Ik ben een klein beetje bang dat je dit echt meent.quote:Op maandag 25 september 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom dus ook gewoon de wedstrijd in zijn geheel overspelen later in het seizoen.

Berghuis is geen Braziliaan.quote:Op maandag 25 september 2023 12:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha wat was hier aan de hand?

Competitie gewoon lekker stoppen en Ajax maar meteen kampioen maken.quote:Op maandag 25 september 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom dus ook gewoon de wedstrijd in zijn geheel overspelen later in het seizoen.

Ook zo lekker slim, toen stond je nog voor ook.quote:Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ook zo'n memorabele wedstrijd

Dat bombardement in ‘40 was Rotterdam ook al bij betrokken. Altijd gezeik.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef PicoMMP het volgende:
Het is wel weer veelzeggend dat Feyenoord hier wederom bij betrokken is. Tokkieclub.
En leuk dat die bekerfinale tegen PEC erbij wordt gehaald, maar die was in Rotterdam en dat zegt ook genoeg.

Volgens mij ben je iets op het spoor.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef PicoMMP het volgende:
Het is wel weer veelzeggend dat Feyenoord hier wederom bij betrokken is. Tokkieclub.
En leuk dat die bekerfinale tegen PEC erbij wordt gehaald, maar die was in Rotterdam en dat zegt ook genoeg.

De KNVB moet nu ballen tonen en iedereen die boven Ajax staat 20 punten in mindering brengen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Competitie gewoon lekker stoppen en Ajax maar meteen kampioen maken.

Ik denk dat het vermomde Feyenoord-supporters waren die de wedstrijd wilde saboteren, omdat ze bang waren dat het nog 3-3 zou worden. Zegt genoeg dat Slot het niet durft uit te spelen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef PicoMMP het volgende:

Ah joh, nog niet lang geleden genoten Ajax-spelers juist van de haat, waar andere ploegen zich geïntimideerd voelden, genoten zij er juist van en gaf het hen energie. Gimenez genoot erg gisteren ook enorm van. Het was echt in alles precies andersom. Ajax dacht het wel aardig te doen, maar elke aanval tegen was een doelpunt. Publiek begon te schuimen en kon het niet aan. Je ziet steeds meer dat spelers van Feyenoord ook beginnen te genieten van een heel stadion tegen je en je ziet dat zodra het even andersom is qua kwaliteit en effectiviteit, dat ze in de Arena ook erg moeilijk ermee om kunnen gaan.quote:Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt de schuld bij Slot die hem opstelt, met de wetenschap dat hij doelpunten kan maken en dus het publiek provoceren. En dan na de wedstrijd Calimero doen over competitievervalsing.

Gewoon supporters van Feyenoord die infiltreren op de tribune van de Arena.quote:Op maandag 25 september 2023 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het vermomde Feyenoord-supporters waren die de wedstrijd wilde saboteren, omdat ze bang waren dat het nog 3-3 zou worden. Zegt genoeg dat Slot het niet durft uit te spelen.

quote:Op maandag 25 september 2023 13:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gewoon supporters van Feyenoord die infiltreren op de tribune van de Arena.

Ik blijf het maar een vreemde tijdlijn vinden waar we in zijn beland. Het enige wat niet veranderd is is de situatie van Berghuis (lol)quote:Op maandag 25 september 2023 13:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah joh, nog niet lang geleden genoten Ajax-spelers juist van de haat, waar andere ploegen zich geïntimideerd voelden, genoten zij er juist van en gaf het hen energie. Gimenez genoot erg gisteren ook enorm van. Het was echt in alles precies andersom. Ajax dacht het wel aardig te doen, maar elke aanval tegen was een doelpunt. Publiek begon te schuimen en kon het niet aan. Je ziet steeds meer dat spelers van Feyenoord ook beginnen te genieten van een heel stadion tegen je en je ziet dat zodra het even andersom is qua kwaliteit en effectiviteit, dat ze in de Arena ook erg moeilijk ermee om kunnen gaan.

Ja he, die ging van crisis naar crisis.quote:Op maandag 25 september 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf het maar een vreemde tijdlijn vinden waar we in zijn beland. Het enige wat niet veranderd is is de situatie van Berghuis (lol)

Daarom is Advocaat al zijn spullen aan het klaarzetten.quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze hele crisis erg vergelijkbaar met de crisis van Feyenoords destijds.

Die hebben wel vaker crisissen gehad, dan valt de onze nog relatief wel mee, zo is het ook.quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze hele crisis erg vergelijkbaar met de crisis van Feyenoords destijds.

Wij hebben de afgelopen 20 jaar alleen maar crisis gehad, tot kwam het Slot.quote:Op maandag 25 september 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker crisissen gehad, dan valt de onze nog relatief wel mee.

Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.quote:Op maandag 25 september 2023 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat bombardement in ‘40 was Rotterdam ook al bij betrokken. Altijd gezeik.

@Shreyasquote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:

Lekker zonder publiek spelen, al waren die gisteren ook nauwelijks te horenquote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Wotte het volgende:
Het was me weer een enerverend dagje. Met goede moet richting Volendam!

Het is toch een thuiswedstrijd?quote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Wotte het volgende:
Het was me weer een enerverend dagje. Met goede moet richting Volendam!

Dan doe je Gio wel tekort, dunkt mijquote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wij hebben de afgelopen 20 jaar alleen maar crisis gehad, tot kwam het Slot.

Op het randje dit.quote:Op maandag 25 september 2023 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |