Ajax is nog moe van die wedstrijd van donderdag en normaal gesproken zouden we nu toeslaan en de tegenstander kapot spelenquote:Op zondag 24 september 2023 18:54 schreef Tarado het volgende:
[..]Met het laatste eens hoor maar dat zijn toch ook geen oplossingen, dus Ajax scoort 1 keer en dan Feyenoord er 2 goals bij?
Als je voetbalnieuws vie Voetbalprimeur volgt verdien je niks betersquote:Op zondag 24 september 2023 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Voetbalprimeur moet zijn berichten beter dichtzetten.
Dit is een bericht van 23h00 van vandaag
https://www.voetbalprimeu(...)g-in-klassieker.html
Kun je wel hoofdpijn krijgen als er niets in je hoofd zit?quote:Op zondag 24 september 2023 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga een potje fc24 spelen
hier krijg ik alleen hoofdpijn van
wat een kut zooi door die amsterdammers
Maurice is binnen. Afkoopsommetje genot.quote:Op zondag 24 september 2023 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
viequote:Op zondag 24 september 2023 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je voetbalnieuws vie Voetbalprimeur volgt verdien je niks beters
Ik dacht voorafgaande de wedstrijd al dat de kans klein was dat we de wedstrijd zouden uitspelen als Feyenoord zou uitlopen, jammer dat het nu werkelijkheid is geworden. Zo vaak wint Feyenoord natuurlijk niet van Ajax in de Arena.quote:Op zondag 24 september 2023 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het moest een keer gebeuren denk ik. Nu zie je dat het totaal niet werkt. KNVB moet terug naar tekentafel en iets anders bedenken.
quote:Op zondag 24 september 2023 19:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
Gaan we nu echt discussies voeren over wie de meest debiele hooligans heeft?
In mijn jeugd waren Feyenoorders nog trots op hun debielen..
Anyway bij elke club zitten debielen; en zolang iedereen foei roept maar daarna wegkijkt, ga je dat probleem niet oplossen.
Ik heb in die wijk op kamers gezeten toen dit opgenomen werd. Die buurt is nu helemaal veryupt en de oude bewoners zijn allemaal naar de buitenwijken verbannen...quote:
Hoe volg jij voetbalnieuws?quote:Op zondag 24 september 2023 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je voetbalnieuws vie Voetbalprimeur volgt verdien je niks beters
Bemerk wel binnen mijn vriendengroepen dat de chats met Ajacieden angstvallig stil is terwijl ik die mensen voldoende vuil heb zien spuwen na het aanstekertje op het hoofd van Klaassen. Vooral gericht op het feit dat het bij Feyenoord altijd gezeik zou zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 19:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
Gaan we nu echt discussies voeren over wie de meest debiele hooligans heeft?
In mijn jeugd waren Feyenoorders nog trots op hun debielen..
Anyway bij elke club zitten debielen; en zolang iedereen foei roept maar daarna wegkijkt, ga je dat probleem niet oplossen.
Leuk dat ze VBL terminologie gebruiken.quote:Op zondag 24 september 2023 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Vriendengroepen met Ajaciedenquote:Op zondag 24 september 2023 19:14 schreef Keyos het volgende:
Bemerk wel binnen mijn vriendengroepen dat de chats met Ajacieden
Zoals ik al zei je bent eigenlijk iedere realistische oplossing voorbij waarbij die gasten niet hun zin krijgen en Feyenoord niet benadeeld wordt.quote:Op zondag 24 september 2023 19:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar daar pak je die gasten niet mee.
Ik zou een reglementaire overwinning passend vinden. In 99% van gevallen maakt doelsaldo niet uit uiteindelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals ik al zei je bent eigenlijk iedere realistische oplossing voorbij waarbij die gasten niet hun zin krijgen en Feyenoord niet benadeeld wordt.
Klein aanpassing voor de nuance.quote:Op zondag 24 september 2023 19:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bemerk wel binnen mijn vriendengroepen dat de chats met Ajacieden angstvallig stil is terwijl ik die mensen voldoende vuil heb zien spuwen na het aanstekertje op het hoofd van Klaassen.
Zou in ieder geval mooi zijn als ze bij elke club gaan inzien dat hun supporters in ieder geval niet minder achterlijk zijn dan die van Feyenoord, ADO of een Utrecht. Dan zijn we al een heel eind (helaas).
En 1 punt aftrek.quote:Op zondag 24 september 2023 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou een reglementaire overwinning passend vinden. In 99% van gevallen maakt doelsaldo niet uit uiteindelijk.
Lekker belangrijk ook verder. Deze wedstrijd was bij voorbaat ingecalculeerd als verliespartij, maar dat ze zullen we nooit toegeven bij Ajax zelf. Nu koppen bij elkaar en volle van der Vaart vooruit...quote:Op zondag 24 september 2023 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou een reglementaire overwinning passend vinden. In 99% van gevallen maakt doelsaldo niet uit uiteindelijk.
Maar we zagen toch vorig seizoen met Groningen al aankomen dat, dat protocol van de KNVB niet werkt; waardoor je dit soort situaties krijgt.quote:Op zondag 24 september 2023 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals ik al zei je bent eigenlijk iedere realistische oplossing voorbij waarbij die gasten niet hun zin krijgen en Feyenoord niet benadeeld wordt.
quote:Op zondag 24 september 2023 19:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook verder. Deze wedstrijd was bij voorbaat ingecalculeerd als verliespartij, maar dat ze zullen we nooit toegeven bij Ajax zelf. Nu koppen bij elkaar en volle van der Vaart vooruit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |