abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210741069
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 19:30 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Cattaneo, Landa en Van Wilder misstaan ook niet bij Jumbo, al zullen Landa en van Wilder vast wel op zoek gaan naar iets anders als dit doorgaat. Dan wordt de concurrentie wel enorm
Een Mauri (zonder knieproblemen) ook niet echt, maar voor de rest is het inderdaad niet heel sterk. Bij Jumbo zullen is er denk ik ook geen plaats voor een Loe van Belle, Tijmen Graat of Menno Huising, zulke talenten zijn dat toch niet?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport zondag 24 september 2023 @ 19:44:15 #152
451829 crew  H.Vviv
pi_210741089
Het slaat gewoon nergens op. Waarom zou je nog onlangs contracten gaan verlengen als dit vanaf de Tour al aan de gang is. Dan wacht je daar nog even mee.
pi_210741278
Als het niet waar is, kunnen we knipperlicht wel opdoeken
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 20:04:59 #154
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_210741303
Plottwist: Jumbo heeft Hessmann opzettelijk het verkeerde pilletje gegeven om zo ruimte te maken voor deze fusie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 24 september 2023 @ 20:06:52 #155
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_210741320
Vreselijk. Vreselijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_210741324
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie wil zich opofferen om dit te beluisteren? https://www.wielerflits.n(...)k-step-immens-groot/
Ik heb me maar opgeofferd, even mee getypt:

- Vanaf halverwege de Tour de eerste contacten, direct na de Tour een meeting de belangrijke mensen en Jumbo-Visma en Soudal-Quickstep om het verder uit te werken.
- Zowel Jumbo-Visma als Soudal-Quickstep zouden ook zonder fusie gewoon verder kunnen.
- (Moest lachen toen Ray zei dat het budget van Ineos zo'n 40-45 miljoen was.)
- Jayco en Movistar gaan enorme budgetstijgingen krijgen door hun sponsors uit het Midden-Oosten.
- Visma en Soudal er mee hebben ingestemd, maar heeft geen idee hoe de andere sponsoren er over denken en wie zich nog meer wil aansluiten. Hij heeft ook geen idee hoe dat moet gaan met materiaalsponsors(Cervelo vs. Specialized) etc.
- Kans dat Evenepoel naar Ineos gaat valt zeker niet uit te sluiten, want hij zou vrij zijn om daarheen te gaan nu door de fusie(?)
- Wat betreft de 50 renners die ze zouden hebben noemt Ray dat Bakala, Ton van Veen en Robert van der Wallen grote zakenmannen zijn die weten wat fusies inhouden. Omdat zij met hun bedrijven al veel grotere fusies hebben uitgevoerd moeten ze zo'n 'kleine' fusie als dit ook wel tot een goed einde kunnen brengen. (Beetje vreemd argument vind ik, maar goed)
- Ray noemde ook dat Jumbo en Quick-step de afgelopen (tientallen) jaren meerdere keren zijn getransformeerd als argument waarom deze fusie wel kan slagen.
- Ray heeft geen idee wie van de kopmannen en andere renners mee zouden gaan. Hij heeft ook geen idee wie van de staff allemaal mee zou gaan.
- Het lijkt Ray logisch dat Roglic zou vertrekken, hij zou gehoord hebben dat het management van Roglic al aan het praten is met meerdere ploegen. Standaardriedeltje dat Roglic geen kans heeft op de Tour bij Jumbo enzo kwam ook weer langs.
- Ray fantaseert dat de fusieploeg eventueel de extra WT-licentie die ze over hebben zouden kunnen 'schenken' aan een andere ploeg(hij noemt Uno-X als voorbeeld). In ruil daarvoor zouden ze dan 10-15 overbodige renners daar kunnen dumpen.
- Wielerflits gaat de komende weken over niks anders praten, dus bereid je maar voor.
- Ze hebben geen idee wat er met vrouwenploegen en opleidingsploegen gaat gebeuren.
- Ze blijven nogal de take pushen dat dit de enige manier is om de strijd aan te gaan met het oliegeld en dat het eigenlijk niet meer mogelijk is om 'normale' bedrijven te vinden die de wielersport willen sponsoren. Althans niet als je in de top mee wil doen.
- Eind maart is Jumbo begonnen met de zoektocht naar een nieuwe sponsor. Volgens Ray is die zoektocht voorlopig op niks uit gedraaid omdat ze anders de naam van de nieuwe sponsor allang gehoord zouden moeten hebben(vreemde conclusie weer..)
- Volgens Ray is de wielersport niet groter dan Judo en handbal. Ray is bij deze af.
- Ray denkt dat de komende dagen, naar aanleiding van de scoop op Wielerflits, alle renners geïnformeerd gaan worden over de stand van zaken en plannen met ze. Er zou nog helemaal niks besloten zijn over wie wel mee gaat/wil en wie niet.

Het was al-met-al toch wel heel veel persoonlijke mening/visie van Ray over hoe hij denkt dat het gaat lopen in plaats van echt harde bevestigde nieuwtjes. Ik zou het allemaal maar met een kilo zout nemen.

En nu ga ik even in een hoekje huilen van de ooraids die ik heb opgelopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pistolero op 24-09-2023 20:15:41 ]
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 20:09:40 #157
pi_210741347
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2023 20:07 schreef Pistolero het volgende:

[..]

- Vanaf halverwege de Tour de eerste contacten, direct na de Tour een meeting de belangrijke mensen en Jumbo-Visma en Soudal-Quickstep om het verder uit te werken.
- Zowel Jumbo-Visma als Soudal-Quickstep zouden ook zonder fusie gewoon verder kunnen.
- Jayco en Movistar gaan enorme budgetstijgingen krijgen door hun sponsors uit het Midden-Oosten.
- Visma en Soudal er mee hebben ingestemd, maar heeft geen idee hoe de andere sponsoren er over denken en wie zich nog meer wil aansluiten. Hij heeft ook geen idee hoe dat moet gaan met materiaalsponsors(Cervelo vs. Specialized) etc.
- Kans dat Evenepoel naar Ineos gaat valt zeker niet uit te sluiten, want hij zou vrij zijn om daarheen te gaan nu door de fusie(?)
- Wat betreft de 50 renners die ze zouden hebben noemt Ray dat Bakala, Ton van Veen en Robert van der Wallen grote zakenmannen zijn die weten wat fusies inhouden. Omdat zij met hun bedrijven al veel grotere fusies hebben uitgevoerd moeten ze zo'n 'kleine' fusie als dit ook wel tot een goed einde kunnen brengen. (Beetje vreemd argument vind ik, maar goed)
- Ray noemde ook dat Jumbo en Quick-step de afgelopen (tientallen) jaren meerdere keren zijn getransformeerd als argument waarom deze fusie wel kan slagen.
- Ray heeft geen idee wie van de kopmannen en andere renners mee zouden gaan. Hij heeft ook geen idee wie van de staff allemaal mee zou gaan.
- Het lijkt Ray logisch dat Roglic zou vertrekken, hij zou gehoord hebben dat het management van Roglic al aan het praten is met meerdere ploegen. Standaardriedeltje dat Roglic geen kans heeft op de Tour Jumbo enzo kwam ook weer langs.
- Ray fantaseert dat de fusieploeg eventueel de extra WT-licentie die ze over hebben zouden kunnen 'schenken'aan een andere ploeg(hij noemt Uno-X als voorbeeld). In ruil daarvoor zouden ze dan 10-15 overbodige renners daar kunnen dumpen.
- Wielerflits gaat de komende weken over niks anders praten, dus bereid je maar voor.
- Ze hebben geen idee wat er met vrouwenploegen en opleidingsploegen gaat gebeuren.
- Ze blijven nogal de take pushen dat dit de enige manier is om de strijd aan te gaan met het oliegeld en dat het eigenlijk niet meer mogelijk is om 'normale' bedrijven te vinden die de wielersport willen sponsoren. Althans niet als je in de top mee wil doen.
- Eind maart is Jumbo begonnen met de zoektocht naar een nieuwe sponsor. Volgens Ray is die zoektocht voorlopig op niks uit gedraaid omdat ze anders de naam van de nieuwe sponsor allang gehoord zouden moeten hebben(vreemde conclusie weer..)
- Volgens Ray is de wielersport niet groter dan Judo en handbal. Ray is bij deze af.
- Ray denkt dat de komende dagen, naar aanleiding van de scoop op Wielerflits, alle renners geïnformeerd gaan worden over de stand van zaken en plannen met ze. Er zou nog helemaal niks besloten zijn over wie wel mee gaat/wil en wie niet.

Het was al-met-al toch wel heel veel persoonlijke mening/visie van Ray over hoe hij denkt dat het gaat lopen in plaats van echt harde bevestigde nieuwtjes. Ik zou het allemaal maar met een kilo zout nemen.

Conclusie: dit hele verhaal bestaat alleen in het hoofd van Ray, waar het altijd Sesamstraat is.
pi_210741357
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Conclusie: dit hele verhaal bestaat alleen in het hoofd van Ray, waar het altijd Sesamstraat is.
Ja, dat is eigenlijk ook wel de indruk die ik kreeg inderdaad.
pi_210741388
Daar zitten wel wat bijzondere opmerkingen tussen inderdaad…
  zondag 24 september 2023 @ 20:15:36 #160
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210741394
Ik kom hier veel te laat achter. Jeetje... Wel een daverende verrassing als dit doorgaat
  zondag 24 september 2023 @ 20:17:52 #161
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210741416
Is de conclusie eigenlijk ook niet dat ze er niet in geslaagd zijn om een vette sponsor te vinden? En dat voor een topploeg die alle rondes wint?
  zondag 24 september 2023 @ 20:18:00 #162
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210741419
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2023 20:07 schreef Pistolero het volgende:

[..]

- Het lijkt Ray logisch dat Roglic zou vertrekken, hij zou gehoord hebben dat het management van Roglic al aan het praten is met meerdere ploegen. Standaardriedeltje dat Roglic geen kans heeft op de Tour bij Jumbo enzo kwam ook weer langs.
- Ray fantaseert dat de fusieploeg eventueel de extra WT-licentie die ze over hebben zouden kunnen 'schenken' aan een andere ploeg(hij noemt Uno-X als voorbeeld). In ruil daarvoor zouden ze dan 10-15 overbodige renners daar kunnen dumpen.

Fenomeen.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport zondag 24 september 2023 @ 20:18:58 #163
451829 crew  H.Vviv
pi_210741435
twitter
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 20:22:54 #164
pi_210741474
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:18 schreef H.Vviv het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we Dnlbenson nog wel serieus nemen? Die kwam gisteren nog met het nieuws dat Quick Step renners aan het halen was voor 2025, haha.
pi_210741496
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Kunnen we Dnlbenson nog wel serieus nemen? Die kwam gisteren nog met het nieuws dat Quick Step renners aan het halen was voor 2025, haha.
Wieler 'journalisten' en transferwatchers die er geen klote van begrijpen en maar bullshit roepen voor de clicks. Ik voel me net als in het Feyenoordtopic deze zomer.
pi_210741538
Qua renners wordt het ook voor 2025 al wel lastig.. al heb je dan meer tijd om een nieuwe ploeg te vinden
  zondag 24 september 2023 @ 20:27:49 #167
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210741547
twitter

De renners die dit via de media horen en nu los gaan in de groepsapp?
pi_210741657
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is de conclusie eigenlijk ook niet dat ze er niet in geslaagd zijn om een vette sponsor te vinden? En dat voor een topploeg die alle rondes wint?
Maar ja, waarom ga je dan wel nieuwe renners halen en contracten verlengen als dit allemaal speelt op de achtergrond?
  zondag 24 september 2023 @ 20:35:27 #169
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210741681
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar ja, waarom ga je dan wel nieuwe renners halen en contracten verlengen als dit allemaal speelt op de achtergrond?
Als het klapt heb je niets?
  zondag 24 september 2023 @ 20:36:13 #170
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_210741694
Gaat Ray dan nog excuses aanbieden voor z’n NEOM-bullshit?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 24 september 2023 @ 20:39:57 #171
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210741754
twitter
  zondag 24 september 2023 @ 20:40:28 #172
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210741767
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:36 schreef Szura het volgende:
Gaat Ray dan nog excuses aanbieden voor z’n NEOM-bullshit?
Geen actieve herinnering meer aan
pi_210741815
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Als het klapt heb je niets?
Ja, maar Jumbo had sowieso al flink wat renners met een doorlopend contract. Als het wel klopt, ben ik heel benieuwd naar het verhaal erachter (van beide kanten)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 24-09-2023 21:02:17 ]
pi_210741840
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 20:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wout is volgens mij best wel klaar met de Belgische media, dus die gaat nu lekker de oppertroll uithangen en het vuurrtje aanwakkeren.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 september 2023 @ 20:46:19 #175
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210741868
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

De renners die dit via de media horen en nu los gaan in de groepsapp?
Wat is dit voor iets, Lefevere is met één van z'n renners bij een voetbalwedstrijd....ja, ok? :P

Of probeert die dnlbenson er een geintje van te maken of iets? Dan is het maar een matige grap :+

Edit: oh ik had even wat verder terug moeten lezen, iets met Jumbo en Quick-Step gemist, oeps.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')