HUP PSV lijkt mij wel wat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:39 schreef GGMM het volgende:
Als iemand suggesties heeft voor een normale TT dan hoor ik dat graag
Sevilla ontvangenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:39 schreef GGMM het volgende:
Als iemand suggesties heeft voor een normale TT dan hoor ik dat graag
Dat heb je leuk bedacht zegquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
HUP PSV lijkt mij wel wat.
Dit waardeer ik.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je leuk bedacht zeg
Dat wordt hem!
quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:43 schreef CR7 het volgende:
Zoveelste matige pot van PSV. Wordt een zwaar seizoen voor PSV helaas.
Jouw posts zijn pas matig.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:43 schreef CR7 het volgende:
Zoveelste matige pot van PSV. Wordt een zwaar seizoen voor PSV helaas.
Als die andere het was, dan deze ook. Beiden licht contact.quote:
Bij die andere was het geen pingel omdat daarvoor al een overtreding was gemaakt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als die andere het was, dan deze ook. Beiden licht contact.
Maar er moet meer spanning komen denk ik…
Ochjee. Begint deze ellende nu al?quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik wil PSV en de supporters van PSV alvast van harte feliciteren met het kampioenschap.
1 oktober gap.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ochjee. Begint deze ellende nu al?
dat kan niet meer misgaan, die topclubs hebben altijd zoveel geluk meequote:Op zondag 1 oktober 2023 19:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik wil PSV en de supporters van PSV alvast van harte feliciteren met het kampioenschap.
Luuk de Jong is bijna 44, dat duurt niet lang meer hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat kan niet meer misgaan, die topclubs hebben altijd zoveel geluk mee
nu wordt PSV gewoon de eerstvolgende 10 jaar kampioen, onder wereldklasse BoszGOD en de nederlandse Messi - Noa Lang en kopgod Lucky Luuk
die gaat nog wel tijdje door, ik bedoel die ene japanner speelt ook nog en is 56 (momenteel in Portugal)quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Luuk de Jong is bijna 44, dat duurt niet lang meer hoor.
Niemand kan tippen aan dit PSV.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
en tegen wie moeten ze komend weekend, oh ja uit tegen die ''club'' uit rotterdam, ook een makkie en weer geen enkele vorm van tegenstand
ondanks dat Bosz bij amsterdam en rotterdam heeft gewerkt, is het zooo geen arrogante kwal, maar gewoon lekkere normale nuchtere manquote:
Lang heeft echt een Ajax hoofd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ondanks dat Bosz bij amsterdam en rotterdam heeft gewerkt, is het zooo geen arrogante kwal, maar gewoon lekkere normale nuchtere man
hetzelfde met Lang, ook geen arrogantie wat eerst werd gezegd of zo, ook lief dat hij zich aan zijn woord houdt voor de fans, toen ie afgelopen weekend scoorde, met dat hartgebaar
Lang Joost van Gangelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Lang Joost van GangelenDit kan écht niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR gemacht.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Lang Joost van GangelenIk verwacht vanavond een ander soort humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ach die nederlaag tegen Arsenal was pas de eerste sinds het seizoen 2018-19.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:28 schreef tompsv18 het volgende:
Ik las vanmiddag dat we al 15 wedstrijden op rij geen wedstrijd hebben gewonnen in de Champions League. Dat is toch wel een zeer beschamende statistiek. Ik verwacht dat het vanavond ook zeer lastig gaat worden. Zonder Schouten zie ik het zelfs misgaan, want met Veerman op 6 kun je echt niet spelen tegen serieuze tegenstanders. Dat vindt Bosz overigens zelf ook, maar er is niemand anders. Hopelijk is Schouten fit.
Wel zin om naar het stadion te gaan. Moet een geweldige sfeer worden.
Boscagli op de plek van Schouten, Ramalho of Teze centraal achterin op de plek van Boscagli. Niet ideaal, maar dat is de reden dat PSV nog steeds bezig is met Aster Vranckx.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:28 schreef tompsv18 het volgende:
Ik las vanmiddag dat we al 15 wedstrijden op rij geen wedstrijd hebben gewonnen in de Champions League. Dat is toch wel een zeer beschamende statistiek. Ik verwacht dat het vanavond ook zeer lastig gaat worden. Zonder Schouten zie ik het zelfs misgaan, want met Veerman op 6 kun je echt niet spelen tegen serieuze tegenstanders. Dat vindt Bosz overigens zelf ook, maar er is niemand anders. Hopelijk is Schouten fit.
Wel zin om naar het stadion te gaan. Moet een geweldige sfeer worden.
Lozano heeft werkelijk geen FUCK laten zien, Bakayoko gaf zaterdag tenminste nog een assist en een bal panklaar op het hoofd van Luuk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wat de fuck. Ramalho en Bakayoko spelen en dus geen Bella-Kotchap en Lozano..
Die assist had echt helemaal niets met Bakayoko te maken, die bal op Luuk had wel een assist mogen zijn ja, ongelofelijk dat die mis ging.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lozano heeft werkelijk geen FUCK laten zien, Bakayoko gaf zaterdag tenminste nog een assist en een bal panklaar op het hoofd van Luuk.
Bakayoko speelt al sinds het begin van het seizoen mee en heeft 2 assists. Rendement is echt bagger. Lozano moet met zijn ervaring altijd spelen in dit soort potjes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lozano heeft werkelijk geen FUCK laten zien, Bakayoko gaf zaterdag tenminste nog een assist en een bal panklaar op het hoofd van Luuk.
Gaf hem gewoon netjes aan Lang, had ook zelf voor eigen succes kunnen gaan zoals Lozano dat wel zou doen ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die assist had echt helemaal niets met Bakayoko te maken, die bal op Luuk had wel een assist mogen zijn ja, ongelofelijk dat die mis ging.
Lozano moet spelen vanwege zijn ervaring?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bakayoko speelt al sinds het begin van het seizoen mee en heeft 2 assists. Rendement is echt bagger. Lozano moet met zijn ervaring altijd spelen in dit soort potjes.
Ja. Voorzet waar penalty uitkwam. En een prachtige goal.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lozano moet spelen vanwege zijn ervaring?
Wat een kwats, nogmaals wat heeft Lozano laten zien? Kun jij je 1 goede actie voor de geest halen?
Jij vindt dat Lozano meer heeft laten zien, meer dreiging heeft dan Bakayoko?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja. Voorzet waar penalty uitkwam. En een prachtige goal.
Natuurlijk wel. Lozano heeft ook nog veel minder minuten gespeeld dan Bakayoko en je weet wat hij kan in dit soort wedstrijden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij vindt dat Lozano meer heeft laten zien, meer dreiging heeft dan Bakayoko?
Sorry, maar dat ben ik niet met je eens.
Iedereen heeft meer dreiging dan Bakayoko, die gast kan gewoon niet afmaken en gezien het aantal assists is het ook niet bepaald iemand met een fenomenale voorzet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij vindt dat Lozano meer heeft laten zien, meer dreiging heeft dan Bakayoko?
Sorry, maar dat ben ik niet met je eens.
Nou dat weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Lozano heeft ook nog veel minder minuten gespeeld dan Bakayoko en je weet wat hij kan in dit soort wedstrijden.
2 tegen Graz waarin hij echt heel veel ruimte kreeg, en minimaal 1 tegen Rangers waar hij de hoekschop nam. Als hij veel tijd heeft kan die het blijkbaar wel, maar het is (in mijn ogen) echt heel knap om als rechtsbuiten van PSV slechts bij 2 doelpunten betrokken te zijn in de Eredivisie wanneer PSV er 23 inschiet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus niet.
Bakayoko heeft in voorronde CL 4 assists gegeven, wat Lozano kan op CL niveau is nog maar de vraag want ik vind hem nog lang niet op z’n top.
Belgisch international en 1 van de meest gewilde spelers van PSV. Dat z’n voorzetten niet worden omgezet in goals in niet alleen zijn schuld natuurlijk maar ligt ook aan het geschutter van de afmaker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedereen heeft meer dreiging dan Bakayoko, die gast kan gewoon niet afmaken en gezien het aantal assists is het ook niet bepaald iemand met een fenomenale voorzet.
Vooral hard rennen en hopen op het beste, beetje Narsingh 2.0.
Ach er wordt in dit topic altijd geklaagd over jonge spelers met een laag rendement. Was al zo met Wijnaldum, paar jaar terug het gemekker op Gakpo en Malen, en nu is Bakayoko aan de beurt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2 tegen Graz waarin hij echt heel veel ruimte kreeg, en minimaal 1 tegen Rangers waar hij de hoekschop nam. Als hij veel tijd heeft kan die het blijkbaar wel, maar het is (in mijn ogen) echt heel knap om als rechtsbuiten van PSV slechts bij 2 doelpunten betrokken te zijn in de Eredivisie wanneer PSV er 23 inschiet.
Ik zal er wel hopeloos naast zitten overigens, gezien de massale interesse afgelopen zomer.
Kan iig beter schieten dan baka-achterbal.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:51 schreef PSVCL het volgende:
typisch een wedstrijd voor chucky dit..effe gas erbij de tweede helft en je moet dit sevilla kunnen pakken.
Dan weet je al dat die weer 17 minuten gaat krijgen van Bosz. Net als Pepi in elke Eredivisie pot.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan iig beter schieten dan baka-achterbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |