iets willen uitleggen aan calandquote:Op zondag 24 september 2023 22:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het enige wat ik je duidelijk probeerde te maken is dat de restverdediging vanuit je backs en centrale duo moet komen. Pas als een centrale verdediger instapt moet de controlerende middenvelder pas terugvallen naar de laatste linie.
Echt geen idee het niet gewoon voor zich spreekt. Moet ik er een whiteboard bij pakken ofzo?
quote:Op zondag 24 september 2023 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Prima.
Het genuanceerder verhaal is natuurlijk is dat uiterst opmerkelijk is dat Ajax geen extra maatregelen heeft getroffen tijdens deze wedstrijd om dit scenario te voorkomen. Met de wetenschap dat de boel op scherp staat aan jullie kant, met de wetenschap van de halve finale in het achterhoofd, met de wetenschap van tal van andere incidenten over en weer.
Dat je je wmb echt liggen slapen als club.
Bij Feyenoord gaat er veel mis op het gebied van supporters, maar je kan de club niet verwijten de problematiek van spullen op het veld voortvarend te hebben aangepakt (vakken leeg in de CL en hoge hekken).
Toen de F-side aan het begin al met de pyro begon kon het scenario van vanmiddag al uit tekenen.
Ik denk dat Steijn ook wordt ontslagen inderdaad en dat Louis van Gaal de rest van het seizoen de trainer van Ajax wordt.quote:
Val jij nu door de mand!quote:Op zondag 24 september 2023 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is vernoemd naar Pantelic
Dus heel betrouwbaar
tot ziens ouwe rukkerquote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Haringkop het volgende:
Maar ik ga het hier verlaten, succes met het nieuws van de vertrokken surfer
Of je stopt jezelf voor lul zetten? Zoals ik net voor deed.quote:
Graag gedaan kerel, bij Ajax moeten ze nog beginnen met palen slaan. Zullen vast voor psv thuis wel gereed zijn, toch?quote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Thanks kerel. Toch nog gelachen vandaag.
lambiekquote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Maurits zit er nog steeds samen met Lambiek en Steijntje
D-day it wasquote:Hoewel hij volgens Eringa in de luwte zou plaatsnemen, baarde Mislintat vrijdag opzien door op De Toekomst de trainerskamer binnen te stormen en over zondag als D-Day te reppen en – in het geval van een nederlaag – op het ontslag van Steijn vooruit te lopen. Echter niet de trainer mét, maar de directeur zonder draagvlak sneuvelt.
Je halve begroting aan boetes er doorheen moeten jassen en dan met 'voortvarend' komen, het is haast briljantquote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Graag gedaan kerel, bij Ajax moeten ze nog beginnen met palen slaan. Zullen vast voor psv thuis wel gereed zijn, toch?
Louisgodquote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat Steijn ook wordt ontslagen inderdaad en dat Louis van Gaal de rest van het seizoen de trainer van Ajax wordt.
Je was toch sarcastischquote:Op zondag 24 september 2023 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die klap die je gehad hebt moet een behoorlijk harde geweest zijn
Ik had verwacht dat dit wel zo landen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
iets willen uitleggen aan caland]
een betere coach kan er wel wat meer mee.quote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze die Duitser de sleutels hebben gegeven deze zomer. Zit je dan, na 5 potjes, met al die miskopen.
Die waren dan weer niet voor het gooien spullen op het veld…quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je halve begroting aan boetes er doorheen moeten jassen en dan met 'voortvarend' komen, het is haast briljant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |