Lekker zonder publiek spelen, al waren die gisteren ook nauwelijks te horenquote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Wotte het volgende:
Het was me weer een enerverend dagje. Met goede moet richting Volendam!
Het is toch een thuiswedstrijd?quote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Wotte het volgende:
Het was me weer een enerverend dagje. Met goede moet richting Volendam!
Dan doe je Gio wel tekort, dunkt mijquote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wij hebben de afgelopen 20 jaar alleen maar crisis gehad, tot kwam het Slot.
Op het randje dit.quote:Op maandag 25 september 2023 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.quote:
“Door middel van moneyball kan op basis van statistieken en data een zo sterk mogelijke voetbalploeg worden samengesteld”quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.
Echt. Dit zou anders 0-7 wordenquote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.
Zelf de veiligheid niet kunnen garanderen waardoor een wedstrijd gestaakt moet worden en dan nog een grote bek hebben.quote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.
Eens. Maarja. Laten we hem morgenavond dan maar uitspelenquote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke van de 10? Bij Feijenoord zijn er vanaf de jaren 80 altijd wel crises geweest met als overkoepelende oorzaak dat er te weinig geld werd gegenereerd.quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze hele crisis erg vergelijkbaar met de crisis van Feyenoords destijds.
Mislukten.quote:Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze mislukte ook allemaal dus dat komt goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |