Noano op je feestjequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat het vaak zo’n blind paard is als hij eenmaal iemand uit heeft gespeeld
Onzin.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, speelt toch al best wat jaren op het hoogste niveau nu. Gewoon een beetje een blind paard, anders had hij niet nu bij PSV gespeeld natuurlijk
Dat zou ik wel leuk vindenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin.
Naono gaat wel vlammen hoor binnen nu en een paar jaar in de hoogste competities
Noanoquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin.
Naono gaat wel vlammen hoor binnen nu en een paar jaar in de hoogste competities
Blijkbaar kon onze enige andere CV niet de hele wedstrijd spelen ivm een antibiotica kuur. Overigens zag die er ook niet super uit bij die 1-2.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
De xG is 2.67 - 1.31. Dan moet je gewoon ruim winnen. We missen echt te veel kansen en dat is doodzonde, want Sevilla stelde bijzonder weinig voor.
Waarom Ramalho nog altijd fouten mag blijven maken in ons mooie shirt snap ik echt niet. Wat een mispeer van Bosz.
De sfeer was overigens echt top. Dat was genieten in het stadion.
Noa God in la Liga lijkt me echt mooiquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin.
Pro tip; niet opstellenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:48 schreef RipCity het volgende:
Als je ziet hoe Lens speelt verliezen we daar met Ramalho sowieso van
hoest?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Noa Lang was zuur tijdens de PersCo
Best logisch, geen goal, geen assist...
Maar wel man of the match.
Kuchquote:
Noano was niet 7K op ons feestje helaas.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Noa Lang was zuur tijdens de PersCo
Best logisch, geen goal, geen assist...
Maar wel man of the match.
Dit Sevilla niet hebben kunnen pakken. Erg pijnlijk hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:51 schreef PSVCL het volgende:
typisch een wedstrijd voor chucky dit..effe gas erbij de tweede helft en je moet dit sevilla kunnen pakken.
Die Schouten is een heeeele matige voetballer.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:24 schreef PSVCL het volgende:
Schouten was wel sterk btw. De beste middenvelder in de Eredivisie.
Lost Veerman af als beste middenvelder.
Jij bent een heeeeele matige user.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 05:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die Schouten is een heeeele matige voetballer.
Schouten beviel me wel op dat onhandigheidje met Ocampos na, Ik vond wel dat Bosz wat vreemd wisselde, ik had Veerman laten staan ipv Tillman en ook Boscagli er niet uit gehaald.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:24 schreef PSVCL het volgende:
Schouten was wel sterk btw. De beste middenvelder in de Eredivisie.
Lost Veerman af als beste middenvelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |