Dan wint Feyenoord gewoon met 1-5quote:Op zondag 24 september 2023 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je opnieuw begint en Ajax maakt de 1-3, wat dan? Er zijn gewoon geen goeie oplossingen.
quote:Op zondag 24 september 2023 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er in de kuip wel doorgespeeld werd na het incident met klaassen en vanmiddag er niet doorgespeeld kon worden
o wacht in de kuip stond 020 voor met 0-1......
Dat weten we klaas.quote:
Maar klaas, er werd vanmiddag al 2x doorgespeeld.quote:Op zondag 24 september 2023 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er in de kuip wel doorgespeeld werd na het incident met klaassen en vanmiddag er niet doorgespeeld kon worden
o wacht in de kuip stond 020 voor met 0-1......
Mee eens, hun zin hebben de tokkies al, dan maar een oplossing die voor Feyenoord het minst belastend is.quote:Op zondag 24 september 2023 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook de minst slechte oplossing
Ik stond vooraan vriendquote:Op zondag 24 september 2023 17:01 schreef Bezsen het volgende:
[ twitter ]
@:tjacka @:rensajacied graag melden zodat jullie een ALIBI hebben
quote:Op zondag 24 september 2023 18:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan wint Feyenoord gewoon met 1-5
Dit soort gedrag moet je nooit belonen en dat doe je juist wanneer je een wedstrijd bewust saboteert en over laat spelen
wat lul jij gekquote:Op zondag 24 september 2023 18:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar klaas, er werd vanmiddag al 2x doorgespeeld.
En juist door dat incident zijn die regels bedacht, gelukkig kon die wedstrijd nog zonder noemenswaardige incidenten uitgespeeld worden anders had Feyenoord toen ook gewoon uit het toernooi gezet moeten worden (door een reglementaire nederlaag).quote:Op zondag 24 september 2023 18:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar klaas, er werd vanmiddag al 2x doorgespeeld.
Het moest een keer gebeuren denk ik. Nu zie je dat het totaal niet werkt. KNVB moet terug naar tekentafel en iets anders bedenken.quote:Op zondag 24 september 2023 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En juist door dat incident zijn die regels bedacht, gelukkig kon die wedstrijd nog zonder noemenswaardige incidenten uitgespeeld worden anders had Feyenoord toen ook gewoon uit het toernooi gezet moeten worden (door een reglementaire nederlaag).
Helaas zijn die regels gewoon veel te vluchtig in elkaar geflanst wat destijds al werd gezegd.
Dat was na ongeveer 3 dagen nadat ze de regel bedacht hadden al duidelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het moest een keer gebeuren denk ik. Nu zie je dat het totaal niet werkt. KNVB moet terug naar tekentafel en iets anders bedenken.
Dat heet discriminatie.quote:Op zondag 24 september 2023 18:56 schreef Zoon_John het volgende:
Waarom houden ze eigenlijk nooit wedstrijden met alleen vrouwen en kinderen in het publiek? Ik denk als je dat doet, dat het dan wel meevalt.
Kijk de kern van de regel is prima, als het echt gevaarlijk is moet je gewoon wegwezen en niet eindeloos blijven proberen zoals voorheen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was na ongeveer 3 dagen nadat ze de regel bedacht hadden al duidelijk.
Echt een waardeloze organisatie
Hebben ze wel eens gedaan bij het restant van de bekerwedstrijd Ajax - AZ toen een gek de keeper aanviel van AZ.quote:Op zondag 24 september 2023 18:56 schreef Zoon_John het volgende:
Waarom houden ze eigenlijk nooit wedstrijden met alleen vrouwen en kinderen in het publiek? Ik denk als je dat doet, dat het dan wel meevalt.
het wordt een lang seizoen Frozenquote:Op zondag 24 september 2023 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het moest een keer gebeuren denk ik. Nu zie je dat het totaal niet werkt. KNVB moet terug naar tekentafel en iets anders bedenken.
Hou ons op de hoogte klaas!quote:Op zondag 24 september 2023 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga een potje fc24 spelen
hier krijg ik alleen hoofdpijn van
wat een kut zooi door die amsterdammers
Negatief. Dat was een wedstrijd met alleen kinderen (en per X kinderen 1 begeleider).quote:Op zondag 24 september 2023 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens gedaan bij het restant van de bekerwedstrijd Ajax - AZ toen een gek de keeper aanviel van AZ.
Weer Ajax trouwens.
Ik mis klaasweetalles bij de opties.quote:
Maar daar pak je die gasten niet mee.quote:Op zondag 24 september 2023 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, hun zin hebben de tokkies al, dan maar een oplossing die voor Feyenoord het minst belastend is.
Een paar wedstrijden zonder publiek op de F-side lijkt mij het minimale maar eigenlijk moet de straf zwaarder zijn, ik zou zelfs voorwaardelijke puntenaftrek overwegen om te voorkomen dat zoiets ooit nog gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |