Feyenoord was gisteren ook gewoon matig, maar wel matig met een duidelijk speelplan. Geef die kneuzen maar de bal, fouten gaan ze toch wel maken.quote:Op maandag 25 september 2023 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
M.u.v. Pietje zijn er hier een aantal Feyenoorders die echt lijken te denken dat Feyenoord zo geweldig was i.p.v. dat Ajax zo dramatisch was![]()
Waarom denk je dat ik nooit welkom ben in het Feyenoordtopic? Kritiek op eigen spel wordt daar niet gewaardeerd.quote:Op maandag 25 september 2023 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
M.u.v. Pietje zijn er hier een aantal Feyenoorders die echt lijken te denken dat Feyenoord zo geweldig was i.p.v. dat Ajax zo dramatisch was![]()
Nee, in dit geval heeft de KNVB het precedent geschept met de reglementen. Het was gewoon wachten totdat een club doelbewust een wedstrijd zou laten staken om een hogere uitslag af te wenden.quote:Op maandag 25 september 2023 12:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eens, ik vond het toen bij constatering ook al niets, 'blij dat zoiets in NL niet hoeft', maar het is ook behoorlijk naïef.
Iemand geen reden geven om zich te misdragen? Hoe zie je dat voor je? Wat had Ajax hier anders moeten doen? Geen onenigheid in de leiding? Ik denk dat alles aangegrepen kan worden om je te misdragen, als je maar genoeg wilskracht, doorzettingsvermogen en snuifwaar hebt.
Slot bedient zich een beetje van kleedkamerpraat na de wedstrijd; “we hadden er nog wel 10 kunnen maken, we hadden ze liggen”. Dat zou best kunnen zijn, het had ook 0-3 kunnen blijven of 2-3 worden. Het is allemaal theoretisch.quote:Op maandag 25 september 2023 12:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies. Maar het 'gevoel' of 'beeld van de wedstrijd' speelt natuurlijk geen rol bij de beslissing die gemaakt wordt rondom het uitspelen e.d. En dat wil Slot wel opeens
Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef PicoMMP het volgende:
Kroes gelijk losweken bij AZ.
Jonk en Molenaar bij Volendam weghalen.
Van Gaal als onofficieel adviseur.
De RvC ontslaan, capabele Ajacieden neerzetten.
Gisteravond in Studio Voetbal en volgens mij ook in ZSM podcast hadden ze het ook al over maak er gewoon een 0-6 eindstand van. Doelpunten verzinnen genot.quote:Op maandag 25 september 2023 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Slot bedient zich een beetje van kleedkamerpraat na de wedstrijd; “we hadden er nog wel 10 kunnen maken, we hadden ze liggen”. Dat zou best kunnen zijn, het had ook 0-3 kunnen blijven of 2-3 worden. Het is allemaal theoretisch.
Het is natuurlijk ook wel een kinderachtig spelletje dat hier altijd gespeeld wordt. Klaassen die vorig jaar doorspeelde en na 5 minuten alsnog eraf ging met een lach op zijn gezicht was voor Ajax ook een fijne troef om na de wedstrijd nog in beroep te gaan als er alsnog verloren was. (We hebben verloren omdat Feyenoordpubliek onze speler uit de wedstrijd gooit, overspelen!!)quote:Op maandag 25 september 2023 12:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies. Maar het 'gevoel' of 'beeld van de wedstrijd' speelt natuurlijk geen rol bij de beslissing die gemaakt wordt rondom het uitspelen e.d. En dat wil Slot wel opeens
quote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gisteravond in Studio Voetbal en volgens mij ook in ZSM podcast hadden ze het ook al over maak er gewoon een 0-6 eindstand van. Doelpunten verzinnen genot.
Steijn vestigt record op recordquote:In de Eredivisie gebeurde het ook maar één keer dat Ajax thuis veld nog sneller tegen een 3-0 achterstand aankeken: in februari 1959 tegen Elinkwijk.
Bij Studio Azijn praatten ze vooral over punten in mindering brengen want dat zou wel eerlijk zijn ofzo.quote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gisteravond in Studio Voetbal en volgens mij ook in ZSM podcast hadden ze het ook al over maak er gewoon een 0-6 eindstand van. Doelpunten verzinnen genot.
Hoezo zou Ajax na een wedstrijd nog in beroep gaan?quote:Op maandag 25 september 2023 12:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een kinderachtig spelletje dat hier altijd gespeeld wordt. Klaassen die vorig jaar doorspeelde en na 5 minuten alsnog eraf ging met een lach op zijn gezicht was voor Ajax ook een fijne troef om na de wedstrijd nog in beroep te gaan als er alsnog verloren was. (We hebben verloren omdat Feyenoordpubliek onze speler uit de wedstrijd gooit, overspelen!!)
Laten we ook niet roomser dan de paus gaan doen, iedereen probeert toch om de boel nog te beïnvloeden.
Denk het ja ze hebben daar geloof ik ook een hele boel via uitzendbureaus te lopen. Zou ik zelf ook wel eieren voor mijn geld kiezen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er waren gewoon te weinig mensen om te fouilleren. Per rij stond er een man, dus als je achter een man door het poortje ging kon je gewoon doorlopen. Het was ook al 14.20 en er moesten er nog veel doorheen.
Er stonden meer vrouwelijke stewards, dus van de vrouwen werden wel de tassen allemaal gecontroleerd. Ook niet supergoed overigens.
Er wordt ook totaal niet gecontroleerd op identiteit.
En ik geloof best dat met een beetje intimidatie bij de harde kern je gewoon alles altijd naar binnen kan krijgen. Of misschien eerder al, bij het ophangen van de doeken of zo?
Jonk? Nee dank je.quote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ja, beste scenario. Maar ja, ik zie het nog niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax wilde de pot na veel pijn en moeite uitspelen na dat aanstekerincident. (Wat in theorie nadelig was voor hen maar in de praktijk zorgde voor een Feyenoord dat op 70 procent die pot moest uitspelen)quote:Op maandag 25 september 2023 12:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo zou Ajax na een wedstrijd nog in beroep gaan?
Ik denk niet dat PSV Barbapapa aan Ajax gaat verkopen. Die Halilofiets van Fortuna wordt in de media al een tijdje naar Ajax gepusht.. dat lijkt me waarschijnlijker.quote:
zoek een leven.quote:Op maandag 25 september 2023 12:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgend jaar lekker in de KKD proberen joh, is toch ook mooi
quote:Op maandag 25 september 2023 12:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV Barbapapa aan Ajax gaat verkopen. Die Halilofiets van Fortuna wordt in de media al een tijdje naar Ajax gepusht.. dat lijkt me waarschijnlijker.
Leuke complottheorie, ipv complimenten krijgen voor het uitspelen wordt er weer wat achter gezocht want het zijn weer die joden natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 12:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ajax wilde de pot na veel pijn en moeite uitspelen na dat aanstekerincident. (Wat in theorie nadelig was voor hen maar in de praktijk zorgde voor een Feyenoord dat op 70 procent die pot moest uitspelen)
Het is dan wel prettig om nog een protest achter de hand te hebben met Klaassen, al zullen we inderdaad nooit weten wat de KNVB ermee gedaan had.
Het is ook niet te vergelijken. Er waren nog geen specifieke (aangescherpte) regels toen die aansteker werd gegooid. Dat is daarna allemaal in gang gezet.quote:Op maandag 25 september 2023 12:24 schreef Document1 het volgende:
Ik vind een aanstekertje nou niet echt te vergelijken met doelbewust je eigen veld slopen omdat het dun door je broek loopt.
quote:Op maandag 25 september 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuke complottheorie, ipv complimenten krijgen voor het uitspelen wordt er weer wat achter gezocht want het zijn weer die joden natuurlijk.
Nah. Eerste vergrijp door Ajax dus gewoon wedstrijdje uitspelen zonder publiek. Tis allemaal zo moeilijk niet.quote:Op maandag 25 september 2023 12:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Het is ook niet te vergelijken. Er waren nog geen specifieke (aangescherpte) regels toen die aansteker werd gegooid. Dat is daarna allemaal in gang gezet.
Nu de aangescherpte regels er zijn, wordt er doelbewust misbruik van gemaakt om te staken wanneer een tussenstand niet bevalt. Heel ander scenario dus. En daar kan best harder tegen op getreden worden dan alleen de wedstrijd uitspelen.
Zit Wim Jonk in het kamp van Gaal?quote:Op maandag 25 september 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat men in Rotterdam stiekem nog steeds bang is dat er straks een Jonk (noem maar een willekeurig iemand) voor de groep staat die er wel iets van kan maken en er toch nog een 2-3 of erger van kan maken.
Ondanks de gigantische ruimtes was het ook wel een wedstrijd die nog in een 3-6 had kunnen eindigen natuurlijk, gezien de kansen die ook Ajax kreeg. Brobbey die 2 keer een decimeter langs een lage voorzet glijdt om binnen te prikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |