SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hele punt was en is dat zij een organisatie hebben staan die wél (ongeveer) geëquipeerd is voor die taak, en ajax niet.quote:Op maandag 25 september 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk was het met geld op te lossen, kijk maar naar wat PSV gehaald heeft
? Zij zijn het langst geen kampioen geweest van de top 3, ze hebben nu voor hun doen diep in de buidel getast, salarispost is weer enorm gestegen, dus het is vooralsnog afwachten hoe dat uit gaat pakken.quote:Op maandag 25 september 2023 11:41 schreef Schbrk250bpm het volgende:
En de laatste post
[..]
Het hele punt was en is dat zij een organisatie hebben staan die wél (ongeveer) geëquipeerd is voor die taak, en ajax niet.
Ja die kunnen uiteindelijk niets als het erop aankomt. Die weten ook wel dat bepaalde figuren binnenkomen met vuurwerk en anders gooit men het simpel over wat hekken heen. De beveiliging bij voetbalwedstrijden is echt enorm belabberd. Dat kan wel iets zijn, dat clubs gedwongen worden om betere beveiliging aan te schaffen. Het is kut in de USA, maar daar moet je zelfs bij een pretpark door allerlei poortjes heen en is er enorm strenge beveiliging. Daar ga je wel heen denk ik, vroeg of laat. Je kunt het je gewoon niet meer veroorloven deze tijd. Iemand met enorm foute bedoelingen kan vaak zo naar binnenlopen en het is best fijn dat er niet veel grote incidenten in de stadions zijn gebeurd, maar het is er wel wachten op.quote:Op maandag 25 september 2023 11:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Staan ook gewoon Stewards neem ik aan. Ik ben in ieder geval nog nooit de Arena binnen gekomen zonder gefouilleerd te worden. Zijn vaak wel jonge jongens en meiden.
Ach, als je wil krijg je zoiets altijd wel binnen. Als dat in zwaarbewaakte gevangenissen kan dan ook in een voetbalstadion. Fakkeltje heb ik ook wel eens meegesmokkeld, is kinderspel. Gewoon bij je boxershort.quote:Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja die kunnen uiteindelijk niets als het erop aankomt. Die weten ook wel dat bepaalde figuren binnenkomen met vuurwerk en anders gooit men het simpel over wat hekken heen. De beveiliging bij voetbalwedstrijden is echt enorm belabberd. Dat kan wel iets zijn, dat clubs gedwongen worden om betere beveiliging aan te schaffen. Het is kut in de USA, maar daar moet je zelfs bij een pretpark door allerlei poortjes heen en is er enorm strenge beveiliging. Daar ga je wel heen denk ik, vroeg of laat. Je kunt het je gewoon niet meer veroorloven deze tijd. Iemand met enorm foute bedoelingen kan vaak zo naar binnenlopen en het is best fijn dat er niet veel grote incidenten in de stadions zijn gebeurd, maar het is er wel wachten op.
Prachtig filmpje, bedanktquote:
Ik dacht, jullie zijn altijd zo vol van het verleden. Ik vrolijk jullie wat op met een mooie video van betere tijdenquote:
"Is that a fakkel or are you just happy to see me?"quote:Op maandag 25 september 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, als je wil krijg je zoiets altijd wel binnen. Als dat in zwaarbewaakte gevangenissen kan dan ook in een voetbalstadion. Fakkeltje heb ik ook wel eens meegesmokkeld, is kinderspel. Gewoon bij je boxershort.
Ben gisteren ook niet gefouilleerd, op 406. Iedereen liep gewoon door terwijl er een iemand gefouilleerd werd, dus misschien dat 10% tot 20% van het stadion daadwerkelijk gefouilleerd wordt.quote:Op maandag 25 september 2023 11:29 schreef Wotte het volgende:
Je komt nergens de arena in zonder gefouilleerd te worden maar op zuid trekken ze een twintigtal fakkels uit de jas
Een fakkel krijg je al minder snel een ambassade in hier en daar, het gaat erom hoe intensief je controleert, maar de vraag is of het haalbaar is.quote:Op maandag 25 september 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, als je wil krijg je zoiets altijd wel binnen. Als dat in zwaarbewaakte gevangenissen kan dan ook in een voetbalstadion. Fakkeltje heb ik ook wel eens meegesmokkeld, is kinderspel. Gewoon bij je boxershort.
Je bent een goed mensquote:Op maandag 25 september 2023 11:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik dacht, jullie zijn altijd zo vol van het verleden. Ik vrolijk jullie wat op met een mooie video van betere tijden
Ja wat is het alternatief dan, 300 vuurwerkhonden en al je kleren uittrekken?quote:Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een fakkel krijg je al minder snel een ambassade in hier en daar, het gaat erom hoe intensief je controleert, maar de vraag is of het haalbaar is.
Mijn punt is juist dat je dat soort dingen makkelijk mee kan nemen in een voetbalstadion, omdat je buurjongen of meisje voor de beveiliging moet zorgen.
Vriend van me werd in de jaren 80 gearresteerd nadat-ie een vuurwerkbom in het Ajax vak had gegooid.quote:Op maandag 25 september 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Of iets tussen 0 en 100.quote:Op maandag 25 september 2023 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat is het alternatief dan, 300 vuurwerkhonden en al je kleren uittrekken?
Veel ligt ook al binnen. Systeemplafond godenquote:Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een fakkel krijg je al minder snel een ambassade in hier en daar, het gaat erom hoe intensief je controleert, maar de vraag is of het haalbaar is.
Mijn punt is juist dat je dat soort dingen makkelijk mee kan nemen in een voetbalstadion, omdat je buurjongen of meisje voor de beveiliging moet zorgen.
Vreemd, kreeg hij naderhand wel een lintje?quote:Op maandag 25 september 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me werd in de jaren 80 gearresteerd nadat-ie een vuurwerkbom in het Ajax vak had gegooid.
Gewoon slim zijn. Op Lowlands een literfles spa naar binnen gesmokkeld.quote:Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben gisteren ook niet gefouilleerd, op 406. Iedereen liep gewoon door terwijl er een iemand gefouilleerd werd, dus misschien dat 10% tot 20% van het stadion daadwerkelijk gefouilleerd wordt.
Ik pas in het profiel dan denk ik want ik kom er nooit doorheen zonder gefouilleerd te wordenquote:Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben gisteren ook niet gefouilleerd, op 406. Iedereen liep gewoon door terwijl er een iemand gefouilleerd werd, dus misschien dat 10% tot 20% van het stadion daadwerkelijk gefouilleerd wordt.
Stond angsten uit toen ie die dag nog op straat werd gezet uit het politiebureau in Amsterdam.quote:Op maandag 25 september 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd, kreeg hij naderhand wel een lintje?
USA is misschien wel het best mogelijke voorbeeld dat iedereen behandelen als een potentiële crimineel een heel nare samenleving schept. Wel met je eens dat we daar überhaupt als maatschappij al naar toe bewegen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja die kunnen uiteindelijk niets als het erop aankomt. Die weten ook wel dat bepaalde figuren binnenkomen met vuurwerk en anders gooit men het simpel over wat hekken heen. De beveiliging bij voetbalwedstrijden is echt enorm belabberd. Dat kan wel iets zijn, dat clubs gedwongen worden om betere beveiliging aan te schaffen. Het is kut in de USA, maar daar moet je zelfs bij een pretpark door allerlei poortjes heen en is er enorm strenge beveiliging. Daar ga je wel heen denk ik, vroeg of laat. Je kunt het je gewoon niet meer veroorloven deze tijd. Iemand met enorm foute bedoelingen kan vaak zo naar binnenlopen en het is best fijn dat er niet veel grote incidenten in de stadions zijn gebeurd, maar het is er wel wachten op.
Er waren gewoon te weinig mensen om te fouilleren. Per rij stond er een man, dus als je achter een man door het poortje ging kon je gewoon doorlopen. Het was ook al 14.20 en er moesten er nog veel doorheen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik pas in het profiel dan denk ik want ik kom er nooit doorheen zonder gefouilleerd te worden
Ik zou gewoon een kruisje zetten bij die 0-3 als Ajax zijnde... je wil dit niet uitvoetballen, ook gezien het programma en de veiligheidsmaatregelen die er zelfs mee gemoeid zullen gaan, ook zonder publiek.quote:Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord heeft Van Benthem alweer klaar staan om aan te vechten dat Ajax de wedstrijd mag uitspelen. Hoe staan jullie hierin?
Denk dat men in Rotterdam stiekem nog steeds bang is dat er straks een Jonk (noem maar een willekeurig iemand) voor de groep staat die er wel iets van kan maken en er toch nog een 2-3 of erger van kan maken.quote:Op maandag 25 september 2023 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een kruisje zetten bij die 0-3 als Ajax zijnde... je wil dit niet uitvoetballen, ook gezien het programma en de veiligheidsmaatregelen die er zelfs mee gemoeid zullen gaan, ook zonder publiek.
Er is eigenlijk geen goede oplossing. Nu zou je dus de schade kunnen beperken als supporter. Oh, het staat 0-2? Dan dingen gooien, dan wordt het niet erger'. Dit was al bewust om de wedstrijd te stoppen. Dus uiteindelijk gaat er bij elke keuze iemand zeuren. Gewoon kutsituatie.quote:Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord heeft Van Benthem alweer klaar staan om aan te vechten dat Ajax de wedstrijd mag uitspelen. Hoe staan jullie hierin?
Zou er vanavond nog publiek welkom zijn op de Toekomst bij Jong Ajax?quote:Op maandag 25 september 2023 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een kruisje zetten bij die 0-3 als Ajax zijnde... je wil dit niet uitvoetballen, ook gezien het programma en de veiligheidsmaatregelen die er zelfs mee gemoeid zullen gaan, ook zonder publiek.
Een reglementaire 0-3 of uitspelen zijn beide acceptabel en te verdedigen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eens, ik vond het toen bij constatering ook al niets, 'blij dat zoiets in NL niet hoeft', maar het is ook behoorlijk naïef.quote:Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
USA is misschien wel het best mogelijke voorbeeld dat iedereen behandelen als een potentiële crimineel een heel nare samenleving schept. Wel met je eens dat we daar überhaupt als maatschappij al naar toe bewegen.
Iemand geen reden geven om zich te misdragen werkt altijd het beste.
Vind de case ook niet zo sterk al zijn wel vrijwel alle potjes tot nu toe snel (binnen een week) alsnog uitgespeeld. Dat lijkt nu niet te kunnen wat Ajax wel een soort voordeel lijkt te geven.quote:Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef Black-Death het volgende:
Wat betreft het al dan niet uitspelen, zijn de regels toch simpel; uitspelen zonder publiek.
Er is toch nog geen enkele gestaakte wedstrijd geweest, waar de tussenstand de einstand werd?
Bij Feyenoord lopen ze na de check naar een hek en krijgen ze het tasje overhandigt met vuurwerk.quote:Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er waren gewoon te weinig mensen om te fouilleren. Per rij stond er een man, dus als je achter een man door het poortje ging kon je gewoon doorlopen. Het was ook al 14.20 en er moesten er nog veel doorheen.
Er stonden meer vrouwelijke stewards, dus van de vrouwen werden wel de tassen allemaal gecontroleerd. Ook niet supergoed overigens.
Er wordt ook totaal niet gecontroleerd op identiteit.
En ik geloof best dat met een beetje intimidatie bij de harde kern je gewoon alles altijd naar binnen kan krijgen. Of misschien eerder al, bij het ophangen van de doeken of zo?
Dat zou wel echt heel sneu zijn inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een reglementaire 0-3 of uitspelen zijn beide acceptabel en te verdedigen.
Uitspelen en dan er nog 3-3 of 4-3 van maken zou het meest ideaal zijn. Dat zou de geschiedenisboeken in gaan
Je kan ook zeggen dat bij een vierde doelpunt Ajax geen 0-10 wil en niet meer durft aan te vallen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat men in Rotterdam stiekem nog steeds bang is dat er straks een Jonk (noem maar een willekeurig iemand) voor de groep staat die er wel iets van kan maken en er toch nog een 2-3 of erger van kan maken.
Ondanks de gigantische ruimtes was het ook wel een wedstrijd die nog in een 3-6 had kunnen eindigen natuurlijk, gezien de kansen die ook Ajax kreeg. Brobbey die 2 keer een decimeter langs een lage voorzet glijdt om binnen te prikken.
Ook weer waar. Tweede helft ging al wat meer toe naar een situatie van consolideren.quote:Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat bij een vierde doelpunt Ajax geen 0-10 wil en niet meer durft aan te vallen.
Maar dat moet dan de dag erna en dat wil Ajax niet, omdat het woensdag moet spelen tegen Volendam. De regel zegt niet dat het dan pas maanden later gespeeld moet worden.quote:Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef Black-Death het volgende:
Wat betreft het al dan niet uitspelen, zijn de regels toch simpel; uitspelen zonder publiek.
Er is toch nog geen enkele gestaakte wedstrijd geweest, waar de tussenstand de einstand werd?
Het ging eigenlijk best wel prima inderdaadquote:Op maandag 25 september 2023 12:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind de case ook niet zo sterk al zijn wel vrijwel alle potjes tot nu toe snel (binnen een week) alsnog uitgespeeld. Dat lijkt nu niet te kunnen wat Ajax wel een soort voordeel lijkt te geven.
Al geloof ik ook niet zo in een monsterscore van Feyenoord gisteren, dit was een herhaling van Marseille en gisteren had Ajax er ook wel een paar kunnen maken.
Wat een onzin zegquote:Op maandag 25 september 2023 09:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er is zat vooruitgang, maar dat schreeuwt niet zo lekker. Hoor nu zelfs mensen die ik uberhaupt nooit over voetbal hoor ineens over de restverdediging van Ajax ranten. De start gister was gewoon echt goed. Heb ik in de eerste tien minuten zelfs even gedacht dat we konden gaan winnen. Maar als je in zo'n achterlijke periode zit is het ook wel een beetje Murphy dat de eerste de best keer dat Feyenoord over de middellijn is het ook meteen raak is. En zelfs daarna pakte Ajax het weer op. Tot Gaaei die belachelijke bal geeft. Dan kunnen er honderden analyses gemaakt worden over veldbezetting, restverdediging en lange ballen (Pietertje Zwart ging weer eens full autist) maar die zijn compleet zinloos met zulke ballen. Dat daarna de boel in elkaar stort is niet zo gek.
Op basis van?quote:Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef PicoMMP het volgende:
Ik pleit voor geheel overspelen, dat is schijnbaar een mogelijkheid. Doe maar ergens in april.
Het was een zooitje natuurlijk achterin maar ik vond Feyenoord ook erg onrustig spelen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk best wel prima inderdaad
Oh je meende het echtquote:Op maandag 25 september 2023 12:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het was een zooitje natuurlijk achterin maar ik vond Feyenoord ook erg onrustig spelen.
Dat is gewoon reglementair een mogelijkheid. Dat het niet zal gebeuren is een tweede.quote:
Klopt, 0-3 is in feite ook een ietswat geflatteerde tussenstand met een xG van 0.22 vs 1.52. 3 grote kansen waarvan 2 door individuele fouten van dezelfde speler. Gevoelsmatig was Ajax rijp voor de slacht maar juist dat gevoel is natuurlijk weg bij het uitspelen op een (veel) later tijdstip.quote:Op maandag 25 september 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat men in Rotterdam stiekem nog steeds bang is dat er straks een Jonk (noem maar een willekeurig iemand) voor de groep staat die er wel iets van kan maken en er toch nog een 2-3 of erger van kan maken.
Ondanks de gigantische ruimtes was het ook wel een wedstrijd die nog in een 3-6 had kunnen eindigen natuurlijk, gezien de kansen die ook Ajax kreeg. Brobbey die 2 keer een decimeter langs een lage voorzet glijdt om binnen te prikken.
Ik waardeer je eerlijkheid. Oké, uitspelen, maar de spelers moeten eerst wel 55 minuten rennen voordat ze beginnen. Vandaag nog spelen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook weer waar. Tweede helft ging al wat meer toe naar een situatie van consolideren.
Waar zeg ik iets over dat Ajax meer balbezit oid had? Of dat het aanvallend er goed uitzag? Of over XG's? En welke andere wedstrijden heb je het over?quote:Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg![]()
Feyenoord liet het toe dat Ajax balbezit had. Die wisten dat er in de omschakeling zeeën van ruimte lag om daar optimaal van te profiteren. Bij vrijwel elke tegengoal zag je hoe kwetsbaar het elftal werkelijk is. Een fout van de verdediging/middenveld en het lag volledig open. Dat is geen pech maar onkunde van de trainer die ze elke keer zo opstelt
Dat het aanvallend zogenaamd wel goed uitzag, is niets anders dan optisch bedrog. Het is non stop dreigen zonder echt gevaarlijk te worden.Het waren allemaal halve kansjes at best. Ajax had een XG van 0.22 ffs!!!!
Doe die roze bril van je af en bekijk al die wedstrijden maar eens terug zou ik zeggen
wensgedachtequote:
Is het anders al te laat, voor Advocaat?quote:Op maandag 25 september 2023 12:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Haal v Gaal, wil ie niet?
doe dan niet zo stoer, haal F de Boer
Ik ben zoals je weet een van xG maar die gemiste ballen van Brobbey vond ik wel echt kansen die je wat mij betreft ook in dat model mag meerekenen. Dat is nu niet gebeurd omdat Brobbey ze niet raakte. Expected threat wordt tegenwoordig ook vaak meegenomen. (Dus dreiging naar de goal toe)quote:Op maandag 25 september 2023 12:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Klopt, 0-3 is in feite ook een ietswat geflatteerde tussenstand met een xG van 0.22 vs 1.52. 3 grote kansen waarvan 2 door individuele fouten van dezelfde speler. Gevoelsmatig was Ajax rijp voor de slacht maar juist dat gevoel is natuurlijk weg bij het uitspelen op een (veel) later tijdstip.
Precies. Maar het 'gevoel' of 'beeld van de wedstrijd' speelt natuurlijk geen rol bij de beslissing die gemaakt wordt rondom het uitspelen e.d. En dat wil Slot wel opeensquote:Op maandag 25 september 2023 12:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Klopt, 0-3 is in feite ook een ietswat geflatteerde tussenstand met een xG van 0.22 vs 1.52. 3 grote kansen waarvan 2 door individuele fouten van dezelfde speler. Gevoelsmatig was Ajax rijp voor de slacht maar juist dat gevoel is natuurlijk weg bij het uitspelen op een (veel) later tijdstip.
Helaas is dat eigenlijk ernstiger.quote:Op maandag 25 september 2023 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
M.u.v. Pietje zijn er hier een aantal Feyenoorders die echt lijken te denken dat Feyenoord zo geweldig was i.p.v. dat Ajax zo dramatisch was![]()
ligt eraan, met of zonder slagroom?quote:Op maandag 25 september 2023 12:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is het anders al te laat, voor Advocaat?
Feyenoord was gisteren ook gewoon matig, maar wel matig met een duidelijk speelplan. Geef die kneuzen maar de bal, fouten gaan ze toch wel maken.quote:Op maandag 25 september 2023 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
M.u.v. Pietje zijn er hier een aantal Feyenoorders die echt lijken te denken dat Feyenoord zo geweldig was i.p.v. dat Ajax zo dramatisch was![]()
Waarom denk je dat ik nooit welkom ben in het Feyenoordtopic? Kritiek op eigen spel wordt daar niet gewaardeerd.quote:Op maandag 25 september 2023 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nee, in dit geval heeft de KNVB het precedent geschept met de reglementen. Het was gewoon wachten totdat een club doelbewust een wedstrijd zou laten staken om een hogere uitslag af te wenden.quote:Op maandag 25 september 2023 12:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eens, ik vond het toen bij constatering ook al niets, 'blij dat zoiets in NL niet hoeft', maar het is ook behoorlijk naïef.
Iemand geen reden geven om zich te misdragen? Hoe zie je dat voor je? Wat had Ajax hier anders moeten doen? Geen onenigheid in de leiding? Ik denk dat alles aangegrepen kan worden om je te misdragen, als je maar genoeg wilskracht, doorzettingsvermogen en snuifwaar hebt.
Slot bedient zich een beetje van kleedkamerpraat na de wedstrijd; “we hadden er nog wel 10 kunnen maken, we hadden ze liggen”. Dat zou best kunnen zijn, het had ook 0-3 kunnen blijven of 2-3 worden. Het is allemaal theoretisch.quote:Op maandag 25 september 2023 12:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies. Maar het 'gevoel' of 'beeld van de wedstrijd' speelt natuurlijk geen rol bij de beslissing die gemaakt wordt rondom het uitspelen e.d. En dat wil Slot wel opeens
Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef PicoMMP het volgende:
Kroes gelijk losweken bij AZ.
Jonk en Molenaar bij Volendam weghalen.
Van Gaal als onofficieel adviseur.
De RvC ontslaan, capabele Ajacieden neerzetten.
Gisteravond in Studio Voetbal en volgens mij ook in ZSM podcast hadden ze het ook al over maak er gewoon een 0-6 eindstand van. Doelpunten verzinnen genot.quote:Op maandag 25 september 2023 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Slot bedient zich een beetje van kleedkamerpraat na de wedstrijd; “we hadden er nog wel 10 kunnen maken, we hadden ze liggen”. Dat zou best kunnen zijn, het had ook 0-3 kunnen blijven of 2-3 worden. Het is allemaal theoretisch.
Het is natuurlijk ook wel een kinderachtig spelletje dat hier altijd gespeeld wordt. Klaassen die vorig jaar doorspeelde en na 5 minuten alsnog eraf ging met een lach op zijn gezicht was voor Ajax ook een fijne troef om na de wedstrijd nog in beroep te gaan als er alsnog verloren was. (We hebben verloren omdat Feyenoordpubliek onze speler uit de wedstrijd gooit, overspelen!!)quote:Op maandag 25 september 2023 12:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies. Maar het 'gevoel' of 'beeld van de wedstrijd' speelt natuurlijk geen rol bij de beslissing die gemaakt wordt rondom het uitspelen e.d. En dat wil Slot wel opeens
quote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gisteravond in Studio Voetbal en volgens mij ook in ZSM podcast hadden ze het ook al over maak er gewoon een 0-6 eindstand van. Doelpunten verzinnen genot.
Steijn vestigt record op recordquote:In de Eredivisie gebeurde het ook maar één keer dat Ajax thuis veld nog sneller tegen een 3-0 achterstand aankeken: in februari 1959 tegen Elinkwijk.
Bij Studio Azijn praatten ze vooral over punten in mindering brengen want dat zou wel eerlijk zijn ofzo.quote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gisteravond in Studio Voetbal en volgens mij ook in ZSM podcast hadden ze het ook al over maak er gewoon een 0-6 eindstand van. Doelpunten verzinnen genot.
Hoezo zou Ajax na een wedstrijd nog in beroep gaan?quote:Op maandag 25 september 2023 12:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een kinderachtig spelletje dat hier altijd gespeeld wordt. Klaassen die vorig jaar doorspeelde en na 5 minuten alsnog eraf ging met een lach op zijn gezicht was voor Ajax ook een fijne troef om na de wedstrijd nog in beroep te gaan als er alsnog verloren was. (We hebben verloren omdat Feyenoordpubliek onze speler uit de wedstrijd gooit, overspelen!!)
Laten we ook niet roomser dan de paus gaan doen, iedereen probeert toch om de boel nog te beïnvloeden.
Denk het ja ze hebben daar geloof ik ook een hele boel via uitzendbureaus te lopen. Zou ik zelf ook wel eieren voor mijn geld kiezen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er waren gewoon te weinig mensen om te fouilleren. Per rij stond er een man, dus als je achter een man door het poortje ging kon je gewoon doorlopen. Het was ook al 14.20 en er moesten er nog veel doorheen.
Er stonden meer vrouwelijke stewards, dus van de vrouwen werden wel de tassen allemaal gecontroleerd. Ook niet supergoed overigens.
Er wordt ook totaal niet gecontroleerd op identiteit.
En ik geloof best dat met een beetje intimidatie bij de harde kern je gewoon alles altijd naar binnen kan krijgen. Of misschien eerder al, bij het ophangen van de doeken of zo?
Jonk? Nee dank je.quote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ja, beste scenario. Maar ja, ik zie het nog niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax wilde de pot na veel pijn en moeite uitspelen na dat aanstekerincident. (Wat in theorie nadelig was voor hen maar in de praktijk zorgde voor een Feyenoord dat op 70 procent die pot moest uitspelen)quote:Op maandag 25 september 2023 12:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo zou Ajax na een wedstrijd nog in beroep gaan?
Ik denk niet dat PSV Barbapapa aan Ajax gaat verkopen. Die Halilofiets van Fortuna wordt in de media al een tijdje naar Ajax gepusht.. dat lijkt me waarschijnlijker.quote:
zoek een leven.quote:Op maandag 25 september 2023 12:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgend jaar lekker in de KKD proberen joh, is toch ook mooi
quote:Op maandag 25 september 2023 12:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV Barbapapa aan Ajax gaat verkopen. Die Halilofiets van Fortuna wordt in de media al een tijdje naar Ajax gepusht.. dat lijkt me waarschijnlijker.
Leuke complottheorie, ipv complimenten krijgen voor het uitspelen wordt er weer wat achter gezocht want het zijn weer die joden natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 12:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ajax wilde de pot na veel pijn en moeite uitspelen na dat aanstekerincident. (Wat in theorie nadelig was voor hen maar in de praktijk zorgde voor een Feyenoord dat op 70 procent die pot moest uitspelen)
Het is dan wel prettig om nog een protest achter de hand te hebben met Klaassen, al zullen we inderdaad nooit weten wat de KNVB ermee gedaan had.
Het is ook niet te vergelijken. Er waren nog geen specifieke (aangescherpte) regels toen die aansteker werd gegooid. Dat is daarna allemaal in gang gezet.quote:Op maandag 25 september 2023 12:24 schreef Document1 het volgende:
Ik vind een aanstekertje nou niet echt te vergelijken met doelbewust je eigen veld slopen omdat het dun door je broek loopt.
quote:Op maandag 25 september 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuke complottheorie, ipv complimenten krijgen voor het uitspelen wordt er weer wat achter gezocht want het zijn weer die joden natuurlijk.
Nah. Eerste vergrijp door Ajax dus gewoon wedstrijdje uitspelen zonder publiek. Tis allemaal zo moeilijk niet.quote:Op maandag 25 september 2023 12:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Het is ook niet te vergelijken. Er waren nog geen specifieke (aangescherpte) regels toen die aansteker werd gegooid. Dat is daarna allemaal in gang gezet.
Nu de aangescherpte regels er zijn, wordt er doelbewust misbruik van gemaakt om te staken wanneer een tussenstand niet bevalt. Heel ander scenario dus. En daar kan best harder tegen op getreden worden dan alleen de wedstrijd uitspelen.
Zit Wim Jonk in het kamp van Gaal?quote:Op maandag 25 september 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat je het mentaal niet kan verteren dat je gisteren gewoon overklast bent. Het is geen pech, fouten van de verdediging dat de wedstrijd in het voordeel van Feyenoord verliepquote:Op maandag 25 september 2023 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar zeg ik iets over dat Ajax meer balbezit oid had? Of dat het aanvallend er goed uitzag? Of over XG's? En welke andere wedstrijden heb je het over?
Snuifje minder de volgende keer helpt.
Die gelooft er waarschijnlijk heilig in dat Ajax Feyenoord in die resterende 30 minuten om hun moeder gaat laten roepen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Is @:freaky40 al boven water? Ik begin me zorgen te maken.
Freaky was de tarrel aan de reet van Mislintatquote:Op maandag 25 september 2023 12:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Is @:freaky40 al boven water? Ik begin me zorgen te maken.
Zou eventueel nog kunnen. Het is daarna aan Ajax om zelf betere maatregelen te treffen om een 2e keer te voorkomen. En mocht het nog een keer gebeuren dan volgt een reglementaire nederlaag (al dan niet icm puntenaftrek).quote:Op maandag 25 september 2023 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah. Eerste vergrijp door Ajax dus gewoon wedstrijdje uitspelen zonder publiek. Tis allemaal zo moeilijk niet.
Jup en uiteindelijk allemaal met een roze bril, ongeacht de sterkte. Feit is wel dat de bezoekers in dit soort gevallen worden benadeeld. Ja, ik wilde er niet aan denken tijdens de bekerklassieker dat Feyenoord alsnog zou winnen. Dat had echt nog een staartje gekregen. Waar Feyenoorders vooral aan denken is het voordeel dat de spelers hebben op het gebied van conditie en het uit laten razen van de tegenstander een wezenlijk onderdeel is van het geheel. Vorig seizoen wonnen we de meeste wedstrijden in de laatste minuten, mede omdat de spelers een ongekende conditie hebben.quote:Op maandag 25 september 2023 12:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een kinderachtig spelletje dat hier altijd gespeeld wordt. Klaassen die vorig jaar doorspeelde en na 5 minuten alsnog eraf ging met een lach op zijn gezicht was voor Ajax ook een fijne troef om na de wedstrijd nog in beroep te gaan als er alsnog verloren was. (We hebben verloren omdat Feyenoordpubliek onze speler uit de wedstrijd gooit, overspelen!!)
Laten we ook niet roomser dan de paus gaan doen, iedereen probeert toch om de boel nog te beïnvloeden.
Ik denk dat Kroes richting Huiberts gaat, maar daar zal ook wel weer een clausule met concurrentiebeding achter zittenquote:Op maandag 25 september 2023 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jonk? Nee dank je.
Kroes ben ik het wel mee eens en laat hem maar mensen om zich heen verzamelen voor TD en de rest.
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2023 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nooit welkom ben in het Feyenoordtopic? Kritiek op eigen spel wordt daar niet gewaardeerd.
Dat merkte ik gisteren ook weer helaasquote:Op maandag 25 september 2023 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom denk je dat ik nooit welkom ben in het Feyenoordtopic? Kritiek op eigen spel wordt daar niet gewaardeerd.
Mooi tandem zou dat zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Kroes richting Huiberts gaat, maar daar zal ook wel weer een clausule met concurrentiebeding achter zitten
Zou kunnen, is best wel een goeie voor AZ, ik weet niet of dat voor Ajax ook geldt.quote:Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Kroes richting Huiberts gaat, maar daar zal ook wel weer een clausule met concurrentiebeding achter zitten
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 25 september 2023 11:36 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie er aan twijfelde:Ajax-fans hebben De Klassieker bewust gesaboteerd
[..]
voetbalprimeur
Bij dezen trouwens de mededeling dat je niet meer langer welkom bent in het Feyenoord-topic, aangezien je gisteren kritiek had op het spel.quote:Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad.
Plaat voor je kop genot
Tja ik zou verder geen goede Nederlandse TD weten die het in ieder geval al een aantal jaren in de (sub)top bewezen heeft. Doet Mo Allach nog wat eigenlijk?quote:Op maandag 25 september 2023 12:37 schreef GGMM het volgende:
Alles wat het bij AZ wel goed doet wordt bij ons een unaniem belachelijk groot succes dus ik zeg doen
Het meest bizarre aan de huidige situatie is dat de KNVB gewoon doodleuk een soort drukmiddel in de schoot van de capusjonnies heeft geworpen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:37 schreef Wotte het volgende:
Linksom of rechtsom moet je denk ik met zijn allen zo realistisch zijn dat ordeverstoring gepaard gaat met betaald voetbal. Ik keur het niet goed maar het is denk ik wat naïve om te denken dat je dit soort incidenten kan uitbannen. Ze proberen dit al decennia aan te pakken met weinig tot geen resultaat.
Iets wat maanden geleden al is voorspeld. KNVB godenquote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het meest bizarre aan de huidige situatie is dat de KNVB gewoon doodleuk een soort drukmiddel in de schoot van de capusjonnies heeft geworpen.
Wij hebben ook een enorme lul als FA. Dat werkt toch ook prima?quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
Laten we dan gelijk die trainer halen van AZ dat vind ik ook zo'n lul
Een net houdt trouwens niet alles tegen en PSV-supporters hebben inmiddels laten zien dan gewoon de netten kapot te maken.quote:Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Zou eventueel nog kunnen. Het is daarna aan Ajax om zelf betere maatregelen te treffen om een 2e keer te voorkomen. En mocht het nog een keer gebeuren dan volgt een reglementaire nederlaag (al dan niet icm puntenaftrek).
Maar dat zou betekenen dat in het vervolg alle andere “fans” dit 1x mogen doen? Bedoel, de teller staat bij veel clubs nog op 0. Of gaat er voor Ajax nu door de vingers worden gekeken en wordt met ingang van vandaag bij andere ploegen harder opgetreden? Is ook weer zoiets…
quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
Laten we dan gelijk die trainer halen van AZ dat vind ik ook zo'n lul
Thanks maatquote:Op maandag 25 september 2023 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij hebben ook een enorme lul als FA. Dat werkt toch ook prima?
Wellicht, maar ook zonder dit ‘drukmiddel’ was de wedstrijd gisteren gestaakt geweest. Het ging hier meer om de veiligheid dan om de voorwerpen denk ik, anders had na de tweede staking doorgespeeld kunnen worden.quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het meest bizarre aan de huidige situatie is dat de KNVB gewoon doodleuk een soort drukmiddel in de schoot van de capusjonnies heeft geworpen.
Zo danquote:Op maandag 25 september 2023 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er van overtuigd dat de beste oplossing is dat je dit moet reguleren. Na de wedstrijd gewoon 100 man het veld op eigen risico en kosten. Publiek erbij, camera's er op.quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nondeju zeg, koekoek.quote:Op maandag 25 september 2023 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal wel met een sisser aflopen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
Als ik het Feyenoord-topic moet geloven krijgen we 12 punten aftrek, worden we teruggezet naar een lagere divisie, spelen we de rest van het seizoen zonder publiek, sturen we de daders naar Guantanamo Bay en moeten we een geldboete betalen.
Laten we hopen dat het meevalt.
De man naast mij was gisteren van mening dat Gimenez maar gewoon niet moest juichen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
Als ik het Feyenoord-topic moet geloven krijgen we 12 punten aftrek, worden we teruggezet naar een lagere divisie, spelen we de rest van het seizoen zonder publiek, sturen we de daders naar Guantanamo Bay en moeten we een geldboete betalen.
dit lijkt me niet waar.quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we hopen dat deze down-periode heel kort duurt, want ik ben het leedvermaak vanuit Rotterdamse en Eindhovense hoek nu al behoorlijk beuquote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De man naast mij was gisteren van mening dat Gimenez maar gewoon niet moest juichen.
Dat lijkt me ook een oplossing.
Dan grijp je eigenlijk al een stap te laat inquote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De man naast mij was gisteren van mening dat Gimenez maar gewoon niet moest juichen.
Ik pleit voor regenboogstoeltjes op de F-Side.quote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
Waarom doet iedereen alsof deze wedstrijd 2+ jaar geleden (voor de nieuwe regels) wel was uitgespeeld?quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha wat was hier aan de hand?quote:
als die vent gewoon niet scoort heb je dit ook niet he.quote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis maakte een schwalbe, Gimenez liet even merken dat berghuis maar een zielig mannetje isquote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha wat was hier aan de hand?
Ik mis een beetje die wc-rollen van vroeger, al is dat enorm brandgevaarlijk. Je mag ook niets meer!quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit lijkt me niet waar.
de regel is er gekomen omdat de capusjonnies zich niet konden gedragen.
zonder de stakingsregel had dit de hele wedstrijd bekers/vuurwerk geregend.
Het is een lastig probleem, en ik vind de stakingsregel prima. Nu moet er worden gesteld dat staken = verloren = ook nog 3? punten aftrek.
Dan krijg je wellicht nog steeds af en toe gezeik bij echt ontevreden supporters die niet nadenken (zoals gisteren) maar de iets meer nadenkende zullen dit dan (hoop ik)niet accepteren.
Eigenlijk is dit gewoon de schuld van Feyenoord.quote:Op maandag 25 september 2023 12:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
als die vent gewoon niet scoort heb je dit ook niet he.
das natuurlijk ook gewoon zo.
quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen alsof deze wedstrijd 2+ jaar geleden (voor de nieuwe regels) wel was uitgespeeld?
Niet getreurd , KNVB is het verlengstuk van Ajaxquote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
Ook zo'n memorabele wedstrijdquote:
Gebeurde toch ook twee keer in die wedstrijd?quote:Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en als ze daarna waren blijven gooien, zoals gisteren dan was de wedstrijd ook gestaakt.
Je bedoelt zoals die bekerfinale waar Ajax supporters (goh) vuurwerk op het veld gooiden?quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen alsof deze wedstrijd 2+ jaar geleden (voor de nieuwe regels) wel was uitgespeeld?
1x bekertje en daarna wat vuurwerk?quote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebeurde toch ook twee keer in die wedstrijd?
Ik dacht 1x omdat ze aan het wachten waren op nog een paar bussen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebeurde toch ook twee keer in die wedstrijd?
'Je had bij ons moeten blijven. loser!'quote:
Vooral niet scheiden voor zijn KK geld.quote:Op maandag 25 september 2023 12:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Je had bij ons moeten blijven. loser!'
'Je moeder laat ook veel gaten open'
'Werken voor je KK geld'
Hij kan hier van alles zeggen natuurlijk.
Toen werd er na 10 seconden al vuurwerk op het veld gegooid, later in de wedstrijd nog een keerquote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik dacht 1x omdat ze aan het wachten waren op nog een paar bussen.
Er hebben wel meer dingen op veld gelegen. Velden lagen vol met allerlei dingen in de jaren 90 tijdens topwedstrijden. Er had anders gezegd 'het is niet duidelijk hoe hier mee om te gaan'. Vaak gezien dat een speler dan even de fakkel naast het veld legt en weer doorging.quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt de schuld bij Slot die hem opstelt, met de wetenschap dat hij doelpunten kan maken en dus het publiek provoceren. En dan na de wedstrijd Calimero doen over competitievervalsing.quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan grijp je eigenlijk al een stap te laat in
Hij moet eigenlijk niet scoren. Dat provocerende gedrag is nergens voor nodig.
Ajax had hetzelfde gedaan als de kaarten anders geschud zouden zijnquote:Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Daarom dus ook gewoon de wedstrijd in zijn geheel overspelen later in het seizoen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt de schuld bij Slot die hem opstelt, met de wetenschap dat hij doelpunten kan maken en dus het publiek provoceren. En dan na de wedstrijd Calimero doen over competitievervalsing.
Leukquote:Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt de schuld bij Slot die hem opstelt, met de wetenschap dat hij doelpunten kan maken en dus het publiek provoceren. En dan na de wedstrijd Calimero doen over competitievervalsing.
Ik ben een klein beetje bang dat je dit echt meent.quote:Op maandag 25 september 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom dus ook gewoon de wedstrijd in zijn geheel overspelen later in het seizoen.
Berghuis is geen Braziliaan.quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha wat was hier aan de hand?
Competitie gewoon lekker stoppen en Ajax maar meteen kampioen maken.quote:Op maandag 25 september 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom dus ook gewoon de wedstrijd in zijn geheel overspelen later in het seizoen.
Ook zo lekker slim, toen stond je nog voor ook.quote:Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ook zo'n memorabele wedstrijd
Dat bombardement in ‘40 was Rotterdam ook al bij betrokken. Altijd gezeik.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef PicoMMP het volgende:
Het is wel weer veelzeggend dat Feyenoord hier wederom bij betrokken is. Tokkieclub.
En leuk dat die bekerfinale tegen PEC erbij wordt gehaald, maar die was in Rotterdam en dat zegt ook genoeg.
Volgens mij ben je iets op het spoor.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef PicoMMP het volgende:
Het is wel weer veelzeggend dat Feyenoord hier wederom bij betrokken is. Tokkieclub.
En leuk dat die bekerfinale tegen PEC erbij wordt gehaald, maar die was in Rotterdam en dat zegt ook genoeg.
De KNVB moet nu ballen tonen en iedereen die boven Ajax staat 20 punten in mindering brengen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Competitie gewoon lekker stoppen en Ajax maar meteen kampioen maken.
Ik denk dat het vermomde Feyenoord-supporters waren die de wedstrijd wilde saboteren, omdat ze bang waren dat het nog 3-3 zou worden. Zegt genoeg dat Slot het niet durft uit te spelen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ah joh, nog niet lang geleden genoten Ajax-spelers juist van de haat, waar andere ploegen zich geïntimideerd voelden, genoten zij er juist van en gaf het hen energie. Gimenez genoot erg gisteren ook enorm van. Het was echt in alles precies andersom. Ajax dacht het wel aardig te doen, maar elke aanval tegen was een doelpunt. Publiek begon te schuimen en kon het niet aan. Je ziet steeds meer dat spelers van Feyenoord ook beginnen te genieten van een heel stadion tegen je en je ziet dat zodra het even andersom is qua kwaliteit en effectiviteit, dat ze in de Arena ook erg moeilijk ermee om kunnen gaan.quote:Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon supporters van Feyenoord die infiltreren op de tribune van de Arena.quote:Op maandag 25 september 2023 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het vermomde Feyenoord-supporters waren die de wedstrijd wilde saboteren, omdat ze bang waren dat het nog 3-3 zou worden. Zegt genoeg dat Slot het niet durft uit te spelen.
quote:Op maandag 25 september 2023 13:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gewoon supporters van Feyenoord die infiltreren op de tribune van de Arena.
Ik blijf het maar een vreemde tijdlijn vinden waar we in zijn beland. Het enige wat niet veranderd is is de situatie van Berghuis (lol)quote:Op maandag 25 september 2023 13:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah joh, nog niet lang geleden genoten Ajax-spelers juist van de haat, waar andere ploegen zich geïntimideerd voelden, genoten zij er juist van en gaf het hen energie. Gimenez genoot erg gisteren ook enorm van. Het was echt in alles precies andersom. Ajax dacht het wel aardig te doen, maar elke aanval tegen was een doelpunt. Publiek begon te schuimen en kon het niet aan. Je ziet steeds meer dat spelers van Feyenoord ook beginnen te genieten van een heel stadion tegen je en je ziet dat zodra het even andersom is qua kwaliteit en effectiviteit, dat ze in de Arena ook erg moeilijk ermee om kunnen gaan.
Ja he, die ging van crisis naar crisis.quote:Op maandag 25 september 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf het maar een vreemde tijdlijn vinden waar we in zijn beland. Het enige wat niet veranderd is is de situatie van Berghuis (lol)
Daarom is Advocaat al zijn spullen aan het klaarzetten.quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze hele crisis erg vergelijkbaar met de crisis van Feyenoords destijds.
Die hebben wel vaker crisissen gehad, dan valt de onze nog relatief wel mee, zo is het ook.quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze hele crisis erg vergelijkbaar met de crisis van Feyenoords destijds.
Wij hebben de afgelopen 20 jaar alleen maar crisis gehad, tot kwam het Slot.quote:Op maandag 25 september 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker crisissen gehad, dan valt de onze nog relatief wel mee.
Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.quote:Op maandag 25 september 2023 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat bombardement in ‘40 was Rotterdam ook al bij betrokken. Altijd gezeik.
@Shreyasquote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Lekker zonder publiek spelen, al waren die gisteren ook nauwelijks te horenquote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Wotte het volgende:
Het was me weer een enerverend dagje. Met goede moet richting Volendam!
Het is toch een thuiswedstrijd?quote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Wotte het volgende:
Het was me weer een enerverend dagje. Met goede moet richting Volendam!
Dan doe je Gio wel tekort, dunkt mijquote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wij hebben de afgelopen 20 jaar alleen maar crisis gehad, tot kwam het Slot.
Op het randje dit.quote:Op maandag 25 september 2023 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.quote:
“Door middel van moneyball kan op basis van statistieken en data een zo sterk mogelijke voetbalploeg worden samengesteld”quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.
Echt. Dit zou anders 0-7 wordenquote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.
Zelf de veiligheid niet kunnen garanderen waardoor een wedstrijd gestaakt moet worden en dan nog een grote bek hebben.quote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.
Eens. Maarja. Laten we hem morgenavond dan maar uitspelenquote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke van de 10? Bij Feijenoord zijn er vanaf de jaren 80 altijd wel crises geweest met als overkoepelende oorzaak dat er te weinig geld werd gegenereerd.quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Mislukten.quote:Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze mislukte ook allemaal dus dat komt goed uit
Idd. Laat het weer over Feijenoord gaan.quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
Ook een podcast met veel Ajaccieden, Hard Gras, is het er over eens dat het 0-6 had geworden en de verdediging bij Ajax trillende beentjes had in die tweede helft.
Ok en nu?quote:Op maandag 25 september 2023 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
Ook een podcast met veel Ajaccieden, Hard Gras, is het er over eens dat het 0-6 had geworden en de verdediging bij Ajax trillende beentjes had in die tweede helft.
Gewoon toegeven dat je een roze bril hebt als je beweert dat Ajax geen voordeel uit de situatie haalt.quote:
Er zijn letterlijk 0 mensen die dat bewerenquote:Op maandag 25 september 2023 13:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gewoon toegeven dat je een roze bril hebt als je beweert dat Ajax geen voordeel uit de situatie haalt.
Misluktequote:Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze mislukte ook allemaal dus dat komt goed uit
Jij weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren. Ajax moet inhalen tegen Volendam woensdag en dat kan niet uitgesteld worden ivm andere wedstrijd van Volendam op zaterdag.quote:Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maarja. Laten we hem morgenavond dan maar uitspelen
Alles wat je hierboven beschrijft is niet echt het probleem van Feyenoord. Als er één ploeg geen nadeel van mag ondervinden in welke vorm dan ook, dan is het Feyenoord wel. En pas inhalen in November wordt wel onder het predicaat nadeel geplaatst.quote:Op maandag 25 september 2023 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren. Ajax moet inhalen tegen Volendam woensdag en dat kan niet uitgesteld worden ivm andere wedstrijd van Volendam op zaterdag.
En dan heb je Europese campagnes en interlands ertussen. Wordt, en dan heel erg als, pas november voordat er ruimte is in schema. Misschien kan Jong Ajax tegen Jong Feyenoord resterende minuten uitspelen
Iets met zeuren over competitievervalsing.quote:Op maandag 25 september 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn letterlijk 0 mensen die dat beweren
Waar schreef ik van wel dan?quote:Op maandag 25 september 2023 13:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die titel van je gaat in ieder geval niet geprolongeerd worden ben ik bang.
Bedankt Hansquote:Op maandag 25 september 2023 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
Dat is de coach van Feyenoord die dat doet.quote:Op maandag 25 september 2023 13:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Iets met zeuren over competitievervalsing.
Wow, shit, een podcast nog wel.quote:Op maandag 25 september 2023 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
Nadeel heeft Feyenoord er toch wel van helaas.quote:Op maandag 25 september 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles wat je hierboven beschrijft is niet echt het probleem van Feyenoord. Als er één ploeg geen nadeel van mag ondervinden in welke vorm dan ook, dan is het Feyenoord wel. En pas inhalen in November wordt wel onder het predicaat nadeel geplaatst.
Haha leuken garp Alpquote:Op maandag 25 september 2023 13:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Denk je? Het is bijltjesdag
[ afbeelding ]
Wat is het voordeel voor Ajax precies leg het eens uit. Of kan Gaaei in november wel voetballen?quote:Op maandag 25 september 2023 13:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gewoon toegeven dat je een roze bril hebt als je beweert dat Ajax geen voordeel uit de situatie haalt.
Maar die is al gewisseldquote:Op maandag 25 september 2023 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is het voordeel voor Ajax precies leg het eens uit. Of kan Gaaei in november wel voetballen?
Die mogen we indien zijn dozen van z'n schoenen af zijn gehaald weer terug wisselen want KNJB.quote:Op maandag 25 september 2023 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar die is al gewisseld
Heb jij wel gekeken gisteren?
Grapje natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2023 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar die is al gewisseld
Heb jij wel gekeken gisteren?
Voetballen is het probleem niet dat verdedigen is een dingetje. Alhoewel als Sutalo bij 0-1 gewoon voor Timber blijft lopen heb je geen problemen.quote:Op maandag 25 september 2023 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is het voordeel voor Ajax precies leg het eens uit. Of kan Gaaei in november wel voetballen?
Opbouwen kan hij ook niet dus voetballen is het probleem welquote:Op maandag 25 september 2023 13:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voetballen is het probleem niet dat verdedigen is een dingetje. Alhoewel als Sutalo bij 0-1 gewoon voor Timber blijft lopen heb je geen problemen.
Vooruit is vast een lieve vrouwquote:Op maandag 25 september 2023 13:42 schreef GGMM het volgende:
Laat m'n moeder met rust
Die is voor Feyenoord trouwens.
Feyenoord was vooral dodelijk effectief. Met 0-2 vond ik Ajax voetballend niet minder (vanaf de middenlijn dan, die opbouw vanuit die defensie tsja), maar ja die defensie gaf 2 gratis goals weg.quote:Op maandag 25 september 2023 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ajax had een zware EL-wedstrijd in de benen van afgelopen donderdag en Feyenoord had twee dagen extra rust. Daarnaast staat dit Feyenoord bekend om z'n conditie en daadkracht in de tweede helft/eindfase van de wedstrijd, als de tegenstander er al fysiek doorheen zit. Nu is de wedstrijd opgedeeld in 45 minuten + 10 minuten + 35 minuten op een later tijdstip (meerdere stakingen niet meegerekend) en dit haalt alle wind uit de zeilen van Feyenoord.quote:Op maandag 25 september 2023 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is het voordeel voor Ajax precies leg het eens uit.
Klinkt als competitievervalsing door Feyenoord 2 extra dagen rust te geven.quote:Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ajax had een zware EL-wedstrijd in de benen van afgelopen donderdag en Feyenoord had twee dagen extra rust. Daarnaast staat dit Feyenoord bekend om z'n conditie en daadkracht in de tweede helft/eindfase van de wedstrijd, als de tegenstander er al fysiek doorheen zit. Nu is de wedstrijd opgedeeld in 45 minuten + 10 minuten + 35 minuten op een later tijdstip (meerdere stakingen niet meegerekend) en dit haalt alle wind uit de zeilen van Feyenoord.
Snap je het zo?
Het is me wat meid.quote:Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ajax had een zware EL-wedstrijd in de benen van afgelopen donderdag en Feyenoord had twee dagen extra rust. Daarnaast staat dit Feyenoord bekend om z'n conditie en daadkracht in de tweede helft/eindfase van de wedstrijd, als de tegenstander er al fysiek doorheen zit. Nu is de wedstrijd opgedeeld in 45 minuten + 10 minuten + 35 minuten op een later tijdstip (meerdere stakingen niet meegerekend) en dit haalt alle wind uit de zeilen van Feyenoord.
Snap je het zo?
Zou het ook kunnen dat de tegenstander daar rekening mee hield en ook de wedstrijd tegen OM heeft gekeken? Het is maar een suggestie.quote:Op maandag 25 september 2023 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord was vooral dodelijk effectief. Met 0-2 vond ik Ajax voetballend niet minder (vanaf de middenlijn dan, die opbouw vanuit die defensie tsja), maar ja die defensie gaf 2 gratis goals weg.
Hahaha extreem triest dat je je hier al druk om maakt.quote:Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Snap je het zo?
Ik vind bijvoorbeeld Henk Spaan wel een echte Ajaccied, maar ik kan mij vergissen.quote:
Toen Arend Martijn vrijdag in de persconferentie begon te vertellen dat hij Ajax Marseille voor de tweede keer aan het kijken was wist ik dat het goed zatquote:Op maandag 25 september 2023 14:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen dat de tegenstander daar rekening mee hield en ook de wedstrijd tegen OM heeft gekeken? Het is maar een suggestie.
Of ie volledig mee kan, moet blijken, maar het is gênant hoeveel mensen dit puur bij Minlintat en de spelers neerleggen, aangewakkerd door het merendeel van de media.quote:Op maandag 25 september 2023 13:47 schreef -XOR- het volgende:
Er is een champagnelunch geweest op de VI-redactie blijkbaar. Volgens Suleyman Ozturk zou Gaaei meekunnen in een goeddraaiend Atalanta.
Ajax was beter maar ze verliezen wel - de gemiddelde Ajacied.quote:Op maandag 25 september 2023 14:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik was het helemaal eens met Steijngod gisteren, Ajax had het betere van het spel, had gevaarlijke kansen in de 1e helft.
En dan 3 kut counters is 0-3. Steijn kan er toch niks aan doen dat die rechtsback zo kut speelt.
Gelukkig voor jullie heeft ons aller Ajax nu wel een makkelijk programma in de komende weken.
Dit is copegedrag. Er is vrijwel niemand die Feyenoord echt goed vond spelen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nu snap ik waarom jij toch zo goed terecht gekomen bent.quote:Op maandag 25 september 2023 13:42 schreef GGMM het volgende:
Laat m'n moeder met rust
Die is voor Feyenoord trouwens.
Uhh wat niet precies? Zoveel verliezen? Ajax heeft gewoon een matig elftal en ze mogen blij zijn als ze niet degraderen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of ie volledig mee kan, moet blijken, maar het is gênant hoeveel mensen dit puur bij Minlintat en de spelers neerleggen, aangewakkerd door het merendeel van de media.
Als je de analyses van Pieter Zwart en Süteyman Öztürk leest en hoort, is iedereen die nog zegt dat Steijn moet blijven zitten, com-pleet gestoord. Steijn is de hoofdoorzaak van het feit dat het nu acuut zo'n chaos is. Natuurlijk in alle geledingen van de club zit het enorm fout, maar als er een enigszins capabele trainer voor de groep had gestaan, was dit natuurlijk allemaal niet gebeurd. En nogmaals, zonder de ogen te sluiten wat er hogerop in de club allemaal misgaat, want juist daardoor heb je de omstandigheden gecreëerd waardoor dit heeft kunnen gebeuren.
matige mensenkennis van jouw kant dusquote:Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ajax was beter maar ze verliezen wel - de gemiddelde Ajacied.
Natuurlijk gaat Steijn er ook uit, kwestie van tijd.quote:Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of ie volledig mee kan, moet blijken, maar het is gênant hoeveel mensen dit puur bij Minlintat en de spelers neerleggen, aangewakkerd door het merendeel van de media.
Als je de analyses van Pieter Zwart en Süteyman Öztürk leest en hoort, is iedereen die nog zegt dat Steijn moet blijven zitten, com-pleet gestoord. Steijn is de hoofdoorzaak van het feit dat het nu acuut zo'n chaos is. Natuurlijk in alle geledingen van de club zit het enorm fout, maar als er een enigszins capabele trainer voor de groep had gestaan, was dit natuurlijk allemaal niet gebeurd. En nogmaals, zonder de ogen te sluiten wat er hogerop in de club allemaal misgaat, want juist daardoor heb je de omstandigheden gecreëerd waardoor dit heeft kunnen gebeuren.
Dat hoefde ook niet; waarom zal je al je energie verspelen als je tegen een een ploeg speelt die thuis hoort ergens onderaan het rechter rijtje.quote:Op maandag 25 september 2023 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is copegedrag. Er is vrijwel niemand die Feyenoord echt goed vond spelen.
Misschien heeft Duitsland nog wel een leuke trainer - aldus rvcquote:Op maandag 25 september 2023 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Steijn er ook uit, kwestie van tijd.
mISSCHIEN snap jij het ook dat Feyenoord de afgelopen jaren toen het in de europa liga en conference liga speelde ook iedere keer op donderdag moest spelen en toen ook minder rust had als het op zondag moest voetballen....quote:Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Snap je het zo?
tegen volendam moet hij echt winnen....anders zijn ze wel klaar met hemquote:Op maandag 25 september 2023 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Steijn er ook uit, kwestie van tijd.
Natuurlijk hoort Steijn geen trainer van Ajax te zijn, maar een bepaald niet talentvolle back die alleen nog maar een jaartje semiprofvoetbal heeft gespeeld kan echt niet zomaar mee in de Italiaanse subtop.quote:Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nooit meer, opgeheven.quote:
Stein komt enorm zwak over als trainer van Ajax, straalt absoluut niet uit dat hij houdt van het vak. Gevalletje contract verlengen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen Arend Martijn vrijdag in de persconferentie begon te vertellen dat hij Ajax Marseille voor de tweede keer aan het kijken was wist ik dat het goed zat
[ twitter ]
Steijn vond die wedstrijd geweldig aan Ajaxkant
Het deed mij op zich een beetje denken aan PSV-Feyenoord twee jaar terug, toen speelden we ook helemaal niet goed en profiteerden we enigszins van de langere rustperiode.quote:Op maandag 25 september 2023 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is copegedrag. Er is vrijwel niemand die Feyenoord echt goed vond spelen.
Volendam thuis altijd lastig, Wat was het vorig seizoen ook alweer?quote:Op maandag 25 september 2023 14:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tegen volendam moet hij echt winnen....anders zijn ze wel klaar met hem
Ging eigenlijk heel goed. 0-3 achterstand in 22 minuten. Dat is niet des Ajax.quote:Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ajax was beter maar ze verliezen wel - de gemiddelde Ajacied.
We speelden echt kut.quote:Op maandag 25 september 2023 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het deed mij op zich een beetje denken aan PSV-Feyenoord twee jaar terug, toen speelden we ook helemaal niet goed.
Competitievervalsing vind ik de langere rustperiode niet, het is wel een wat oneerlijk voordeel, maar in 19/20, 21/22 én 22/23 hadden wij het nadeel van een veel kortere rustperiode bij de uitwedstrijd tegen Ajax. Nu was dat een keer andersom.
Logisch. Maar om dan kale en kokkie te kijken..quote:Op maandag 25 september 2023 14:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik geniet van jullie malaise
Die moet spelen. Desnoods op krukken.quote:Op maandag 25 september 2023 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Hoe werkt wedstrijden op een later tijdstip uitspelen eigenlijk qua opstelling wanneer er in de tussentijd een speler geblesseerd is geraakt?
Volgens mij moet er dan door een knvb arts vastgesteld worden dat er daadwerkelijk een blessure is, wanneer dat het geval is mag er een andere speler opgesteld worden.quote:Op maandag 25 september 2023 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Hoe werkt wedstrijden op een later tijdstip uitspelen eigenlijk qua opstelling wanneer er in de tussentijd een speler geblesseerd is geraakt?
Het deed mij aan een ouderwetse Ajax-PSV denken, wij de bal zij de doelpunten, al lagen de fouten er gisteren wel heel dik bovenop.quote:Op maandag 25 september 2023 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het deed mij op zich een beetje denken aan PSV-Feyenoord twee jaar terug, toen speelden we ook helemaal niet goed.
Competitievervalsing vind ik de langere rustperiode ook niet, het is wel een wat oneerlijk voordeel, maar in 19/20, 21/22 én 22/23 hadden wij het nadeel van een veel kortere rustperiode bij de uitwedstrijd tegen Ajax. Nu was dat een keer andersom.
Ze worden elke wedstrijd roder, ik ben benieuwd of het hoofd van Kale ook rond gaat draaien als een vuurtorenquote:Op maandag 25 september 2023 14:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
Logisch. Maar om dan kale en kokkie te kijken..
Kijk en dit is dus precies waartegen ik ageer. Alle spelers zien er slecht uit en het lijkt alsof ze er niets van kunnen. Ik denk dat Gaaei een prima aanvallende back is, die in een goed ingespeeld geheel waarbij hij geholpen wordt in het verdedigende gedeelte, een goede bijdrage kan leveren bij Ajax en waarschijnlijk ook bij teams als Atalanta. Een Joakim Maehle, om maar een Atalanta-link te leggen, is echt niet zo heel veel beter en die heeft daar ook prima gespeeld als back.quote:Op maandag 25 september 2023 14:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort Steijn geen trainer van Ajax te zijn, maar een bepaald niet talentvolle back die alleen nog maar een jaartje semiprofvoetbal heeft gespeeld kan echt niet zomaar mee in de Italiaanse subtop.
Dat zou tactisch inderdaad een prima zet zijn, maar dat was de vraag verder niet.quote:Op maandag 25 september 2023 14:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen dat de tegenstander daar rekening mee hield en ook de wedstrijd tegen OM heeft gekeken? Het is maar een suggestie.
Ja dat heb ik eigenlijk nog nooit zo meegemaakt, ik had wel dit scoreverloop+staking verwacht maar wel dat wij er beter voor zouden moeten spelen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het deed mij aan een ouderwetse Ajax-PSV denken, wij de bal zij de doelpunten, al lagen de fouten er gisteren wel heel dik bovenop.
?quote:Op maandag 25 september 2023 14:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mISSCHIEN snap jij het ook dat Feyenoord de afgelopen jaren toen het in de europa liga en conference liga speelde ook iedere keer op donderdag moest spelen en toen ook minder rust had als het op zondag moest voetballen....
Geen idee lieverd hoeveel geld heb je alweer vergokt?quote:Op maandag 25 september 2023 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volendam thuis altijd lastig, Wat was het vorig seizoen ook alweer?
@:litmanenafca
Maehle is weliswaar een middenvelder maar die is `10x beter. Rensch is een kutspeler maar waarschijnlijk nog 2x beter. Zo'n Gaaei hoort bij Groningen te spelen. Je kunt niet van amateurvoetbal zo bij Ajax 1 mee, dat is debiel. Hato kan morgen ook niet mee bij Manchester City.quote:Op maandag 25 september 2023 14:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk en dit is dus precies waartegen ik ageer. Alle spelers zien er slecht uit en het lijkt alsof ze er niets van kunnen. Ik denk dat Gaaei een prima aanvallende back is, die in een goed ingespeeld geheel waarbij hij geholpen wordt in het verdedigende gedeelte, een goede bijdrage kan leveren bij Ajax en waarschijnlijk ook bij teams als Atalanta. Een Joakim Maehle, om maar een Atalanta-link te leggen, is echt niet zo heel veel beter en die heeft daar ook prima gespeeld als back.
Het probleem is alleen dat Gaeei nieuw is bij Ajax in een team komt waarbij elke back verzuipt omdat Steijn ze dwingt om over de backs op te bouwen en ze daarmee bovenmatig in de problemen brengt.
Ja jammer maar het schijnt alsnog de grootste nederlaag van Ajax tegen Feyenoord te zijn, thuis dan.quote:Op maandag 25 september 2023 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eigenlijk nog nooit zo meegemaakt, ik had wel dit scoreverloop+staking verwacht maar wel dat wij er beter voor zouden moeten spelen.
Alhoewel na de 0-2 Feyenoord Ajax iedere keer probeerde uit te laten razen om het vervolgens over te nemen, maar net als dat gebeurde werd de wedstrijd iedere keer stilgelegd. Na de eerste staking is er nooit langer dan een kwartiertje achter elkaar gespeeld.
wanneer ik dat hier gepost hebquote:
Geef die man ook gewoon tot het eind van het seizoen om zichzelf te bewijzenquote:Op maandag 25 september 2023 14:29 schreef Black-Death het volgende:
Maar goed, we kunnen dus wel concluderen dat Steijn vooralsnog de kans krijgt om de boel op de rit te zeggen. Anders was hij inmiddels ook wel ontslagen.
Ik las dit over Mislintatquote:Op maandag 25 september 2023 14:29 schreef Black-Death het volgende:
Maar goed, we kunnen dus wel concluderen dat Steijn vooralsnog de kans krijgt om de boel op de rit te zeggen. Anders was hij inmiddels ook wel ontslagen.
Dus ik weet niet of Steijn snel de volgende is.quote:Na de dramatisch verlopen Klassieker moest er een kop rollen. Het werd die van Mislintat. “Naar zijn handelen liep natuurlijk al een onderzoek,” zegt Soetenhorst. “Stel dat dat Mislintat deels zou hebben vrijgepleit, dan had hij een claim kunnen neerleggen. Nu ontslaat Ajax hem op andere gronden. Dat heeft zo zijn juridische voordelen voor de club, en Mislintat was toch al bijna onhoudbaar."
Ik Sla Sarina Wiegman hoger aan als Steijnquote:Op maandag 25 september 2023 14:36 schreef GGMM het volgende:
Heeft Sarina Wiegman inmiddels al werk?
Wanneer had die geen werk?quote:Op maandag 25 september 2023 14:36 schreef GGMM het volgende:
Dat zou geen slechte optie zijn. Die kan een stel wijven wel aan het voetballen krijgen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:36 schreef GGMM het volgende:
Maar jij slaat Feyenoord ook hoger aan als Ajax, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 25 september 2023 14:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik Sla Sarina Wiegman hoger aan als Steijn
0-3quote:Op maandag 25 september 2023 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar jij slaat Feyenoord ook hoger aan als Ajax, dus dat zegt niet zoveel.
Dat zegt al genoeg hoe zeldzaam dit is, maar goed het zou meer voor het sentiment zijn geweest, als gekken doorgaan voor een monsterscore kan je als een boemerang terugkrijgen zag je destijds ook bij PSV-Feyenoord. Uiteindelijk is een 0-3 waar je nauwelijks moeite voor hebt moeten doen ook best te billijken.quote:Op maandag 25 september 2023 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja jammer maar het schijnt alsnog de grootste nederlaag van Ajax tegen Feyenoord te zijn, thuis dan.
Dat vond de f-side gisteren ookquote:Op maandag 25 september 2023 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar jij slaat Feyenoord ook hoger aan als Ajax, dus dat zegt niet zoveel.
Ik ook Klaasquote:Op maandag 25 september 2023 14:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik Sla Sarina Wiegman hoger aan als Steijn
gewoon nog onder contract bij engeland bij de vrouwenquote:Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook Klaas
En ik zou het wel een stoere actie vinden van Ajax
Vanaf nu ben ik 110% voor Sarina Wiegman
Ohquote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gewoon nog onder contract bij engeland bij de vrouwen
laatste prestatie 2e op het WK met engeland aangezien jij niet naar wijfenvoetbal kijkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |