Daar zit wel wat in maar in november nog een half uur uitspelen zonder publiek zal ook niet veel zoden aan de dijk zetten.quote:Op zondag 24 september 2023 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan krijgen die tokkies dus wat ze willen
Ja man. Ff midden in het seizoen nieuwe regels er bij bedenken en die met terugwerkende kracht invoerenquote:Op zondag 24 september 2023 18:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
''Nee''
Ajax sowieso punten in mindering geven. En 0-3 op papier zetten is ook gewoon niet eerlijk voor Feyenoord. Dat doelsaldo kan heel belangrijk zijn op het einde. En het werd net de fase waarin Feyenoord normaal gesproken over de tegenstander knalt, kwa fysiek
Hier wel mee eensquote:Op zondag 24 september 2023 18:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zet de deur natuurlijk wagenwijd open voor sabotage. Je moet niet de macht geven aan idioten.
Met de KNVB kan het allemaalquote:Op zondag 24 september 2023 18:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja man. Ff midden in het seizoen nieuwe regels er bij bedenken en die met terugwerkende kracht invoeren
quote:Op zondag 24 september 2023 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe kan dat vuurwerk in het stadion komen
zal me niet verbazen als het ajax bestuur tegen de supporters heb gezegd jullie steken dit af als we achterstaan
er wordt toch gefouilleerd
Spelers in een gecamoufleerde bus naar een willekeurig veld en daar zonder publiek uit laten spelen. Vanavond nog.quote:Op zondag 24 september 2023 18:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar wat is het alternatief? Ergens in november het laatste half uur uitspelen? Dat is ook competitievervalsing. Nog los van de beveiligingsnachtmerrie.
Je hoopt eerder op een boete van haar duizend euro ?quote:Op zondag 24 september 2023 18:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja man. Ff midden in het seizoen nieuwe regels er bij bedenken en die met terugwerkende kracht invoeren
Punten in mindering ben ik op tegen. Het is niet zo moeilijk om een ajaxshirtje aan te trekken en wat rotjes mee te nemen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
''Nee''
Ajax sowieso punten in mindering geven. En 0-3 op papier zetten is ook gewoon niet eerlijk voor Feyenoord. Dat doelsaldo kan heel belangrijk zijn op het einde. En het werd net de fase waarin Feyenoord normaal gesproken over de tegenstander knalt, kwa fysiek
Als dat jouw conclusie is helemaal primaquote:Op zondag 24 september 2023 18:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je hoopt eerder op een boete van haar duizend euro ?
Ik denk ook dat publiek verwijderen en dan weer spelen op z'n minst sportiever zou zijn maar zo'n stadion leeg maken is nog niet zo makkelijk met onwillenden die dan buiten nog even lekker verder gaan.quote:Op zondag 24 september 2023 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, het voelt gewoon heel onrechtvaardig om die debielen hun zin te geven.
Van mij had het gewoon deze avond uitgespeeld mogen worden, maar dat zal wel niet reëel zijn.
Nee maar die chaos had je nu alsnog ook zonder dat de wedstrijd is uitgespeeldquote:Op zondag 24 september 2023 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk ook dat publiek verwijderen en dan weer spelen op z'n minst sportiever zou zijn maar zo'n stadion leeg maken is nog niet zo makkelijk met onwillenden die dan buiten nog even lekker verder gaan.
Het is bizar. Het argument is veiligheid. Maar hoe een plastic bekertje precies de veiligheid aantast heeft nog niemand mij kunnen uitleggen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met de KNVB kan het allemaal
Die hebben toen ook 1 minuut na dat aanstekerincident direct een nieuwe regel verzonnen zonder er verder over na te denken.
dit is het ajax topicquote:Op zondag 24 september 2023 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vraag je je bij Feyenoord nooit af? Het is echt kinderlijk eenvoudig vuurwerk een stadion in te krijgen.
Misschien gaan clubs dan de veiligheid in het stadion ook eens serieus nemen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Punten in mindering ben ik op tegen. Het is niet zo moeilijk om een ajaxshirtje aan te trekken en wat rotjes mee te nemen.
Dat is bijna uitlokking.
Vuurwerk op het veld gooien is toch meer een Amsterdamse traditie.quote:Op zondag 24 september 2023 18:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja man. Ff midden in het seizoen nieuwe regels er bij bedenken en die met terugwerkende kracht invoerenDit had je vast ook gezegd als ze bij feyenoord voor de 20e keer dingen op het veld gooien
De KNVB heeft er ook een enorm puinhoop van gemaakt door bij elk leeg bekertje meteen te gaan staken.quote:Op zondag 24 september 2023 18:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is bizar. Het argument is veiligheid. Maar hoe een plastic bekertje precies de veiligheid aantast heeft nog niemand mij kunnen uitleggen.
Of hoe die matpartijen op de tribune dat doen…
Als je opnieuw begint en Ajax maakt de 1-3, wat dan? Er zijn gewoon geen goeie oplossingen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
''Nee''
Uiteraard.quote:Op zondag 24 september 2023 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De KNVB heeft er ook een enorm puinhoop van gemaakt door bij elk leeg bekertje meteen te gaan staken.
Vuurwerk etc. is wel een ander verhaal.
Ajax laten we eerst twee keer een bosloop lopen om direct aansluitend de wedstrijd uit te spelenquote:Op zondag 24 september 2023 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je opnieuw begint en Ajax maakt de 1-3, wat dan? Er zijn gewoon geen goeie oplossingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |