SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Het debuutjaar van Cruijff.quote:Op zondag 24 september 2023 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Is het ooit wel eens eerder zo'n puinhoop geweest bij jullie?
quote:Op zondag 24 september 2023 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Dat gun je die zieke man toch nietquote:Op zondag 24 september 2023 19:33 schreef trein2000 het volgende:
Het Ajax-bestuur moet maar een ding doen. Morgen de sleutels inleveren bij koning Louis.
Denk het ook. Als er iemand is die van een stel mafketels een team kan maken, is hij het wel.quote:Op zondag 24 september 2023 19:33 schreef trein2000 het volgende:
Het Ajax-bestuur moet maar een ding doen. Morgen de sleutels inleveren bij koning Louis.
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 24 september 2023 19:33 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 19:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk het ook. Als er iemand is die van een stel mafketels een team kan maken, is hij het wel.
Ja bij b-sporten heb je dit gezeur nietquote:Op zondag 24 september 2023 19:43 schreef franklop het volgende:
Gisteren weer eens bij rugby geweest. Blijft een verademing tov voetbal
De fans betreuren de aanstelling vd coach, TD en RVC.quote:Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef GGMM het volgende:
Het nietszeggende statement is uit
[ twitter ]
Ik neem afstand van het wangedrag van de directie en RvC dat zondag heeft geleid tot het staken van het duel met Feyenoord en de ongeregeldheden achteraf. Dit is niet het gedrag dat bij Ajax hoort.quote:Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Phoe... nee.. niet sinds ik geboren ben zover ik weet.quote:Op zondag 24 september 2023 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Dit is wel het absolute dieptepunt in de afgelopen 40 jaar ja.quote:Op zondag 24 september 2023 19:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Phoe... nee.. niet sinds ik geboren ben zover ik weet.
Er waren genoeg puinhopen maar zo'n cluster fuck als dit is wel ongekend...
Ben je de jaren 80 met belastingfraude en zwart geld-betalingen vergeten?quote:Op zondag 24 september 2023 19:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Phoe... nee.. niet sinds ik geboren ben zover ik weet.
Er waren genoeg puinhopen maar zo'n cluster fuck als dit is wel ongekend...
ze hadden nog beter niks kunnen zeggenquote:Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Om maar even hierop in te haken: je speelt de eerste 15 minuten oké, om vervolgens door 2 domme persoonlijke fouten en 1 idiote positionering met 3-0 achter te staan.quote:
Sjaak swart ik vind het geweldig hoe je commentaar erop zegt echt onwijs leukquote:Op zondag 24 september 2023 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Qua bestuurlijke puinhopen kan ik me nog wel een paar grotere herinneren
Ik ben van 84quote:Op zondag 24 september 2023 19:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ben je de jaren 80 met belastingfraude en zwart geld-betalingen vergeten?
En dat cafe is gesloopt en word een hippe lunchroom. Die hele wijk is compleet veranderd. Voor slechte wijken moet je nu in de Afrikaanderwijk, Zuid of Feijenoord zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 19:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb in die wijk op kamers gezeten toen dit opgenomen werd. Die buurt is nu helemaal veryupt en de oude bewoners zijn allemaal naar de buitenwijken verbannen...
wat ongemakkelijk op 8 minquote:
Even naar de bottenstructuur in de rug kijken .quote:
Tjah.. dat waren ook barre tijden.. maar nu is het gewoon op zoveel vlakken naar de klote.quote:Op zondag 24 september 2023 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Qua bestuurlijke puinhopen kan ik me nog wel een paar grotere herinneren
Zeker die selectie van euh Afrikaanse spelers?quote:
En dan als rijke club met fucking voetbalkaartjes aankomen als soort van beloningquote:Op zondag 24 september 2023 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even naar de bottenstructuur in de rug kijken .
Dieren worden beter behandeld op een veemarkt.
Jepquote:Op zondag 24 september 2023 20:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zeker die selectie van euh Afrikaanse spelers?
Van een seizoen terug want Olsen en Oliseh staan eropquote:Op zondag 24 september 2023 20:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dan als rijke club met fucking voetbalkaartjes aankomen als soort van beloning
Maar hopen dat Sylvana niet oppikt. Worden we nog gecanceld ook...quote:
Weer eentje in de rij der succesvolle Denen.quote:Op zondag 24 september 2023 20:15 schreef Caland het volgende:
Maar jongens, die Gaaei. Wie heeft hem gekocht? 😂
Tot nu toe is dit het verhaal van elke wedstrijd. Ajax speelt best redelijk aan de bal, lijken vaak dreigend naar voren toe al resulteert dat zeer zelden in grote kansen, want vaak is de laatste pass/aanname slecht of Brobbey staat buitenspel.quote:Op zondag 24 september 2023 19:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Om maar even hierop in te haken: je speelt de eerste 15 minuten oké, om vervolgens door 2 domme persoonlijke fouten en 1 idiote positionering met 3-0 achter te staan.
Feyenoord hoefde niet eens echt aan te zetten.
Gaaei was natuurlijk uiterst ongelukkig vandaag, maar Rensch is nog veel slechter dus Steijn moet steeds kiezen uit twee kwaden. Beter gewoon allebei passeren en de rechtsback van Jong Ajax (Jermoumi) daar neerzetten, die kan nooit slechter zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 20:15 schreef Caland het volgende:
Dat kan echt niet. Dwight Tiendalli is een betere rechtsbackquote:Op zondag 24 september 2023 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Weer eentje in de rij der succesvolle Denen.
Peter Bosz schrijft mee.quote:Op zondag 24 september 2023 20:19 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind er wel verbetering te zien is onder Steijn maar je had niet naief moeten zijn en gewoon vol op een verdedigend systeem moeten gaan vandaag. Van Gaal kijkt ook per wedstrijd wat slim is om te spelen. Dat kamikaze voetbal kan echt niet meer tegen sterkere tegenstanders.
Heeft weinig met het systeem te maken, als je verdedigers dit soort fouten maken sta je als trainer machteloos.quote:Op zondag 24 september 2023 20:19 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind er wel verbetering te zien is onder Steijn maar je had niet naief moeten zijn en gewoon vol op een verdedigend systeem moeten gaan vandaag. Van Gaal kijkt ook per wedstrijd wat slim is om te spelen. Dat kamikaze voetbal kan echt niet meer tegen sterkere tegenstanders.
Bezopen dat Steijn hem laat starten na wat hij tegen Marseille al liet zien. Dan kun je denk ik nog beter Rensch daar neer zettenquote:Op zondag 24 september 2023 20:15 schreef Caland het volgende:
Frank de Boer. Dan maar weer een paar jaar oog-aidsvoetbalquote:Op zondag 24 september 2023 20:19 schreef freaky40 het volgende:
Rensch is echt onmogelijk slechterquote:Op zondag 24 september 2023 20:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaaei was natuurlijk uiterst ongelukkig vandaag, maar Rensch is nog veel slechter dus Steijn moet steeds kiezen uit twee kwaden. Beter gewoon allebei passeren en de rechtsback van Jong Ajax (Jermoumi) daar neerzetten, die kan nooit slechter zijn.
Wij haalde ooit Wilkshire met een lege beurs. Best knap dat je dan 100 miljoen uitgeeft in een zomer en een slechtere rechtsback weet te halen. Prestatie van formaat.quote:Op zondag 24 september 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rensch is echt onmogelijk slechter
Dat is het ene uiterste, hij zal wel zich moeten aanpassen waar Ajax ten tijden hij daar trainer was voor staat maar mag zijn ogen niet sluiten voor de realiteit en dat is defensief voetbalspelen als de tegenstander daar naar is.quote:Op zondag 24 september 2023 20:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Frank de Boer. Dan maar weer een paar jaar oog-aidsvoetbal
Ja eens.quote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef Haringkop het volgende:
Wanneer gaat Ajax eens optreden tegen de eigen aanhang? Hoeveel jaar laten zij zich al niet gijzelen? Het nietszeggende statement van de club is daar toch weer het zoveelste voorbeeld van.
Is toch heerlijk, ik zat de tweede helft op Noord en daar kregen de tokkies nog applaus ook omdat ze het hadden laten staken. Ajax heeft een groot probleemquote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef Haringkop het volgende:
Wanneer gaat Ajax eens optreden tegen de eigen aanhang? Hoeveel jaar laten zij zich al niet gijzelen? Het nietszeggende statement van de club is daar toch weer het zoveelste voorbeeld van.
Die debielen kun je toch geen fans noemen. Dat zijn mensen die komen om herrie te trappen. Ik vind het bizar dat dit gedrag min of meer wordt goedgekeurd in de voetbalcontext. Hier moet toch gewoon een oplossing voor komen, tijdje terug was het ook al gedoe met het staken van wedstrijden.quote:Op zondag 24 september 2023 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eens.
Blijkbaar zijn ze bang voor die debielen
Of tim hofman. Staat hij met boos opeens op het veldquote:Op zondag 24 september 2023 20:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar hopen dat Sylvana niet oppikt. Worden we nog gecanceld ook...
Huur mij maar in dan.quote:Op zondag 24 september 2023 20:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
extern bureau inschakelen om te onderzoeken wat er allemaal misgaat(misging) bij ajax en dan heb ik het niet over herrieschoppen van de supporters, maar over waarom ajax op het veld zo slecht presteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stuur je een tikkie.
quote:Op zondag 24 september 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Huur mij maar in dan.Misschien kunnen wij hier ook samen een rapport over schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stuur je een tikkie.![]()
Dat lijkt mij nou heel leuk.quote:Op zondag 24 september 2023 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij hier ook samen een rapport over schrijven
Aj jaren, club durft niet op te treden.quote:Op zondag 24 september 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch heerlijk, ik zat de tweede helft op Noord en daar kregen de tokkies nog applaus ook omdat ze het hadden laten staken. Ajax heeft een groot probleem
Een vierdeklasser heeft z’n restverdediging beter op orde.quote:Op zondag 24 september 2023 20:44 schreef Scorpie het volgende:
Die 0-3 was echt het schoolvoorbeeld van alles wat er mis is in het veld. Echt totale chaos.
Dat bepaal jij niet. Dat de uitkomst niet gewenst is moge duidelijk zijn maar dat het geen fans zijn is dikke bullshit.quote:Op zondag 24 september 2023 20:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Die debielen kun je toch geen fans noemen.
Hoezo zouden die twee elkaar uitsluiten?quote:Op zondag 24 september 2023 20:48 schreef GGMM het volgende:
Dat zijn inderdaad geen fans
Dat zijn mensen die in een inrichting thuis horen
quote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Aj jaren, club durft niet op te treden.
@klaasweetallesquote:Op zondag 24 september 2023 20:48 schreef Bezsen het volgende:
Kunnen mensen in een inrichting geen fan van ajax zijn ???
Eigenlijk kan dat prima, maar ik wilde even een sterk statement maken.quote:Op zondag 24 september 2023 20:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoezo zouden die twee elkaar uitsluiten?
Of die Akwasi(?) om te komen kopschoppen...quote:Op zondag 24 september 2023 20:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of tim hofman. Staat hij met boos opeens op het veld
kuipquote:Op zondag 24 september 2023 20:49 schreef Malavita het volgende:
[..]daarom zijn er al plannen voor een nieuwe kuijp
Ik vind niet dat je fan bent van iets, als je er dingen begint te slopen. Okay je kan dan nog fan zijn, maar je bent dan beslist geen gewenste fan, want de organisatie waar je fan van bent, is je liever arm dan rijk.quote:Op zondag 24 september 2023 20:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Dat de uitkomst niet gewensist moge duidelijk zijn maar dat het geen fans zijn is dikke bullshit.
Bij Feyenoord noemen we dat klantenquote:Op zondag 24 september 2023 20:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je fan bent van iets, als je er dingen begint te slopen. Okay je kan dan nog fan zijn, maar je bent dan beslist geen gewenste fan, want de organisatie waar je fan van bent, is je liever arm dan kwijt.
Horen ja.. maar zoals ik tijdens mijn opnames in GGZ klinieken heb geleerd... de echte gekken lopen buiten..quote:Op zondag 24 september 2023 20:48 schreef GGMM het volgende:
Dat zijn inderdaad geen fans
Dat zijn mensen die in een inrichting thuis horen
Bedankt voor de bestegeving.quote:Op zondag 24 september 2023 20:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je fan bent van iets, als je er dingen begint te slopen. Okay je kan dan nog fan zijn, maar je bent dan beslist geen gewenste fan, want de organisatie waar je fan van bent, is je liever arm dan kwijt.
Ach, bij Feyenoord is er op dat vlak ook genoeg mis. Maar iets simpels als netten ophangen, weet Feyenoord nog wel voor elkaar te krijgen. Ajax wordt iedere keer weer ‘verrast’ door de eigen aanhang.quote:Op zondag 24 september 2023 20:49 schreef Malavita het volgende:
[..]daarom zijn er al plannen voor een nieuwe kuijp
Ook ongewenste klanten. Stel je voor je bent echt liefhebber van de Efteling en komt er elke week dat hij open is. Op een dag ga je, en je favoriete attractie de Fata Morgana is dicht, vervolgens ga je de boel er maar slopen.quote:Op zondag 24 september 2023 20:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bij Feyenoord noemen we dat klanten
quote:Op zondag 24 september 2023 20:50 schreef Zoon_John het volgende:
de organisatie waar je fan van bent, is je liever arm dan kwijt.
iedere keer? Kom eens met de lijst?quote:Op zondag 24 september 2023 20:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ach, bij Feyenoord is er op dat vlak ook genoeg mis. Maar iets simpels als netten ophangen, weet Feyenoord nog wel voor elkaar te krijgen. Ajax wordt iedere keer weer ‘verrast’ door de eigen aanhang.
Volgens @Wotte is dat geen probleem!quote:Op zondag 24 september 2023 20:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Een vierdeklasser heeft z’n restverdediging beter op orde.
Nee, maar mij wel. Vandaar dat ik het zeg.quote:Op zondag 24 september 2023 20:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
Kan mij het schelen hoe je dat gedrocht uit de jaren 30 noemt
Ik heb Jorrit Hendrix ooit op rechtsback gezien en dat maakte zelfs meer indruk.quote:Op zondag 24 september 2023 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan echt niet. Dwight Tiendalli is een betere rechtsback
Is inderdaad al jaren bekend dat er een kern van zware criminelen op de tribunes zit. Als je mensen met strafblad van de tribune zou mogen weren is die hele hoek leeg.quote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Aj jaren, club durft niet op te treden.
boeien als het de kuijp of de kuip is. Ga lekker voorbij aan het punt dat ik maak en jij bewust negeertquote:Op zondag 24 september 2023 20:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee, maar mij wel. Vandaar dat ik het zeg.
Heb je genoten van de wedstrijd vandaag?
Sjaak Swartquote:Op zondag 24 september 2023 20:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
Kan mij het schelen hoe je dat gedrocht uit de jaren 30 noemt
Vele tribunes, das het voetbal.quote:Op zondag 24 september 2023 20:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is inderdaad al jaren bekend dat er een kern van zware criminelen op de tribunes zit. Als je mensen met strafblad van de tribune zou mogen weren is die hele hoek leeg.
Waarom kwam die netten ook alweer, Oh ja Feyenoord liet zich verrassen door hun eigen fans.quote:Op zondag 24 september 2023 20:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ach, bij Feyenoord is er op dat vlak ook genoeg mis. Maar iets simpels als netten ophangen, weet Feyenoord nog wel voor elkaar te krijgen. Ajax wordt iedere keer weer ‘verrast’ door de eigen aanhang.
Nee maar wel een gedrocht uit de jaren 30quote:Op zondag 24 september 2023 21:02 schreef Malavita het volgende:
[..]
is dat een ander woord voor de kuijp
Goed om dat eens te veranderen dan. Want het slaat nergens op.quote:
Ik vind jouw punten altijd niet zo interessant, vandaarquote:Op zondag 24 september 2023 21:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
boeien als het de kuijp of de kuip is. Ga lekker voorbij aan het punt dat ik maak en jij bewust negeert
Nee, walgelijke partij. Zat wel gemixt met wat Ajacieden en feyenoorders op een terras met 29 graden, veel drank lekker eten dus al met al een middag met mehixte gevoelens
En de inmenging van de georganiseerde misdaad in de maatschappij als geheel.quote:
Toch zijn de clubs waar het het ergste is wel allemaal al jaren dezelfde. En de clubs doen er niks aan.quote:Op zondag 24 september 2023 21:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Waarom kwam die netten ook alweer, Oh ja Feyenoord liet zich verrassen door hun eigen fans.
Die hele discussie over waar het erger is, is gewoon een debiele.
Het is in Nederland al jaren gezeik met beroeps relschoppers.
is ook niet iets waar ik op val idd. Maar mocht ik moeten kiezen kies ik eerder voor sjakie dan voor de kuijp (of je moeder, maar he, smaken verschillen he)quote:Op zondag 24 september 2023 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee maar wel een gedrocht uit de jaren 30
Klopt, dat zie je bij echt elke clubquote:Op zondag 24 september 2023 21:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En de inmenging van de georganiseerde misdaad in de maatschappij als geheel.
ja hoe wil je dat veranderen dan?quote:Op zondag 24 september 2023 21:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goed om dat eens te veranderen dan. Want het slaat nergens op.
Los daarvan is het bij Ajax wel al heel lang een probleem dat benoemd wordt.
Sinds ik Ajax volg wel ja.quote:Op zondag 24 september 2023 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Dit is de ergste crisis die ajax ooit heeft gehad
Ze zijn ooit geschorst geweest van Europees voetbal door een staaf, was ook wel een crisis. Daarnaast, Martin Jol....quote:Op zondag 24 september 2023 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Uiteindelijk komt het door Klaassen die als een stervende zwaan neerviel alsof die werd geraakt door een baksteen. Door zijn neppe gejank werden deze maatregelen in het leven geroepen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Waarom kwam die netten ook alweer, Oh ja Feyenoord liet zich verrassen door hun eigen fans.
Die hele discussie over waar het erger is, is gewoon een debiele.
Het is in Nederland al jaren gezeik met beroeps relschoppers.
Haal een bult sterke kerels die het duel niet schuwen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds ik Ajax volg wel ja.
Hoe gaan we dit oplossen Roland?
Hoewel ik geen Roland heet, denk ik dat men gewoon een IQ-test moet afnemen, voordat men binnen mag komen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echte zero tolerance. Veel eerder stadionverbod uitdelen en langer.quote:Op zondag 24 september 2023 21:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja hoe wil je dat veranderen dan?
Complete schoonmaak, rvc eruit is een begin. Gaat even duren maar dat lijkt mij een goede start.quote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
In zoutzuurquote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
hier kan ik me wel in vinden. Stadionverboden harder en langer en vooral beter handhaven. Wel als het echt terecht is.quote:Op zondag 24 september 2023 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echte zero tolerance. Veel eerder stadionverbod uitdelen en langer.
Maatregelen waardoor mensen met een verbod ook niet meer het stadion in komen. Kaarten op naam en identificatie, om eens te beginnen.
Maar ook al in het jeugdvoetbal veel harder zijn tegen ouders en spelers die zich misdragen. Echt niet normaal wat daar langs en op het veld gebeurt.
Sowieso harde kernen gaan weren. Je houd je maar aan de regels en anders ga je maar ergens anders stoer lopen doen. Geef de F-Side regenboogstoeltjes.quote:Op zondag 24 september 2023 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maatregelen waardoor mensen met een verbod ook niet meer het stadion in komen. Kaarten op naam en identificatie, om eens te beginnen.
Maar ook al in het jeugdvoetbal veel harder zijn tegen ouders en spelers die zich misdragen. Echt niet normaal wat daar langs en op het veld gebeurt.
Ja die wond bevestigde echt niks idd. Vooral de schuld aan Klaassen gevenquote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het door Klaassen die als een stervende zwaan neerviel alsof die werd geraakt door een baksteen. Door zijn neppe gejank werden deze maatregelen in het leven geroepen.
Feyenoord - Sparta.quote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Zoon_John het volgende:
Wat gaat eigenlijk 'De Klassieker' worden, wanneer Ajax in de keukenkampioendivisie zit?
hier kan ik me wel in vinden. Stadionverboden harder en langer en vooral beter handhaven. Wel als het echt terecht is.quote:Op zondag 24 september 2023 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren, maar dat weet je zelf ook wel domme trolquote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Zoon_John het volgende:
Wat gaat eigenlijk 'De Klassieker' worden, wanneer Ajax in de keukenkampioendivisie zit?
Vraag me af wat dit soort gasten in het dagelijkse leven doen. Leven die zoals in probleemwijken of wat?quote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sowieso harde kernen gaan weren. Je houd je maar aan de regels en anders ga je maar ergens anders stoer lopen doen. Geef de F-Side regenboogstoeltjes.
Zitten gasten tussen uit alle lagen van de samenleving...quote:Op zondag 24 september 2023 21:15 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Vraag me af wat dit soort gasten in het dagelijkse leven doen. Leven die zoals in probleemwijken of wat?
Moest ie maar niet zijn piemel laten zien. Daarnaast, heeft ie ook weinig op papier gezet.quote:Op zondag 24 september 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Sinds overmars weg is gegaan begon alles naar de tering te gaan
Ik zou eerder zeggen dat Overmars zelf het begin is van alles.quote:Op zondag 24 september 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Een cabaretier zei ooit dat je ze elkaar moet laten afmaken en dat het dan echt niet zo is dat je dan morgen ineens niet naar de dokter kan, je kan hooguit een paar dagen je lege flessen niet inleveren.quote:Op zondag 24 september 2023 21:15 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Vraag me af wat dit soort gasten in het dagelijkse leven doen. Leven die zoals in probleemwijken of wat?
En niet zo'n beetje ook. Van een organisatie waarbij regelmatig de knockout fase gehaald kon worden, naar een grote chaos.quote:Op zondag 24 september 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
We beginnen met het weren van zwarte Northface kleding en bivakmutsen. In bezit van een van deze items? Twee jaar per item. Opgesodemieterd met dat volk.quote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sowieso harde kernen gaan weren. Je houd je maar aan de regels en anders ga je maar ergens anders stoer lopen doen. Geef de F-Side regenboogstoeltjes.
Jij wil echt dat ik nu voorbeelden ga noemen van PSV, PEC met vuurwerk, aanvallen de familieleden op de toekomst, een van die daders die doodleuk in London een journalist mag mishandelen enz enz… Hou op zeg, Ajax maakt er een puinhoop van op supportersgebiedquote:Op zondag 24 september 2023 20:54 schreef Malavita het volgende:
[..]
iedere keer? Kom eens met de lijst?
Er wordt wel eens gezegd dat dat komt omdat voetbal hier de grootste sport is, maar als je in Nieuw Zeeland of Australië bij een Rugbywedstrijd zit dan zie je deze shit echt nauwelijks tot niet.quote:Op zondag 24 september 2023 21:21 schreef Vis1980 het volgende:
Bij elke club zie je ook tijdens een corner een stel zogenaamd volwassen mannen zo hard mogelijk de meest verschrikkelijke dingen roepen en gebaren maken. Zó woest, zo vol absolute haat, het is echt niet gezond,. En nee, zo zijn ze niet allemaal, maar vaak wordt gedaan of het de jeugd is, maar het begint toch echt bij de keiharde rivaliteit en respectloos gedrag op alles wat daar rond loopt, of het nu spelers zijn of scheidsrechters.
Relaxt guys, het is maar voetbal, ondanks dat het prima is als je spanning voelt, maar eigenlijk slaat het nergens op die haat.
psv? Pec was in de kuijp. Toekomst? Iets specifieker aubquote:Op zondag 24 september 2023 21:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jij wil echt dat ik nu voorbeelden ga noemen van PSV, PEC met vuurwerk, aanvallen de familieleden op de toekomst, een van die daders die doodleuk in London een journalist mag mishandelen enz enz… Hou op zeg, Ajax maakt er een puinhoop van op supportersgebied
Grotendeels eens, vooral met de voorbeeldfunctie van spelers en respect naar scheids. Dat je af en toe het niet eens ben kan gebeuren, maar nu is men het nergens mee eens, doen alsof de anders hen naait, maar op het eerste de beste moment dat ze zelf kunnen naaien zullen ze het meteen doen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gezegd dat dat komt omdat voetbal hier de grootste sport is, maar als je in Nieuw Zeeland of Australië bij een Rugbywedstrijd zit dan zie je deze shit echt nauwelijks tot niet.
En dat ligt toch echt aan hoe je in de vroegste jeugd met je spelers en hun ouders omgaat. Vorige week was ik nog op een jeugdtoernooi (rugby) waar een ouder kritiek had op de scheids. Niet schreeuwen of schelden, gewoon kritiek. Die kon meteen vertrekken. Geen pardon, weg bij het veld en de volgende keer van het terrein af. En doe je het twee keer kan je kind een andere sport zoeken.
combinatie voetbal en samenleving. Helemaal mee eens. Waarom dat in een Ajax topic besproken moet worden ontgaat me verder ondanks de middag die we achter de rug hebben.quote:Op zondag 24 september 2023 21:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gezegd dat dat komt omdat voetbal hier de grootste sport is, maar als je in Nieuw Zeeland of Australië bij een Rugbywedstrijd zit dan zie je deze shit echt nauwelijks tot niet.
En dat ligt toch echt aan hoe je in de vroegste jeugd met je spelers en hun ouders omgaat. Vorige week was ik nog op een jeugdtoernooi (rugby) waar een ouder kritiek had op de scheids. Niet schreeuwen of schelden, gewoon kritiek. Die kon meteen vertrekken. Geen pardon, weg bij het veld en de volgende keer van het terrein af. En doe je het twee keer kan je kind een andere sport zoeken.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
psv? Pec was in de kuijp. Toekomst? Iets specifieker aub
Londen is niet amsterdam, of zullen we rome erbij pakken??
Pot verwijt de ketel of bek houden. Kies maar.
Je bent simpelweg gewoon niet op de hoogte, smurf.quote:Op zondag 24 september 2023 21:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
En toch, de laatste keer dat er supporters door de linies braken om het bestuur te gaan lynchen? Volgens mij bij feyenoord een jaar of 10 geleden.quote:Op zondag 24 september 2023 21:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[..]
Je bent simpelweg gewoon niet op de hoogte, smurf.
goed tegenargument, je bent nog dommer dan ik dachtquote:Op zondag 24 september 2023 21:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[..]
Je bent simpelweg gewoon niet op de hoogte, smurf.
Omdat het in het voetbal een probleem is en in andere sporten niet.quote:Op zondag 24 september 2023 21:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
combinatie voetbal en samenleving. Helemaal mee eens. Waarom dat in een Ajax topic besproken moet worden ontgaat me verder ondanks de middag die we achter de rug hebben.
Gasten zoals jij zijn een onderdeel van het probleem.quote:Op zondag 24 september 2023 21:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jij wil echt dat ik nu voorbeelden ga noemen van PSV, PEC met vuurwerk, aanvallen de familieleden op de toekomst, een van die daders die doodleuk in London een journalist mag mishandelen enz enz… Hou op zeg, Ajax maakt er een puinhoop van op supportersgebied
Met gerichte pistolen.. anyway het is gewoon een bende in Nederland qua supporters.quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En toch, de laatste keer dat er supporters door de linies braken om het bestuur te gaan lynchen? Volgens mij bij feyenoord een jaar of 10 geleden.
Nee vanmiddag om 16.30quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En toch, de laatste keer dat er supporters door de linies braken om het bestuur te gaan lynchen? Volgens mij bij feyenoord een jaar of 10 geleden.
Ja dat vind ik ook wel het meest schandalige. Bij welke club dat ook is. Bussen opwachten ook, pleur gewoon op, wie de fuck denken ze wel niet wie ze zijn? Maar inderdaad, wat de fuck was die groep van plan?quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
het lijkt wel een potje wie het verst kan pissenquote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Leeft Beenhakker nog?quote:Op zondag 24 september 2023 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Nu de dagen van Sven wel geteld lijken, wie zien jullie als nieuwe TD? Ik kan me haast niet meer voorstellen dat men nu weer voor een buitenlander gaat, maar wie dan wel? Na Kroes misschien ook Huiberts wegkapen bij AZ of zijn er nog andere opties in jullie ogen?
Bus opwachten is in ieder geval nog geweldloos. Dat was dit niet. Schandalige actie.quote:Op zondag 24 september 2023 21:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel het meest schandalige. Bij welke club dat ook is. Bussen opwachten ook, pleur gewoon op, wie de fuck denken ze wel niet wie ze zijn? Maar inderdaad, wat de fuck was die groep van plan?
Van Gaal als TD?quote:Op zondag 24 september 2023 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Nu de dagen van Sven wel geteld lijken, wie zien jullie als nieuwe TD? Ik kan me haast niet meer voorstellen dat men nu weer voor een buitenlander gaat, maar wie dan wel? Na Kroes misschien ook Huiberts wegkapen bij AZ of zijn er nog andere opties in jullie ogen?
In Antwerpen schijnt nog een echte ajacied te zitten. Aldus de F-side. Wat ook heel veel over die mensen zegt.quote:Op zondag 24 september 2023 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Nee hoor, ik ben dan ook echt de eerste die harde woorden spreekt, tot irritaties aan toe in het Feyenoord-topic. Welke supporters dit ook doen, het is bijzonder kinderachtig en getuigd van enorme domheid.quote:Op zondag 24 september 2023 21:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
het lijkt wel een potje wie het verst kan pissenfeyenoorders vergeten hun hele historie wel door het drama momenteel in Amsterdam
het lijkt wel een potje wie het verst kan pissenquote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
open een aapet topic zou ik zeggen, das verder geen Amsterdams probleem (wat sommigen wel willen duidelijk maken)quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat het in het voetbal een probleem is en in andere sporten niet.
Nee dat ging vorige keer fout omdat ie Koeman wilde micromanagen.quote:
2017 heeft de politie nog met getrokken wapens het maasgebouw verdedigd.quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kuipquote:Op zondag 24 september 2023 21:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
Getrokken pistolen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kilo’s boter.quote:Op zondag 24 september 2023 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
2017 heeft de politie nog met getrokken wapens het maasgebouw verdedigd.
Dan bouw je toch niets duurzaams op. Juist in de TD rol moet je nu iemand halen die er meerdere jaren zit.quote:Op zondag 24 september 2023 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, misschien is dat helemaal geen gek idee. Wat jij zegt.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
verrotten stadion uit de oudheid. Net zo boeiend.
quote:De periode van ongeveer 750 v.Chr. tot 500 na Christus wordt vaak de klassieke oudheid genoemd. Dit begrip heeft betrekking op de Griekse en Romeinse beschavingen en laat eerdere Mesopotamische en Egyptische beschavingen buiten beschouwing.
Daar heb je ook een punt.quote:Op zondag 24 september 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan bouw je toch niets duurzaams op. Juist in de TD rol moet je nu iemand halen die er meerdere jaren zit.
De trainer kan prima een tussenpaus zijn.
Zo voelt de kuijp wel. Afgelopen mei voelde het nog alsof het op instorten voelde.quote:
Kuipquote:Op zondag 24 september 2023 21:43 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zo voelt de kuijp wel. Afgelopen mei voelde het nog alsof het op instorten voelde.
Maar maak je lekker druk op een ui of uij
Daarom van Gaal is trainer. TD kan ik alleen maar denken Overmars een 2e kans te geven.quote:
Hij zegt het echtquote:Op zondag 24 september 2023 21:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Daarom van Gaal is trainer. TD kan ik alleen maar denken Overmars een 2e kans te geven.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Daarom van Gaal is trainer. TD kan ik alleen maar denken Overmars een 2e kans te geven.
2017?quote:Op zondag 24 september 2023 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
2017 heeft de politie nog met getrokken wapens het maasgebouw verdedigd.
Is Mislintat al op non-actief?quote:
Jezus overmars, serieus?quote:Op zondag 24 september 2023 21:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Weet even geen andere.. en als we weer zolang moeten wachten...quote:
ja dan nog liever geenquote:Op zondag 24 september 2023 21:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Weet even geen andere.. en als we weer zolang moeten wachten...
quote:Op zondag 24 september 2023 21:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Weet even geen andere.. en als we weer zolang moeten wachten...
Ik kijk dan liever heel even hypocriet met mijn Ajax hart (insert schaam smiley..)quote:
Marc wilde ze best serieus nemen...quote:Op zondag 24 september 2023 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overmars terug.
Dan heeft HR wel wat uit te leggen aan de dames binnen de club. En de selectie van het damesteam weet dan ook hoe serieus vrouwen binnen het voetbal worden genomen.
Jij bent echt een rarequote:Op zondag 24 september 2023 21:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Marc wilde ze best serieus nemen...
Phoe phoe een beetje (zwarte) humor mag ook wel na zo'n dag..quote:
Welnee. Een paar verloren wedstrijden aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Goedemiddag u spreekt met Rubiales van de RFEF.quote:Op zondag 24 september 2023 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overmars terug.
Dan heeft HR wel wat uit te leggen aan de dames binnen de club. En de selectie van het damesteam weet dan ook hoe serieus vrouwen binnen het voetbal worden genomen.
Iedereen verdient een 2e kans.quote:Op zondag 24 september 2023 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overmars terug.
Die gast van "MARCO, PANNENKOEK" moet terugkomen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:55 schreef KingRoland het volgende:
wij hebben zo een congres nodig en iemand met zo een speech
neequote:Op zondag 24 september 2023 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen verdient een 2e kans.
Een echte held was met Sporen komen aanzetten. Beetje lafjes van je.quote:
heyy jou had ik nog niet gezien vanmiddag. Begeleiding klaar? Circus compleetquote:
hugo?quote:Op zondag 24 september 2023 21:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
Oke proef ballonnetje van me viel verkeerd. Mijn moeder is een "de Jonge" dus komt vast daardoor..
Luuk?quote:Op zondag 24 september 2023 21:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
Oke proef ballonnetje van me viel verkeerd. Mijn moeder is een "de Jonge" dus komt vast daardoor..
Beter lezen, dat stel ik namelijk nergens. Ik stel alleen dat Ajax (ook) een supportersprobleem heeft en dat dit te vaak met de mantel der liefde wordt bedekt.quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gasten zoals jij zijn een onderdeel van het probleem.
"Maar bij mijn club is het niet zo erg hoor..."
Simpele ziel.
je insinueert wat anders, maar je zal het idd vast niet zo bedoeld hebben als feyenoorder in een Ajax topicquote:Op zondag 24 september 2023 22:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Beter lezen, dat stel ik namelijk nergens. Ik stel alleen dat Ajax (ook) een supportersprobleem heeft en dat dit te vaak met de mantel der liefde wordt bedekt.
Dat deze wedstrijd, met de hoogspanning van deze week, zonder aanvullende maatregelen is gespeeld is daar weer een treffend voorbeeld van.
Nee hoor, alleen kennelijk mag je het grote Ajax nooit wijzen op hun tekortkomingen op dat gebied.quote:Op zondag 24 september 2023 21:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
het lijkt wel een potje wie het verst kan pissenfeyenoorders vergeten hun hele historie wel door het drama momenteel in Amsterdam
Gelukkig deelt ze alleen de achternaam zover ik weet..quote:
Nee daar heeft mijn vader dezelfde achternaam en ik dus ook..quote:
tsja als Slot daar vertrekt stort alles in, dus laat ze lekker genieten daar.quote:Op zondag 24 september 2023 21:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik heb een tik met de wapenstok van de me gehad.quote:
jewel hoor normale discussies altijd prima, maar de vele zinloze reacties en oneliners daarnaast vallen best op. Maar allemaal goed bedoeld natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen kennelijk mag je het grote Ajax nooit wijzen op hun tekortkomingen op dat gebied.
Pieperdepiep.quote:Op zondag 24 september 2023 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen kennelijk mag je het grote Ajax nooit wijzen op hun tekortkomingen op dat gebied.
ken iemand wiens moeder de wit trouwde met dhr zwart. Liefde kent geen grenzen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gelukkig deelt ze alleen de achternaam zover ik weet..
[..]
Nee daar heeft mijn vader dezelfde achternaam en ik dus ook..
Moeders: de Jonge
Vader: de Jong
Vonden ze grappig ofzo..
Wat heeft dat met jouw jja maar ik mag het grote Ajax nergens op wijzen boehoe te maken?quote:Op zondag 24 september 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha begin over Calimero wanneer je harde kern de handdoek werpt na 0-3
Ajacieden piepen daar niet over hoor, maar dat weet je stiekum ook wel ouwe boefquote:Op zondag 24 september 2023 22:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha begin over Calimero wanneer je harde kern de handdoek werpt na 0-3
?quote:
Ik zou na zo’n dag als vandaag gewoon niet over Calimero beginnen johquote:Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw jja maar ik mag het grote Ajax nergens op wijzen boehoe te maken?
altijdquote:Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet niet of ik deze club nog serieus kan nemen
Weet ik ook niet vriendquote:Op zondag 24 september 2023 22:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
Maar wie dan als TD, mocht die Duitser ontslagen worden?
Heeft @KingRoland dit gezien?quote:Op zondag 24 september 2023 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een tik met de wapenstok van de me gehad.
Moet ik mij schamen?
Ik heb wel echt hard moeten rennen
ik zou na 100+jaar niet eens vergelijken, toch ben je hierquote:Op zondag 24 september 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zou na zo’n dag als vandaag gewoon niet over Calimero beginnen joh
Ik verwonder me juist dat je op zo'n dag nog Calimero komt doenquote:Op zondag 24 september 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zou na zo’n dag als vandaag gewoon niet over Calimero beginnen joh
quote:Op zondag 24 september 2023 21:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is Mislintat al op non-actief?
Het enige wat ik je duidelijk probeerde te maken is dat de restverdediging vanuit je backs en centrale duo moet komen. Pas als een centrale verdediger instapt moet de controlerende middenvelder pas terugvallen naar de laatste linie.quote:Op zondag 24 september 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:wotte is dat geen probleem!
ik was voor de hoofdingang, kon @Tjacka niet zien. die deur was al helemaal kapot, dus meteen zitten rennen toen de politie arriveerde, straks dachten ze dat ik dat had gedaanquote:
Da's toch wat later dan op dezelfde avond nog waar je zo stellig over was.quote:
Bestquote:
Als je zo loopt te verdedigen als bij de 3-0 dan durf ik daar niet mijn handen voor in het vuur te steken.quote:Op zondag 24 september 2023 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Ajax gaat degraderen dit seizoen…..
Ik wil nog niet zover gaan😂
Your account is suspended and is not permitted to perform this action.quote:Op zondag 24 september 2023 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://x.com/afcajax/sta(...)Vie9O0VriIXE0k5KJ4BA
Prima.quote:Op zondag 24 september 2023 22:10 schreef Malavita het volgende:
[..]
jewel hoor normale discussies altijd prima, maar de vele zinloze reacties en oneliners daarnaast vallen best op. Maar allemaal goed bedoeld natuurlijk.
Schande.quote:Op zondag 24 september 2023 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:kingroland en ik hebben elkaar nog nooit gezien
iets willen uitleggen aan calandquote:Op zondag 24 september 2023 22:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het enige wat ik je duidelijk probeerde te maken is dat de restverdediging vanuit je backs en centrale duo moet komen. Pas als een centrale verdediger instapt moet de controlerende middenvelder pas terugvallen naar de laatste linie.
Echt geen idee het niet gewoon voor zich spreekt. Moet ik er een whiteboard bij pakken ofzo?
quote:Op zondag 24 september 2023 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Prima.
Het genuanceerder verhaal is natuurlijk is dat uiterst opmerkelijk is dat Ajax geen extra maatregelen heeft getroffen tijdens deze wedstrijd om dit scenario te voorkomen. Met de wetenschap dat de boel op scherp staat aan jullie kant, met de wetenschap van de halve finale in het achterhoofd, met de wetenschap van tal van andere incidenten over en weer.
Dat je je wmb echt liggen slapen als club.
Bij Feyenoord gaat er veel mis op het gebied van supporters, maar je kan de club niet verwijten de problematiek van spullen op het veld voortvarend te hebben aangepakt (vakken leeg in de CL en hoge hekken).
Toen de F-side aan het begin al met de pyro begon kon het scenario van vanmiddag al uit tekenen.
Ik denk dat Steijn ook wordt ontslagen inderdaad en dat Louis van Gaal de rest van het seizoen de trainer van Ajax wordt.quote:
Val jij nu door de mand!quote:Op zondag 24 september 2023 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is vernoemd naar Pantelic
Dus heel betrouwbaar
tot ziens ouwe rukkerquote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Haringkop het volgende:
Maar ik ga het hier verlaten, succes met het nieuws van de vertrokken surfer
Of je stopt jezelf voor lul zetten? Zoals ik net voor deed.quote:
Graag gedaan kerel, bij Ajax moeten ze nog beginnen met palen slaan. Zullen vast voor psv thuis wel gereed zijn, toch?quote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Thanks kerel. Toch nog gelachen vandaag.
lambiekquote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Maurits zit er nog steeds samen met Lambiek en Steijntje
D-day it wasquote:Hoewel hij volgens Eringa in de luwte zou plaatsnemen, baarde Mislintat vrijdag opzien door op De Toekomst de trainerskamer binnen te stormen en over zondag als D-Day te reppen en – in het geval van een nederlaag – op het ontslag van Steijn vooruit te lopen. Echter niet de trainer mét, maar de directeur zonder draagvlak sneuvelt.
Je halve begroting aan boetes er doorheen moeten jassen en dan met 'voortvarend' komen, het is haast briljantquote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Graag gedaan kerel, bij Ajax moeten ze nog beginnen met palen slaan. Zullen vast voor psv thuis wel gereed zijn, toch?
Louisgodquote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat Steijn ook wordt ontslagen inderdaad en dat Louis van Gaal de rest van het seizoen de trainer van Ajax wordt.
Je was toch sarcastischquote:Op zondag 24 september 2023 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die klap die je gehad hebt moet een behoorlijk harde geweest zijn
Ik had verwacht dat dit wel zo landen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
iets willen uitleggen aan caland]
een betere coach kan er wel wat meer mee.quote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze die Duitser de sleutels hebben gegeven deze zomer. Zit je dan, na 5 potjes, met al die miskopen.
Die waren dan weer niet voor het gooien spullen op het veld…quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je halve begroting aan boetes er doorheen moeten jassen en dan met 'voortvarend' komen, het is haast briljant.
helaas...quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat dit wel zo landen.
Gohquote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef Coco het volgende:
@:Tjacka kan het allemaal niet zo volgen.
Die Forbs kan echt wel wat en ook Sosa en Sutalo schrijf ik nog niet af.quote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze die Duitser de sleutels hebben gegeven deze zomer. Zit je dan, na 5 potjes, met al die miskopen.
Klaasweetallesquote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Door wie is Mislintat ontslagen eigenlijk?
Dat denk ik ook wel, maar er zit wel veel troep en middelmaat voor teveel geld tussen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
een betere coach kan er wel wat meer mee.
De enige die dat echt kan is de RvC in samenspraak met van Halst toch?quote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Door wie is Mislintat ontslagen eigenlijk?
Ik heb liever dat hij ook direct oprotquote:Op zondag 24 september 2023 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dag Sven
Hopelijk vanaf nu wat meer rust in tent. Steijn mag nog wel wat tijd krijgen.
Daar geloof ik wel heilig in.quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
een betere coach kan er wel wat meer mee.
Er zijn leuke filmpjes van hem.quote:Op zondag 24 september 2023 22:26 schreef KingRoland het volgende:
van halst doet ook geen ene flikker die debiel heeft alles goedgekeurd
Waarom vraag je dit aan mij?quote:Op zondag 24 september 2023 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De enige die dat echt kan is de RvC in samenspraak met van Halst toch?
Het is een retorische vraag als reactie op jouw vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |