Misschien heeft Duitsland nog wel een leuke trainer - aldus rvcquote:Op maandag 25 september 2023 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Steijn er ook uit, kwestie van tijd.
mISSCHIEN snap jij het ook dat Feyenoord de afgelopen jaren toen het in de europa liga en conference liga speelde ook iedere keer op donderdag moest spelen en toen ook minder rust had als het op zondag moest voetballen....quote:Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ajax had een zware EL-wedstrijd in de benen van afgelopen donderdag en Feyenoord had twee dagen extra rust. Daarnaast staat dit Feyenoord bekend om z'n conditie en daadkracht in de tweede helft/eindfase van de wedstrijd, als de tegenstander er al fysiek doorheen zit. Nu is de wedstrijd opgedeeld in 45 minuten + 10 minuten + 35 minuten op een later tijdstip (meerdere stakingen niet meegerekend) en dit haalt alle wind uit de zeilen van Feyenoord.
Snap je het zo?
tegen volendam moet hij echt winnen....anders zijn ze wel klaar met hemquote:Op maandag 25 september 2023 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Steijn er ook uit, kwestie van tijd.
Natuurlijk hoort Steijn geen trainer van Ajax te zijn, maar een bepaald niet talentvolle back die alleen nog maar een jaartje semiprofvoetbal heeft gespeeld kan echt niet zomaar mee in de Italiaanse subtop.quote:Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of ie volledig mee kan, moet blijken, maar het is gênant hoeveel mensen dit puur bij Minlintat en de spelers neerleggen, aangewakkerd door het merendeel van de media.
Als je de analyses van Pieter Zwart en Süteyman Öztürk leest en hoort, is iedereen die nog zegt dat Steijn moet blijven zitten, com-pleet gestoord. Steijn is de hoofdoorzaak van het feit dat het nu acuut zo'n chaos is. Natuurlijk in alle geledingen van de club zit het enorm fout, maar als er een enigszins capabele trainer voor de groep had gestaan, was dit natuurlijk allemaal niet gebeurd. En nogmaals, zonder de ogen te sluiten wat er hogerop in de club allemaal misgaat, want juist daardoor heb je de omstandigheden gecreëerd waardoor dit heeft kunnen gebeuren.
Nooit meer, opgeheven.quote:
Stein komt enorm zwak over als trainer van Ajax, straalt absoluut niet uit dat hij houdt van het vak. Gevalletje contract verlengen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen Arend Martijn vrijdag in de persconferentie begon te vertellen dat hij Ajax Marseille voor de tweede keer aan het kijken was wist ik dat het goed zat
[ twitter ]
Steijn vond die wedstrijd geweldig aan Ajaxkant
Het deed mij op zich een beetje denken aan PSV-Feyenoord twee jaar terug, toen speelden we ook helemaal niet goed en profiteerden we enigszins van de langere rustperiode.quote:Op maandag 25 september 2023 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is copegedrag. Er is vrijwel niemand die Feyenoord echt goed vond spelen.
Volendam thuis altijd lastig, Wat was het vorig seizoen ook alweer?quote:Op maandag 25 september 2023 14:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tegen volendam moet hij echt winnen....anders zijn ze wel klaar met hem
Ging eigenlijk heel goed. 0-3 achterstand in 22 minuten. Dat is niet des Ajax.quote:Op maandag 25 september 2023 14:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ajax was beter maar ze verliezen wel - de gemiddelde Ajacied.
We speelden echt kut.quote:Op maandag 25 september 2023 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het deed mij op zich een beetje denken aan PSV-Feyenoord twee jaar terug, toen speelden we ook helemaal niet goed.
Competitievervalsing vind ik de langere rustperiode niet, het is wel een wat oneerlijk voordeel, maar in 19/20, 21/22 én 22/23 hadden wij het nadeel van een veel kortere rustperiode bij de uitwedstrijd tegen Ajax. Nu was dat een keer andersom.
Logisch. Maar om dan kale en kokkie te kijken..quote:Op maandag 25 september 2023 14:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik geniet van jullie malaise
Die moet spelen. Desnoods op krukken.quote:Op maandag 25 september 2023 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Hoe werkt wedstrijden op een later tijdstip uitspelen eigenlijk qua opstelling wanneer er in de tussentijd een speler geblesseerd is geraakt?
Volgens mij moet er dan door een knvb arts vastgesteld worden dat er daadwerkelijk een blessure is, wanneer dat het geval is mag er een andere speler opgesteld worden.quote:Op maandag 25 september 2023 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Hoe werkt wedstrijden op een later tijdstip uitspelen eigenlijk qua opstelling wanneer er in de tussentijd een speler geblesseerd is geraakt?
Het deed mij aan een ouderwetse Ajax-PSV denken, wij de bal zij de doelpunten, al lagen de fouten er gisteren wel heel dik bovenop.quote:Op maandag 25 september 2023 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het deed mij op zich een beetje denken aan PSV-Feyenoord twee jaar terug, toen speelden we ook helemaal niet goed.
Competitievervalsing vind ik de langere rustperiode ook niet, het is wel een wat oneerlijk voordeel, maar in 19/20, 21/22 én 22/23 hadden wij het nadeel van een veel kortere rustperiode bij de uitwedstrijd tegen Ajax. Nu was dat een keer andersom.
Ze worden elke wedstrijd roder, ik ben benieuwd of het hoofd van Kale ook rond gaat draaien als een vuurtorenquote:Op maandag 25 september 2023 14:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
Logisch. Maar om dan kale en kokkie te kijken..
Kijk en dit is dus precies waartegen ik ageer. Alle spelers zien er slecht uit en het lijkt alsof ze er niets van kunnen. Ik denk dat Gaaei een prima aanvallende back is, die in een goed ingespeeld geheel waarbij hij geholpen wordt in het verdedigende gedeelte, een goede bijdrage kan leveren bij Ajax en waarschijnlijk ook bij teams als Atalanta. Een Joakim Maehle, om maar een Atalanta-link te leggen, is echt niet zo heel veel beter en die heeft daar ook prima gespeeld als back.quote:Op maandag 25 september 2023 14:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort Steijn geen trainer van Ajax te zijn, maar een bepaald niet talentvolle back die alleen nog maar een jaartje semiprofvoetbal heeft gespeeld kan echt niet zomaar mee in de Italiaanse subtop.
Dat zou tactisch inderdaad een prima zet zijn, maar dat was de vraag verder niet.quote:Op maandag 25 september 2023 14:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen dat de tegenstander daar rekening mee hield en ook de wedstrijd tegen OM heeft gekeken? Het is maar een suggestie.
Ja dat heb ik eigenlijk nog nooit zo meegemaakt, ik had wel dit scoreverloop+staking verwacht maar wel dat wij er beter voor zouden moeten spelen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het deed mij aan een ouderwetse Ajax-PSV denken, wij de bal zij de doelpunten, al lagen de fouten er gisteren wel heel dik bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |