Zou kunnen, is best wel een goeie voor AZ, ik weet niet of dat voor Ajax ook geldt.quote:Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Kroes richting Huiberts gaat, maar daar zal ook wel weer een clausule met concurrentiebeding achter zitten
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 25 september 2023 11:36 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie er aan twijfelde:Ajax-fans hebben De Klassieker bewust gesaboteerd
[..]
voetbalprimeur
Bij dezen trouwens de mededeling dat je niet meer langer welkom bent in het Feyenoord-topic, aangezien je gisteren kritiek had op het spel.quote:Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad.
Plaat voor je kop genot
Tja ik zou verder geen goede Nederlandse TD weten die het in ieder geval al een aantal jaren in de (sub)top bewezen heeft. Doet Mo Allach nog wat eigenlijk?quote:Op maandag 25 september 2023 12:37 schreef GGMM het volgende:
Alles wat het bij AZ wel goed doet wordt bij ons een unaniem belachelijk groot succes dus ik zeg doen
Het meest bizarre aan de huidige situatie is dat de KNVB gewoon doodleuk een soort drukmiddel in de schoot van de capusjonnies heeft geworpen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:37 schreef Wotte het volgende:
Linksom of rechtsom moet je denk ik met zijn allen zo realistisch zijn dat ordeverstoring gepaard gaat met betaald voetbal. Ik keur het niet goed maar het is denk ik wat naïve om te denken dat je dit soort incidenten kan uitbannen. Ze proberen dit al decennia aan te pakken met weinig tot geen resultaat.
Iets wat maanden geleden al is voorspeld. KNVB godenquote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het meest bizarre aan de huidige situatie is dat de KNVB gewoon doodleuk een soort drukmiddel in de schoot van de capusjonnies heeft geworpen.
Wij hebben ook een enorme lul als FA. Dat werkt toch ook prima?quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
Laten we dan gelijk die trainer halen van AZ dat vind ik ook zo'n lul
Een net houdt trouwens niet alles tegen en PSV-supporters hebben inmiddels laten zien dan gewoon de netten kapot te maken.quote:Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Zou eventueel nog kunnen. Het is daarna aan Ajax om zelf betere maatregelen te treffen om een 2e keer te voorkomen. En mocht het nog een keer gebeuren dan volgt een reglementaire nederlaag (al dan niet icm puntenaftrek).
Maar dat zou betekenen dat in het vervolg alle andere “fans” dit 1x mogen doen? Bedoel, de teller staat bij veel clubs nog op 0. Of gaat er voor Ajax nu door de vingers worden gekeken en wordt met ingang van vandaag bij andere ploegen harder opgetreden? Is ook weer zoiets…
quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
Laten we dan gelijk die trainer halen van AZ dat vind ik ook zo'n lul
Thanks maatquote:Op maandag 25 september 2023 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij hebben ook een enorme lul als FA. Dat werkt toch ook prima?
Wellicht, maar ook zonder dit ‘drukmiddel’ was de wedstrijd gisteren gestaakt geweest. Het ging hier meer om de veiligheid dan om de voorwerpen denk ik, anders had na de tweede staking doorgespeeld kunnen worden.quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het meest bizarre aan de huidige situatie is dat de KNVB gewoon doodleuk een soort drukmiddel in de schoot van de capusjonnies heeft geworpen.
Zo danquote:Op maandag 25 september 2023 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er van overtuigd dat de beste oplossing is dat je dit moet reguleren. Na de wedstrijd gewoon 100 man het veld op eigen risico en kosten. Publiek erbij, camera's er op.quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nondeju zeg, koekoek.quote:Op maandag 25 september 2023 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal wel met een sisser aflopen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
Als ik het Feyenoord-topic moet geloven krijgen we 12 punten aftrek, worden we teruggezet naar een lagere divisie, spelen we de rest van het seizoen zonder publiek, sturen we de daders naar Guantanamo Bay en moeten we een geldboete betalen.
Laten we hopen dat het meevalt.
De man naast mij was gisteren van mening dat Gimenez maar gewoon niet moest juichen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
Als ik het Feyenoord-topic moet geloven krijgen we 12 punten aftrek, worden we teruggezet naar een lagere divisie, spelen we de rest van het seizoen zonder publiek, sturen we de daders naar Guantanamo Bay en moeten we een geldboete betalen.
dit lijkt me niet waar.quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we hopen dat deze down-periode heel kort duurt, want ik ben het leedvermaak vanuit Rotterdamse en Eindhovense hoek nu al behoorlijk beuquote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De man naast mij was gisteren van mening dat Gimenez maar gewoon niet moest juichen.
Dat lijkt me ook een oplossing.
Dan grijp je eigenlijk al een stap te laat inquote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De man naast mij was gisteren van mening dat Gimenez maar gewoon niet moest juichen.
Ik pleit voor regenboogstoeltjes op de F-Side.quote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
Waarom doet iedereen alsof deze wedstrijd 2+ jaar geleden (voor de nieuwe regels) wel was uitgespeeld?quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha wat was hier aan de hand?quote:
als die vent gewoon niet scoort heb je dit ook niet he.quote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis maakte een schwalbe, Gimenez liet even merken dat berghuis maar een zielig mannetje isquote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha wat was hier aan de hand?
Ik mis een beetje die wc-rollen van vroeger, al is dat enorm brandgevaarlijk. Je mag ook niets meer!quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit lijkt me niet waar.
de regel is er gekomen omdat de capusjonnies zich niet konden gedragen.
zonder de stakingsregel had dit de hele wedstrijd bekers/vuurwerk geregend.
Het is een lastig probleem, en ik vind de stakingsregel prima. Nu moet er worden gesteld dat staken = verloren = ook nog 3? punten aftrek.
Dan krijg je wellicht nog steeds af en toe gezeik bij echt ontevreden supporters die niet nadenken (zoals gisteren) maar de iets meer nadenkende zullen dit dan (hoop ik)niet accepteren.
Eigenlijk is dit gewoon de schuld van Feyenoord.quote:Op maandag 25 september 2023 12:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
als die vent gewoon niet scoort heb je dit ook niet he.
das natuurlijk ook gewoon zo.
quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen alsof deze wedstrijd 2+ jaar geleden (voor de nieuwe regels) wel was uitgespeeld?
Niet getreurd , KNVB is het verlengstuk van Ajaxquote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
Ook zo'n memorabele wedstrijdquote:
Gebeurde toch ook twee keer in die wedstrijd?quote:Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en als ze daarna waren blijven gooien, zoals gisteren dan was de wedstrijd ook gestaakt.
Je bedoelt zoals die bekerfinale waar Ajax supporters (goh) vuurwerk op het veld gooiden?quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen alsof deze wedstrijd 2+ jaar geleden (voor de nieuwe regels) wel was uitgespeeld?
1x bekertje en daarna wat vuurwerk?quote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebeurde toch ook twee keer in die wedstrijd?
Ik dacht 1x omdat ze aan het wachten waren op nog een paar bussen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebeurde toch ook twee keer in die wedstrijd?
'Je had bij ons moeten blijven. loser!'quote:
Vooral niet scheiden voor zijn KK geld.quote:Op maandag 25 september 2023 12:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Je had bij ons moeten blijven. loser!'
'Je moeder laat ook veel gaten open'
'Werken voor je KK geld'
Hij kan hier van alles zeggen natuurlijk.
Toen werd er na 10 seconden al vuurwerk op het veld gegooid, later in de wedstrijd nog een keerquote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik dacht 1x omdat ze aan het wachten waren op nog een paar bussen.
Er hebben wel meer dingen op veld gelegen. Velden lagen vol met allerlei dingen in de jaren 90 tijdens topwedstrijden. Er had anders gezegd 'het is niet duidelijk hoe hier mee om te gaan'. Vaak gezien dat een speler dan even de fakkel naast het veld legt en weer doorging.quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt de schuld bij Slot die hem opstelt, met de wetenschap dat hij doelpunten kan maken en dus het publiek provoceren. En dan na de wedstrijd Calimero doen over competitievervalsing.quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan grijp je eigenlijk al een stap te laat in
Hij moet eigenlijk niet scoren. Dat provocerende gedrag is nergens voor nodig.
Ajax had hetzelfde gedaan als de kaarten anders geschud zouden zijnquote:Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord heeft Van Benthem alweer klaar staan om aan te vechten dat Ajax de wedstrijd mag uitspelen. Hoe staan jullie hierin?
Daarom dus ook gewoon de wedstrijd in zijn geheel overspelen later in het seizoen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt de schuld bij Slot die hem opstelt, met de wetenschap dat hij doelpunten kan maken en dus het publiek provoceren. En dan na de wedstrijd Calimero doen over competitievervalsing.
Leukquote:Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt de schuld bij Slot die hem opstelt, met de wetenschap dat hij doelpunten kan maken en dus het publiek provoceren. En dan na de wedstrijd Calimero doen over competitievervalsing.
Ik ben een klein beetje bang dat je dit echt meent.quote:Op maandag 25 september 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom dus ook gewoon de wedstrijd in zijn geheel overspelen later in het seizoen.
Berghuis is geen Braziliaan.quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha wat was hier aan de hand?
Competitie gewoon lekker stoppen en Ajax maar meteen kampioen maken.quote:Op maandag 25 september 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom dus ook gewoon de wedstrijd in zijn geheel overspelen later in het seizoen.
Ook zo lekker slim, toen stond je nog voor ook.quote:Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ook zo'n memorabele wedstrijd
Dat bombardement in ‘40 was Rotterdam ook al bij betrokken. Altijd gezeik.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef PicoMMP het volgende:
Het is wel weer veelzeggend dat Feyenoord hier wederom bij betrokken is. Tokkieclub.
En leuk dat die bekerfinale tegen PEC erbij wordt gehaald, maar die was in Rotterdam en dat zegt ook genoeg.
Volgens mij ben je iets op het spoor.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef PicoMMP het volgende:
Het is wel weer veelzeggend dat Feyenoord hier wederom bij betrokken is. Tokkieclub.
En leuk dat die bekerfinale tegen PEC erbij wordt gehaald, maar die was in Rotterdam en dat zegt ook genoeg.
De KNVB moet nu ballen tonen en iedereen die boven Ajax staat 20 punten in mindering brengen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Competitie gewoon lekker stoppen en Ajax maar meteen kampioen maken.
Ik denk dat het vermomde Feyenoord-supporters waren die de wedstrijd wilde saboteren, omdat ze bang waren dat het nog 3-3 zou worden. Zegt genoeg dat Slot het niet durft uit te spelen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ah joh, nog niet lang geleden genoten Ajax-spelers juist van de haat, waar andere ploegen zich geïntimideerd voelden, genoten zij er juist van en gaf het hen energie. Gimenez genoot erg gisteren ook enorm van. Het was echt in alles precies andersom. Ajax dacht het wel aardig te doen, maar elke aanval tegen was een doelpunt. Publiek begon te schuimen en kon het niet aan. Je ziet steeds meer dat spelers van Feyenoord ook beginnen te genieten van een heel stadion tegen je en je ziet dat zodra het even andersom is qua kwaliteit en effectiviteit, dat ze in de Arena ook erg moeilijk ermee om kunnen gaan.quote:Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon supporters van Feyenoord die infiltreren op de tribune van de Arena.quote:Op maandag 25 september 2023 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het vermomde Feyenoord-supporters waren die de wedstrijd wilde saboteren, omdat ze bang waren dat het nog 3-3 zou worden. Zegt genoeg dat Slot het niet durft uit te spelen.
quote:Op maandag 25 september 2023 13:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gewoon supporters van Feyenoord die infiltreren op de tribune van de Arena.
Ik blijf het maar een vreemde tijdlijn vinden waar we in zijn beland. Het enige wat niet veranderd is is de situatie van Berghuis (lol)quote:Op maandag 25 september 2023 13:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah joh, nog niet lang geleden genoten Ajax-spelers juist van de haat, waar andere ploegen zich geïntimideerd voelden, genoten zij er juist van en gaf het hen energie. Gimenez genoot erg gisteren ook enorm van. Het was echt in alles precies andersom. Ajax dacht het wel aardig te doen, maar elke aanval tegen was een doelpunt. Publiek begon te schuimen en kon het niet aan. Je ziet steeds meer dat spelers van Feyenoord ook beginnen te genieten van een heel stadion tegen je en je ziet dat zodra het even andersom is qua kwaliteit en effectiviteit, dat ze in de Arena ook erg moeilijk ermee om kunnen gaan.
Ja he, die ging van crisis naar crisis.quote:Op maandag 25 september 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf het maar een vreemde tijdlijn vinden waar we in zijn beland. Het enige wat niet veranderd is is de situatie van Berghuis (lol)
Daarom is Advocaat al zijn spullen aan het klaarzetten.quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze hele crisis erg vergelijkbaar met de crisis van Feyenoords destijds.
Die hebben wel vaker crisissen gehad, dan valt de onze nog relatief wel mee, zo is het ook.quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze hele crisis erg vergelijkbaar met de crisis van Feyenoords destijds.
Wij hebben de afgelopen 20 jaar alleen maar crisis gehad, tot kwam het Slot.quote:Op maandag 25 september 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker crisissen gehad, dan valt de onze nog relatief wel mee.
Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.quote:Op maandag 25 september 2023 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat bombardement in ‘40 was Rotterdam ook al bij betrokken. Altijd gezeik.
@Shreyasquote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Lekker zonder publiek spelen, al waren die gisteren ook nauwelijks te horenquote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Wotte het volgende:
Het was me weer een enerverend dagje. Met goede moet richting Volendam!
Het is toch een thuiswedstrijd?quote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Wotte het volgende:
Het was me weer een enerverend dagje. Met goede moet richting Volendam!
Dan doe je Gio wel tekort, dunkt mijquote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wij hebben de afgelopen 20 jaar alleen maar crisis gehad, tot kwam het Slot.
Op het randje dit.quote:Op maandag 25 september 2023 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.quote:
“Door middel van moneyball kan op basis van statistieken en data een zo sterk mogelijke voetbalploeg worden samengesteld”quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.
Echt. Dit zou anders 0-7 wordenquote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.
Zelf de veiligheid niet kunnen garanderen waardoor een wedstrijd gestaakt moet worden en dan nog een grote bek hebben.quote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.
Eens. Maarja. Laten we hem morgenavond dan maar uitspelenquote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke van de 10? Bij Feijenoord zijn er vanaf de jaren 80 altijd wel crises geweest met als overkoepelende oorzaak dat er te weinig geld werd gegenereerd.quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Mislukten.quote:Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze mislukte ook allemaal dus dat komt goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |