helaas...quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat dit wel zo landen.
Gohquote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef Coco het volgende:
@:Tjacka kan het allemaal niet zo volgen.
Die Forbs kan echt wel wat en ook Sosa en Sutalo schrijf ik nog niet af.quote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze die Duitser de sleutels hebben gegeven deze zomer. Zit je dan, na 5 potjes, met al die miskopen.
Klaasweetallesquote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Door wie is Mislintat ontslagen eigenlijk?
Dat denk ik ook wel, maar er zit wel veel troep en middelmaat voor teveel geld tussen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
een betere coach kan er wel wat meer mee.
De enige die dat echt kan is de RvC in samenspraak met van Halst toch?quote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Door wie is Mislintat ontslagen eigenlijk?
Ik heb liever dat hij ook direct oprotquote:Op zondag 24 september 2023 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dag Sven
Hopelijk vanaf nu wat meer rust in tent. Steijn mag nog wel wat tijd krijgen.
Daar geloof ik wel heilig in.quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
een betere coach kan er wel wat meer mee.
Er zijn leuke filmpjes van hem.quote:Op zondag 24 september 2023 22:26 schreef KingRoland het volgende:
van halst doet ook geen ene flikker die debiel heeft alles goedgekeurd
Waarom vraag je dit aan mij?quote:Op zondag 24 september 2023 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De enige die dat echt kan is de RvC in samenspraak met van Halst toch?
Het is een retorische vraag als reactie op jouw vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |