Je hebt iets gemist jaquote:Op zondag 24 september 2023 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets, Lefevere is met één van z'n renners bij een voetbalwedstrijd....ja, ok?
Of probeert die dnlbenson er een geintje van te maken of iets? Dan is het maar een matige grap
Edit: oh ik had even wat verder terug moeten lezen, iets met Jumbo en Quick-Step gemist, oeps.
Achja Wout had al eerder ook PatLef alcohol meme´s lopen liken.quote:Op zondag 24 september 2023 20:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wout is volgens mij best wel klaar met de Belgische media, dus die gaat nu lekker de oppertroll uithangen en het vuurrtje aanwakkeren.
Er zijn heel veel vreemde kanten aan het verhaal. Maar wat ik misschien nog wel het meest vreemde vind (als we Ray moeten geloven) is dat pas halverwege de Tour het eerste balletje is opgegooid bij Jumbo om eens contact op te nemen met Soudal-Quickstep/Levere, en dat er al 2 weken later, vlak na de Tour, zou zijn besloten om het allemaal in gang te zetten en te proberen het rond te krijgen. Zoiets groots bepaal je toch niet even zo snel?quote:Op zondag 24 september 2023 20:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar Jumbo had sowieso al flink wat renners met een doorlopend contract. Als het wel klopt, ben ik heel benieuwd naar verhaal erachter (van beide kanten)
Volgend jaar is ook onhaalbaar. Jumbo heeft al 28 renners onder contract. Je gaat niet 15 opeens laten gaan. Contractbreuk.quote:Op zondag 24 september 2023 20:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zijn heel veel vreemde kanten aan het verhaal. Maar wat ik misschien nog wel het meest vreemde vind (als we Ray moeten geloven) is dat pas halverwege de Tour het eerste balletje is opgegooid bij Jumbo om eens contact op te nemen met Soudal-Quickstep/Levere, en dat er al 2 weken later, vlak na de Tour, zou zijn besloten om het allemaal in gang te zetten en te proberen het rond te krijgen. Zoiets groots bepaal je toch niet even zo snel?
En de renners zouden dus nog van niks weten en pas de komende tijd gaan ze geïnformeerd worden over de stand van zaken en gaat er bij iedereen gepolst worden hoe ze erin staan. Dat kan toch niet joh, dat is toch veel te laat.En wat hebben ze dan ook de afgelopen 2 maanden gedaan, aangezien er blijkbaar nog over geen enkel onderwerp(Renners, materiaal, staff, vrouwenploegen, opleidingsploegen, extra WT-licentie) definitieve besluiten zijn genomen.
Nee, als het al gebeurd zal het sowieso pas in 2025 zijn. En zelfs dat wordt al lastig. Volgend jaar kan ik me écht geen seconde voorstellen.
Je weet helemaal niet wat er in de contracten staat.quote:Op zondag 24 september 2023 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgend jaar is ook onhaalbaar. Jumbo heeft al 28 renners onder contract. Je gaat niet 15 opeens laten gaan. Contractbreuk.
Jij denkt dat er zowel bij Jumbo als bij Soudal-Quickstep regelingen in de contracten staan waardoor ze er bij een eventuele fusie zonder veel moeite gratis van renners af kunnen komen? Dat lijkt me nogal sterk.quote:Op zondag 24 september 2023 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat er in de contracten staat.
Geen idee, ook ik weet niet wat er wel of niet in staat. Maar ik weet wel dat het wat gecompliceerder ligt dan 'je moet weg = contractbreuk'.quote:Op zondag 24 september 2023 20:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denkt dat er zowel bij Jumbo als bij Soudal-Quickstep regelingen in de contracten staan waardoor ze er bij een eventuele fusie zonder veel moeite gratis van renners af kunnen komen? Dat lijkt me nogal sterk.
Erg mooi dat deze woordvoerder nog even de draak steekt met het NEOM-nepnieuws van knipperlichtquote:Op zondag 24 september 2023 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
A spokesperson for Jumbo-Visma did respond, telling GCN: "We usually don’t respond to rumours. There were many… Jumbo-Visma with Neom, Ineos with Evenepoel. And now this… Several options are open and time will tell (soon)."
Gelukkig zit Dnlbenson bovenop de zaak. Time will tell.
Als blijkt dat dit verhaal ook compleet uit de duim gezogen is is het wel definitief einde Ray (en Wielerflits) hopelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 21:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi dat deze woordvoerder nog even de draak steekt met het NEOM-nepnieuws van knipperlicht
KOEKOEKquote:Op zondag 24 september 2023 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
PatLef is geen fan van wielerflits.
Met de Jumbonus transformeren die op z'n minst in superknechten.quote:Op zondag 24 september 2023 18:51 schreef Aguero het volgende:
Jeetje, die zag ik niet aankomen.
Veel matige Belgen die een andere ploeg mogen gaan vinden mocht dit waar zijn.
Wie is de anonieme renner jongons?quote:According to one Jumbo-Visma rider, who wished to remain anonymous, the news of a possible merger between both teams was a complete shock. Apparently none of the riders on the Dutch team were aware of the news, and only found out via social media.
“I heard the news for the first time ten minutes ago when a teammate asked me about it. It’s a big surprise for me. In the team we’ve not spoken about it and it’s a big surprise,” the rider told GCN on Sunday evening.
The rider questioned the logistics and the timing of the potential merger.
“Thinking logically, we don’t have any spots at Jumbo for next year. How can you put 15 riders together with Quick-Step? If it was with Ineos then I would think that it was possible by the numbers but with us, looking at the numbers it’s just not possible. But you never know. That’s just my opinion. I also don’t know why the two best teams should merge. What’s the reason?”
The rider also raised a question over the differing philosophies and cultures within both teams.
“Also the mentality in the two teams is different,” the rider said.
What I learned at Jumbo is really different to how they approach riders as people, and how Richard and Patrick look at riders is really different. I can’t say it's a zero percent chance but from my perspective it’s very low.”
Wout van Aert?quote:Op zondag 24 september 2023 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is de anonieme renner jongons?
Het is iemand die kan rekenen, dus moet al een slim iemand zijn!quote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wout van Aert?
Of een nobuddy als Lennard Hofstede (Wist niet eens dat die nog bij Jumbo fietste).
Tiesj!quote:Op zondag 24 september 2023 22:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is iemand die kan rekenen, dus moet al een slim iemand zijn!
GCN gasten interviewen wel relatief vaak Kuss...quote:Op zondag 24 september 2023 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie is de anonieme renner jongons?
Jantje Tratnik is de enige bij Jumbo die ooit voor Pat heeft gefietst. Liep vrij slecht af. Past wel in het plaatje, al denk ik niet dat ze bij GCN meteen hem bellen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wout van Aert?
Of een nobuddy als Lennard Hofstede (Wist niet eens dat die nog bij Jumbo fietste).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |