Oogappels is echt waanzinnig mooiquote:Op donderdag 21 september 2023 21:01 schreef NailQueen het volgende:
De nominaties voor de televizierring zijn bekend. Ik heb alle 3 programma's nog nooit gezien
Ook met weekend vrij kan je geld claimen als je vertraging hebtquote:Op donderdag 21 september 2023 22:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik reis ook meestal weekend vrij bedenk ik me nu hahaDat scheelt wellicht ook waarom ik daar niet zo actief mee ben
![]()
Hmm dat is wel een gek advies ja![]()
quote:Op donderdag 21 september 2023 17:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Catalonië?
Ik waardeer je poging om hem extra op de kast te jagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is een ander land.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee precies, ach ik vind 't wel primaquote:Op donderdag 21 september 2023 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook met weekend vrij kan je geld claimen als je vertraging hebtHet is alleen nooit zoveel dan
Zuivere constatering van de feitenquote:
Het zat er helaas wel al aan te komen. Niet direct toen ik er nog zat, maar zag toen wel al wat tekenen aan de wand. Daarna collega's nog weleens gesproken waardoor het wel wat meer aan het licht kwam.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik moest ook meteen aan jou denkenGelukkig had jij het brandende schip reeds verlaten
Een ánder land dan Catalonië wat @Strani niet zou erkennen?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik waardeer je poging om hem extra op de kast te jagenMaar het is een ander land.
Ja heel lastig lijkt me datquote:Op donderdag 21 september 2023 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zat er helaas wel al aan te komen. Niet direct toen ik er nog zat, maar zag toen wel al wat tekenen aan de wand. Daarna collega's nog weleens gesproken waardoor het wel wat meer aan het licht kwam.
Helaas heel erg zuur voor de ex-collega's. Daar zitten genoeg echt goede mensen tussen. Hopelijk kunnen die snel elders aan de bak.
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:01 schreef H_T het volgende:
@:Meke mijn claim bij de NS is nu al afgewezen omdat de waarde onder de 2,30 was
Ik weet niet wat mij meer verbaasd. Dat de NS dat afwijst of dat er blijkbaar reizen zijn die je kan afleggen met de NS voor minder dan 2,30.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:01 schreef H_T het volgende:
@:Meke mijn claim bij de NS is nu al afgewezen omdat de waarde onder de 2,30 was
zit het ff te checken, Zoetermeer naar Zoetermeer Oost, veel dichterbij elkaar kan het niet, toch Eur 2,60 enkele reisquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mij meer verbaasd. Dat de NS dat afwijst of dat er blijkbaar reizen zijn die je kan afleggen met de NS voor minder dan 2,30.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit het ff te checken, Zoetermeer naar Zoetermeer Oost, veel dichterbij elkaar kan het niet, toch Eur 2,60 enkele reis
Er was een collega die met mij vandaag op kantoor wilde afspreken.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:34 schreef Koen66 het volgende:
bij dat ik vrijdag vanuit huis werk, geen zin vandaag
ze was niet de moeite waard voor een date?quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er was een collega die met mij vandaag op kantoor wilde afspreken.
Dat heb ik gelukkig uit haar hoofd kunnen praten.
Nope.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze was niet de moeite waard voor een date?
Ik kon maar de helft claimen omdat ik minder dan een uur vertraging had, en er ging eerst nog 40% korting vanaf. Een kaartje met een normale prijs van 7 euro geeft dan een claimbedrag van 2,10 ((0,6*7)/2=4,20/2=2,10)quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mij meer verbaasd. Dat de NS dat afwijst of dat er blijkbaar reizen zijn die je kan afleggen met de NS voor minder dan 2,30.
duidelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kon maar de helft claimen omdat ik minder dan een uur vertraging had, en er ging eerst nog 40% korting vanaf. Een kaartje met een normale prijs van 7 euro geeft dan een claimbedrag van 2,10 ((0,6*7)/2=4,20/2=2,10)
Ik neem aan Kosovoquote:Op donderdag 21 september 2023 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik waardeer je poging om hem extra op de kast te jagenMaar het is een ander land.
Volgens Nederland welquote:
SPOILER: Lijst van landen die Kosovo erkennenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens Nederland welDie lijst is intussen volgens mij wel weer wat korter, omdat een aantal landen hun erkenning later weer hebben teruggetrokken.SPOILER: Lijst van landen die Kosovo erkennenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
"Ja, hoi Kosovo, wij erkennen jullie als land"quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die lijst is intussen volgens mij wel weer wat korter, omdat een aantal landen hun erkenning later weer hebben teruggetrokken.
Ik vind het zelf dus ook betreurenswaardig dat Catalonië nog niet officieel erkend is door de rest van de wereld, zoals ik inderdaad al in mijn post liet doorschemeren, maar ik had niet verwacht jouw steun daarin te vinden. Valt me toch weer van je mee.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:48 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales ik heb besloten om verder niet in te gaan op je treurenswaardige post over Catalonië maar het staat genoteerd, evenals degenen die de post geliket hebben.
Zoiets zal er helaas wel achter zitten ja.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Ja, hoi Kosovo, wij erkennen jullie als land"
"Oh onze belangrijke handelspartner, erkent het niet als land"
"Wij erkennen Kosovo niet"
Ik leef in dezelfde tijdzonequote:
da's lekker op tijdquote:
Wie is de gelukkige ontvangerquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:23 schreef Koen66 het volgende:
zo
[..]
da's lekker op tijd
ik heb nog een paar kusjes, ik hou er om een uur of 4 mee op
Mag ik 1 van die kusjes?quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:23 schreef Koen66 het volgende:
zo
[..]
da's lekker op tijd
ik heb nog een paar kusjes, ik hou er om een uur of 4 mee op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |