Dan grijp je eigenlijk al een stap te laat inquote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De man naast mij was gisteren van mening dat Gimenez maar gewoon niet moest juichen.
Dat lijkt me ook een oplossing.
Ik pleit voor regenboogstoeltjes op de F-Side.quote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
Als ik het Feyenoord-topic moet geloven krijgen we 12 punten aftrek, worden we teruggezet naar een lagere divisie, spelen we de rest van het seizoen zonder publiek, sturen we de daders naar Guantanamo Bay en moeten we een geldboete betalen.
Laten we hopen dat het meevalt.
Waarom doet iedereen alsof deze wedstrijd 2+ jaar geleden (voor de nieuwe regels) wel was uitgespeeld?quote:Op maandag 25 september 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het meest bizarre aan de huidige situatie is dat de KNVB gewoon doodleuk een soort drukmiddel in de schoot van de capusjonnies heeft geworpen.
Haha wat was hier aan de hand?quote:
als die vent gewoon niet scoort heb je dit ook niet he.quote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De man naast mij was gisteren van mening dat Gimenez maar gewoon niet moest juichen.
Dat lijkt me ook een oplossing.
Berghuis maakte een schwalbe, Gimenez liet even merken dat berghuis maar een zielig mannetje isquote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha wat was hier aan de hand?
Ik mis een beetje die wc-rollen van vroeger, al is dat enorm brandgevaarlijk. Je mag ook niets meer!quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit lijkt me niet waar.
de regel is er gekomen omdat de capusjonnies zich niet konden gedragen.
zonder de stakingsregel had dit de hele wedstrijd bekers/vuurwerk geregend.
Het is een lastig probleem, en ik vind de stakingsregel prima. Nu moet er worden gesteld dat staken = verloren = ook nog 3? punten aftrek.
Dan krijg je wellicht nog steeds af en toe gezeik bij echt ontevreden supporters die niet nadenken (zoals gisteren) maar de iets meer nadenkende zullen dit dan (hoop ik)niet accepteren.
Eigenlijk is dit gewoon de schuld van Feyenoord.quote:Op maandag 25 september 2023 12:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
als die vent gewoon niet scoort heb je dit ook niet he.
das natuurlijk ook gewoon zo.
quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen alsof deze wedstrijd 2+ jaar geleden (voor de nieuwe regels) wel was uitgespeeld?
Niet getreurd , KNVB is het verlengstuk van Ajaxquote:Op maandag 25 september 2023 12:46 schreef GGMM het volgende:
Als ik het Feyenoord-topic moet geloven krijgen we 12 punten aftrek, worden we teruggezet naar een lagere divisie, spelen we de rest van het seizoen zonder publiek, sturen we de daders naar Guantanamo Bay en moeten we een geldboete betalen.
Laten we hopen dat het meevalt.
Ook zo'n memorabele wedstrijdquote:
Gebeurde toch ook twee keer in die wedstrijd?quote:Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en als ze daarna waren blijven gooien, zoals gisteren dan was de wedstrijd ook gestaakt.
Je bedoelt zoals die bekerfinale waar Ajax supporters (goh) vuurwerk op het veld gooiden?quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen alsof deze wedstrijd 2+ jaar geleden (voor de nieuwe regels) wel was uitgespeeld?
1x bekertje en daarna wat vuurwerk?quote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebeurde toch ook twee keer in die wedstrijd?
Ik dacht 1x omdat ze aan het wachten waren op nog een paar bussen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebeurde toch ook twee keer in die wedstrijd?
'Je had bij ons moeten blijven. loser!'quote:
Vooral niet scheiden voor zijn KK geld.quote:Op maandag 25 september 2023 12:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Je had bij ons moeten blijven. loser!'
'Je moeder laat ook veel gaten open'
'Werken voor je KK geld'
Hij kan hier van alles zeggen natuurlijk.
Toen werd er na 10 seconden al vuurwerk op het veld gegooid, later in de wedstrijd nog een keerquote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik dacht 1x omdat ze aan het wachten waren op nog een paar bussen.
Er hebben wel meer dingen op veld gelegen. Velden lagen vol met allerlei dingen in de jaren 90 tijdens topwedstrijden. Er had anders gezegd 'het is niet duidelijk hoe hier mee om te gaan'. Vaak gezien dat een speler dan even de fakkel naast het veld legt en weer doorging.quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt de schuld bij Slot die hem opstelt, met de wetenschap dat hij doelpunten kan maken en dus het publiek provoceren. En dan na de wedstrijd Calimero doen over competitievervalsing.quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan grijp je eigenlijk al een stap te laat in
Hij moet eigenlijk niet scoren. Dat provocerende gedrag is nergens voor nodig.
Ajax had hetzelfde gedaan als de kaarten anders geschud zouden zijnquote:Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord heeft Van Benthem alweer klaar staan om aan te vechten dat Ajax de wedstrijd mag uitspelen. Hoe staan jullie hierin?
Daarom dus ook gewoon de wedstrijd in zijn geheel overspelen later in het seizoen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt de schuld bij Slot die hem opstelt, met de wetenschap dat hij doelpunten kan maken en dus het publiek provoceren. En dan na de wedstrijd Calimero doen over competitievervalsing.
Leukquote:Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt de schuld bij Slot die hem opstelt, met de wetenschap dat hij doelpunten kan maken en dus het publiek provoceren. En dan na de wedstrijd Calimero doen over competitievervalsing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |