Philipsenquote:Op zondag 17 september 2023 11:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanmiddag staat de Gooikse Pijl op het programma. Dat zal wel een sprintersbal worden.
Piet vraagt zich af waarom hij niet genoemd wordtquote:Op zondag 17 september 2023 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Philipsen
Kooij
Jakobsen
Groenewegen
Ewan
Thijssen
Kristoff
en niet te vergeten: Vermeltfoort
Starten hier maar met 5 renners dus die nemen Gooikse Pijl niet serieus.quote:Op zondag 17 september 2023 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Piet vraagt zich af waarom hij niet genoemd wordt!
Ewan is al afgestapt.quote:Op zondag 17 september 2023 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Philipsen
Kooij
Jakobsen
Groenewegen
Ewan
Thijssen
Kristoff
Bomboi!quote:Op zondag 17 september 2023 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Philipsen
Kooij
Jakobsen
Groenewegen
Ewan
Thijssen
Kristoff
Niet tegen Piet he, niet tegen Piet.quote:Op zondag 17 september 2023 14:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Starten hier maar met 5 renners dus die nemen Gooikse Pijl niet serieus.
Hapert de stream bij jou ook zo?quote:Op zondag 17 september 2023 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Alle sprinters zijn inmiddels aangesloten
Helaas haperen hier de beelden ook.quote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hapert de stream bij jou ook zo?
Hoeveel km nog?quote:Op zondag 17 september 2023 16:23 schreef wimderon het volgende:
Isbergues hep op feesboek gestaan:
https://www.facebook.com/(...)k&v=1485073925591065
Sterker nog, morgen ook niksquote:Op maandag 18 september 2023 07:07 schreef Koffieplanter het volgende:
0 (nul) koersen vandaag. Heeft het leven nog wel zin?
Staan op de teamranking nog wel stukje achter. Denk dat die zelfs met winst van WOUT buiten beeld was geweestquote:
Daar heeft UAE ook wel echt een doel van gemaakt toch? En die zijn in de breedte ook wel sterker dan Jumbo, die kunnen met 4 ploegen tegelijk koersen en overal een prima team neerzettenquote:Op maandag 18 september 2023 18:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Staan op de teamranking nog wel stukje achter. Denk dat die zelfs met winst van WOUT buiten beeld was geweest
quote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef H.Vviv het volgende:
Parcours van Lombardije, zelfde parcours als in 2021
[ afbeelding ]
Ook nog Emilia, daar was hij al 2x veruit de beste. Benieuwd naar de strijd tussen hem en Pogacar daar, denk dat die koers hem beter ligt dan Lombardijequote:
Ploegleider is ook meteen op non-actief gezet, lees ikquote:
Dit kan echt niet, ook de snelheid waarmee die doorrijd.quote:
Bizar, 100% bewust. Aangifte op zn minst.quote:
Poging tot doodslagquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bizar, 100% bewust. Aangifte op zn minst.
quote:Op woensdag 20 september 2023 14:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooie etappe voor Pinot vandaag in Luxemburg om zich nog eens te laten zien.
Ik vrees dat dit een beetje de enige mogelijke uitkomst was.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:55 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Van Hooydonck heeft een defibrillator gekregen en moet gedwongen stoppen met wielrennen.![]()
Het goede nieuws is dat hij waarschijnlijk gewoon een normaal en gezond leven zal kunnen hebben, maar toch een flinke bittere pil zo.
Qua professionaliteit geen verkeerde stap. Qua parcours hebben ze het de laatste jaren wel goed op orde, dus daar hopelijk niet te veel wijzigingen.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://limburgcycling.co(...)n-flanders-classics/
Leo van Vliet stopt als koersdirecteur van de Amstel na komend jaar.
Matrixbordgodquote:Op donderdag 21 september 2023 11:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Leo van Vliet had er na autogate al uitgegooid moeten worden.
Bedoel je Gran Piemonte die op 5 oktober wordt gereden?quote:Op donderdag 21 september 2023 14:55 schreef H.Vviv het volgende:
Ditmaal best een leuk parcours in Piemonte in vergelijking met de andere jaren.
Ja.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedoel je Gran Piemonte die op 5 oktober wordt gereden?
Erg mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was dan alweer mijn laatste bezoek aan een koers voor dit jaar.
Leuk feitje: Dit jaar in maar liefst 6 landen een koers bezocht.
Toch weer 11 wedstrijden in totaal (zelfs 12 als ik de Nummer 1 Trofee meetel waar ik als motard actief was)
De koersen die ik heb vastgelegd (* = Worldtour):
1-4 Volta Limburg Classic (NL)
9-4 Parijs Roubaix (FR)*
16-4 Amstel Gold Race (inclusief de verkenningen van de ploegen op vrijdag) (NL)*
23-4 Luik-Bastenaken-Luik (BE)*
9-6 ZLM Tour (Etappe 2) (NL)
25-6 NK Wielrennen (NL)
2-7 Ronde van Oostenrijk (Etappe 1) (AT)
22-7 Ronde van Wallonië (Etappe 1) (BE)
26-8 Deutschlandtour (Etappe 3) (DE)
27-8 Renewitour (Etappe 5) (BE)*
9-9 Simac Ladies Tour (Etappe 4) (NL)*
22-9 Ronde van Luxemburg (Etappe 3) (LUX)
Bedankt voor jullie likes, reacties en berichtjes op mijn posts.
Hopelijk volgend jaar weer![]()
Al zal het gezien de benzineprijzen toch iets minder koersen gaan worden vrees ik.Net efkes anges
https://www.hln.be/wielre(...)0-000-euro~a5e7000c/quote:Wielrenner Miguel Ángel López urenlang gekidnapt in Colombia en beroofd van 800.000 euro
Colombiaanse criminelen hebben Miguel Ángel López (29) weer te grazen genomen. De wielrenner, die door vermeend dopinggebruik een voorlopige schorsing uitzit, werd op zijn boerderij in de provincie Boyacá in het bijzijn van zijn gezin urenlang gekidnapt.
López werd onder meer beroofd van zijn Ford-truck, bijna 800.000 euro aan contanten en zijn telefoon, aldus Colombiaanse media. De Colombiaanse autoriteiten maken inmiddels een klopjacht op de daders. López en zijn gezin maken het naar omstandigheden goed. Volgens de politie zijn ze ongedeerd.
Het is niet de eerste keer dat Miguel Ángel López het slachtoffer is van een gewapende overval. Eerder overmeesterde hij twee overvallers, waarbij hij een steekwond overhield.
Superman heeft niet bepaald een saai leven.quote:Op zondag 24 september 2023 06:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.hln.be/wielre(...)0-000-euro~a5e7000c/
Ik heb Gleb helaas vervloekt door hem op te nemen in mijn FPCL-team. Ik voel me dan ook persoonlijk aangesproken door het vingertje.quote:Op zondag 24 september 2023 10:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij valt me toch een beetje tegen dit seizoen, maar wat een tank
Watquote:Op zondag 24 september 2023 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
!!!!!
https://www.wielerflits.n(...)t-soudal-quick-step/
Dit slaat als kut op Dirk.quote:Op zondag 24 september 2023 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
!!!!!
Roglic naar Lidl bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 september 2023 18:29 schreef Marcoss het volgende:
Hoe wil je dat qua renners gaan doen dan?
Op dit moment heeft Jumbo-Visma al 27 renners en Soudal Quick-Step 23 renners voor 2024 in dienst.quote:Op zondag 24 september 2023 18:29 schreef Marcoss het volgende:
Hoe wil je dat qua renners gaan doen dan?
Of toch naar Ineosquote:Op zondag 24 september 2023 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco met de Jumbonus, ik ben helemaal voor.
quote:Op zondag 24 september 2023 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
!!!!!
Wat is daar gevoelig aan dan?quote:Op zondag 24 september 2023 18:32 schreef Momo het volgende:
Remco en Wout zie ik eigenlijk niet werken samen. Is wel gevoelig al tijdens WKs...
Er is iemand Ray gi-gan-tisch aan het trollen. Eerst dat NEOM verhaal, nu dit.quote:Op zondag 24 september 2023 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als dit allemaal zo serieus is, waarom leg je dan een Ayco Bastiaens vast? Waarom haal je dan Jordi Warlop?
Welke renners heeft Quick Step überhaupt die bij een fusie over zouden blijven?
Maar goed, het is een stuk van knipperlicht, dus misschien moeten we eerst even rustig ademhalen.
WK 2021 en de afloop daarvan en ook dit WK op momentjes. Mijn voelsprieten zeggen dat die 2 elkaar niet zo liggen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is daar gevoelig aan dan?
Al is Visma-Soudal vast een stuk sympathieker dan NEOM city. Zie alleen niet hoe je dit 2024 al voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 24 september 2023 18:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is iemand Ray gi-gan-tisch aan het trollen. Eerst dat NEOM verhaal, nu dit.
quote:
Mathieu Heijboer en Grischa Niermann gaan Remco tot hoogten brengen nog nooit door het menselijk oog gezien. Vanuit een management oogpunt is het ook veel logischer om Roglic te wippen.quote:Intern is bij de nieuwe fusieploeg door beide partijen de nadrukkelijke wens uitgesproken om met Evenepoel door te gaan.
Nee, die gaan wel goed samen, dacht ikquote:Op zondag 24 september 2023 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En haten Plugge en Lefevere elkaar niet?
(Voor een keer zou ik dan aan de kant van Lefevere staan)
Alleen bij Jumbo al 21 voor 2025 in ieder gevalquote:Op zondag 24 september 2023 18:46 schreef franklop het volgende:
Hoeveel liggen er bij beide teams al vast voor 2025 en verder?
quote:Op zondag 24 september 2023 18:46 schreef franklop het volgende:
Hoeveel liggen er bij beide teams al vast voor 2025 en verder?
Remco krijgt een vlaggetjequote:Op zondag 24 september 2023 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco met de Jumbonus, ik ben helemaal voor.
Zal wel bewust uit de top gelekt zijn onder embargo.quote:Op zondag 24 september 2023 18:51 schreef Pistolero het volgende:
Het lijkt me trouwens ook wel een beetje sterk dat als dit al vanaf de Tour speelt dat uitgerekend Ray nu de scoop heeft. Dan was het toch allang eerder uitgelekt?
Verhalen over een fusie zijn er al wel langer bij Pat toch? Thijs begon er ook tijdens de Tour over, dacht ikquote:Op zondag 24 september 2023 18:51 schreef Pistolero het volgende:
Het lijkt me trouwens ook wel een beetje sterk dat als dit al vanaf de Tour speelt dat uitgerekend Ray nu de scoop heeft. Dan was het toch allang eerder uitgelekt?
Soudal is een Belgische firma en Visma een Noorse. Je hebt met andere woorden pech.quote:
Alpecin is ook niet Belgisch, DSM geen Nederlands (meer)quote:Op zondag 24 september 2023 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Soudal is een Belgische firma en Visma een Noorse. Je hebt met andere woorden pech.
Het lijkt mij sterk, maar misschien hebben die een contract getekend onder voorwaarde dat als een fusie doorgaat ze dan weg moeten?quote:Op zondag 24 september 2023 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als dit allemaal zo serieus is, waarom leg je dan een Ayco Bastiaens vast? Waarom haal je dan Jordi Warlop?
Welke renners heeft Quick Step überhaupt die bij een fusie over zouden blijven?
Maar goed, het is een stuk van knipperlicht, dus misschien moeten we eerst even rustig ademhalen.
quote:Op zondag 24 september 2023 19:06 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)h-soudal-quick-step/
Allemaal even lachen om het steenkolen-Engels van Ray.
Neequote:Op zondag 24 september 2023 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie wil zich opofferen om dit te beluisteren? https://www.wielerflits.n(...)k-step-immens-groot/
Het enige voordeel is dat die kneus van een Youri er niet ook in zit.quote:Op zondag 24 september 2023 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie wil zich opofferen om dit te beluisteren? https://www.wielerflits.n(...)k-step-immens-groot/
Cattaneo, Landa en Van Wilder misstaan ook niet bij Jumbo, al zullen Landa en van Wilder vast wel op zoek gaan naar iets anders als dit doorgaat. Dan wordt de concurrentie wel enormquote:Op zondag 24 september 2023 19:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk zaadteam heeft Soudal QS buiten Merlier en Evenepoel toch.
Een Mauri (zonder knieproblemen) ook niet echt, maar voor de rest is het inderdaad niet heel sterk. Bij Jumbo zullen is er denk ik ook geen plaats voor een Loe van Belle, Tijmen Graat of Menno Huising, zulke talenten zijn dat toch niet?quote:Op zondag 24 september 2023 19:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cattaneo, Landa en Van Wilder misstaan ook niet bij Jumbo, al zullen Landa en van Wilder vast wel op zoek gaan naar iets anders als dit doorgaat. Dan wordt de concurrentie wel enorm
Ik heb me maar opgeofferd, even mee getypt:quote:Op zondag 24 september 2023 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Conclusie: dit hele verhaal bestaat alleen in het hoofd van Ray, waar het altijd Sesamstraat is.quote:Op zondag 24 september 2023 20:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb me maar opgeofferd, even mee getypt:
- Vanaf halverwege de Tour de eerste contacten, direct na de Tour een meeting de belangrijke mensen en Jumbo-Visma en Soudal-Quickstep om het verder uit te werken.
- Zowel Jumbo-Visma als Soudal-Quickstep zouden ook zonder fusie gewoon verder kunnen.
- (Moest lachen toen Ray zei dat het budget van Ineos zo'n 40-45 miljoen was.)
- Jayco en Movistar gaan enorme budgetstijgingen krijgen door hun sponsors uit het Midden-Oosten.
- Visma en Soudal er mee hebben ingestemd, maar heeft geen idee hoe de andere sponsoren er over denken en wie zich nog meer wil aansluiten. Hij heeft ook geen idee hoe dat moet gaan met materiaalsponsors(Cervelo vs. Specialized) etc.
- Kans dat Evenepoel naar Ineos gaat valt zeker niet uit te sluiten, want hij zou vrij zijn om daarheen te gaan nu door de fusie(?)
- Wat betreft de 50 renners die ze zouden hebben noemt Ray dat Bakala, Ton van Veen en Robert van der Wallen grote zakenmannen zijn die weten wat fusies inhouden. Omdat zij met hun bedrijven al veel grotere fusies hebben uitgevoerd moeten ze zo'n 'kleine' fusie als dit ook wel tot een goed einde kunnen brengen. (Beetje vreemd argument vind ik, maar goed)
- Ray noemde ook dat Jumbo en Quick-step de afgelopen (tientallen) jaren meerdere keren zijn getransformeerd als argument waarom deze fusie wel kan slagen.
- Ray heeft geen idee wie van de kopmannen en andere renners mee zouden gaan. Hij heeft ook geen idee wie van de staff allemaal mee zou gaan.
- Het lijkt Ray logisch dat Roglic zou vertrekken, hij zou gehoord hebben dat het management van Roglic al aan het praten is met meerdere ploegen. Standaardriedeltje dat Roglic geen kans heeft op de Tour Jumbo enzo kwam ook weer langs.
- Ray fantaseert dat de fusieploeg eventueel de extra WT-licentie die ze over hebben zouden kunnen 'schenken'aan een andere ploeg(hij noemt Uno-X als voorbeeld). In ruil daarvoor zouden ze dan 10-15 overbodige renners daar kunnen dumpen.
- Wielerflits gaat de komende weken over niks anders praten, dus bereid je maar voor.
- Ze hebben geen idee wat er met vrouwenploegen en opleidingsploegen gaat gebeuren.
- Ze blijven nogal de take pushen dat dit de enige manier is om de strijd aan te gaan met het oliegeld en dat het eigenlijk niet meer mogelijk is om 'normale' bedrijven te vinden die de wielersport willen sponsoren. Althans niet als je in de top mee wil doen.
- Eind maart is Jumbo begonnen met de zoektocht naar een nieuwe sponsor. Volgens Ray is die zoektocht voorlopig op niks uit gedraaid omdat ze anders de naam van de nieuwe sponsor allang gehoord zouden moeten hebben(vreemde conclusie weer..)
- Volgens Ray is de wielersport niet groter dan Judo en handbal. Ray is bij deze af.
- Ray denkt dat de komende dagen, naar aanleiding van de scoop op Wielerflits, alle renners geïnformeerd gaan worden over de stand van zaken en plannen met ze. Er zou nog helemaal niks besloten zijn over wie wel mee gaat/wil en wie niet.
Het was al-met-al toch wel heel veel persoonlijke mening/visie van Ray over hoe hij denkt dat het gaat lopen in plaats van echt harde bevestigde nieuwtjes. Ik zou het allemaal maar met een kilo zout nemen.
En nu ga ik even in een hoekje huilen van de ooraids die ik heb opgelopen.
Ja, dat is eigenlijk ook wel de indruk die ik kreeg inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2023 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Conclusie: dit hele verhaal bestaat alleen in het hoofd van Ray, waar het altijd Sesamstraat is.
Fenomeen.quote:Op zondag 24 september 2023 20:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb me maar opgeofferd, even mee getypt:
- Vanaf halverwege de Tour de eerste contacten, direct na de Tour een meeting de belangrijke mensen en Jumbo-Visma en Soudal-Quickstep om het verder uit te werken.
- Zowel Jumbo-Visma als Soudal-Quickstep zouden ook zonder fusie gewoon verder kunnen.
- (Moest lachen toen Ray zei dat het budget van Ineos zo'n 40-45 miljoen was.)
- Jayco en Movistar gaan enorme budgetstijgingen krijgen door hun sponsors uit het Midden-Oosten.
- Visma en Soudal er mee hebben ingestemd, maar heeft geen idee hoe de andere sponsoren er over denken en wie zich nog meer wil aansluiten. Hij heeft ook geen idee hoe dat moet gaan met materiaalsponsors(Cervelo vs. Specialized) etc.
- Kans dat Evenepoel naar Ineos gaat valt zeker niet uit te sluiten, want hij zou vrij zijn om daarheen te gaan nu door de fusie(?)
- Wat betreft de 50 renners die ze zouden hebben noemt Ray dat Bakala, Ton van Veen en Robert van der Wallen grote zakenmannen zijn die weten wat fusies inhouden. Omdat zij met hun bedrijven al veel grotere fusies hebben uitgevoerd moeten ze zo'n 'kleine' fusie als dit ook wel tot een goed einde kunnen brengen. (Beetje vreemd argument vind ik, maar goed)
- Ray noemde ook dat Jumbo en Quick-step de afgelopen (tientallen) jaren meerdere keren zijn getransformeerd als argument waarom deze fusie wel kan slagen.
- Ray heeft geen idee wie van de kopmannen en andere renners mee zouden gaan. Hij heeft ook geen idee wie van de staff allemaal mee zou gaan.
- Het lijkt Ray logisch dat Roglic zou vertrekken, hij zou gehoord hebben dat het management van Roglic al aan het praten is met meerdere ploegen. Standaardriedeltje dat Roglic geen kans heeft op de Tour bij Jumbo enzo kwam ook weer langs.
- Ray fantaseert dat de fusieploeg eventueel de extra WT-licentie die ze over hebben zouden kunnen 'schenken' aan een andere ploeg(hij noemt Uno-X als voorbeeld). In ruil daarvoor zouden ze dan 10-15 overbodige renners daar kunnen dumpen.
- Wielerflits gaat de komende weken over niks anders praten, dus bereid je maar voor.
- Ze hebben geen idee wat er met vrouwenploegen en opleidingsploegen gaat gebeuren.
- Ze blijven nogal de take pushen dat dit de enige manier is om de strijd aan te gaan met het oliegeld en dat het eigenlijk niet meer mogelijk is om 'normale' bedrijven te vinden die de wielersport willen sponsoren. Althans niet als je in de top mee wil doen.
- Eind maart is Jumbo begonnen met de zoektocht naar een nieuwe sponsor. Volgens Ray is die zoektocht voorlopig op niks uit gedraaid omdat ze anders de naam van de nieuwe sponsor allang gehoord zouden moeten hebben(vreemde conclusie weer..)
- Volgens Ray is de wielersport niet groter dan Judo en handbal. Ray is bij deze af.
- Ray denkt dat de komende dagen, naar aanleiding van de scoop op Wielerflits, alle renners geïnformeerd gaan worden over de stand van zaken en plannen met ze. Er zou nog helemaal niks besloten zijn over wie wel mee gaat/wil en wie niet.
Het was al-met-al toch wel heel veel persoonlijke mening/visie van Ray over hoe hij denkt dat het gaat lopen in plaats van echt harde bevestigde nieuwtjes. Ik zou het allemaal maar met een kilo zout nemen.
En nu ga ik even in een hoekje huilen van de ooraids die ik heb opgelopen.
Kunnen we Dnlbenson nog wel serieus nemen? Die kwam gisteren nog met het nieuws dat Quick Step renners aan het halen was voor 2025, haha.quote:
Wieler 'journalisten' en transferwatchers die er geen klote van begrijpen en maar bullshit roepen voor de clicks. Ik voel me net als in het Feyenoordtopic deze zomer.quote:Op zondag 24 september 2023 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen we Dnlbenson nog wel serieus nemen? Die kwam gisteren nog met het nieuws dat Quick Step renners aan het halen was voor 2025, haha.
Maar ja, waarom ga je dan wel nieuwe renners halen en contracten verlengen als dit allemaal speelt op de achtergrond?quote:Op zondag 24 september 2023 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is de conclusie eigenlijk ook niet dat ze er niet in geslaagd zijn om een vette sponsor te vinden? En dat voor een topploeg die alle rondes wint?
Als het klapt heb je niets?quote:Op zondag 24 september 2023 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, waarom ga je dan wel nieuwe renners halen en contracten verlengen als dit allemaal speelt op de achtergrond?
Geen actieve herinnering meer aanquote:Op zondag 24 september 2023 20:36 schreef Szura het volgende:
Gaat Ray dan nog excuses aanbieden voor z’n NEOM-bullshit?
Ja, maar Jumbo had sowieso al flink wat renners met een doorlopend contract. Als het wel klopt, ben ik heel benieuwd naar het verhaal erachter (van beide kanten)quote:Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het klapt heb je niets?
Wout is volgens mij best wel klaar met de Belgische media, dus die gaat nu lekker de oppertroll uithangen en het vuurrtje aanwakkeren.quote:
Wat is dit voor iets, Lefevere is met één van z'n renners bij een voetbalwedstrijd....ja, ok?quote:Op zondag 24 september 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
De renners die dit via de media horen en nu los gaan in de groepsapp?
Je hebt iets gemist jaquote:Op zondag 24 september 2023 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets, Lefevere is met één van z'n renners bij een voetbalwedstrijd....ja, ok?
Of probeert die dnlbenson er een geintje van te maken of iets? Dan is het maar een matige grap
Edit: oh ik had even wat verder terug moeten lezen, iets met Jumbo en Quick-Step gemist, oeps.
Achja Wout had al eerder ook PatLef alcohol meme´s lopen liken.quote:Op zondag 24 september 2023 20:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wout is volgens mij best wel klaar met de Belgische media, dus die gaat nu lekker de oppertroll uithangen en het vuurrtje aanwakkeren.
Er zijn heel veel vreemde kanten aan het verhaal. Maar wat ik misschien nog wel het meest vreemde vind (als we Ray moeten geloven) is dat pas halverwege de Tour het eerste balletje is opgegooid bij Jumbo om eens contact op te nemen met Soudal-Quickstep/Levere, en dat er al 2 weken later, vlak na de Tour, zou zijn besloten om het allemaal in gang te zetten en te proberen het rond te krijgen. Zoiets groots bepaal je toch niet even zo snel?quote:Op zondag 24 september 2023 20:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar Jumbo had sowieso al flink wat renners met een doorlopend contract. Als het wel klopt, ben ik heel benieuwd naar verhaal erachter (van beide kanten)
Volgend jaar is ook onhaalbaar. Jumbo heeft al 28 renners onder contract. Je gaat niet 15 opeens laten gaan. Contractbreuk.quote:Op zondag 24 september 2023 20:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zijn heel veel vreemde kanten aan het verhaal. Maar wat ik misschien nog wel het meest vreemde vind (als we Ray moeten geloven) is dat pas halverwege de Tour het eerste balletje is opgegooid bij Jumbo om eens contact op te nemen met Soudal-Quickstep/Levere, en dat er al 2 weken later, vlak na de Tour, zou zijn besloten om het allemaal in gang te zetten en te proberen het rond te krijgen. Zoiets groots bepaal je toch niet even zo snel?
En de renners zouden dus nog van niks weten en pas de komende tijd gaan ze geïnformeerd worden over de stand van zaken en gaat er bij iedereen gepolst worden hoe ze erin staan. Dat kan toch niet joh, dat is toch veel te laat.En wat hebben ze dan ook de afgelopen 2 maanden gedaan, aangezien er blijkbaar nog over geen enkel onderwerp(Renners, materiaal, staff, vrouwenploegen, opleidingsploegen, extra WT-licentie) definitieve besluiten zijn genomen.
Nee, als het al gebeurd zal het sowieso pas in 2025 zijn. En zelfs dat wordt al lastig. Volgend jaar kan ik me écht geen seconde voorstellen.
Je weet helemaal niet wat er in de contracten staat.quote:Op zondag 24 september 2023 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgend jaar is ook onhaalbaar. Jumbo heeft al 28 renners onder contract. Je gaat niet 15 opeens laten gaan. Contractbreuk.
Jij denkt dat er zowel bij Jumbo als bij Soudal-Quickstep regelingen in de contracten staan waardoor ze er bij een eventuele fusie zonder veel moeite gratis van renners af kunnen komen? Dat lijkt me nogal sterk.quote:Op zondag 24 september 2023 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat er in de contracten staat.
Geen idee, ook ik weet niet wat er wel of niet in staat. Maar ik weet wel dat het wat gecompliceerder ligt dan 'je moet weg = contractbreuk'.quote:Op zondag 24 september 2023 20:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denkt dat er zowel bij Jumbo als bij Soudal-Quickstep regelingen in de contracten staan waardoor ze er bij een eventuele fusie zonder veel moeite gratis van renners af kunnen komen? Dat lijkt me nogal sterk.
Erg mooi dat deze woordvoerder nog even de draak steekt met het NEOM-nepnieuws van knipperlichtquote:Op zondag 24 september 2023 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
A spokesperson for Jumbo-Visma did respond, telling GCN: "We usually don’t respond to rumours. There were many… Jumbo-Visma with Neom, Ineos with Evenepoel. And now this… Several options are open and time will tell (soon)."
Gelukkig zit Dnlbenson bovenop de zaak. Time will tell.
Als blijkt dat dit verhaal ook compleet uit de duim gezogen is is het wel definitief einde Ray (en Wielerflits) hopelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 21:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi dat deze woordvoerder nog even de draak steekt met het NEOM-nepnieuws van knipperlicht
KOEKOEKquote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
PatLef is geen fan van wielerflits.
Met de Jumbonus transformeren die op z'n minst in superknechten.quote:Op zondag 24 september 2023 18:51 schreef Aguero het volgende:
Jeetje, die zag ik niet aankomen.
Veel matige Belgen die een andere ploeg mogen gaan vinden mocht dit waar zijn.
Wie is de anonieme renner jongons?quote:According to one Jumbo-Visma rider, who wished to remain anonymous, the news of a possible merger between both teams was a complete shock. Apparently none of the riders on the Dutch team were aware of the news, and only found out via social media.
“I heard the news for the first time ten minutes ago when a teammate asked me about it. It’s a big surprise for me. In the team we’ve not spoken about it and it’s a big surprise,” the rider told GCN on Sunday evening.
The rider questioned the logistics and the timing of the potential merger.
“Thinking logically, we don’t have any spots at Jumbo for next year. How can you put 15 riders together with Quick-Step? If it was with Ineos then I would think that it was possible by the numbers but with us, looking at the numbers it’s just not possible. But you never know. That’s just my opinion. I also don’t know why the two best teams should merge. What’s the reason?”
The rider also raised a question over the differing philosophies and cultures within both teams.
“Also the mentality in the two teams is different,” the rider said.
What I learned at Jumbo is really different to how they approach riders as people, and how Richard and Patrick look at riders is really different. I can’t say it's a zero percent chance but from my perspective it’s very low.”
Wout van Aert?quote:Op zondag 24 september 2023 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is de anonieme renner jongons?
Het is iemand die kan rekenen, dus moet al een slim iemand zijn!quote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wout van Aert?
Of een nobuddy als Lennard Hofstede (Wist niet eens dat die nog bij Jumbo fietste).
Tiesj!quote:Op zondag 24 september 2023 22:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is iemand die kan rekenen, dus moet al een slim iemand zijn!
GCN gasten interviewen wel relatief vaak Kuss...quote:Op zondag 24 september 2023 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is de anonieme renner jongons?
Jantje Tratnik is de enige bij Jumbo die ooit voor Pat heeft gefietst. Liep vrij slecht af. Past wel in het plaatje, al denk ik niet dat ze bij GCN meteen hem bellen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wout van Aert?
Of een nobuddy als Lennard Hofstede (Wist niet eens dat die nog bij Jumbo fietste).
Dot gaat toch niet gebeuremquote:Op maandag 25 september 2023 09:02 schreef Marcoss het volgende:
Voor eventuele clausules in contracten zal ook nog wel van belang zijn onder welke licentie ze doorgaan en welke ploeg dus eigenlijk ophoudt te bestaan.
Gezien de reacties op het verhaal geloof ik wel dat er in ieder geval een kern van waarheid in de verhalen zit. Al geloof ik inderdaad ook niet dat het echt gaat gebeurenquote:
Dat ze gesproken hebben en de mogelijkheden hebben verkend geloof ik direct. Dit lijkt me gewoon één van de opties die Plugge heeft. Niet meer, niet minderquote:Op maandag 25 september 2023 09:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gezien de reacties op het verhaal geloof ik wel dat er in ieder geval een kern van waarheid in de verhalen zit. Al geloof ik inderdaad ook niet dat het echt gaat gebeuren
Ik zie Wout en Mathieu over drie jaar nog wel in een dezelfde ploeg zitten. Want dan zitten ze op een leeftijd dat ze gezamenlijk kunnen uitkiezen en bepalen wie de koers wint, maar individueel op een punt komen zoals veel dertigers van nu, zoals Greg van Avermaet en Peter Sagan bijvoorbeeld, en Philippe Gilbert eerder.quote:Op zondag 24 september 2023 20:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wout is volgens mij best wel klaar met de Belgische media, dus die gaat nu lekker de oppertroll uithangen en het vuurrtje aanwakkeren.
Want als Peter Sagan en Greg van Avermaet samen in een ploeg zouden zitten, dan zouden ze nog wel wat winnen? Die zijn gewoon op hun retour.quote:Op maandag 25 september 2023 11:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zie Wout en Mathieu over drie jaar nog wel in een dezelfde ploeg zitten. Want dan zitten ze op een leeftijd dat ze gezamenlijk kunnen uitkiezen en bepalen wie de koers wint, maar individueel op een punt komen zoals veel dertigers van nu, zoals Greg van Avermaet en Peter Sagan bijvoorbeeld, en Philippe Gilbert eerder.
Dan had Krek zeker nog wel wat 'prikjes' kunnen uitdelenquote:Op maandag 25 september 2023 11:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want als Peter Sagan en Greg van Avermaet samen in een ploeg zouden zitten, dan zouden ze nog wel wat winnen? Die zijn gewoon op hun retour.
Ik vind dit een vrij wonderlijke zienswijzequote:Op maandag 25 september 2023 11:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zie Wout en Mathieu over drie jaar nog wel in een dezelfde ploeg zitten. Want dan zitten ze op een leeftijd dat ze gezamenlijk kunnen uitkiezen en bepalen wie de koers wint, maar individueel op een punt komen zoals veel dertigers van nu, zoals Greg van Avermaet en Peter Sagan bijvoorbeeld, en Philippe Gilbert eerder.
Nee joh.quote:Op maandag 25 september 2023 11:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Welk contract?quote:Op maandag 25 september 2023 14:28 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Over drie jaar loopt het contract af in Italië/Spanje of Oostenrijk
Dit is een interne mail gok ik?quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is een interne mail gok ik?
Maar goed. Ray verschrikkelijk in the mud, wat een verrassing. Plugge heeft deze zomer waarschijnlijk gewoon eens wat belletjes gepleegd en gezeten met de mensen van Soudal-Quickstep om te informeren en polsen of er in de toekomst wat mogelijk zou zijn, maar verder dan dat is het waarschijnlijk (nog) niet gekomen.
Ik denk dat Tim Cook niet eens weet of er lucht of zand in een band zit.quote:Op maandag 25 september 2023 21:25 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Kom maar door met dat Apple geld
Prima sponsor dus.quote:Op maandag 25 september 2023 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat Tim Cook niet eens weet of er lucht of zand in een band zit.
Ik vind het erg vermakelijk hoe ze een miljoenmiljard artikelen pompen op Wielerflits over Ray zijn scoopje, maar dat alle berichten die het afzwakken/tegenspreken geen seconde aandacht krijgen.quote:
Ray Mislintat kaapt Wielerflits.quote:Op maandag 25 september 2023 22:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het erg vermakelijk hoe ze een miljoenmiljard artikelen pompen op Wielerflits over Ray zijn scoopje, maar dat alle berichten die het afzwakken/tegenspreken geen seconde aandacht krijgen.
Wat hoop ik dat er binnenkort gewoon een normale nieuwe sponsor wordt aangekondigd bij Jumbo en dit hele verhaal de prullenbak in kan.
Toch wel fascinerend, Wielerflits gaat echt all in, dan moet je toch wel redelijk zeker van je zaak zijn lijkt me.quote:Op maandag 25 september 2023 22:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het erg vermakelijk hoe ze een miljoenmiljard artikelen pompen op Wielerflits over Ray zijn scoopje, maar dat alle berichten die het afzwakken/tegenspreken geen seconde aandacht krijgen.
Wat hoop ik dat er binnenkort gewoon een normale nieuwe sponsor wordt aangekondigd bij Jumbo en dit hele verhaal de prullenbak in kan.
Klopt, maar dit verhaal vind ik wel wat groter dan enkel het jagen op clicks als je ziet wat ze brengen en met hoeveel achtergrond het gebracht wordt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:30 schreef DeeBee het volgende:
Dit is al de zoveelste keer dat WielerFlits dit doet? Het maakt niet eens uit of het waar is, het is alleen maar clicks-clicks-clicks en weer wat content.
Dit noem je doubling down, geloof ik.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wielerflits heeft het er nu al over wie de vrijgekomen licentie van Jumbo/Soudal over moet nemen
Allemaal grote koppen over de fusie waaronder dezequote:Op dinsdag 26 september 2023 13:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wielerflits heeft het er nu al over wie de vrijgekomen licentie van Jumbo/Soudal over moet nemen
Wielerflits gaat ook nog even hier nadruk op leggenquote:“Je zou eens moeten horen wat Roglic over Remco zegt”, vervolgde hij. “Ik wil geen geruchten starten, ik zeg het alleen maar.
Zelfs TDT komt voorbij in dat lijstje.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
"Ik wil geen geruchten starten, maar"quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Allemaal grote koppen over de fusie waaronder deze
Geraint Thomas: “Remco haat Jumbo en Jumbo haat Remco, dat gaat toch niet werken?”
[..]
Wielerflits gaat ook nog even hier nadruk op leggen
Ik heb die podcast geluisterd vandaag en had nou niet echt de indruk dat G heel serieus was met die opmerkingen over dat Remco en Primoz elkaar haten. Hij was gewoon een beetje aan het geinen en trollen in zijn eigen podcast.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
"Ik wil geen geruchten starten, maar"
Goede teksten zijn dat altijd
Goudmijntje van Ray. Maar daardoor is de hele site wel echt volledig onleesbaar geworden. Het is net mediacourant, met een slechtere lay-out.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb die podcast geluisterd vandaag en had nou niet echt de indruk dat G heel serieus was met die opmerkingen over dat Remco en Primoz elkaar haten. Hij was gewoon een beetje aan het geinen en trollen in zijn eigen podcast.
Dat Wielerflits het bloedserieus neemt verbaast me dan weer niks.
quote:Teammanager Jens Haugland bevestigt aan WielerFlits dat hij er wel oren naar heeft om die licentie over te nemen.
Denk je?quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit is wel echt zelf nieuws creëren hoor
quote:Analist Jan Bakelants vindt potentiële fusie tussen Jumbo-Visma en Soudal Quick-Step “fout”: "Er moet een veto gesteld worden”
Analist Jan Bakelants vindt potentiële fusie tussen Jumbo-Visma en Soudal Quick-Step “fout”: "Er moet een veto gesteld worden”
Analist Jan Bakelants is verrast door het nieuws over een mogelijke overname van Soudal Quick-Step door Richard Plugge, de grote baas van het huidige Jumbo-Visma. Veel is fout aan dit verhaal, vindt Bakelants, te beginnen bij de timing. “Als het nu gebeurt, moet daar een veto tegen worden gesteld. Zo zou een sterke bond het doen.”
“Het is verrassend nieuws en ik blijf hopen dat het niet waar is. De nadelige gevolgen van deze potentiële overname voor het wielrennen zijn erg groot. Een stevig sportorgaan zou een veto moeten stellen. Van mij mag dit gewoon niet plaatsvinden.”
“Heel de sport wordt in haar hemd gezet, als dit zou doorgaan. Vooral de timing is dan fout. Nu zou in oktober een WorldTourlicentie op de markt komen. Alle ploegen hebben gerecruteerd bij wie vrij was op de markt. Als deze overname erdoor komt, komen renners vrij en kunnen ze enkel nog terecht bij ploegen die financieel minder slagkracht hebben, die hun huiswerk niet klaar hebben of die gewoon niet goed zijn. Die zouden nu ineens renners kunnen oprapen, omdat zij de enige zijn die plekken vrij hebben.”
“Wat denkt Trek dan? Trek heeft nu geld op overschot (Lidl is de nieuwe hoofdsponsor, red). Ze hebben gekocht wie vrij was. Die hadden nu interessanter renners kunnen nemen. Alleen: de ploeg zit ondertussen vol.”
“Er zijn maar achttien WorldTourlicenties. Als dit in maart zou gebeuren, dan mag ik graag denken dat een aantal ploegen wel geïnteresseerd was geweest in de licentie die vrij komt. Die ploegen gaan er nu naast grijpen omwille van de timing. Dan krijgen we een verhaal zoals in 2020, toen de CCC-licentie naar een ploeg ging die daar absoluut niet klaar voor was (het Belgische Circus Wanty Gobert, red). Op die manier kregen we niet de sterkst mogelijke achttien WorldTourploegen, maar kwam er een zwak broertje bij. Waardoor we van een bloedarmoedig WorldToursysteem kunnen spreken. En dan vind ik dat de UCI nog maar een keer haar rol niet speelt.”
“Ik denk aan de Tudor ploeg van Fabian Cancellara, die ambitieus is. Die willen er snel staan, maar die kunnen misschien niet mee bieden als er een licentie vrij komt. Wat met Uno X? En wat met Lotto? Die zijn wellicht wel gebonden aan een budget. Stel dat dit begin maart 2023 was gebeurd, dan kon daar wel worden over gepraat. Als het nu gebeurt, moet daar een veto tegen worden gesteld. Zo zou een sterke bond het doen.”
“We spreken ook van een overname, geen fusie. En Richard Plugge zit aan het stuur, hij heeft de uitvoerende macht. De gesprekken spelen zich af boven het hoofd van Patrick Lefevere, die een minderheidsaandeelhouder is. Hij zou een rol als erevoorzitter krijgen. Het beste wat Patrick Lefevere nog kan doen is zijn twintig procent aandelen te gelde maken. Daarin zit ook de waarde van de licentie. De waarde daarvan is altijd hoger wanneer iedereen mee kan bieden.”
“Wat heeft Richard Plugge te winnen? Ik denk dat er een concreet bod was uit het Midden-Oosten (Neom City, het megalomane bouwproject gefinancierd door het Public Investment Fund uit Saoedi-Arabië, red). Dat heeft tot een gewetensconflict geleid bij Richard Plugge. Dan zou dit nu de snelle oplossing zijn. Waarom? Mij lijkt dat er nog tijd was om te kijken wat er nog meer mogelijk was. Ik zag dat Plugge maandag op de foto ging met Tim Cook (bestuursvoorzitter van Apple, red). Tim Cook zegt van zichzelf dat hij een cycling fan is. Je kunt denken dat hij voldoende mensen in zijn adresboek heeft die wat geld op overschot hebben. Het is heel raar om vast te stellen dat de CEO van de meest succesvolle ploeg ter wereld geen sponsoropvolging kan vinden.”
“De uitleg is: we moeten dit gaan doen om te kunnen concurreren met het Midden-Oosten. Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen. Als er nu één ploeg alles kapot heeft gereden, was het Jumbo-Visma. Dan zouden de ploegen uit het Midden-Oosten kartel moeten vormen tegen Jumbo-Visma.”
“Ik blijf mijn eeuwig diep respect hebben voor Dave Brailsford. Ik herinner me hoe iedereen in 2018 binnensmonds zat te lachen bij het nieuws dat Rupert Murdoch (Sky, red) zou vertrekken. Iedereen dacht: het is nu rap gedaan. Geen twee maanden later had Brailsford iemand gevonden die dubbel zoveel betaalde en een veel langer commitment aanging (Ineos, red).”
“Heeft Brailsford dit nu ook weer voelen aankomen? Die heeft nog wel wat plaats in zijn ploeg voor het geval dat. Hij heeft nog geld op overschot. En straks gaat waarschijnlijk ook nog een andere ploeg het loon van Remco Evenepoel betalen.”
quote:Van een goeie conditie gesproken: koe loopt kilometerslang naast en achter peloton aan tijdens koers
Herinnert u zich nog het paard dat de vrouwenkoers van de Strade Bianche verstoorde? Wel, in Costa Rica hebben ze eerder last van een koe. Tijdens een wielerwedstrijd in het Midden-Amerikaanse land haalde een koe het peloton zowaar in. Het dier had er wel plezier in want het zou volgens lokale media enkele kilometers achter de renners aan gelopen hebben alvorens zijn ‘koers’ stop te zetten.
Dat beestje is nog wat te jong voor een koe. En was allang gestopt met rennen, als ze niet steeds werd opgejaagd door de motor en auto.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die heeft vast de voorraad van de gebroeders Rojas (of Villalobos, zo u wil) opgegraven.
quote:Op donderdag 28 september 2023 12:29 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.cyclingnews.c(...)-visma-merger-plans/
Het gaat gebeuren, denk ik.
Maar wat is de bron die HLN heeft? Is toch ook wel een beetje een rioolkrant.quote:According to Het Laatste Nieuws, the UCI has been notified about the merger plan for 2024
quote:Frappant, volgens onze informatie werd hoofdsponsor Soudal vooralsnog niet betrokken in de gesprekken. Nochtans is het binnenhalen van Soudal hét hoofddoel van het fusieplan van Richard Plugge, CEO van Jumbo-Visma.
Ray Kquote:Op donderdag 28 september 2023 12:34 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Maar wat is de bron die HLN heeft? Is toch ook wel een beetje een rioolkrant.
Dit kan toch niet? Die zijn toch degene met het geld dat ze zo graag willen?quote:Op donderdag 28 september 2023 12:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind dit het meest opmerkelijke stukje uit de berichten van HLN.
[..]
Niet met Bini hè, niet met Bini. Verder zitten Strong en Tiller er nog bij.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:29 schreef Faraday01 het volgende:
Schakel net in, de Lie met 5 lengtes zo?
Ik las overal een Philipsen - De Lie, maar die gaat er niet komen lijkt me.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:13 schreef wimderon het volgende:
Het nieuwe parcours van de Franco Belge is wel een stuk selectiever.
Laatste paar honderd meter heuvelop toch? Lijkt me weinig aan te doen als hij nog zijn benen uit Canada heeftquote:Op donderdag 28 september 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet met Bini hè, niet met Bini. Verder zitten Strong en Tiller er nog bij.
Philipsen niet gestart vanwege ziekte.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik las overal een Philipsen - De Lie, maar die gaat er niet komen lijkt me.
Vorige week zou vd Poel ook nog rijden hier maar die lijkt het wel te geloven de rest van het wegseizoen.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik las overal een Philipsen - De Lie, maar die gaat er niet komen lijkt me.
Van der Poel heeft inderdaad zijn laatste wegwedstrijd van het seizoen gereden.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vorige week zou vd Poel ook nog rijden hier maar die lijkt het wel te geloven de rest van het wegseizoen.
Driemaal Intermarche in het wiel van Bini.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet met Bini hè, niet met Bini. Verder zitten Strong en Tiller er nog bij.
Bini mag knechtenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:37 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Driemaal Intermarche in het wiel van Bini.
Kilometer aan 5%, vlakt op het laatst wat af.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laatste paar honderd meter heuvelop toch? Lijkt me weinig aan te doen als hij nog zijn benen uit Canada heeft
Hij had er weinig moeite meequote:Op donderdag 28 september 2023 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kilometer aan 5%, vlakt op het laatst wat af.
Nou ja, Tiller werd daar radicaal uit het wiel gereden in de sprint.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:41 schreef DiegoFuser het volgende:
DE LIE is echt bestolen door WOUT afgelopen weekend.
Chris Woerts is een slechtere bron dan Ray.quote:
Amazon-Soudal-Visma-Quickstep?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt dus Amazon
Bron: Woerts
Gewiss zal wel subsponsor wordenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Amazon-Soudal-Visma-Quickstep?
Mogen de renners dan een gastrol krijgen in die 1 miljard Lord of the Rings serie van Amazon?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt dus Amazon
Bron: Woerts
Maar geheel toevallig bevestigen de bronnen het ook aan Wielerflits!quote:Op donderdag 28 september 2023 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chris Woerts is een slechtere bron dan Ray.
Geen Q Hermansquote:Op donderdag 28 september 2023 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rota 6e en Zimmermann 7e is echt mijn favoriete wieleruitslag. Wat een iconisch (en onderbelicht) duo.
Visma en Soudal zouden er dan nog meer geld in gooien?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:25 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Chris Woerts zouden ze voor 15 miljoen per jaar instappen, maar volgens Ray worden ze slechts co-sponsor en niet eens titelsponsor.
Juist ja.
Visma gaat 20 miljoen per jaar brengen volgens Woerts.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Visma en Soudal zouden er dan nog meer geld in gooien?
Visma 20 miljoen volgens Woerts. Wat ik heel erg veel vind.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Visma en Soudal zouden er dan nog meer geld in gooien?
Ging het wel over een fusie dan?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Visma 20 miljoen volgens Woerds. Wat ik heel erg veel vind.
Nee puur dat Visma met Amazon de ploeg gaat sponsoren volgend jaar en er daarnaast gesprekken zijn met Soudal maar nog niets concreets.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ging het wel over een fusie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |