Ja, beste scenario. Maar ja, ik zie het nog niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef PicoMMP het volgende:
Kroes gelijk losweken bij AZ.
Jonk en Molenaar bij Volendam weghalen.
Van Gaal als onofficieel adviseur.
De RvC ontslaan, capabele Ajacieden neerzetten.
Ajax wilde de pot na veel pijn en moeite uitspelen na dat aanstekerincident. (Wat in theorie nadelig was voor hen maar in de praktijk zorgde voor een Feyenoord dat op 70 procent die pot moest uitspelen)quote:Op maandag 25 september 2023 12:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo zou Ajax na een wedstrijd nog in beroep gaan?
Ik denk niet dat PSV Barbapapa aan Ajax gaat verkopen. Die Halilofiets van Fortuna wordt in de media al een tijdje naar Ajax gepusht.. dat lijkt me waarschijnlijker.quote:
zoek een leven.quote:Op maandag 25 september 2023 12:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgend jaar lekker in de KKD proberen joh, is toch ook mooi
quote:Op maandag 25 september 2023 12:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV Barbapapa aan Ajax gaat verkopen. Die Halilofiets van Fortuna wordt in de media al een tijdje naar Ajax gepusht.. dat lijkt me waarschijnlijker.
Leuke complottheorie, ipv complimenten krijgen voor het uitspelen wordt er weer wat achter gezocht want het zijn weer die joden natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 12:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ajax wilde de pot na veel pijn en moeite uitspelen na dat aanstekerincident. (Wat in theorie nadelig was voor hen maar in de praktijk zorgde voor een Feyenoord dat op 70 procent die pot moest uitspelen)
Het is dan wel prettig om nog een protest achter de hand te hebben met Klaassen, al zullen we inderdaad nooit weten wat de KNVB ermee gedaan had.
Het is ook niet te vergelijken. Er waren nog geen specifieke (aangescherpte) regels toen die aansteker werd gegooid. Dat is daarna allemaal in gang gezet.quote:Op maandag 25 september 2023 12:24 schreef Document1 het volgende:
Ik vind een aanstekertje nou niet echt te vergelijken met doelbewust je eigen veld slopen omdat het dun door je broek loopt.
quote:Op maandag 25 september 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuke complottheorie, ipv complimenten krijgen voor het uitspelen wordt er weer wat achter gezocht want het zijn weer die joden natuurlijk.
Nah. Eerste vergrijp door Ajax dus gewoon wedstrijdje uitspelen zonder publiek. Tis allemaal zo moeilijk niet.quote:Op maandag 25 september 2023 12:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Het is ook niet te vergelijken. Er waren nog geen specifieke (aangescherpte) regels toen die aansteker werd gegooid. Dat is daarna allemaal in gang gezet.
Nu de aangescherpte regels er zijn, wordt er doelbewust misbruik van gemaakt om te staken wanneer een tussenstand niet bevalt. Heel ander scenario dus. En daar kan best harder tegen op getreden worden dan alleen de wedstrijd uitspelen.
Zit Wim Jonk in het kamp van Gaal?quote:Op maandag 25 september 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat men in Rotterdam stiekem nog steeds bang is dat er straks een Jonk (noem maar een willekeurig iemand) voor de groep staat die er wel iets van kan maken en er toch nog een 2-3 of erger van kan maken.
Ondanks de gigantische ruimtes was het ook wel een wedstrijd die nog in een 3-6 had kunnen eindigen natuurlijk, gezien de kansen die ook Ajax kreeg. Brobbey die 2 keer een decimeter langs een lage voorzet glijdt om binnen te prikken.
Denk dat je het mentaal niet kan verteren dat je gisteren gewoon overklast bent. Het is geen pech, fouten van de verdediging dat de wedstrijd in het voordeel van Feyenoord verliepquote:Op maandag 25 september 2023 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar zeg ik iets over dat Ajax meer balbezit oid had? Of dat het aanvallend er goed uitzag? Of over XG's? En welke andere wedstrijden heb je het over?
Snuifje minder de volgende keer helpt.
Die gelooft er waarschijnlijk heilig in dat Ajax Feyenoord in die resterende 30 minuten om hun moeder gaat laten roepen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Is @:freaky40 al boven water? Ik begin me zorgen te maken.
Freaky was de tarrel aan de reet van Mislintatquote:Op maandag 25 september 2023 12:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Is @:freaky40 al boven water? Ik begin me zorgen te maken.
Zou eventueel nog kunnen. Het is daarna aan Ajax om zelf betere maatregelen te treffen om een 2e keer te voorkomen. En mocht het nog een keer gebeuren dan volgt een reglementaire nederlaag (al dan niet icm puntenaftrek).quote:Op maandag 25 september 2023 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah. Eerste vergrijp door Ajax dus gewoon wedstrijdje uitspelen zonder publiek. Tis allemaal zo moeilijk niet.
Jup en uiteindelijk allemaal met een roze bril, ongeacht de sterkte. Feit is wel dat de bezoekers in dit soort gevallen worden benadeeld. Ja, ik wilde er niet aan denken tijdens de bekerklassieker dat Feyenoord alsnog zou winnen. Dat had echt nog een staartje gekregen. Waar Feyenoorders vooral aan denken is het voordeel dat de spelers hebben op het gebied van conditie en het uit laten razen van de tegenstander een wezenlijk onderdeel is van het geheel. Vorig seizoen wonnen we de meeste wedstrijden in de laatste minuten, mede omdat de spelers een ongekende conditie hebben.quote:Op maandag 25 september 2023 12:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een kinderachtig spelletje dat hier altijd gespeeld wordt. Klaassen die vorig jaar doorspeelde en na 5 minuten alsnog eraf ging met een lach op zijn gezicht was voor Ajax ook een fijne troef om na de wedstrijd nog in beroep te gaan als er alsnog verloren was. (We hebben verloren omdat Feyenoordpubliek onze speler uit de wedstrijd gooit, overspelen!!)
Laten we ook niet roomser dan de paus gaan doen, iedereen probeert toch om de boel nog te beïnvloeden.
Ik denk dat Kroes richting Huiberts gaat, maar daar zal ook wel weer een clausule met concurrentiebeding achter zittenquote:Op maandag 25 september 2023 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jonk? Nee dank je.
Kroes ben ik het wel mee eens en laat hem maar mensen om zich heen verzamelen voor TD en de rest.
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2023 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nooit welkom ben in het Feyenoordtopic? Kritiek op eigen spel wordt daar niet gewaardeerd.
Dat merkte ik gisteren ook weer helaasquote:Op maandag 25 september 2023 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom denk je dat ik nooit welkom ben in het Feyenoordtopic? Kritiek op eigen spel wordt daar niet gewaardeerd.
Mooi tandem zou dat zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Kroes richting Huiberts gaat, maar daar zal ook wel weer een clausule met concurrentiebeding achter zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |