens goed staat. Laten we eerlijk wezen, Dest is geen wonder verdediger maar met hem als enige wissel staat de linie van Teze - Ramalho - Boscagli - Dest er in de Eredivisie 10x beter voor dan vorig jaar.
Schouten is samen met Lang wel de transfer van de zomer in de hele Eredivisie ja.
Ik baalde begin seizoen een beetje dat we Schouten en Tillman hadden gehaald en niet v/d Boomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik weet het.
Eerlijk is eerlijk, de oogaids is dankzij Bosz wel een beetje uit het team. Standaard zo’n 30 schoten per wedstrijd en een gigantische hoeveelheid scorend vermogen. Schouten is wel een baasje hoor
Vooral Tillman. Dacht dat dat typisch een Amerikaan van niks via Stewart ging worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik baalde begin seizoen een beetje dat we Schouten en Tillman hadden gehaald en niet v/d Boomen.
Hahahahahahahaha.
Dit kan niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik baalde begin seizoen een beetje dat we Schouten en Tillman hadden gehaald en niet v/d Boomen.
Hahahahahahahaha.
In de voorbereiding van Ajax had ik datzelfde gevoel hoor, van der Boomen vond ik toen ook echt goed spelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha.
Het zal wel weer Calimero zijn maar ik ben ervan overtuigd dat ie erbij had gezeten als ie bij een niet nader te noemen club op de 16e plek had gespeeld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef tja77 het volgende:
Snap trouwens niet dat Schouten niet geselecteerd is voor het Nederlands elftal. Ik ben er niet rouwig om (want extra rust) maar vind het wel vreemd.
Ja, dit snap ik ook echt niet. Die kan echt zonder enig probleem mee met dit Nederlands elftal. Wat zeg ik, waarschijnlijk meteen één van de beste op het veld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef tja77 het volgende:
Snap trouwens niet dat Schouten niet geselecteerd is voor het Nederlands elftal. Ik ben er niet rouwig om (want extra rust) maar vind het wel vreemd.
Speelt meteen frenkie eruitquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik ook echt niet. Die kan echt zonder enig probleem mee met dit Nederlands elftal. Wat zeg ik, waarschijnlijk meteen één van de beste op het veld.
Net iets minder debiel dan je kat van kleren voorzien.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:18 schreef Gutanoth het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat wapperen met dat CL logo aan het begin van een wedstrijd er mega debiel uit vindt zien?
Hebben best een goede keeper. En keepers blinken vaak uit tegen PSV.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
en na de interlandbreak gaat die reeks gewoon nog effe door
10-0 tegen de Shittardse amateurs moet helemaal kunnen
zelfs al kan Lang niet spelen, dan heb je nogquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:24 schreef J83 het volgende:
[..]
Hebben best een goede keeper. En keepers blinken vaak uit tegen PSV.
Ah jij vindt het dus blijkbaar helemaal niet debielquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets minder debiel dan je kat van kleren voorzien.
Kind????quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft dat kind een voetbal ingeslikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |