abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210747062

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceição, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_210747071
En de laatste post

quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Natuurlijk was het met geld op te lossen, kijk maar naar wat PSV gehaald heeft
Het hele punt was en is dat zij een organisatie hebben staan die wél (ongeveer) geëquipeerd is voor die taak, en ajax niet.
  maandag 25 september 2023 @ 11:45:19 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210747104
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:41 schreef Schbrk250bpm het volgende:
En de laatste post
[..]
Het hele punt was en is dat zij een organisatie hebben staan die wél (ongeveer) geëquipeerd is voor die taak, en ajax niet.
? Zij zijn het langst geen kampioen geweest van de top 3, ze hebben nu voor hun doen diep in de buidel getast, salarispost is weer enorm gestegen, dus het is vooralsnog afwachten hoe dat uit gaat pakken.

Dat het bij Ajax chaos is staat buiten kijf maar dat maakt het bij anderen natuurlijk niet meteen super.
  maandag 25 september 2023 @ 11:46:52 #4
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747121
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:39 schreef Wotte het volgende:

[..]
Staan ook gewoon Stewards neem ik aan. Ik ben in ieder geval nog nooit de Arena binnen gekomen zonder gefouilleerd te worden. Zijn vaak wel jonge jongens en meiden.
Ja die kunnen uiteindelijk niets als het erop aankomt. Die weten ook wel dat bepaalde figuren binnenkomen met vuurwerk en anders gooit men het simpel over wat hekken heen. De beveiliging bij voetbalwedstrijden is echt enorm belabberd. Dat kan wel iets zijn, dat clubs gedwongen worden om betere beveiliging aan te schaffen. Het is kut in de USA, maar daar moet je zelfs bij een pretpark door allerlei poortjes heen en is er enorm strenge beveiliging. Daar ga je wel heen denk ik, vroeg of laat. Je kunt het je gewoon niet meer veroorloven deze tijd. Iemand met enorm foute bedoelingen kan vaak zo naar binnenlopen en het is best fijn dat er niet veel grote incidenten in de stadions zijn gebeurd, maar het is er wel wachten op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210747158
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja die kunnen uiteindelijk niets als het erop aankomt. Die weten ook wel dat bepaalde figuren binnenkomen met vuurwerk en anders gooit men het simpel over wat hekken heen. De beveiliging bij voetbalwedstrijden is echt enorm belabberd. Dat kan wel iets zijn, dat clubs gedwongen worden om betere beveiliging aan te schaffen. Het is kut in de USA, maar daar moet je zelfs bij een pretpark door allerlei poortjes heen en is er enorm strenge beveiliging. Daar ga je wel heen denk ik, vroeg of laat. Je kunt het je gewoon niet meer veroorloven deze tijd. Iemand met enorm foute bedoelingen kan vaak zo naar binnenlopen en het is best fijn dat er niet veel grote incidenten in de stadions zijn gebeurd, maar het is er wel wachten op.
Ach, als je wil krijg je zoiets altijd wel binnen. Als dat in zwaarbewaakte gevangenissen kan dan ook in een voetbalstadion. Fakkeltje heb ik ook wel eens meegesmokkeld, is kinderspel. Gewoon bij je boxershort.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 11:52:40 #7
35723 crew  GGMM
pi_210747176
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210747183
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210747185
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dit is niet van vandaag
Ik dacht, jullie zijn altijd zo vol van het verleden. Ik vrolijk jullie wat op met een mooie video van betere tijden :)
* Verwijderd *
pi_210747186
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Ach, als je wil krijg je zoiets altijd wel binnen. Als dat in zwaarbewaakte gevangenissen kan dan ook in een voetbalstadion. Fakkeltje heb ik ook wel eens meegesmokkeld, is kinderspel. Gewoon bij je boxershort.
"Is that a fakkel or are you just happy to see me?"
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210747194
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:29 schreef Wotte het volgende:
Je komt nergens de arena in zonder gefouilleerd te worden maar op zuid trekken ze een twintigtal fakkels uit de jas :')
Ben gisteren ook niet gefouilleerd, op 406. Iedereen liep gewoon door terwijl er een iemand gefouilleerd werd, dus misschien dat 10% tot 20% van het stadion daadwerkelijk gefouilleerd wordt.
  maandag 25 september 2023 @ 11:54:27 #12
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747195
quote:

[..]
Een fakkel krijg je al minder snel een ambassade in hier en daar, het gaat erom hoe intensief je controleert, maar de vraag is of het haalbaar is.

Mijn punt is juist dat je dat soort dingen makkelijk mee kan nemen in een voetbalstadion, omdat je buurjongen of meisje voor de beveiliging moet zorgen.
  Forum Admin maandag 25 september 2023 @ 11:54:31 #13
35723 crew  GGMM
pi_210747197
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:53 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ik dacht, jullie zijn altijd zo vol van het verleden. Ik vrolijk jullie wat op met een mooie video van betere tijden :)
Je bent een goed mens :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210747199
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Een fakkel krijg je al minder snel een ambassade in hier en daar, het gaat erom hoe intensief je controleert, maar de vraag is of het haalbaar is.

Mijn punt is juist dat je dat soort dingen makkelijk mee kan nemen in een voetbalstadion, omdat je buurjongen of meisje voor de beveiliging moet zorgen.
Ja wat is het alternatief dan, 300 vuurwerkhonden en al je kleren uittrekken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:55:17 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_210747200
quote:

[..]
Vriend van me werd in de jaren 80 gearresteerd nadat-ie een vuurwerkbom in het Ajax vak had gegooid.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 25 september 2023 @ 11:55:58 #16
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747207
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja wat is het alternatief dan, 300 vuurwerkhonden en al je kleren uittrekken?
Of iets tussen 0 en 100.
  maandag 25 september 2023 @ 11:56:01 #17
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210747208
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Veel ligt ook al binnen. Systeemplafond goden _O_
pi_210747209
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:

[..]
Vriend van me werd in de jaren 80 gearresteerd nadat-ie een vuurwerkbom in het Ajax vak had gegooid.

Vreemd, kreeg hij naderhand wel een lintje?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:56:12 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_210747210
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ben gisteren ook niet gefouilleerd, op 406. Iedereen liep gewoon door terwijl er een iemand gefouilleerd werd, dus misschien dat 10% tot 20% van het stadion daadwerkelijk gefouilleerd wordt.
Gewoon slim zijn. Op Lowlands een literfles spa naar binnen gesmokkeld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210747215
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ik pas in het profiel dan denk ik want ik kom er nooit doorheen zonder gefouilleerd te worden :')
pi_210747218
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:54 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je bent een goed mens :)
Ik heb ook nog Witsche die aan het hooghouden is, die is ook leuk he!
* Verwijderd *
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2023 @ 11:57:36 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_210747223
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Vreemd, kreeg hij naderhand wel een lintje?
Stond angsten uit toen ie die dag nog op straat werd gezet uit het politiebureau in Amsterdam.

pi_210747232
Feyenoord heeft Van Benthem alweer klaar staan om aan te vechten dat Ajax de wedstrijd mag uitspelen. Hoe staan jullie hierin?
  maandag 25 september 2023 @ 11:59:43 #24
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210747239
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
USA is misschien wel het best mogelijke voorbeeld dat iedereen behandelen als een potentiële crimineel een heel nare samenleving schept. Wel met je eens dat we daar überhaupt als maatschappij al naar toe bewegen.

Iemand geen reden geven om zich te misdragen werkt altijd het beste.
Makkelijk eerste
pi_210747240
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:56 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik pas in het profiel dan denk ik want ik kom er nooit doorheen zonder gefouilleerd te worden :')
Er waren gewoon te weinig mensen om te fouilleren. Per rij stond er een man, dus als je achter een man door het poortje ging kon je gewoon doorlopen. Het was ook al 14.20 en er moesten er nog veel doorheen.

Er stonden meer vrouwelijke stewards, dus van de vrouwen werden wel de tassen allemaal gecontroleerd. Ook niet supergoed overigens.

Er wordt ook totaal niet gecontroleerd op identiteit.

En ik geloof best dat met een beetje intimidatie bij de harde kern je gewoon alles altijd naar binnen kan krijgen. Of misschien eerder al, bij het ophangen van de doeken of zo?
pi_210747241
In de tijd van Overmars was het toch zo dat de AD/TD/Trainer en nog iemand (scouting/jeugdopleiding?) in meerderheid akkoord moesten zijn met een aankoop?

Die constructie herstellen lijkt me voor nu wel het meest veilig, maar dan zal eerst Kroes aan de slag moeten zijn, want je wil niet weer overal mensen benoemen die dan vervolgens niet met elkaar kunnen/willen samenwerken.
pi_210747253
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord heeft Van Benthem alweer klaar staan om aan te vechten dat Ajax de wedstrijd mag uitspelen. Hoe staan jullie hierin?
Ik zou gewoon een kruisje zetten bij die 0-3 als Ajax zijnde... je wil dit niet uitvoetballen, ook gezien het programma en de veiligheidsmaatregelen die er zelfs mee gemoeid zullen gaan, ook zonder publiek.
pi_210747278
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik zou gewoon een kruisje zetten bij die 0-3 als Ajax zijnde... je wil dit niet uitvoetballen, ook gezien het programma en de veiligheidsmaatregelen die er zelfs mee gemoeid zullen gaan, ook zonder publiek.
Denk dat men in Rotterdam stiekem nog steeds bang is dat er straks een Jonk (noem maar een willekeurig iemand) voor de groep staat die er wel iets van kan maken en er toch nog een 2-3 of erger van kan maken.

Ondanks de gigantische ruimtes was het ook wel een wedstrijd die nog in een 3-6 had kunnen eindigen natuurlijk, gezien de kansen die ook Ajax kreeg. Brobbey die 2 keer een decimeter langs een lage voorzet glijdt om binnen te prikken.
pi_210747296
Wat betreft het al dan niet uitspelen, zijn de regels toch simpel; uitspelen zonder publiek.

Er is toch nog geen enkele gestaakte wedstrijd geweest, waar de tussenstand de einstand werd?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 25 september 2023 @ 12:05:26 #30
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747297
quote:
Er is eigenlijk geen goede oplossing. Nu zou je dus de schade kunnen beperken als supporter. Oh, het staat 0-2? Dan dingen gooien, dan wordt het niet erger'. Dit was al bewust om de wedstrijd te stoppen. Dus uiteindelijk gaat er bij elke keuze iemand zeuren. Gewoon kutsituatie.
  maandag 25 september 2023 @ 12:05:40 #31
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210747302
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zou er vanavond nog publiek welkom zijn op de Toekomst bij Jong Ajax?
pi_210747308
Ik pleit voor geheel overspelen, dat is schijnbaar een mogelijkheid. Doe maar ergens in april.
pi_210747312
quote:
Een reglementaire 0-3 of uitspelen zijn beide acceptabel en te verdedigen.

Uitspelen en dan er nog 3-3 of 4-3 van maken zou het meest ideaal zijn. Dat zou de geschiedenisboeken in gaan _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 25 september 2023 @ 12:08:00 #34
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747322
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
USA is misschien wel het best mogelijke voorbeeld dat iedereen behandelen als een potentiële crimineel een heel nare samenleving schept. Wel met je eens dat we daar überhaupt als maatschappij al naar toe bewegen.

Iemand geen reden geven om zich te misdragen werkt altijd het beste.
Eens, ik vond het toen bij constatering ook al niets, 'blij dat zoiets in NL niet hoeft', maar het is ook behoorlijk naïef.

Iemand geen reden geven om zich te misdragen? Hoe zie je dat voor je? Wat had Ajax hier anders moeten doen? Geen onenigheid in de leiding? Ik denk dat alles aangegrepen kan worden om je te misdragen, als je maar genoeg wilskracht, doorzettingsvermogen en snuifwaar hebt.
pi_210747323
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef Black-Death het volgende:
Wat betreft het al dan niet uitspelen, zijn de regels toch simpel; uitspelen zonder publiek.

Er is toch nog geen enkele gestaakte wedstrijd geweest, waar de tussenstand de einstand werd?
Vind de case ook niet zo sterk al zijn wel vrijwel alle potjes tot nu toe snel (binnen een week) alsnog uitgespeeld. Dat lijkt nu niet te kunnen wat Ajax wel een soort voordeel lijkt te geven.

Al geloof ik ook niet zo in een monsterscore van Feyenoord gisteren, dit was een herhaling van Marseille en gisteren had Ajax er ook wel een paar kunnen maken.
  maandag 25 september 2023 @ 12:08:54 #36
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747328
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:59 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Er waren gewoon te weinig mensen om te fouilleren. Per rij stond er een man, dus als je achter een man door het poortje ging kon je gewoon doorlopen. Het was ook al 14.20 en er moesten er nog veel doorheen.

Er stonden meer vrouwelijke stewards, dus van de vrouwen werden wel de tassen allemaal gecontroleerd. Ook niet supergoed overigens.

Er wordt ook totaal niet gecontroleerd op identiteit.

En ik geloof best dat met een beetje intimidatie bij de harde kern je gewoon alles altijd naar binnen kan krijgen. Of misschien eerder al, bij het ophangen van de doeken of zo?
Bij Feyenoord lopen ze na de check naar een hek en krijgen ze het tasje overhandigt met vuurwerk.
pi_210747329
Gaat gewoon uitspelen zonder publiek worden, ergens eind October.
pi_210747333
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Een reglementaire 0-3 of uitspelen zijn beide acceptabel en te verdedigen.

Uitspelen en dan er nog 3-3 of 4-3 van maken zou het meest ideaal zijn. Dat zou de geschiedenisboeken in gaan _O_
Dat zou wel echt heel sneu zijn inderdaad. :D Maar ik vind de zaak van Feyenoord ook niet zo heel sterk, er is nog nooit een wedstrijd niet uitgespeeld.
  maandag 25 september 2023 @ 12:10:12 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747338
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Denk dat men in Rotterdam stiekem nog steeds bang is dat er straks een Jonk (noem maar een willekeurig iemand) voor de groep staat die er wel iets van kan maken en er toch nog een 2-3 of erger van kan maken.

Ondanks de gigantische ruimtes was het ook wel een wedstrijd die nog in een 3-6 had kunnen eindigen natuurlijk, gezien de kansen die ook Ajax kreeg. Brobbey die 2 keer een decimeter langs een lage voorzet glijdt om binnen te prikken.
Je kan ook zeggen dat bij een vierde doelpunt Ajax geen 0-10 wil en niet meer durft aan te vallen.
pi_210747345
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je kan ook zeggen dat bij een vierde doelpunt Ajax geen 0-10 wil en niet meer durft aan te vallen.
Ook weer waar. Tweede helft ging al wat meer toe naar een situatie van consolideren.
  maandag 25 september 2023 @ 12:11:20 #41
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747347
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef Black-Death het volgende:

Maar dat moet dan de dag erna en dat wil Ajax niet, omdat het woensdag moet spelen tegen Volendam. De regel zegt niet dat het dan pas maanden later gespeeld moet worden.
pi_210747349
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vind de case ook niet zo sterk al zijn wel vrijwel alle potjes tot nu toe snel (binnen een week) alsnog uitgespeeld. Dat lijkt nu niet te kunnen wat Ajax wel een soort voordeel lijkt te geven.

Al geloof ik ook niet zo in een monsterscore van Feyenoord gisteren, dit was een herhaling van Marseille en gisteren had Ajax er ook wel een paar kunnen maken.
Het ging eigenlijk best wel prima inderdaad
* Verwijderd *
pi_210747350
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Er is zat vooruitgang, maar dat schreeuwt niet zo lekker. Hoor nu zelfs mensen die ik uberhaupt nooit over voetbal hoor ineens over de restverdediging van Ajax ranten :'). De start gister was gewoon echt goed. Heb ik in de eerste tien minuten zelfs even gedacht dat we konden gaan winnen. Maar als je in zo'n achterlijke periode zit is het ook wel een beetje Murphy dat de eerste de best keer dat Feyenoord over de middellijn is het ook meteen raak is. En zelfs daarna pakte Ajax het weer op. Tot Gaaei die belachelijke bal geeft. Dan kunnen er honderden analyses gemaakt worden over veldbezetting, restverdediging en lange ballen (Pietertje Zwart ging weer eens full autist) maar die zijn compleet zinloos met zulke ballen. Dat daarna de boel in elkaar stort is niet zo gek.
Wat een onzin zeg :D

Feyenoord liet het toe dat Ajax balbezit had. Die wisten dat er in de omschakeling zeeën van ruimte lag om daar optimaal van te profiteren. Bij vrijwel elke tegengoal zag je hoe kwetsbaar het elftal werkelijk is. Een fout van de verdediging/middenveld en het lag volledig open. Dat is geen pech maar onkunde van de trainer die ze elke keer zo opstelt

Dat het aanvallend zogenaamd wel goed uitzag, is niets anders dan optisch bedrog. Het is non stop dreigen zonder echt gevaarlijk te worden.Het waren allemaal halve kansjes at best. Ajax had een XG van 0.22 ffs!!!!

Doe die roze bril van je af en bekijk al die wedstrijden maar eens terug zou ik zeggen :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 25 september 2023 @ 12:11:37 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210747351
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef PicoMMP het volgende:
Ik pleit voor geheel overspelen, dat is schijnbaar een mogelijkheid. Doe maar ergens in april.
Op basis van?
pi_210747360
Gewoon netten voor de F-side, het is niet anders.
pi_210747363
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Het ging eigenlijk best wel prima inderdaad
Het was een zooitje natuurlijk achterin maar ik vond Feyenoord ook erg onrustig spelen.
pi_210747370
Haal v Gaal, wil ie niet?
doe dan niet zo stoer, haal F de Boer
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_210747373
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het was een zooitje natuurlijk achterin maar ik vond Feyenoord ook erg onrustig spelen.
Oh je meende het echt :D
* Verwijderd *
pi_210747374
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Op basis van?
Dat is gewoon reglementair een mogelijkheid. Dat het niet zal gebeuren is een tweede.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210747377
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Klopt, 0-3 is in feite ook een ietswat geflatteerde tussenstand met een xG van 0.22 vs 1.52. 3 grote kansen waarvan 2 door individuele fouten van dezelfde speler. Gevoelsmatig was Ajax rijp voor de slacht maar juist dat gevoel is natuurlijk weg bij het uitspelen op een (veel) later tijdstip.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')