abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210747062

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceição, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_210747071
En de laatste post

quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Natuurlijk was het met geld op te lossen, kijk maar naar wat PSV gehaald heeft
Het hele punt was en is dat zij een organisatie hebben staan die wél (ongeveer) geëquipeerd is voor die taak, en ajax niet.
  maandag 25 september 2023 @ 11:45:19 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210747104
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:41 schreef Schbrk250bpm het volgende:
En de laatste post
[..]
Het hele punt was en is dat zij een organisatie hebben staan die wél (ongeveer) geëquipeerd is voor die taak, en ajax niet.
? Zij zijn het langst geen kampioen geweest van de top 3, ze hebben nu voor hun doen diep in de buidel getast, salarispost is weer enorm gestegen, dus het is vooralsnog afwachten hoe dat uit gaat pakken.

Dat het bij Ajax chaos is staat buiten kijf maar dat maakt het bij anderen natuurlijk niet meteen super.
  maandag 25 september 2023 @ 11:46:52 #4
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747121
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:39 schreef Wotte het volgende:

[..]
Staan ook gewoon Stewards neem ik aan. Ik ben in ieder geval nog nooit de Arena binnen gekomen zonder gefouilleerd te worden. Zijn vaak wel jonge jongens en meiden.
Ja die kunnen uiteindelijk niets als het erop aankomt. Die weten ook wel dat bepaalde figuren binnenkomen met vuurwerk en anders gooit men het simpel over wat hekken heen. De beveiliging bij voetbalwedstrijden is echt enorm belabberd. Dat kan wel iets zijn, dat clubs gedwongen worden om betere beveiliging aan te schaffen. Het is kut in de USA, maar daar moet je zelfs bij een pretpark door allerlei poortjes heen en is er enorm strenge beveiliging. Daar ga je wel heen denk ik, vroeg of laat. Je kunt het je gewoon niet meer veroorloven deze tijd. Iemand met enorm foute bedoelingen kan vaak zo naar binnenlopen en het is best fijn dat er niet veel grote incidenten in de stadions zijn gebeurd, maar het is er wel wachten op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210747158
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja die kunnen uiteindelijk niets als het erop aankomt. Die weten ook wel dat bepaalde figuren binnenkomen met vuurwerk en anders gooit men het simpel over wat hekken heen. De beveiliging bij voetbalwedstrijden is echt enorm belabberd. Dat kan wel iets zijn, dat clubs gedwongen worden om betere beveiliging aan te schaffen. Het is kut in de USA, maar daar moet je zelfs bij een pretpark door allerlei poortjes heen en is er enorm strenge beveiliging. Daar ga je wel heen denk ik, vroeg of laat. Je kunt het je gewoon niet meer veroorloven deze tijd. Iemand met enorm foute bedoelingen kan vaak zo naar binnenlopen en het is best fijn dat er niet veel grote incidenten in de stadions zijn gebeurd, maar het is er wel wachten op.
Ach, als je wil krijg je zoiets altijd wel binnen. Als dat in zwaarbewaakte gevangenissen kan dan ook in een voetbalstadion. Fakkeltje heb ik ook wel eens meegesmokkeld, is kinderspel. Gewoon bij je boxershort.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 11:52:40 #7
35723 crew  GGMM
pi_210747176
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210747183
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210747185
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dit is niet van vandaag
Ik dacht, jullie zijn altijd zo vol van het verleden. Ik vrolijk jullie wat op met een mooie video van betere tijden :)
* Verwijderd *
pi_210747186
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Ach, als je wil krijg je zoiets altijd wel binnen. Als dat in zwaarbewaakte gevangenissen kan dan ook in een voetbalstadion. Fakkeltje heb ik ook wel eens meegesmokkeld, is kinderspel. Gewoon bij je boxershort.
"Is that a fakkel or are you just happy to see me?"
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210747194
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:29 schreef Wotte het volgende:
Je komt nergens de arena in zonder gefouilleerd te worden maar op zuid trekken ze een twintigtal fakkels uit de jas :')
Ben gisteren ook niet gefouilleerd, op 406. Iedereen liep gewoon door terwijl er een iemand gefouilleerd werd, dus misschien dat 10% tot 20% van het stadion daadwerkelijk gefouilleerd wordt.
  maandag 25 september 2023 @ 11:54:27 #12
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747195
quote:

[..]
Een fakkel krijg je al minder snel een ambassade in hier en daar, het gaat erom hoe intensief je controleert, maar de vraag is of het haalbaar is.

Mijn punt is juist dat je dat soort dingen makkelijk mee kan nemen in een voetbalstadion, omdat je buurjongen of meisje voor de beveiliging moet zorgen.
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 11:54:31 #13
35723 crew  GGMM
pi_210747197
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:53 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ik dacht, jullie zijn altijd zo vol van het verleden. Ik vrolijk jullie wat op met een mooie video van betere tijden :)
Je bent een goed mens :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210747199
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Een fakkel krijg je al minder snel een ambassade in hier en daar, het gaat erom hoe intensief je controleert, maar de vraag is of het haalbaar is.

Mijn punt is juist dat je dat soort dingen makkelijk mee kan nemen in een voetbalstadion, omdat je buurjongen of meisje voor de beveiliging moet zorgen.
Ja wat is het alternatief dan, 300 vuurwerkhonden en al je kleren uittrekken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:55:17 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_210747200
quote:

[..]
Vriend van me werd in de jaren 80 gearresteerd nadat-ie een vuurwerkbom in het Ajax vak had gegooid.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 25 september 2023 @ 11:55:58 #16
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747207
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja wat is het alternatief dan, 300 vuurwerkhonden en al je kleren uittrekken?
Of iets tussen 0 en 100.
  maandag 25 september 2023 @ 11:56:01 #17
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210747208
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Veel ligt ook al binnen. Systeemplafond goden _O_
pi_210747209
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:

[..]
Vriend van me werd in de jaren 80 gearresteerd nadat-ie een vuurwerkbom in het Ajax vak had gegooid.

Vreemd, kreeg hij naderhand wel een lintje?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:56:12 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_210747210
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ben gisteren ook niet gefouilleerd, op 406. Iedereen liep gewoon door terwijl er een iemand gefouilleerd werd, dus misschien dat 10% tot 20% van het stadion daadwerkelijk gefouilleerd wordt.
Gewoon slim zijn. Op Lowlands een literfles spa naar binnen gesmokkeld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210747215
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ik pas in het profiel dan denk ik want ik kom er nooit doorheen zonder gefouilleerd te worden :')
pi_210747218
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je bent een goed mens :)
Ik heb ook nog Witsche die aan het hooghouden is, die is ook leuk he!
* Verwijderd *
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:57:36 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_210747223
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Vreemd, kreeg hij naderhand wel een lintje?
Stond angsten uit toen ie die dag nog op straat werd gezet uit het politiebureau in Amsterdam.

pi_210747232
Feyenoord heeft Van Benthem alweer klaar staan om aan te vechten dat Ajax de wedstrijd mag uitspelen. Hoe staan jullie hierin?
  maandag 25 september 2023 @ 11:59:43 #24
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210747239
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
USA is misschien wel het best mogelijke voorbeeld dat iedereen behandelen als een potentiële crimineel een heel nare samenleving schept. Wel met je eens dat we daar überhaupt als maatschappij al naar toe bewegen.

Iemand geen reden geven om zich te misdragen werkt altijd het beste.
Makkelijk eerste
pi_210747240
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:56 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik pas in het profiel dan denk ik want ik kom er nooit doorheen zonder gefouilleerd te worden :')
Er waren gewoon te weinig mensen om te fouilleren. Per rij stond er een man, dus als je achter een man door het poortje ging kon je gewoon doorlopen. Het was ook al 14.20 en er moesten er nog veel doorheen.

Er stonden meer vrouwelijke stewards, dus van de vrouwen werden wel de tassen allemaal gecontroleerd. Ook niet supergoed overigens.

Er wordt ook totaal niet gecontroleerd op identiteit.

En ik geloof best dat met een beetje intimidatie bij de harde kern je gewoon alles altijd naar binnen kan krijgen. Of misschien eerder al, bij het ophangen van de doeken of zo?
pi_210747241
In de tijd van Overmars was het toch zo dat de AD/TD/Trainer en nog iemand (scouting/jeugdopleiding?) in meerderheid akkoord moesten zijn met een aankoop?

Die constructie herstellen lijkt me voor nu wel het meest veilig, maar dan zal eerst Kroes aan de slag moeten zijn, want je wil niet weer overal mensen benoemen die dan vervolgens niet met elkaar kunnen/willen samenwerken.
pi_210747253
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord heeft Van Benthem alweer klaar staan om aan te vechten dat Ajax de wedstrijd mag uitspelen. Hoe staan jullie hierin?
Ik zou gewoon een kruisje zetten bij die 0-3 als Ajax zijnde... je wil dit niet uitvoetballen, ook gezien het programma en de veiligheidsmaatregelen die er zelfs mee gemoeid zullen gaan, ook zonder publiek.
pi_210747278
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik zou gewoon een kruisje zetten bij die 0-3 als Ajax zijnde... je wil dit niet uitvoetballen, ook gezien het programma en de veiligheidsmaatregelen die er zelfs mee gemoeid zullen gaan, ook zonder publiek.
Denk dat men in Rotterdam stiekem nog steeds bang is dat er straks een Jonk (noem maar een willekeurig iemand) voor de groep staat die er wel iets van kan maken en er toch nog een 2-3 of erger van kan maken.

Ondanks de gigantische ruimtes was het ook wel een wedstrijd die nog in een 3-6 had kunnen eindigen natuurlijk, gezien de kansen die ook Ajax kreeg. Brobbey die 2 keer een decimeter langs een lage voorzet glijdt om binnen te prikken.
pi_210747296
Wat betreft het al dan niet uitspelen, zijn de regels toch simpel; uitspelen zonder publiek.

Er is toch nog geen enkele gestaakte wedstrijd geweest, waar de tussenstand de einstand werd?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 25 september 2023 @ 12:05:26 #30
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747297
quote:
Er is eigenlijk geen goede oplossing. Nu zou je dus de schade kunnen beperken als supporter. Oh, het staat 0-2? Dan dingen gooien, dan wordt het niet erger'. Dit was al bewust om de wedstrijd te stoppen. Dus uiteindelijk gaat er bij elke keuze iemand zeuren. Gewoon kutsituatie.
  maandag 25 september 2023 @ 12:05:40 #31
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210747302
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zou er vanavond nog publiek welkom zijn op de Toekomst bij Jong Ajax?
pi_210747308
Ik pleit voor geheel overspelen, dat is schijnbaar een mogelijkheid. Doe maar ergens in april.
pi_210747312
quote:
Een reglementaire 0-3 of uitspelen zijn beide acceptabel en te verdedigen.

Uitspelen en dan er nog 3-3 of 4-3 van maken zou het meest ideaal zijn. Dat zou de geschiedenisboeken in gaan _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 25 september 2023 @ 12:08:00 #34
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747322
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
USA is misschien wel het best mogelijke voorbeeld dat iedereen behandelen als een potentiële crimineel een heel nare samenleving schept. Wel met je eens dat we daar überhaupt als maatschappij al naar toe bewegen.

Iemand geen reden geven om zich te misdragen werkt altijd het beste.
Eens, ik vond het toen bij constatering ook al niets, 'blij dat zoiets in NL niet hoeft', maar het is ook behoorlijk naïef.

Iemand geen reden geven om zich te misdragen? Hoe zie je dat voor je? Wat had Ajax hier anders moeten doen? Geen onenigheid in de leiding? Ik denk dat alles aangegrepen kan worden om je te misdragen, als je maar genoeg wilskracht, doorzettingsvermogen en snuifwaar hebt.
pi_210747323
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef Black-Death het volgende:
Wat betreft het al dan niet uitspelen, zijn de regels toch simpel; uitspelen zonder publiek.

Er is toch nog geen enkele gestaakte wedstrijd geweest, waar de tussenstand de einstand werd?
Vind de case ook niet zo sterk al zijn wel vrijwel alle potjes tot nu toe snel (binnen een week) alsnog uitgespeeld. Dat lijkt nu niet te kunnen wat Ajax wel een soort voordeel lijkt te geven.

Al geloof ik ook niet zo in een monsterscore van Feyenoord gisteren, dit was een herhaling van Marseille en gisteren had Ajax er ook wel een paar kunnen maken.
  maandag 25 september 2023 @ 12:08:54 #36
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747328
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Er waren gewoon te weinig mensen om te fouilleren. Per rij stond er een man, dus als je achter een man door het poortje ging kon je gewoon doorlopen. Het was ook al 14.20 en er moesten er nog veel doorheen.

Er stonden meer vrouwelijke stewards, dus van de vrouwen werden wel de tassen allemaal gecontroleerd. Ook niet supergoed overigens.

En ik geloof best dat met een beetje intimidatie bij de harde kern je gewoon alles altijd naar binnen kan krijgen. Of misschien eerder al, bij het ophangen van de doeken of zo?
Bij Feyenoord lopen ze na de check naar een hek en krijgen ze het tasje overhandigt met vuurwerk.
pi_210747329
Gaat gewoon uitspelen zonder publiek worden, ergens eind October.
pi_210747333
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Een reglementaire 0-3 of uitspelen zijn beide acceptabel en te verdedigen.

Uitspelen en dan er nog 3-3 of 4-3 van maken zou het meest ideaal zijn. Dat zou de geschiedenisboeken in gaan _O_
Dat zou wel echt heel sneu zijn inderdaad. :D Maar ik vind de zaak van Feyenoord ook niet zo heel sterk, er is nog nooit een wedstrijd niet uitgespeeld.
  maandag 25 september 2023 @ 12:10:12 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747338
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Denk dat men in Rotterdam stiekem nog steeds bang is dat er straks een Jonk (noem maar een willekeurig iemand) voor de groep staat die er wel iets van kan maken en er toch nog een 2-3 of erger van kan maken.

Ondanks de gigantische ruimtes was het ook wel een wedstrijd die nog in een 3-6 had kunnen eindigen natuurlijk, gezien de kansen die ook Ajax kreeg. Brobbey die 2 keer een decimeter langs een lage voorzet glijdt om binnen te prikken.
Je kan ook zeggen dat bij een vierde doelpunt Ajax geen 0-10 wil en niet meer durft aan te vallen.
pi_210747345
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je kan ook zeggen dat bij een vierde doelpunt Ajax geen 0-10 wil en niet meer durft aan te vallen.
Ook weer waar. Tweede helft ging al wat meer toe naar een situatie van consolideren.
  maandag 25 september 2023 @ 12:11:20 #41
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747347
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef Black-Death het volgende:

Maar dat moet dan de dag erna en dat wil Ajax niet, omdat het woensdag moet spelen tegen Volendam. De regel zegt niet dat het dan pas maanden later gespeeld moet worden.
pi_210747349
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vind de case ook niet zo sterk al zijn wel vrijwel alle potjes tot nu toe snel (binnen een week) alsnog uitgespeeld. Dat lijkt nu niet te kunnen wat Ajax wel een soort voordeel lijkt te geven.

Al geloof ik ook niet zo in een monsterscore van Feyenoord gisteren, dit was een herhaling van Marseille en gisteren had Ajax er ook wel een paar kunnen maken.
Het ging eigenlijk best wel prima inderdaad
* Verwijderd *
pi_210747350
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Er is zat vooruitgang, maar dat schreeuwt niet zo lekker. Hoor nu zelfs mensen die ik uberhaupt nooit over voetbal hoor ineens over de restverdediging van Ajax ranten :'). De start gister was gewoon echt goed. Heb ik in de eerste tien minuten zelfs even gedacht dat we konden gaan winnen. Maar als je in zo'n achterlijke periode zit is het ook wel een beetje Murphy dat de eerste de best keer dat Feyenoord over de middellijn is het ook meteen raak is. En zelfs daarna pakte Ajax het weer op. Tot Gaaei die belachelijke bal geeft. Dan kunnen er honderden analyses gemaakt worden over veldbezetting, restverdediging en lange ballen (Pietertje Zwart ging weer eens full autist) maar die zijn compleet zinloos met zulke ballen. Dat daarna de boel in elkaar stort is niet zo gek.
Wat een onzin zeg :D

Feyenoord liet het toe dat Ajax balbezit had. Die wisten dat er in de omschakeling zeeën van ruimte lag om daar optimaal van te profiteren. Bij vrijwel elke tegengoal zag je hoe kwetsbaar het elftal werkelijk is. Een fout van de verdediging/middenveld en het lag volledig open. Dat is geen pech maar onkunde van de trainer die ze elke keer zo opstelt

Dat het aanvallend zogenaamd wel goed uitzag, is niets anders dan optisch bedrog. Het is non stop dreigen zonder echt gevaarlijk te worden.Het waren allemaal halve kansjes at best. Ajax had een XG van 0.22 ffs!!!!

Doe die roze bril van je af en bekijk al die wedstrijden maar eens terug zou ik zeggen :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 25 september 2023 @ 12:11:37 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747351
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef PicoMMP het volgende:
Ik pleit voor geheel overspelen, dat is schijnbaar een mogelijkheid. Doe maar ergens in april.
Op basis van?
pi_210747360
Gewoon netten voor de F-side, het is niet anders.
pi_210747363
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Het ging eigenlijk best wel prima inderdaad
Het was een zooitje natuurlijk achterin maar ik vond Feyenoord ook erg onrustig spelen.
pi_210747370
Haal v Gaal, wil ie niet?
doe dan niet zo stoer, haal F de Boer
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_210747373
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het was een zooitje natuurlijk achterin maar ik vond Feyenoord ook erg onrustig spelen.
Oh je meende het echt :D
* Verwijderd *
pi_210747374
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Op basis van?
Dat is gewoon reglementair een mogelijkheid. Dat het niet zal gebeuren is een tweede.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210747377
quote:

[..]

Klopt, 0-3 is in feite ook een ietswat geflatteerde tussenstand met een xG van 0.22 vs 1.52. 3 grote kansen waarvan 2 door individuele fouten van dezelfde speler. Gevoelsmatig was Ajax rijp voor de slacht maar juist dat gevoel is natuurlijk weg bij het uitspelen op een (veel) later tijdstip.
  maandag 25 september 2023 @ 12:13:59 #51
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747383
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ook weer waar. Tweede helft ging al wat meer toe naar een situatie van consolideren.
Ik waardeer je eerlijkheid. Oké, uitspelen, maar de spelers moeten eerst wel 55 minuten rennen voordat ze beginnen. Vandaag nog spelen.
pi_210747389
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wat een onzin zeg :D

Feyenoord liet het toe dat Ajax balbezit had. Die wisten dat er in de omschakeling zeeën van ruimte lag om daar optimaal van te profiteren. Bij vrijwel elke tegengoal zag je hoe kwetsbaar het elftal werkelijk is. Een fout van de verdediging/middenveld en het lag volledig open. Dat is geen pech maar onkunde van de trainer die ze elke keer zo opstelt

Dat het aanvallend zogenaamd wel goed uitzag, is niets anders dan optisch bedrog. Het is non stop dreigen zonder echt gevaarlijk te worden.Het waren allemaal halve kansjes at best. Ajax had een XG van 0.22 ffs!!!!

Doe die roze bril van je af en bekijk al die wedstrijden maar eens terug zou ik zeggen :')
Waar zeg ik iets over dat Ajax meer balbezit oid had? Of dat het aanvallend er goed uitzag? Of over XG's? En welke andere wedstrijden heb je het over?

Snuifje minder de volgende keer helpt.
In Southern Sun
pi_210747394
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Op basis van?
wensgedachte :P
  maandag 25 september 2023 @ 12:15:37 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747403
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Haal v Gaal, wil ie niet?
doe dan niet zo stoer, haal F de Boer
Is het anders al te laat, voor Advocaat?
pi_210747421
M.u.v. Pietje zijn er hier een aantal Feyenoorders die echt lijken te denken dat Feyenoord zo geweldig was i.p.v. dat Ajax zo dramatisch was :D :')
pi_210747424
Is Truus niet een idee?
pi_210747434
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Klopt, 0-3 is in feite ook een ietswat geflatteerde tussenstand met een xG van 0.22 vs 1.52. 3 grote kansen waarvan 2 door individuele fouten van dezelfde speler. Gevoelsmatig was Ajax rijp voor de slacht maar juist dat gevoel is natuurlijk weg bij het uitspelen op een (veel) later tijdstip.
Ik ben zoals je weet een van xG maar die gemiste ballen van Brobbey vond ik wel echt kansen die je wat mij betreft ook in dat model mag meerekenen. Dat is nu niet gebeurd omdat Brobbey ze niet raakte. Expected threat wordt tegenwoordig ook vaak meegenomen. (Dus dreiging naar de goal toe)

Verder: Tja, wellicht is een 0-3 dan toch eerlijk.
pi_210747435
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Precies. Maar het 'gevoel' of 'beeld van de wedstrijd' speelt natuurlijk geen rol bij de beslissing die gemaakt wordt rondom het uitspelen e.d. En dat wil Slot wel opeens :')
  maandag 25 september 2023 @ 12:18:34 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210747440
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
M.u.v. Pietje zijn er hier een aantal Feyenoorders die echt lijken te denken dat Feyenoord zo geweldig was i.p.v. dat Ajax zo dramatisch was :D :')
Helaas is dat eigenlijk ernstiger.
pi_210747443
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Is het anders al te laat, voor Advocaat?
ligt eraan, met of zonder slagroom?
pi_210747444
quote:
Feyenoord was gisteren ook gewoon matig, maar wel matig met een duidelijk speelplan. Geef die kneuzen maar de bal, fouten gaan ze toch wel maken.

Dat resulteert dan in een jantje na 35 minuten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210747465
quote:
Waarom denk je dat ik nooit welkom ben in het Feyenoordtopic? Kritiek op eigen spel wordt daar niet gewaardeerd.

Desondanks denk ik dat je als je er als een neutrale fan naar kijkt inderdaad maar 2 uitkomsten mogelijk zijn, waarbij uitspelen in leeg stadion nog steeds meest realistisch is. Is in theorie ook nadelig voor Ajax natuurlijk, geen fans die Feyenoordspelers schrik aan kunnen jagen.
pi_210747469
Barbadi aantrekken van PSV
Hallo
  maandag 25 september 2023 @ 12:21:42 #64
474254 GurneyIsBestOke
pi_210747476
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Eens, ik vond het toen bij constatering ook al niets, 'blij dat zoiets in NL niet hoeft', maar het is ook behoorlijk naïef.

Iemand geen reden geven om zich te misdragen? Hoe zie je dat voor je? Wat had Ajax hier anders moeten doen? Geen onenigheid in de leiding? Ik denk dat alles aangegrepen kan worden om je te misdragen, als je maar genoeg wilskracht, doorzettingsvermogen en snuifwaar hebt.
Nee, in dit geval heeft de KNVB het precedent geschept met de reglementen. Het was gewoon wachten totdat een club doelbewust een wedstrijd zou laten staken om een hogere uitslag af te wenden.

Deze situatie is verder sowieso iets lastiger, omdat deze sabotage gewoon voorbedachte rade was in tegenstelling tot veel andere ‘incidenten’. Dit kan je dus alleen in de kiem smoren als de strafmaat vele malen hoger is dan hetgeen wat voorkomen diende te worden, bijvoorbeeld bij matchfixing of doping zijn de straffen ook exorbitant hoog ten opzichte van de meeste vergrijpen die rood opleveren, dat zou bij doelbewuste sabotage mijn inziens ook moeten gebeuren.
Makkelijk eerste
pi_210747477
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:17 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Precies. Maar het 'gevoel' of 'beeld van de wedstrijd' speelt natuurlijk geen rol bij de beslissing die gemaakt wordt rondom het uitspelen e.d. En dat wil Slot wel opeens :')
Slot bedient zich een beetje van kleedkamerpraat na de wedstrijd; “we hadden er nog wel 10 kunnen maken, we hadden ze liggen”. Dat zou best kunnen zijn, het had ook 0-3 kunnen blijven of 2-3 worden. Het is allemaal theoretisch.
pi_210747488
Kroes gelijk losweken bij AZ.

Jonk en Molenaar bij Volendam weghalen.

Van Gaal als onofficieel adviseur.

De RvC ontslaan, capabele Ajacieden neerzetten.
pi_210747489
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef PicoMMP het volgende:

Waar kan ik tekenen?
pi_210747491
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Slot bedient zich een beetje van kleedkamerpraat na de wedstrijd; “we hadden er nog wel 10 kunnen maken, we hadden ze liggen”. Dat zou best kunnen zijn, het had ook 0-3 kunnen blijven of 2-3 worden. Het is allemaal theoretisch.
Gisteravond in Studio Voetbal en volgens mij ook in ZSM podcast hadden ze het ook al over maak er gewoon een 0-6 eindstand van. Doelpunten verzinnen genot.
In Southern Sun
pi_210747494
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:17 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook wel een kinderachtig spelletje dat hier altijd gespeeld wordt. Klaassen die vorig jaar doorspeelde en na 5 minuten alsnog eraf ging met een lach op zijn gezicht was voor Ajax ook een fijne troef om na de wedstrijd nog in beroep te gaan als er alsnog verloren was. (We hebben verloren omdat Feyenoordpubliek onze speler uit de wedstrijd gooit, overspelen!!)

Laten we ook niet roomser dan de paus gaan doen, iedereen probeert toch om de boel nog te beïnvloeden.
pi_210747495
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Gisteravond in Studio Voetbal en volgens mij ook in ZSM podcast hadden ze het ook al over maak er gewoon een 0-6 eindstand van. Doelpunten verzinnen genot.
_O- Dat is echt cafe praat
pi_210747497
quote:
In de Eredivisie gebeurde het ook maar één keer dat Ajax thuis veld nog sneller tegen een 3-0 achterstand aankeken: in februari 1959 tegen Elinkwijk.
Steijn vestigt record op record _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210747500
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Bij Studio Azijn praatten ze vooral over punten in mindering brengen want dat zou wel eerlijk zijn ofzo.

Juist.
pi_210747501
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook wel een kinderachtig spelletje dat hier altijd gespeeld wordt. Klaassen die vorig jaar doorspeelde en na 5 minuten alsnog eraf ging met een lach op zijn gezicht was voor Ajax ook een fijne troef om na de wedstrijd nog in beroep te gaan als er alsnog verloren was. (We hebben verloren omdat Feyenoordpubliek onze speler uit de wedstrijd gooit, overspelen!!)

Laten we ook niet roomser dan de paus gaan doen, iedereen probeert toch om de boel nog te beïnvloeden.
Hoezo zou Ajax na een wedstrijd nog in beroep gaan?
pi_210747512
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Denk het ja ze hebben daar geloof ik ook een hele boel via uitzendbureaus te lopen. Zou ik zelf ook wel eieren voor mijn geld kiezen.
  maandag 25 september 2023 @ 12:24:31 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210747513
quote:

Jonk? Nee dank je.

Kroes ben ik het wel mee eens en laat hem maar mensen om zich heen verzamelen voor TD en de rest.
pi_210747514
quote:

Ja, beste scenario. Maar ja, ik zie het nog niet zo snel gebeuren.
pi_210747515
Ik vind een aanstekertje nou niet echt te vergelijken met doelbewust je eigen veld slopen omdat het dun door je broek loopt.
  maandag 25 september 2023 @ 12:26:08 #78
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747534
quote:
capabele Ajacieden neerzetten.
Waar koop je die?
pi_210747536
Snel weer Blind terughalen als technische man in de RvC, uiteindelijk is het allemaal mis gaan lopen nadat die vertrok.
pi_210747537
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:23 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Hoezo zou Ajax na een wedstrijd nog in beroep gaan?
Ajax wilde de pot na veel pijn en moeite uitspelen na dat aanstekerincident. (Wat in theorie nadelig was voor hen maar in de praktijk zorgde voor een Feyenoord dat op 70 procent die pot moest uitspelen)

Het is dan wel prettig om nog een protest achter de hand te hebben met Klaassen, al zullen we inderdaad nooit weten wat de KNVB ermee gedaan had.
pi_210747542
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Barbadi aantrekken van PSV
Ik denk niet dat PSV Barbapapa aan Ajax gaat verkopen. Die Halilofiets van Fortuna wordt in de media al een tijdje naar Ajax gepusht.. dat lijkt me waarschijnlijker.
pi_210747547
Volgend jaar lekker in de KKD proberen joh, is toch ook mooi
* Verwijderd *
pi_210747551
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgend jaar lekker in de KKD proberen joh, is toch ook mooi
zoek een leven.
pi_210747552
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ik denk niet dat PSV Barbapapa aan Ajax gaat verkopen. Die Halilofiets van Fortuna wordt in de media al een tijdje naar Ajax gepusht.. dat lijkt me waarschijnlijker.
:D
Hallo
  maandag 25 september 2023 @ 12:27:54 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210747553
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ajax wilde de pot na veel pijn en moeite uitspelen na dat aanstekerincident. (Wat in theorie nadelig was voor hen maar in de praktijk zorgde voor een Feyenoord dat op 70 procent die pot moest uitspelen)

Het is dan wel prettig om nog een protest achter de hand te hebben met Klaassen, al zullen we inderdaad nooit weten wat de KNVB ermee gedaan had.
Leuke complottheorie, ipv complimenten krijgen voor het uitspelen wordt er weer wat achter gezocht want het zijn weer die joden natuurlijk.
pi_210747556
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
zoek een leven.
Dat zou je moeten zeggen tegen die idioten die vuurwerk op het veld gooien
* Verwijderd *
  maandag 25 september 2023 @ 12:28:52 #87
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_210747560
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 12:24 schreef Document1 het volgende:
Ik vind een aanstekertje nou niet echt te vergelijken met doelbewust je eigen veld slopen omdat het dun door je broek loopt.
Het is ook niet te vergelijken. Er waren nog geen specifieke (aangescherpte) regels toen die aansteker werd gegooid. Dat is daarna allemaal in gang gezet.

Nu de aangescherpte regels er zijn, wordt er doelbewust misbruik van gemaakt om te staken wanneer een tussenstand niet bevalt. Heel ander scenario dus. En daar kan best harder tegen op getreden worden dan alleen de wedstrijd uitspelen.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_210747581
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Leuke complottheorie, ipv complimenten krijgen voor het uitspelen wordt er weer wat achter gezocht want het zijn weer die joden natuurlijk.
:')
pi_210747583
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:28 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Het is ook niet te vergelijken. Er waren nog geen specifieke (aangescherpte) regels toen die aansteker werd gegooid. Dat is daarna allemaal in gang gezet.

Nu de aangescherpte regels er zijn, wordt er doelbewust misbruik van gemaakt om te staken wanneer een tussenstand niet bevalt. Heel ander scenario dus. En daar kan best harder tegen op getreden worden dan alleen de wedstrijd uitspelen.
Nah. Eerste vergrijp door Ajax dus gewoon wedstrijdje uitspelen zonder publiek. Tis allemaal zo moeilijk niet.
pi_210747595
quote:

[..]

Zit Wim Jonk in het kamp van Gaal?
pi_210747600
Is @freaky40 al boven water? Ik begin me zorgen te maken.
* Verwijderd *
pi_210747602
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Waar zeg ik iets over dat Ajax meer balbezit oid had? Of dat het aanvallend er goed uitzag? Of over XG's? En welke andere wedstrijden heb je het over?

Snuifje minder de volgende keer helpt.
Denk dat je het mentaal niet kan verteren dat je gisteren gewoon overklast bent. Het is geen pech, fouten van de verdediging dat de wedstrijd in het voordeel van Feyenoord verliep

Slot had een val gezet en Steijn hapt meteen. Met alle gevolgen van die :blauwoog:

Dat jij een ''heel goed Ajax hebt gezien'' zegt mij dat je of weinig van voetval snapt of rete high was toen je de wedstrijd begon

Nuchter iemand zou dit namelijk nooit zeggen ;)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210747616
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Is @:freaky40 al boven water? Ik begin me zorgen te maken.
Die gelooft er waarschijnlijk heilig in dat Ajax Feyenoord in die resterende 30 minuten om hun moeder gaat laten roepen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210747621
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Is @:freaky40 al boven water? Ik begin me zorgen te maken.
Freaky was de tarrel aan de reet van Mislintat
Hallo
  maandag 25 september 2023 @ 12:34:13 #95
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_210747631
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nah. Eerste vergrijp door Ajax dus gewoon wedstrijdje uitspelen zonder publiek. Tis allemaal zo moeilijk niet.
Zou eventueel nog kunnen. Het is daarna aan Ajax om zelf betere maatregelen te treffen om een 2e keer te voorkomen. En mocht het nog een keer gebeuren dan volgt een reglementaire nederlaag (al dan niet icm puntenaftrek).

Maar dat zou betekenen dat in het vervolg alle andere “fans” dit 1x mogen doen? Bedoel, de teller staat bij veel clubs nog op 0. Of gaat er voor Ajax nu door de vingers worden gekeken en wordt met ingang van vandaag bij andere ploegen harder opgetreden? Is ook weer zoiets…
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  maandag 25 september 2023 @ 12:34:22 #96
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747634
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Jup en uiteindelijk allemaal met een roze bril, ongeacht de sterkte. Feit is wel dat de bezoekers in dit soort gevallen worden benadeeld. Ja, ik wilde er niet aan denken tijdens de bekerklassieker dat Feyenoord alsnog zou winnen. Dat had echt nog een staartje gekregen. Waar Feyenoorders vooral aan denken is het voordeel dat de spelers hebben op het gebied van conditie en het uit laten razen van de tegenstander een wezenlijk onderdeel is van het geheel. Vorig seizoen wonnen we de meeste wedstrijden in de laatste minuten, mede omdat de spelers een ongekende conditie hebben.

Was toen erg jammer, had mij erg verheugd op die bekerwedstrijd en dan gaan tokkies de boel verstieren, omdat ze het allemaal geestelijk niet aankunnen. Baal er nog steeds van en dat soort momenten zorgen ervoor dat ik bij de loting van Europese wedstrijden al denk 'oh shit, dat kunnen sommige mensen niet aan', zoals Lazio. Die Sarri heeft natuurlijk aangegeven dat het enige dat hij niet leuk vindt aan het Nederlandse voetbal Feyenoordsupporters zijn. Hij deed die uitspraak natuurlijk zonder even na te denken dat hij het seizoen erna zomaar eens weer die kant op moet komen. Ik houd mijn hart vast.
pi_210747636
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Jonk? Nee dank je.

Kroes ben ik het wel mee eens en laat hem maar mensen om zich heen verzamelen voor TD en de rest.
Ik denk dat Kroes richting Huiberts gaat, maar daar zal ook wel weer een clausule met concurrentiebeding achter zitten :')
  maandag 25 september 2023 @ 12:34:47 #98
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210747638
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Waarom denk je dat ik nooit welkom ben in het Feyenoordtopic? Kritiek op eigen spel wordt daar niet gewaardeerd.
Dat zal het zijn inderdaad.

Plaat voor je kop genot
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 12:35:22 #99
35723 crew  GGMM
pi_210747646
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

Dat merkte ik gisteren ook weer helaas :{

Koud topic
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210747652
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik denk dat Kroes richting Huiberts gaat, maar daar zal ook wel weer een clausule met concurrentiebeding achter zitten :')
Mooi tandem zou dat zijn.
Hallo
  maandag 25 september 2023 @ 12:36:22 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210747658
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zou kunnen, is best wel een goeie voor AZ, ik weet niet of dat voor Ajax ook geldt.
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 12:37:18 #102
35723 crew  GGMM
pi_210747669
Alles wat het bij AZ wel goed doet wordt bij ons een unaniem belachelijk groot succes dus ik zeg doen
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210747670
Linksom of rechtsom moet je denk ik met zijn allen zo realistisch zijn dat ordeverstoring gepaard gaat met betaald voetbal. Ik keur het niet goed maar het is denk ik wat naïve om te denken dat je dit soort incidenten kan uitbannen. Ze proberen dit al decennia aan te pakken met weinig tot geen resultaat.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 12:37:52 #104
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210747675
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:36 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]

Voor wie er aan twijfelde: :+ Ajax-fans hebben De Klassieker bewust gesaboteerd
[..]
voetbalprimeur
Je verwacht het niet.
What can change the nature of a man?
  maandag 25 september 2023 @ 12:38:20 #105
474254 GurneyIsBestOke
pi_210747682
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat zal het zijn inderdaad.

Plaat voor je kop genot
Bij dezen trouwens de mededeling dat je niet meer langer welkom bent in het Feyenoord-topic, aangezien je gisteren kritiek had op het spel.

Groetjes Gurney.
Makkelijk eerste
pi_210747685
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:37 schreef GGMM het volgende:
Alles wat het bij AZ wel goed doet wordt bij ons een unaniem belachelijk groot succes dus ik zeg doen
Tja ik zou verder geen goede Nederlandse TD weten die het in ieder geval al een aantal jaren in de (sub)top bewezen heeft. Doet Mo Allach nog wat eigenlijk?
  maandag 25 september 2023 @ 12:39:02 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747691
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:37 schreef Wotte het volgende:
Linksom of rechtsom moet je denk ik met zijn allen zo realistisch zijn dat ordeverstoring gepaard gaat met betaald voetbal. Ik keur het niet goed maar het is denk ik wat naïve om te denken dat je dit soort incidenten kan uitbannen. Ze proberen dit al decennia aan te pakken met weinig tot geen resultaat.
Het meest bizarre aan de huidige situatie is dat de KNVB gewoon doodleuk een soort drukmiddel in de schoot van de capusjonnies heeft geworpen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 12:39:55 #108
35723 crew  GGMM
pi_210747700
Laten we dan gelijk die trainer halen van AZ dat vind ik ook zo'n lul
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 25 september 2023 @ 12:39:56 #109
268491 fetX
pi_210747701
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Het meest bizarre aan de huidige situatie is dat de KNVB gewoon doodleuk een soort drukmiddel in de schoot van de capusjonnies heeft geworpen.
Iets wat maanden geleden al is voorspeld. KNVB goden
  maandag 25 september 2023 @ 12:40:33 #110
268491 fetX
pi_210747706
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
Wij hebben ook een enorme lul als FA. Dat werkt toch ook prima?
  maandag 25 september 2023 @ 12:40:35 #111
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747707
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Zou eventueel nog kunnen. Het is daarna aan Ajax om zelf betere maatregelen te treffen om een 2e keer te voorkomen. En mocht het nog een keer gebeuren dan volgt een reglementaire nederlaag (al dan niet icm puntenaftrek).

Maar dat zou betekenen dat in het vervolg alle andere “fans” dit 1x mogen doen? Bedoel, de teller staat bij veel clubs nog op 0. Of gaat er voor Ajax nu door de vingers worden gekeken en wordt met ingang van vandaag bij andere ploegen harder opgetreden? Is ook weer zoiets…
Een net houdt trouwens niet alles tegen en PSV-supporters hebben inmiddels laten zien dan gewoon de netten kapot te maken.
pi_210747711
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 12:41:17 #113
35723 crew  GGMM
pi_210747714
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:40 schreef fetX het volgende:

[..]
Thanks maat :) Leuk dat je mijn functioneren en mijn persoonlijkheid gescheiden weet te houden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 25 september 2023 @ 12:42:27 #114
474254 GurneyIsBestOke
pi_210747719
quote:

[..]
Wellicht, maar ook zonder dit ‘drukmiddel’ was de wedstrijd gisteren gestaakt geweest. Het ging hier meer om de veiligheid dan om de voorwerpen denk ik, anders had na de tweede staking doorgespeeld kunnen worden.
Makkelijk eerste
pi_210747725
quote:

[..]
Zo dan
pi_210747731
quote:

[..]
Ben er van overtuigd dat de beste oplossing is dat je dit moet reguleren. Na de wedstrijd gewoon 100 man het veld op eigen risico en kosten. Publiek erbij, camera's er op.

Maak er een nieuwe sport van. Succes!
  maandag 25 september 2023 @ 12:46:00 #117
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747748
Van Gastel trainer van NAC.

Oh verkeerd topic, sorry.
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 12:46:13 #118
35723 crew  GGMM
pi_210747751
Als ik het Feyenoord-topic moet geloven krijgen we 12 punten aftrek, worden we teruggezet naar een lagere divisie, spelen we de rest van het seizoen zonder publiek, sturen we de daders naar Guantanamo Bay en moeten we een geldboete betalen.

Laten we hopen dat het meevalt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 12:46:16 #119
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210747752
quote:

[..]
Nondeju zeg, koekoek.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 12:46:47 #120
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210747757
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
Als ik het Feyenoord-topic moet geloven krijgen we 12 punten aftrek, worden we teruggezet naar een lagere divisie, spelen we de rest van het seizoen zonder publiek, sturen we de daders naar Guantanamo Bay en moeten we een geldboete betalen.

Zal wel met een sisser aflopen.
  maandag 25 september 2023 @ 12:46:57 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747760
quote:

De man naast mij was gisteren van mening dat Gimenez maar gewoon niet moest juichen.

Dat lijkt me ook een oplossing.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210747762
quote:

[..]
dit lijkt me niet waar.
de regel is er gekomen omdat de capusjonnies zich niet konden gedragen.
zonder de stakingsregel had dit de hele wedstrijd bekers/vuurwerk geregend.

Het is een lastig probleem, en ik vind de stakingsregel prima. Nu moet er worden gesteld dat staken = verloren = ook nog 3? punten aftrek.

Dan krijg je wellicht nog steeds af en toe gezeik bij echt ontevreden supporters die niet nadenken (zoals gisteren) maar de iets meer nadenkende zullen dit dan (hoop ik)niet accepteren.
pi_210747763
Hyballa is beschikbaar.
pi_210747768
quote:

Laten we hopen dat deze down-periode heel kort duurt, want ik ben het leedvermaak vanuit Rotterdamse en Eindhovense hoek nu al behoorlijk beu _O-
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 12:47:24 #125
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210747769
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef Caland het volgende:

[..]
De man naast mij was gisteren van mening dat Gimenez maar gewoon niet moest juichen.

Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 12:47:35 #126
35723 crew  GGMM
pi_210747770
quote:

[..]

Dan grijp je eigenlijk al een stap te laat in
Hij moet eigenlijk niet scoren. Dat provocerende gedrag is nergens voor nodig.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 25 september 2023 @ 12:47:39 #127
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747771
quote:

Ik pleit voor regenboogstoeltjes op de F-Side.
pi_210747774
quote:

[..]
Waarom doet iedereen alsof deze wedstrijd 2+ jaar geleden (voor de nieuwe regels) wel was uitgespeeld?
pi_210747775
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Haha wat was hier aan de hand? :')
pi_210747784
quote:

[..]

als die vent gewoon niet scoort heb je dit ook niet he.
das natuurlijk ook gewoon zo.
pi_210747785
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Berghuis maakte een schwalbe, Gimenez liet even merken dat berghuis maar een zielig mannetje is
* Verwijderd *
  maandag 25 september 2023 @ 12:48:44 #132
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747786
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef koemleit het volgende:

[..]
dit lijkt me niet waar.
de regel is er gekomen omdat de capusjonnies zich niet konden gedragen.
zonder de stakingsregel had dit de hele wedstrijd bekers/vuurwerk geregend.

Het is een lastig probleem, en ik vind de stakingsregel prima. Nu moet er worden gesteld dat staken = verloren = ook nog 3? punten aftrek.

Dan krijg je wellicht nog steeds af en toe gezeik bij echt ontevreden supporters die niet nadenken (zoals gisteren) maar de iets meer nadenkende zullen dit dan (hoop ik)niet accepteren.
Ik mis een beetje die wc-rollen van vroeger, al is dat enorm brandgevaarlijk. Je mag ook niets meer!

Overigens lees ik wel vaker iets over de zogenaamde correctie door omgeving. Wie had er nu dan met de F-Side moeten gaan vechten? Sociale controle werkt echt niet bij deze gasten. Compleet weren uit stadions en meldplicht wel.
pi_210747792
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 12:48 schreef koemleit het volgende:

[..]
als die vent gewoon niet scoort heb je dit ook niet he.
das natuurlijk ook gewoon zo.
Eigenlijk is dit gewoon de schuld van Feyenoord.
  maandag 25 september 2023 @ 12:49:19 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747793
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Waarom doet iedereen alsof deze wedstrijd 2+ jaar geleden (voor de nieuwe regels) wel was uitgespeeld?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210747798
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Caland het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
en als ze daarna waren blijven gooien, zoals gisteren dan was de wedstrijd ook gestaakt.
pi_210747801
quote:

Niet getreurd , KNVB is het verlengstuk van Ajax

Die krijgen een tik op de vingers en daarmee zijn ze al voldoende gestraft
pi_210747802
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Caland het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ook zo'n memorabele wedstrijd :')
  maandag 25 september 2023 @ 12:50:15 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210747808
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
en als ze daarna waren blijven gooien, zoals gisteren dan was de wedstrijd ook gestaakt.
Gebeurde toch ook twee keer in die wedstrijd?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 september 2023 @ 12:50:39 #139
268491 fetX
pi_210747811
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Je bedoelt zoals die bekerfinale waar Ajax supporters (goh) vuurwerk op het veld gooiden?
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 12:50:42 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210747812
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef Caland het volgende:

[..]
1x bekertje en daarna wat vuurwerk?
pi_210747813
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik dacht 1x omdat ze aan het wachten waren op nog een paar bussen.
  maandag 25 september 2023 @ 12:51:55 #142
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747823
quote:

[..]
[ afbeelding ]
'Je had bij ons moeten blijven. loser!'

'Je moeder laat ook veel gaten open'

'Werken voor je KK geld'

Hij kan hier van alles zeggen natuurlijk.
pi_210747827
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
'Je had bij ons moeten blijven. loser!'

'Je moeder laat ook veel gaten open'

'Werken voor je KK geld'

Hij kan hier van alles zeggen natuurlijk.
Vooral niet scheiden voor zijn KK geld.
pi_210747832
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik dacht 1x omdat ze aan het wachten waren op nog een paar bussen.
Toen werd er na 10 seconden al vuurwerk op het veld gegooid, later in de wedstrijd nog een keer
* Verwijderd *
  maandag 25 september 2023 @ 12:55:06 #145
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747847
quote:

[..]
Er hebben wel meer dingen op veld gelegen. Velden lagen vol met allerlei dingen in de jaren 90 tijdens topwedstrijden. Er had anders gezegd 'het is niet duidelijk hoe hier mee om te gaan'. Vaak gezien dat een speler dan even de fakkel naast het veld legt en weer doorging.

Hoe begrijpelijk dan ook, door te zeggen 'als je dit doet dan stoppen we' is voor een paar mensen juist een opening.
  maandag 25 september 2023 @ 12:55:57 #147
474254 GurneyIsBestOke
pi_210747855
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dan grijp je eigenlijk al een stap te laat in
Hij moet eigenlijk niet scoren. Dat provocerende gedrag is nergens voor nodig.
Eigenlijk ligt de schuld bij Slot die hem opstelt, met de wetenschap dat hij doelpunten kan maken en dus het publiek provoceren. En dan na de wedstrijd Calimero doen over competitievervalsing.
Makkelijk eerste
pi_210747857
quote:
Ajax had hetzelfde gedaan als de kaarten anders geschud zouden zijn
pi_210747860
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk ligt de schuld bij Slot die hem opstelt, met de wetenschap dat hij doelpunten kan maken en dus het publiek provoceren. En dan na de wedstrijd Calimero doen over competitievervalsing.
Daarom dus ook gewoon de wedstrijd in zijn geheel overspelen later in het seizoen.
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 12:56:42 #150
35723 crew  GGMM
pi_210747861
quote:

[..]
Leuk :)
Alhoewel dat laatste wel echt waar is inderdaad
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 25 september 2023 @ 12:57:14 #151
474254 GurneyIsBestOke
pi_210747867
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Daarom dus ook gewoon de wedstrijd in zijn geheel overspelen later in het seizoen.
Ik ben een klein beetje bang dat je dit echt meent.
Makkelijk eerste
pi_210747871
quote:

[..]
[ afbeelding ]
  maandag 25 september 2023 @ 12:57:35 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210747873
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Berghuis is geen Braziliaan.
  maandag 25 september 2023 @ 12:57:56 #154
268491 fetX
pi_210747877
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Competitie gewoon lekker stoppen en Ajax maar meteen kampioen maken.
pi_210747884
Het is wel weer veelzeggend dat Feyenoord hier wederom bij betrokken is. Tokkieclub.

En leuk dat die bekerfinale tegen PEC erbij wordt gehaald, maar die was in Rotterdam en dat zegt ook genoeg.
  maandag 25 september 2023 @ 12:59:06 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210747889
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ook zo'n memorabele wedstrijd :')
Ook zo lekker slim, toen stond je nog voor ook.
  maandag 25 september 2023 @ 13:00:03 #157
268491 fetX
pi_210747901
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef PicoMMP het volgende:
Het is wel weer veelzeggend dat Feyenoord hier wederom bij betrokken is. Tokkieclub.

En leuk dat die bekerfinale tegen PEC erbij wordt gehaald, maar die was in Rotterdam en dat zegt ook genoeg.
Dat bombardement in ‘40 was Rotterdam ook al bij betrokken. Altijd gezeik.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 13:00:27 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210747902
quote:

Volgens mij ben je iets op het spoor.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210747904
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:57 schreef fetX het volgende:

[..]
Competitie gewoon lekker stoppen en Ajax maar meteen kampioen maken.
De KNVB moet nu ballen tonen en iedereen die boven Ajax staat 20 punten in mindering brengen.

De maat is vol.
  maandag 25 september 2023 @ 13:01:04 #160
474254 GurneyIsBestOke
pi_210747908
quote:

Ik denk dat het vermomde Feyenoord-supporters waren die de wedstrijd wilde saboteren, omdat ze bang waren dat het nog 3-3 zou worden. Zegt genoeg dat Slot het niet durft uit te spelen.
Makkelijk eerste
  maandag 25 september 2023 @ 13:02:11 #161
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747919
quote:

[..]
Ah joh, nog niet lang geleden genoten Ajax-spelers juist van de haat, waar andere ploegen zich geïntimideerd voelden, genoten zij er juist van en gaf het hen energie. Gimenez genoot erg gisteren ook enorm van. Het was echt in alles precies andersom. Ajax dacht het wel aardig te doen, maar elke aanval tegen was een doelpunt. Publiek begon te schuimen en kon het niet aan. Je ziet steeds meer dat spelers van Feyenoord ook beginnen te genieten van een heel stadion tegen je en je ziet dat zodra het even andersom is qua kwaliteit en effectiviteit, dat ze in de Arena ook erg moeilijk ermee om kunnen gaan.
pi_210747924
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik denk dat het vermomde Feyenoord-supporters waren die de wedstrijd wilde saboteren, omdat ze bang waren dat het nog 3-3 zou worden. Zegt genoeg dat Slot het niet durft uit te spelen.
Gewoon supporters van Feyenoord die infiltreren op de tribune van de Arena.
pi_210747935
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:02 schreef Wotte het volgende:

[..]
Gewoon supporters van Feyenoord die infiltreren op de tribune van de Arena.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 25-09-2023 13:04:34 ]
  maandag 25 september 2023 @ 13:04:20 #164
474254 GurneyIsBestOke
pi_210747937
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:02 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ah joh, nog niet lang geleden genoten Ajax-spelers juist van de haat, waar andere ploegen zich geïntimideerd voelden, genoten zij er juist van en gaf het hen energie. Gimenez genoot erg gisteren ook enorm van. Het was echt in alles precies andersom. Ajax dacht het wel aardig te doen, maar elke aanval tegen was een doelpunt. Publiek begon te schuimen en kon het niet aan. Je ziet steeds meer dat spelers van Feyenoord ook beginnen te genieten van een heel stadion tegen je en je ziet dat zodra het even andersom is qua kwaliteit en effectiviteit, dat ze in de Arena ook erg moeilijk ermee om kunnen gaan.
Ik blijf het maar een vreemde tijdlijn vinden waar we in zijn beland. Het enige wat niet veranderd is is de situatie van Berghuis (lol)
Makkelijk eerste
pi_210747953
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D :D :D
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 13:05:34 #166
35723 crew  GGMM
pi_210747954
Ik vind deze hele crisis erg vergelijkbaar met de crisis van Feyenoords destijds.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 25 september 2023 @ 13:05:37 #167
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747955
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik blijf het maar een vreemde tijdlijn vinden waar we in zijn beland. Het enige wat niet veranderd is is de situatie van Berghuis (lol)
Ja he, die ging van crisis naar crisis.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 13:05:58 #168
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210747957
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:57 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Treurige schwalbe.
  maandag 25 september 2023 @ 13:06:14 #169
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747959
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze hele crisis erg vergelijkbaar met de crisis van Feyenoords destijds.
Daarom is Advocaat al zijn spullen aan het klaarzetten.
pi_210747966
quote:
Die hebben wel vaker crisissen gehad, dan valt de onze nog relatief wel mee, zo is het ook.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 25 september 2023 @ 13:07:28 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747975
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die hebben wel vaker crisissen gehad, dan valt de onze nog relatief wel mee.
Wij hebben de afgelopen 20 jaar alleen maar crisis gehad, tot kwam het Slot.
pi_210747976
Het was me weer een enerverend dagje. Met goede moet richting Volendam!
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 13:07:59 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210747984
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Treurige schwalbe.
Het is Berghius. Wat verwacht je?
4045
onlogisch
  maandag 25 september 2023 @ 13:08:27 #174
474254 GurneyIsBestOke
pi_210747986
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 13:00 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat bombardement in ‘40 was Rotterdam ook al bij betrokken. Altijd gezeik.
Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.
Makkelijk eerste
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 13:08:57 #175
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210747990
quote:
@Shreyas
pi_210747993
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Wotte het volgende:
Lekker zonder publiek spelen, al waren die gisteren ook nauwelijks te horen
* Verwijderd *
  maandag 25 september 2023 @ 13:09:22 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210747997
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Wotte het volgende:
Het is toch een thuiswedstrijd?
pi_210747999
Wemove!

Bastognekoeken koekoek jonguh!
  maandag 25 september 2023 @ 13:09:51 #179
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_210748002
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wij hebben de afgelopen 20 jaar alleen maar crisis gehad, tot kwam het Slot.
Dan doe je Gio wel tekort, dunkt mij
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_210748003
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.
Op het randje dit.
pi_210748005
Beste,

De gebeurtenissen in en rondom de Johan Cruijff ArenA hebben gistermiddag voor een zeer vervelende situatie gezorgd. Daarvoor maken wij onze welgemeende excuses. De zorgen die jullie in en rond het stadion hebben ervaren gaan ons erg aan het hart.

Nogmaals excuses en dank voor jullie onvoorwaardelijke steun.
  maandag 25 september 2023 @ 13:10:34 #182
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210748011
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:09 schreef StevenHyde het volgende:
Wemove!

[ afbeelding ]
Uh oke leuk
pi_210748015
quote:
Wemove!

[ afbeelding ]
nepnieuws, ban
* Verwijderd *
pi_210748016
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is toch een thuiswedstrijd?
Niet letterlijk richting Volendam he. Figuurlijk.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 13:12:07 #185
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210748024
quote:
Wemove!

[ afbeelding ]
Dit lijkt mij een bewerkte foto.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 13:12:17 #186
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210748027
twitter
4045
onlogisch
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 13:12:45 #187
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210748032
quote:
knotsgek
  maandag 25 september 2023 @ 13:13:45 #188
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210748044
quote:
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.
  maandag 25 september 2023 @ 13:14:28 #189
474254 GurneyIsBestOke
pi_210748051
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:09 schreef Wotte het volgende:

[..]
Op het randje dit.
“Door middel van moneyball kan op basis van statistieken en data een zo sterk mogelijke voetbalploeg worden samengesteld”

- Hitler (1939)
Makkelijk eerste
pi_210748059
Sorry flauwe grap. Dacht het niveau kan toch niet veel lager.
Anyway waarom zou je als Ajax die klassieker willen uitspelen?
Hoop nu toch echt dat die pot thuis tegen Volendam woensdag blijft staan en we zonder trainer en in een fantasieopstelling eindelijk weer eens 3 punten halen.
pi_210748060
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
pi_210748063
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.
Echt. Dit zou anders 0-7 worden
  maandag 25 september 2023 @ 13:16:01 #193
474254 GurneyIsBestOke
pi_210748064
quote:

[..]
Zelf de veiligheid niet kunnen garanderen waardoor een wedstrijd gestaakt moet worden en dan nog een grote bek hebben.

Echt ongekend dit _O-
Makkelijk eerste
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 13:17:14 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210748068
quote:

[..]
Eens. Maarja. Laten we hem morgenavond dan maar uitspelen :)
4045
onlogisch
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 13:17:23 #195
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210748070
Mooi geweest met de oorlogsgrapjes.
  maandag 25 september 2023 @ 13:17:40 #196
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210748071
quote:
Welke van de 10? Bij Feijenoord zijn er vanaf de jaren 80 altijd wel crises geweest met als overkoepelende oorzaak dat er te weinig geld werd gegenereerd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 13:17:44 #197
35723 crew  GGMM
pi_210748072
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef Coco het volgende:
Ze mislukte ook allemaal dus dat komt goed uit
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 13:17:57 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210748075
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef Coco het volgende:
40/45 keer dezelfde grapjes wordt wel wat vervelend ja.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 13:19:11 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210748085
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:

[..]
Mislukten.
4045
onlogisch
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 13:19:24 #200
35723 crew  GGMM
pi_210748087
Ontopic mensen :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210748090
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:19 schreef GGMM het volgende:
liever niet.
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2023 @ 13:20:30 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_210748092
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:19 schreef GGMM het volgende:
Idd. Laat het weer over Feijenoord gaan.

pi_210748094
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:15 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Die titel van je gaat in ieder geval niet geprolongeerd worden ben ik bang.
  maandag 25 september 2023 @ 13:21:14 #204
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210748096
Ook een podcast met veel Ajaccieden, Hard Gras, is het er over eens dat het 0-6 had geworden en de verdediging bij Ajax trillende beentjes had in die tweede helft.
pi_210748105
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
Ook een podcast met veel Ajaccieden, Hard Gras, is het er over eens dat het 0-6 had geworden en de verdediging bij Ajax trillende beentjes had in die tweede helft.
:')
  maandag 25 september 2023 @ 13:23:19 #206
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210748109
quote:
Ok en nu?
  maandag 25 september 2023 @ 13:24:16 #207
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210748113
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ok en nu?
Gewoon toegeven dat je een roze bril hebt als je beweert dat Ajax geen voordeel uit de situatie haalt.
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 13:24:38 #208
35723 crew  GGMM
pi_210748115
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Gewoon toegeven dat je een roze bril hebt als je beweert dat Ajax geen voordeel uit de situatie haalt.
Er zijn letterlijk 0 mensen die dat beweren
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210748116
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:

[..]
Mislukte _O-
  maandag 25 september 2023 @ 13:25:52 #210
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210748122
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Eens. Maarja. Laten we hem morgenavond dan maar uitspelen :)
Jij weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren. Ajax moet inhalen tegen Volendam woensdag en dat kan niet uitgesteld worden ivm andere wedstrijd van Volendam op zaterdag.

En dan heb je Europese campagnes en interlands ertussen. Wordt, en dan heel erg als, pas november voordat er ruimte is in schema. Misschien kan Jong Ajax tegen Jong Feyenoord resterende minuten uitspelen :)
  maandag 25 september 2023 @ 13:26:20 #211
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210748126
Wat een club _O-
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 13:26:59 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210748131
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Jij weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren. Ajax moet inhalen tegen Volendam woensdag en dat kan niet uitgesteld worden ivm andere wedstrijd van Volendam op zaterdag.

En dan heb je Europese campagnes en interlands ertussen. Wordt, en dan heel erg als, pas november voordat er ruimte is in schema. Misschien kan Jong Ajax tegen Jong Feyenoord resterende minuten uitspelen :)
Alles wat je hierboven beschrijft is niet echt het probleem van Feyenoord. Als er één ploeg geen nadeel van mag ondervinden in welke vorm dan ook, dan is het Feyenoord wel. En pas inhalen in November wordt wel onder het predicaat nadeel geplaatst.
4045
onlogisch
  maandag 25 september 2023 @ 13:27:13 #213
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210748132
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:

[..]
Er zijn letterlijk 0 mensen die dat beweren
Iets met zeuren over competitievervalsing.
pi_210748139
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:20 schreef Wotte het volgende:

[..]
Die titel van je gaat in ieder geval niet geprolongeerd worden ben ik bang.
Waar schreef ik van wel dan?
pi_210748152
quote:
Bedankt Hans
pi_210748154
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Iets met zeuren over competitievervalsing.
Dat is de coach van Feyenoord die dat doet.
pi_210748156
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit lijkt mij een bewerkte foto.
Denk je? Het is bijltjesdag

Kwestie van F12 en HTML beetje bewerken
  maandag 25 september 2023 @ 13:29:58 #218
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_210748158
quote:
Wow, shit, een podcast nog wel.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 13:30:03 #219
35723 crew  GGMM
pi_210748160
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Alles wat je hierboven beschrijft is niet echt het probleem van Feyenoord. Als er één ploeg geen nadeel van mag ondervinden in welke vorm dan ook, dan is het Feyenoord wel. En pas inhalen in November wordt wel onder het predicaat nadeel geplaatst.
Nadeel heeft Feyenoord er toch wel van helaas.
Als er één club is die er helemaal niets aan kan doen is het Volendam, dus laten we hun erbuiten houden :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210748163
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:29 schreef alpeko het volgende:

[..]
Denk je? Het is bijltjesdag

[ afbeelding ]
Haha leuken garp Alp
pi_210748195
Topic zijn niet bij te houden :D
Dit kan alleen maar bij Ajax _O_
No bitch to me
  maandag 25 september 2023 @ 13:34:42 #223
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210748197
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wat is het voordeel voor Ajax precies leg het eens uit. Of kan Gaaei in november wel voetballen?
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 13:36:07 #224
35723 crew  GGMM
pi_210748206
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Wat is het voordeel voor Ajax precies leg het eens uit. Of kan Gaaei in november wel voetballen?
Maar die is al gewisseld

Heb jij wel gekeken gisteren?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210748232
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Maar die is al gewisseld

Die mogen we indien zijn dozen van z'n schoenen af zijn gehaald weer terug wisselen want KNJB.
In Southern Sun
  maandag 25 september 2023 @ 13:40:37 #226
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210748244
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Maar die is al gewisseld

Grapje natuurlijk
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 13:42:50 #227
35723 crew  GGMM
pi_210748256
Laat m'n moeder met rust

Die is voor Feyenoord trouwens.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210748280
quote:

[..]
Voetballen is het probleem niet dat verdedigen is een dingetje. Alhoewel als Sutalo bij 0-1 gewoon voor Timber blijft lopen heb je geen problemen.
  maandag 25 september 2023 @ 13:46:50 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210748285
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Voetballen is het probleem niet dat verdedigen is een dingetje. Alhoewel als Sutalo bij 0-1 gewoon voor Timber blijft lopen heb je geen problemen.
Opbouwen kan hij ook niet dus voetballen is het probleem wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 september 2023 @ 13:47:00 #230
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210748288
Er is een champagnelunch geweest op de VI-redactie blijkbaar. Volgens Suleyman Ozturk zou Gaaei meekunnen in een goeddraaiend Atalanta.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 25 september 2023 @ 13:47:18 #231
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210748289
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:42 schreef GGMM het volgende:
Laat m'n moeder met rust

Vooruit is vast een lieve vrouw
  Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 13:52:06 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210748323
quote:
Feyenoord was vooral dodelijk effectief. Met 0-2 vond ik Ajax voetballend niet minder (vanaf de middenlijn dan, die opbouw vanuit die defensie tsja), maar ja die defensie gaf 2 gratis goals weg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210748347
quote:

[..]
Wat is het voordeel voor Ajax precies leg het eens uit.
Ajax had een zware EL-wedstrijd in de benen van afgelopen donderdag en Feyenoord had twee dagen extra rust. Daarnaast staat dit Feyenoord bekend om z'n conditie en daadkracht in de tweede helft/eindfase van de wedstrijd, als de tegenstander er al fysiek doorheen zit. Nu is de wedstrijd opgedeeld in 45 minuten + 10 minuten + 35 minuten op een later tijdstip (meerdere stakingen niet meegerekend) en dit haalt alle wind uit de zeilen van Feyenoord.

Snap je het zo? :)
  maandag 25 september 2023 @ 13:54:17 #234
80382 manny
30 is best veel
pi_210748348
Pffffff. Keer 10. Wat een ellende.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_210748363
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ajax had een zware EL-wedstrijd in de benen van afgelopen donderdag en Feyenoord had twee dagen extra rust. Daarnaast staat dit Feyenoord bekend om z'n conditie en daadkracht in de tweede helft/eindfase van de wedstrijd, als de tegenstander er al fysiek doorheen zit. Nu is de wedstrijd opgedeeld in 45 minuten + 10 minuten + 35 minuten op een later tijdstip (meerdere stakingen niet meegerekend) en dit haalt alle wind uit de zeilen van Feyenoord.

Klinkt als competitievervalsing door Feyenoord 2 extra dagen rust te geven.
  maandag 25 september 2023 @ 13:58:09 #236
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210748378
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Het is me wat meid.
  maandag 25 september 2023 @ 14:03:23 #237
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210748437
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Feyenoord was vooral dodelijk effectief. Met 0-2 vond ik Ajax voetballend niet minder (vanaf de middenlijn dan, die opbouw vanuit die defensie tsja), maar ja die defensie gaf 2 gratis goals weg.
Zou het ook kunnen dat de tegenstander daar rekening mee hield en ook de wedstrijd tegen OM heeft gekeken? Het is maar een suggestie.
pi_210748460
quote:

[..]

Hahaha extreem triest dat je je hier al druk om maakt.
  maandag 25 september 2023 @ 14:05:25 #239
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210748464
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 13:29 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Wow, shit, een podcast nog wel.
Ik vind bijvoorbeeld Henk Spaan wel een echte Ajaccied, maar ik kan mij vergissen.
  maandag 25 september 2023 @ 14:05:40 #240
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_210748467
Ik was het helemaal eens met Steijngod gisteren, Ajax had het betere van het spel, had gevaarlijke kansen in de 1e helft.

En dan 3 kut counters is 0-3. Steijn kan er toch niks aan doen dat die rechtsback zo kut speelt.

Gelukkig voor jullie heeft ons aller Ajax nu wel een makkelijk programma in de komende weken.
pi_210748472
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik vind
Ho maar weer Hans, zo is het wel weer genoeg
  maandag 25 september 2023 @ 14:06:44 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210748475
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zou het ook kunnen dat de tegenstander daar rekening mee hield en ook de wedstrijd tegen OM heeft gekeken? Het is maar een suggestie.
Toen Arend Martijn vrijdag in de persconferentie begon te vertellen dat hij Ajax Marseille voor de tweede keer aan het kijken was wist ik dat het goed zat :)

twitter

Steijn vond die wedstrijd geweldig aan Ajaxkant :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210748476
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:47 schreef -XOR- het volgende:
Er is een champagnelunch geweest op de VI-redactie blijkbaar. Volgens Suleyman Ozturk zou Gaaei meekunnen in een goeddraaiend Atalanta.
Of ie volledig mee kan, moet blijken, maar het is gênant hoeveel mensen dit puur bij Minlintat en de spelers neerleggen, aangewakkerd door het merendeel van de media.

Als je de analyses van Pieter Zwart en Süteyman Öztürk leest en hoort, is iedereen die nog zegt dat Steijn moet blijven zitten, com-pleet gestoord. Steijn is de hoofdoorzaak van het feit dat het nu acuut zo'n chaos is. Natuurlijk in alle geledingen van de club zit het enorm fout, maar als er een enigszins capabele trainer voor de groep had gestaan, was dit natuurlijk allemaal niet gebeurd. En nogmaals, zonder de ogen te sluiten wat er hogerop in de club allemaal misgaat, want juist daardoor heb je de omstandigheden gecreëerd waardoor dit heeft kunnen gebeuren.
  maandag 25 september 2023 @ 14:06:57 #244
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_210748477
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik was het helemaal eens met Steijngod gisteren, Ajax had het betere van het spel, had gevaarlijke kansen in de 1e helft.

En dan 3 kut counters is 0-3. Steijn kan er toch niks aan doen dat die rechtsback zo kut speelt.

Gelukkig voor jullie heeft ons aller Ajax nu wel een makkelijk programma in de komende weken.
Ajax was beter maar ze verliezen wel - de gemiddelde Ajacied.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 14:07:51 #245
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_210748485
quote:
Dit is copegedrag. Er is vrijwel niemand die Feyenoord echt goed vond spelen.
pi_210748507
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:42 schreef GGMM het volgende:
Laat m'n moeder met rust

Nu snap ik waarom jij toch zo goed terecht gekomen bent.
  maandag 25 september 2023 @ 14:09:42 #247
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_210748508
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef TheArt het volgende:

[..]
Of ie volledig mee kan, moet blijken, maar het is gênant hoeveel mensen dit puur bij Minlintat en de spelers neerleggen, aangewakkerd door het merendeel van de media.

Als je de analyses van Pieter Zwart en Süteyman Öztürk leest en hoort, is iedereen die nog zegt dat Steijn moet blijven zitten, com-pleet gestoord. Steijn is de hoofdoorzaak van het feit dat het nu acuut zo'n chaos is. Natuurlijk in alle geledingen van de club zit het enorm fout, maar als er een enigszins capabele trainer voor de groep had gestaan, was dit natuurlijk allemaal niet gebeurd. En nogmaals, zonder de ogen te sluiten wat er hogerop in de club allemaal misgaat, want juist daardoor heb je de omstandigheden gecreëerd waardoor dit heeft kunnen gebeuren.
Uhh wat niet precies? Zoveel verliezen? Ajax heeft gewoon een matig elftal en ze mogen blij zijn als ze niet degraderen.
pi_210748511
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef xzaz het volgende:

[..]
matige mensenkennis van jouw kant dus
pi_210748513
quote:

[..]

Natuurlijk gaat Steijn er ook uit, kwestie van tijd.
  maandag 25 september 2023 @ 14:10:41 #250
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_210748519
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 14:07 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Dat hoefde ook niet; waarom zal je al je energie verspelen als je tegen een een ploeg speelt die thuis hoort ergens onderaan het rechter rijtje.
  maandag 25 september 2023 @ 14:11:27 #251
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_210748524
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Misschien heeft Duitsland nog wel een leuke trainer - aldus rvc
pi_210748526
quote:

[..]

mISSCHIEN snap jij het ook dat Feyenoord de afgelopen jaren toen het in de europa liga en conference liga speelde ook iedere keer op donderdag moest spelen en toen ook minder rust had als het op zondag moest voetballen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210748534
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
tegen volendam moet hij echt winnen....anders zijn ze wel klaar met hem
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  maandag 25 september 2023 @ 14:13:48 #254
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210748541
quote:

[..]

Natuurlijk hoort Steijn geen trainer van Ajax te zijn, maar een bepaald niet talentvolle back die alleen nog maar een jaartje semiprofvoetbal heeft gespeeld kan echt niet zomaar mee in de Italiaanse subtop.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210748551
KALE EN KOKKIE, WANNEER?
* Verwijderd *
pi_210748557
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:14 schreef zoekeenleven het volgende:
KALE EN KOKKIE, WANNEER?
Nooit meer, opgeheven.
In Southern Sun
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 14:16:00 #257
35723 crew  GGMM
pi_210748561
quote:
KALE EN KOKKIE, WANNEER?
Morgenavond

Probeer een beetje te kalmeren alsjeblieft
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210748567
quote:
KALE EN KOKKIE, WANNEER?
wanhopig dit :')
pi_210748569
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nooit meer, opgeheven.
:'( :'( :'( :'(
Sjaak Swart dan
* Verwijderd *
  maandag 25 september 2023 @ 14:16:48 #260
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210748570
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Toen Arend Martijn vrijdag in de persconferentie begon te vertellen dat hij Ajax Marseille voor de tweede keer aan het kijken was wist ik dat het goed zat :)

[ twitter ]
Steijn vond die wedstrijd geweldig aan Ajaxkant :)
Stein komt enorm zwak over als trainer van Ajax, straalt absoluut niet uit dat hij houdt van het vak. Gevalletje contract verlengen.
pi_210748574
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:16 schreef Malavita het volgende:

[..]
wanhopig dit :')
Ik geniet van jullie malaise
* Verwijderd *
  maandag 25 september 2023 @ 14:17:10 #262
474254 GurneyIsBestOke
pi_210748575
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 14:07 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Het deed mij op zich een beetje denken aan PSV-Feyenoord twee jaar terug, toen speelden we ook helemaal niet goed en profiteerden we enigszins van de langere rustperiode.

Competitievervalsing vind ik de langere rustperiode ook niet, het is wel een wat oneerlijk voordeel, maar in 19/20, 21/22 én 22/23 hadden wij het nadeel van een veel kortere rustperiode bij de uitwedstrijd tegen Ajax. Nu was dat een keer andersom.
Makkelijk eerste
  maandag 25 september 2023 @ 14:17:38 #263
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_210748582
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
tegen volendam moet hij echt winnen....anders zijn ze wel klaar met hem
Volendam thuis altijd lastig, Wat was het vorig seizoen ook alweer?
@LitmanenAFCA
  maandag 25 september 2023 @ 14:17:57 #264
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210748584
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ging eigenlijk heel goed. 0-3 achterstand in 22 minuten. Dat is niet des Ajax.
pi_210748588
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het deed mij op zich een beetje denken aan PSV-Feyenoord twee jaar terug, toen speelden we ook helemaal niet goed.

Competitievervalsing vind ik de langere rustperiode niet, het is wel een wat oneerlijk voordeel, maar in 19/20, 21/22 én 22/23 hadden wij het nadeel van een veel kortere rustperiode bij de uitwedstrijd tegen Ajax. Nu was dat een keer andersom.
We speelden echt kut.

En toch met 0-3 voorstaan, en dan kan Arne nu ook nog eens de poppetjes goed gaan zetten voor het restant.

Dit gaat gewoon 0-5 worden :)
  maandag 25 september 2023 @ 14:20:03 #266
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210748603
Hoe werkt wedstrijden op een later tijdstip uitspelen eigenlijk qua opstelling wanneer er in de tussentijd een speler geblesseerd is geraakt?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210748606
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:17 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ik geniet van jullie malaise
Logisch. Maar om dan kale en kokkie te kijken..
pi_210748607
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Hoe werkt wedstrijden op een later tijdstip uitspelen eigenlijk qua opstelling wanneer er in de tussentijd een speler geblesseerd is geraakt?
Die moet spelen. Desnoods op krukken.
In Southern Sun
pi_210748610
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij moet er dan door een knvb arts vastgesteld worden dat er daadwerkelijk een blessure is, wanneer dat het geval is mag er een andere speler opgesteld worden.
* Verwijderd *
  maandag 25 september 2023 @ 14:21:34 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210748614
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het deed mij op zich een beetje denken aan PSV-Feyenoord twee jaar terug, toen speelden we ook helemaal niet goed.

Competitievervalsing vind ik de langere rustperiode ook niet, het is wel een wat oneerlijk voordeel, maar in 19/20, 21/22 én 22/23 hadden wij het nadeel van een veel kortere rustperiode bij de uitwedstrijd tegen Ajax. Nu was dat een keer andersom.
Het deed mij aan een ouderwetse Ajax-PSV denken, wij de bal zij de doelpunten, al lagen de fouten er gisteren wel heel dik bovenop.
pi_210748618
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:20 schreef Malavita het volgende:

[..]
Logisch. Maar om dan kale en kokkie te kijken..
Ze worden elke wedstrijd roder, ik ben benieuwd of het hoofd van Kale ook rond gaat draaien als een vuurtoren
* Verwijderd *
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 14:21:58 #272
35723 crew  GGMM
pi_210748619
Wat als Bijlow weer terug is voor het uitspelen van de wedstrijd mag die dan spelen?

Want dat zou een oneerlijk voordeel zijn voor Ajax.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210748629
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:13 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Natuurlijk hoort Steijn geen trainer van Ajax te zijn, maar een bepaald niet talentvolle back die alleen nog maar een jaartje semiprofvoetbal heeft gespeeld kan echt niet zomaar mee in de Italiaanse subtop.
Kijk en dit is dus precies waartegen ik ageer. Alle spelers zien er slecht uit en het lijkt alsof ze er niets van kunnen. Ik denk dat Gaaei een prima aanvallende back is, die in een goed ingespeeld geheel waarbij hij geholpen wordt in het verdedigende gedeelte, een goede bijdrage kan leveren bij Ajax en waarschijnlijk ook bij teams als Atalanta. Een Joakim Maehle, om maar een Atalanta-link te leggen, is echt niet zo heel veel beter en die heeft daar ook prima gespeeld als back.

Het probleem is alleen dat Gaeei nieuw is bij Ajax in een team komt waarbij elke back verzuipt omdat Steijn ze dwingt om over de backs op te bouwen en ze daarmee bovenmatig in de problemen brengt.
  Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 14:23:46 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210748630
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat zou tactisch inderdaad een prima zet zijn, maar dat was de vraag verder niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 25 september 2023 @ 14:24:29 #275
474254 GurneyIsBestOke
pi_210748633
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het deed mij aan een ouderwetse Ajax-PSV denken, wij de bal zij de doelpunten, al lagen de fouten er gisteren wel heel dik bovenop.
Ja dat heb ik eigenlijk nog nooit zo meegemaakt, ik had wel dit scoreverloop+staking verwacht maar wel dat wij er beter voor zouden moeten spelen.

Alhoewel na de 0-2 Feyenoord Ajax iedere keer probeerde uit te laten razen om het vervolgens over te nemen, maar net als dat gebeurde werd de wedstrijd iedere keer stilgelegd. Na de eerste staking is er nooit langer dan een kwartiertje achter elkaar gespeeld.
Makkelijk eerste
pi_210748637
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
mISSCHIEN snap jij het ook dat Feyenoord de afgelopen jaren toen het in de europa liga en conference liga speelde ook iedere keer op donderdag moest spelen en toen ook minder rust had als het op zondag moest voetballen....
?

Ik ben het juist met je eens, makker Klaas. Maar nu worden deze 'supporters' beloond omdat Feyenoord een voordelige positie had, dat probeerde ik duidelijk te maken.
pi_210748659
Los van die discussie (hoe verzin je het). Heeft Ajax nog geen uur hoeven spelen. Met daarin ook nog 3 lange pauzes. Why hebben we het over fitheid.
pi_210748664
Klaas is zo van slag dat die al zijn Enters vergeet.
  maandag 25 september 2023 @ 14:27:35 #279
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210748666
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Volendam thuis altijd lastig, Wat was het vorig seizoen ook alweer?
@:litmanenafca
Geen idee lieverd hoeveel geld heb je alweer vergokt?
  maandag 25 september 2023 @ 14:27:37 #280
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210748667
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 14:23 schreef TheArt het volgende:

[..]
Kijk en dit is dus precies waartegen ik ageer. Alle spelers zien er slecht uit en het lijkt alsof ze er niets van kunnen. Ik denk dat Gaaei een prima aanvallende back is, die in een goed ingespeeld geheel waarbij hij geholpen wordt in het verdedigende gedeelte, een goede bijdrage kan leveren bij Ajax en waarschijnlijk ook bij teams als Atalanta. Een Joakim Maehle, om maar een Atalanta-link te leggen, is echt niet zo heel veel beter en die heeft daar ook prima gespeeld als back.

Het probleem is alleen dat Gaeei nieuw is bij Ajax in een team komt waarbij elke back verzuipt omdat Steijn ze dwingt om over de backs op te bouwen en ze daarmee bovenmatig in de problemen brengt.
Maehle is weliswaar een middenvelder maar die is `10x beter. Rensch is een kutspeler maar waarschijnlijk nog 2x beter. Zo'n Gaaei hoort bij Groningen te spelen. Je kunt niet van amateurvoetbal zo bij Ajax 1 mee, dat is debiel. Hato kan morgen ook niet mee bij Manchester City.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 25 september 2023 @ 14:27:37 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210748668
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja dat heb ik eigenlijk nog nooit zo meegemaakt, ik had wel dit scoreverloop+staking verwacht maar wel dat wij er beter voor zouden moeten spelen.

Alhoewel na de 0-2 Feyenoord Ajax iedere keer probeerde uit te laten razen om het vervolgens over te nemen, maar net als dat gebeurde werd de wedstrijd iedere keer stilgelegd. Na de eerste staking is er nooit langer dan een kwartiertje achter elkaar gespeeld.
Ja jammer maar het schijnt alsnog de grootste nederlaag van Ajax tegen Feyenoord te zijn, thuis dan.
pi_210748676
quote:
KALE EN KOKKIE, WANNEER?
wanneer ik dat hier gepost heb

ze zullen weer WOEST ZIJN
pi_210748686
Maar goed, we kunnen dus wel concluderen dat Steijn vooralsnog de kans krijgt om de boel op de rit te zeggen. Anders was hij inmiddels ook wel ontslagen.
  maandag 25 september 2023 @ 14:32:25 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210748706
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:29 schreef Black-Death het volgende:
Maar goed, we kunnen dus wel concluderen dat Steijn vooralsnog de kans krijgt om de boel op de rit te zeggen. Anders was hij inmiddels ook wel ontslagen.
Geef die man ook gewoon tot het eind van het seizoen om zichzelf te bewijzen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 september 2023 @ 14:33:03 #285
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210748713
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:29 schreef Black-Death het volgende:
Ik las dit over Mislintat

quote:
Na de dramatisch verlopen Klassieker moest er een kop rollen. Het werd die van Mislintat. “Naar zijn handelen liep natuurlijk al een onderzoek,” zegt Soetenhorst. “Stel dat dat Mislintat deels zou hebben vrijgepleit, dan had hij een claim kunnen neerleggen. Nu ontslaat Ajax hem op andere gronden. Dat heeft zo zijn juridische voordelen voor de club, en Mislintat was toch al bijna onhoudbaar."
Dus ik weet niet of Steijn snel de volgende is.
pi_210748714
steijn kan dit echt niet op de rails krijgen

zie mijn post terug bij zijn aanstelling

deze man was ook in beeld toen slot dreigde weg te gaan

zo blij dat slot is gebleven en dat wij deze ellende niet mee hoeven te maken

hij is medeverantwoordelijk voor deze ellende op het veld
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 14:36:02 #287
35723 crew  GGMM
pi_210748735
Heeft Sarina Wiegman inmiddels al werk?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210748753
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:36 schreef GGMM het volgende:
Ik Sla Sarina Wiegman hoger aan als Steijn
pi_210748754
quote:
Wanneer had die geen werk?
pi_210748758
quote:
Dat zou geen slechte optie zijn. Die kan een stel wijven wel aan het voetballen krijgen.
pi_210748763
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Maar jij slaat Feyenoord ook hoger aan als Ajax, dus dat zegt niet zoveel.
pi_210748768
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
0-3
  maandag 25 september 2023 @ 14:39:29 #293
474254 GurneyIsBestOke
pi_210748773
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja jammer maar het schijnt alsnog de grootste nederlaag van Ajax tegen Feyenoord te zijn, thuis dan.
Dat zegt al genoeg hoe zeldzaam dit is, maar goed het zou meer voor het sentiment zijn geweest, als gekken doorgaan voor een monsterscore kan je als een boemerang terugkrijgen zag je destijds ook bij PSV-Feyenoord. Uiteindelijk is een 0-3 waar je nauwelijks moeite voor hebt moeten doen ook best te billijken.
Makkelijk eerste
pi_210748775
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat vond de f-side gisteren ook
* Verwijderd *
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 14:39:38 #295
35723 crew  GGMM
pi_210748776
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik ook Klaas

En ik zou het wel een stoere actie vinden van Ajax :)
Vanaf nu ben ik 110% voor Sarina Wiegman
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210748784
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
0-3
93/49/60 +111
pi_210748790
Ajax is niet veel meer
U MAD?
pi_210748793
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik ook Klaas

En ik zou het wel een stoere actie vinden van Ajax :)
Vanaf nu ben ik 110% voor Sarina Wiegman
gewoon nog onder contract bij engeland bij de vrouwen

laatste prestatie 2e op het WK met engeland aangezien jij niet naar wijfenvoetbal kijkt...
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 14:43:28 #299
35723 crew  GGMM
pi_210748814
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
gewoon nog onder contract bij engeland bij de vrouwen

laatste prestatie 2e op het WK met engeland aangezien jij niet naar wijfenvoetbal kijkt...
Oh
Dan wordt het een lastig verhaal :{
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 25 september 2023 @ 14:43:44 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210748818
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax is niet veel meer