SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Het debuutjaar van Cruijff.quote:Op zondag 24 september 2023 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Is het ooit wel eens eerder zo'n puinhoop geweest bij jullie?
quote:Op zondag 24 september 2023 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Dat gun je die zieke man toch nietquote:Op zondag 24 september 2023 19:33 schreef trein2000 het volgende:
Het Ajax-bestuur moet maar een ding doen. Morgen de sleutels inleveren bij koning Louis.
Denk het ook. Als er iemand is die van een stel mafketels een team kan maken, is hij het wel.quote:Op zondag 24 september 2023 19:33 schreef trein2000 het volgende:
Het Ajax-bestuur moet maar een ding doen. Morgen de sleutels inleveren bij koning Louis.
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 24 september 2023 19:33 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 19:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk het ook. Als er iemand is die van een stel mafketels een team kan maken, is hij het wel.
Ja bij b-sporten heb je dit gezeur nietquote:Op zondag 24 september 2023 19:43 schreef franklop het volgende:
Gisteren weer eens bij rugby geweest. Blijft een verademing tov voetbal
De fans betreuren de aanstelling vd coach, TD en RVC.quote:Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef GGMM het volgende:
Het nietszeggende statement is uit
[ twitter ]
Ik neem afstand van het wangedrag van de directie en RvC dat zondag heeft geleid tot het staken van het duel met Feyenoord en de ongeregeldheden achteraf. Dit is niet het gedrag dat bij Ajax hoort.quote:Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Phoe... nee.. niet sinds ik geboren ben zover ik weet.quote:Op zondag 24 september 2023 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Dit is wel het absolute dieptepunt in de afgelopen 40 jaar ja.quote:Op zondag 24 september 2023 19:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Phoe... nee.. niet sinds ik geboren ben zover ik weet.
Er waren genoeg puinhopen maar zo'n cluster fuck als dit is wel ongekend...
Ben je de jaren 80 met belastingfraude en zwart geld-betalingen vergeten?quote:Op zondag 24 september 2023 19:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Phoe... nee.. niet sinds ik geboren ben zover ik weet.
Er waren genoeg puinhopen maar zo'n cluster fuck als dit is wel ongekend...
ze hadden nog beter niks kunnen zeggenquote:Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |