Die Ramalho is een partij zwakquote:Op woensdag 4 oktober 2023 06:57 schreef tja77 het volgende:
Lozano liet wel zien waarom hij niet mocht starten, niet dat Bakayoko super is, maar het team (lees de Jong) heeft meer profijt van Bakayoko.
De gehele laatste linie was weer matig, maar Ramalho was ronduit slecht.
Schouten, Tilman, Veerman en Lang![]()
Genoten van prachtige steekpassjes, geërgerd aan laks en zwak verdedigen. Deze had je moeten winnen en gezien het spel en overwicht is 2-2 zuur.
Denk 11.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Bosz die in zijn persconferentie ook gewoon dood leuk zegt dat hij Ramalho ‘een betrouwbare en heel goede verdediger’ vindt.
Ik snap best dat je hem niet affakkelt voor de pers, maar dit moet stoppenIedereen kan zijn dat Ramalho, als hij speelt, eigenlijk altijd de zwakste schakel is die ook nog eens iedereen om hem heen met angst laat spelen. Hoeveel punten mag deze man PSV nog kosten?
Hij speelt wel gevarieerd, dat vind ik wel een plus op die plek maar gisteren leek het bij z'n doelpogingen alsof hij net niet uitkwam met z'n passen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:46 schreef bbuddybb het volgende:
Denken jullie dat er meer zit in Lang? Ik heb namelijk het gevoel dat dit het wel is. Ook niets mis mee. Leuke speler, maar geen echte topper en qua rendement niet heel bijzonder.
Dit is het wel, in ieder geval met de huidige speelstijl en op die positie.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:46 schreef bbuddybb het volgende:
Denken jullie dat er meer zit in Lang? Ik heb namelijk het gevoel dat dit het wel is. Ook niets mis mee. Leuke speler, maar geen echte topper en qua rendement niet heel bijzonder.
Jawel. Hij moet nog meer oog hebben voor medespelers en op zijn afronding valt ook wel wat aan te merken. Gaat prima om de doelman heen, maar dan moet de bal ook in het doel.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:46 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is niet de oude Lozano zoals we hem gewend zijn. Die was echt van een heel ander niveau.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:29 schreef Solispolar het volgende:
Weet iemand wat er met Lozano aan de hand is? Was hij altijd al van het niveau Barendrecht of speelt er meer?
Lozano heeft een Hiddink nodig?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is niet de oude Lozano zoals we hem gewend zijn. Die was echt van een heel ander niveau.
Als die terug wil naar zijn oude niveau verwacht ik dat hij veel aaien over de bol, vertrouwen en kansen moet krijgen. Daar is Bosz de trainer niet naar dus ik denk dat we wel eens een zéér spoedig vertrek van Chucky uit Eindhoven te zien kunnen krijgen.
De wissel van Veerman begreep ik nog wel, die begon een beetje nonchalant/gemakzuchtig te voetballen.Daarom werd ie denk ik gewisseld.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schouten beviel me wel op dat onhandigheidje met Ocampos na, Ik vond wel dat Bosz wat vreemd wisselde, ik had Veerman laten staan ipv Tillman en ook Boscagli er niet uit gehaald.
Hiep hiep Calimeroquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:09 schreef PSVCL het volgende:
DEZE SLOTFASE GAAT ALLE KANTEN OP!🤩🤯 | PSV vs Sevilla | Champions League 2023/24 | Samenvatting
Bij de 2-2 werd die Ramos in de lucht mooi afgetroefd door de beste kopper ter wereld Luukinho. (9:28) , was weer belangrijk met een doelpunt en assist.
En wat een verschil in commentaar tussen Feyenoord fanboy Schildkamp (je hoorde de teleurstelling in zijn stem toen PSV een penal kreeg en de 2-2 maakte) en objectieve commentator Mantingh
Zat Ramos er bij de 2-2 overigens niet met zijn vuist aan? Het is erg moeilijk te zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:09 schreef PSVCL het volgende:
DEZE SLOTFASE GAAT ALLE KANTEN OP!🤩🤯 | PSV vs Sevilla | Champions League 2023/24 | Samenvatting
Bij de 2-2 werd die Ramos in de lucht mooi afgetroefd door de beste kopper ter wereld Luukinho. (9:28) , was weer belangrijk met een doelpunt en assist.
En wat een verschil in commentaar tussen Feyenoord fanboy Schildkamp (je hoorde de teleurstelling in zijn stem toen PSV een penal kreeg en de 2-2 maakte) en objectieve commentator Mantingh
Hij wist het niet meer.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zat Ramos er bij de 2-2 overigens niet met zijn vuist aan? Het is erg moeilijk te zien.
Dat was in 2022-2023.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:23 schreef tja77 het volgende:
De XI voor zometeen
Benitez
Teze Ramalho Boscagli Dest
Schouten Veerman Tillman
Bakayoko De Jong Lang
Hopen op 3 punten maar de wedstrijden (zeker uitwedstrijden) na Europees voetbal, vallen nogal eens view tegen.
Tis ook een lastige tegenstander, alles bij elkaar zijn de omstandigheden uitstekend voor het eerste puntverlies.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:23 schreef tja77 het volgende:
De XI voor zometeen
Benitez
Schouten Veerman Tillman
Bakayoko De Jong Lang
Hopen op 3 punten maar de wedstrijden (zeker uitwedstrijden) na Europees voetbal, vallen nogal eens view tegen.
Van wie is dit doodvermoeiende figuur een kloon?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:41 schreef CR7 het volgende:
Terecht afgekeurd. VAR doet eindelijk eens zijn werk.
Dat laatste valt me ook op. Eerste ballen vlogen nog van zijn voet, maar hij speelt echt voor het team vandaag en bij beide goals belangrijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:06 schreef tompsv18 het volgende:
Bakayoko kan het toch wel! Heerlijke goal.
En Chucky valt heel goed in.
Boszeffectquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste valt me ook op. Eerste ballen vlogen nog van zijn voet, maar hij speelt echt voor het team vandaag en bij beide goals belangrijk.
Eigenlijk bevallen alle aankopen me meer dan prima. Alleen Ketchup moet nog even echt fit worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:19 schreef PSVCL het volgende:
Die Schouten heeft weer alles goed gedaan, wat een speler
Bosz heeft op de een of andere manier ook ervoor gezorgd dat de verdediging ineens goed staat. Laten we eerlijk wezen, Dest is geen wonder verdediger maar met hem als enige wissel staat de linie van Teze - Ramalho - Boscagli - Dest er in de Eredivisie 10x beter voor dan vorig jaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
Schouten is echt fenomenaal. Wat een speler.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:23 schreef tja77 het volgende:
De XI voor zometeen
Benitez
Schouten Veerman Tillman
Bakayoko De Jong Lang
quote:
Ja ja ja, ik weet het.quote:
Ramalho doet het zelfs aardig in de Eredivisie. Dat hij Europees niet kan is helder, maar vanavond was het ook weer een dikke voldoende.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bosz heeft op de een of andere manier ook ervoor gezorgd dat de verdediging ineens goed staat. Laten we eerlijk wezen, Dest is geen wonder verdediger maar met hem als enige wissel staat de linie van Teze - Ramalho - Boscagli - Dest er in de Eredivisie 10x beter voor dan vorig jaar.
Schouten is samen met Lang wel de transfer van de zomer in de hele Eredivisie ja.
Ik baalde begin seizoen een beetje dat we Schouten en Tillman hadden gehaald en niet v/d Boomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik weet het.
Eerlijk is eerlijk, de oogaids is dankzij Bosz wel een beetje uit het team. Standaard zo’n 30 schoten per wedstrijd en een gigantische hoeveelheid scorend vermogen. Schouten is wel een baasje hoor
Vooral Tillman. Dacht dat dat typisch een Amerikaan van niks via Stewart ging worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik baalde begin seizoen een beetje dat we Schouten en Tillman hadden gehaald en niet v/d Boomen.
Hahahahahahahaha.
Dit kan niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik baalde begin seizoen een beetje dat we Schouten en Tillman hadden gehaald en niet v/d Boomen.
Hahahahahahahaha.
In de voorbereiding van Ajax had ik datzelfde gevoel hoor, van der Boomen vond ik toen ook echt goed spelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha.
Het zal wel weer Calimero zijn maar ik ben ervan overtuigd dat ie erbij had gezeten als ie bij een niet nader te noemen club op de 16e plek had gespeeld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef tja77 het volgende:
Snap trouwens niet dat Schouten niet geselecteerd is voor het Nederlands elftal. Ik ben er niet rouwig om (want extra rust) maar vind het wel vreemd.
Ja, dit snap ik ook echt niet. Die kan echt zonder enig probleem mee met dit Nederlands elftal. Wat zeg ik, waarschijnlijk meteen één van de beste op het veld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef tja77 het volgende:
Snap trouwens niet dat Schouten niet geselecteerd is voor het Nederlands elftal. Ik ben er niet rouwig om (want extra rust) maar vind het wel vreemd.
Speelt meteen frenkie eruitquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik ook echt niet. Die kan echt zonder enig probleem mee met dit Nederlands elftal. Wat zeg ik, waarschijnlijk meteen één van de beste op het veld.
Net iets minder debiel dan je kat van kleren voorzien.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:18 schreef Gutanoth het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat wapperen met dat CL logo aan het begin van een wedstrijd er mega debiel uit vindt zien?
Hebben best een goede keeper. En keepers blinken vaak uit tegen PSV.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
en na de interlandbreak gaat die reeks gewoon nog effe door
10-0 tegen de Shittardse amateurs moet helemaal kunnen
zelfs al kan Lang niet spelen, dan heb je nogquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:24 schreef J83 het volgende:
[..]
Hebben best een goede keeper. En keepers blinken vaak uit tegen PSV.
Ah jij vindt het dus blijkbaar helemaal niet debielquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets minder debiel dan je kat van kleren voorzien.
Kind????quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft dat kind een voetbal ingeslikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |