SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hele punt was en is dat zij een organisatie hebben staan die wél (ongeveer) geëquipeerd is voor die taak, en ajax niet.quote:Op maandag 25 september 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk was het met geld op te lossen, kijk maar naar wat PSV gehaald heeft
? Zij zijn het langst geen kampioen geweest van de top 3, ze hebben nu voor hun doen diep in de buidel getast, salarispost is weer enorm gestegen, dus het is vooralsnog afwachten hoe dat uit gaat pakken.quote:Op maandag 25 september 2023 11:41 schreef Schbrk250bpm het volgende:
En de laatste post
[..]
Het hele punt was en is dat zij een organisatie hebben staan die wél (ongeveer) geëquipeerd is voor die taak, en ajax niet.
Ja die kunnen uiteindelijk niets als het erop aankomt. Die weten ook wel dat bepaalde figuren binnenkomen met vuurwerk en anders gooit men het simpel over wat hekken heen. De beveiliging bij voetbalwedstrijden is echt enorm belabberd. Dat kan wel iets zijn, dat clubs gedwongen worden om betere beveiliging aan te schaffen. Het is kut in de USA, maar daar moet je zelfs bij een pretpark door allerlei poortjes heen en is er enorm strenge beveiliging. Daar ga je wel heen denk ik, vroeg of laat. Je kunt het je gewoon niet meer veroorloven deze tijd. Iemand met enorm foute bedoelingen kan vaak zo naar binnenlopen en het is best fijn dat er niet veel grote incidenten in de stadions zijn gebeurd, maar het is er wel wachten op.quote:Op maandag 25 september 2023 11:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Staan ook gewoon Stewards neem ik aan. Ik ben in ieder geval nog nooit de Arena binnen gekomen zonder gefouilleerd te worden. Zijn vaak wel jonge jongens en meiden.
Ach, als je wil krijg je zoiets altijd wel binnen. Als dat in zwaarbewaakte gevangenissen kan dan ook in een voetbalstadion. Fakkeltje heb ik ook wel eens meegesmokkeld, is kinderspel. Gewoon bij je boxershort.quote:Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja die kunnen uiteindelijk niets als het erop aankomt. Die weten ook wel dat bepaalde figuren binnenkomen met vuurwerk en anders gooit men het simpel over wat hekken heen. De beveiliging bij voetbalwedstrijden is echt enorm belabberd. Dat kan wel iets zijn, dat clubs gedwongen worden om betere beveiliging aan te schaffen. Het is kut in de USA, maar daar moet je zelfs bij een pretpark door allerlei poortjes heen en is er enorm strenge beveiliging. Daar ga je wel heen denk ik, vroeg of laat. Je kunt het je gewoon niet meer veroorloven deze tijd. Iemand met enorm foute bedoelingen kan vaak zo naar binnenlopen en het is best fijn dat er niet veel grote incidenten in de stadions zijn gebeurd, maar het is er wel wachten op.
Prachtig filmpje, bedanktquote:
Ik dacht, jullie zijn altijd zo vol van het verleden. Ik vrolijk jullie wat op met een mooie video van betere tijdenquote:
"Is that a fakkel or are you just happy to see me?"quote:Op maandag 25 september 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, als je wil krijg je zoiets altijd wel binnen. Als dat in zwaarbewaakte gevangenissen kan dan ook in een voetbalstadion. Fakkeltje heb ik ook wel eens meegesmokkeld, is kinderspel. Gewoon bij je boxershort.
Ben gisteren ook niet gefouilleerd, op 406. Iedereen liep gewoon door terwijl er een iemand gefouilleerd werd, dus misschien dat 10% tot 20% van het stadion daadwerkelijk gefouilleerd wordt.quote:Op maandag 25 september 2023 11:29 schreef Wotte het volgende:
Je komt nergens de arena in zonder gefouilleerd te worden maar op zuid trekken ze een twintigtal fakkels uit de jas
Een fakkel krijg je al minder snel een ambassade in hier en daar, het gaat erom hoe intensief je controleert, maar de vraag is of het haalbaar is.quote:Op maandag 25 september 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, als je wil krijg je zoiets altijd wel binnen. Als dat in zwaarbewaakte gevangenissen kan dan ook in een voetbalstadion. Fakkeltje heb ik ook wel eens meegesmokkeld, is kinderspel. Gewoon bij je boxershort.
Je bent een goed mensquote:Op maandag 25 september 2023 11:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik dacht, jullie zijn altijd zo vol van het verleden. Ik vrolijk jullie wat op met een mooie video van betere tijden
Ja wat is het alternatief dan, 300 vuurwerkhonden en al je kleren uittrekken?quote:Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een fakkel krijg je al minder snel een ambassade in hier en daar, het gaat erom hoe intensief je controleert, maar de vraag is of het haalbaar is.
Mijn punt is juist dat je dat soort dingen makkelijk mee kan nemen in een voetbalstadion, omdat je buurjongen of meisje voor de beveiliging moet zorgen.
Vriend van me werd in de jaren 80 gearresteerd nadat-ie een vuurwerkbom in het Ajax vak had gegooid.quote:Op maandag 25 september 2023 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Of iets tussen 0 en 100.quote:Op maandag 25 september 2023 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat is het alternatief dan, 300 vuurwerkhonden en al je kleren uittrekken?
Veel ligt ook al binnen. Systeemplafond godenquote:Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een fakkel krijg je al minder snel een ambassade in hier en daar, het gaat erom hoe intensief je controleert, maar de vraag is of het haalbaar is.
Mijn punt is juist dat je dat soort dingen makkelijk mee kan nemen in een voetbalstadion, omdat je buurjongen of meisje voor de beveiliging moet zorgen.
Vreemd, kreeg hij naderhand wel een lintje?quote:Op maandag 25 september 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me werd in de jaren 80 gearresteerd nadat-ie een vuurwerkbom in het Ajax vak had gegooid.
Gewoon slim zijn. Op Lowlands een literfles spa naar binnen gesmokkeld.quote:Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben gisteren ook niet gefouilleerd, op 406. Iedereen liep gewoon door terwijl er een iemand gefouilleerd werd, dus misschien dat 10% tot 20% van het stadion daadwerkelijk gefouilleerd wordt.
Ik pas in het profiel dan denk ik want ik kom er nooit doorheen zonder gefouilleerd te wordenquote:Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben gisteren ook niet gefouilleerd, op 406. Iedereen liep gewoon door terwijl er een iemand gefouilleerd werd, dus misschien dat 10% tot 20% van het stadion daadwerkelijk gefouilleerd wordt.
Stond angsten uit toen ie die dag nog op straat werd gezet uit het politiebureau in Amsterdam.quote:Op maandag 25 september 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd, kreeg hij naderhand wel een lintje?
USA is misschien wel het best mogelijke voorbeeld dat iedereen behandelen als een potentiële crimineel een heel nare samenleving schept. Wel met je eens dat we daar überhaupt als maatschappij al naar toe bewegen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja die kunnen uiteindelijk niets als het erop aankomt. Die weten ook wel dat bepaalde figuren binnenkomen met vuurwerk en anders gooit men het simpel over wat hekken heen. De beveiliging bij voetbalwedstrijden is echt enorm belabberd. Dat kan wel iets zijn, dat clubs gedwongen worden om betere beveiliging aan te schaffen. Het is kut in de USA, maar daar moet je zelfs bij een pretpark door allerlei poortjes heen en is er enorm strenge beveiliging. Daar ga je wel heen denk ik, vroeg of laat. Je kunt het je gewoon niet meer veroorloven deze tijd. Iemand met enorm foute bedoelingen kan vaak zo naar binnenlopen en het is best fijn dat er niet veel grote incidenten in de stadions zijn gebeurd, maar het is er wel wachten op.
Er waren gewoon te weinig mensen om te fouilleren. Per rij stond er een man, dus als je achter een man door het poortje ging kon je gewoon doorlopen. Het was ook al 14.20 en er moesten er nog veel doorheen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik pas in het profiel dan denk ik want ik kom er nooit doorheen zonder gefouilleerd te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |