Nou ja, Tiller werd daar radicaal uit het wiel gereden in de sprint.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:41 schreef DiegoFuser het volgende:
DE LIE is echt bestolen door WOUT afgelopen weekend.
Chris Woerts is een slechtere bron dan Ray.quote:
Amazon-Soudal-Visma-Quickstep?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt dus Amazon
Bron: Woerts
Gewiss zal wel subsponsor wordenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Amazon-Soudal-Visma-Quickstep?
Mogen de renners dan een gastrol krijgen in die 1 miljard Lord of the Rings serie van Amazon?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt dus Amazon
Bron: Woerts
Maar geheel toevallig bevestigen de bronnen het ook aan Wielerflits!quote:Op donderdag 28 september 2023 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chris Woerts is een slechtere bron dan Ray.
Geen Q Hermansquote:Op donderdag 28 september 2023 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rota 6e en Zimmermann 7e is echt mijn favoriete wieleruitslag. Wat een iconisch (en onderbelicht) duo.
Visma en Soudal zouden er dan nog meer geld in gooien?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:25 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Chris Woerts zouden ze voor 15 miljoen per jaar instappen, maar volgens Ray worden ze slechts co-sponsor en niet eens titelsponsor.
Juist ja.
Visma gaat 20 miljoen per jaar brengen volgens Woerts.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Visma en Soudal zouden er dan nog meer geld in gooien?
Visma 20 miljoen volgens Woerts. Wat ik heel erg veel vind.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Visma en Soudal zouden er dan nog meer geld in gooien?
Ging het wel over een fusie dan?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Visma 20 miljoen volgens Woerds. Wat ik heel erg veel vind.
Nee puur dat Visma met Amazon de ploeg gaat sponsoren volgend jaar en er daarnaast gesprekken zijn met Soudal maar nog niets concreets.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ging het wel over een fusie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |