quote:Op donderdag 28 september 2023 12:29 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.cyclingnews.c(...)-visma-merger-plans/
Het gaat gebeuren, denk ik.
Maar wat is de bron die HLN heeft? Is toch ook wel een beetje een rioolkrant.quote:According to Het Laatste Nieuws, the UCI has been notified about the merger plan for 2024
quote:Frappant, volgens onze informatie werd hoofdsponsor Soudal vooralsnog niet betrokken in de gesprekken. Nochtans is het binnenhalen van Soudal hét hoofddoel van het fusieplan van Richard Plugge, CEO van Jumbo-Visma.
Ray Kquote:Op donderdag 28 september 2023 12:34 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Maar wat is de bron die HLN heeft? Is toch ook wel een beetje een rioolkrant.
Dit kan toch niet? Die zijn toch degene met het geld dat ze zo graag willen?quote:Op donderdag 28 september 2023 12:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind dit het meest opmerkelijke stukje uit de berichten van HLN.
[..]
Niet met Bini hè, niet met Bini. Verder zitten Strong en Tiller er nog bij.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:29 schreef Faraday01 het volgende:
Schakel net in, de Lie met 5 lengtes zo?
Ik las overal een Philipsen - De Lie, maar die gaat er niet komen lijkt me.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:13 schreef wimderon het volgende:
Het nieuwe parcours van de Franco Belge is wel een stuk selectiever.
Laatste paar honderd meter heuvelop toch? Lijkt me weinig aan te doen als hij nog zijn benen uit Canada heeftquote:Op donderdag 28 september 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet met Bini hè, niet met Bini. Verder zitten Strong en Tiller er nog bij.
Philipsen niet gestart vanwege ziekte.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik las overal een Philipsen - De Lie, maar die gaat er niet komen lijkt me.
Vorige week zou vd Poel ook nog rijden hier maar die lijkt het wel te geloven de rest van het wegseizoen.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik las overal een Philipsen - De Lie, maar die gaat er niet komen lijkt me.
Van der Poel heeft inderdaad zijn laatste wegwedstrijd van het seizoen gereden.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vorige week zou vd Poel ook nog rijden hier maar die lijkt het wel te geloven de rest van het wegseizoen.
Driemaal Intermarche in het wiel van Bini.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet met Bini hè, niet met Bini. Verder zitten Strong en Tiller er nog bij.
Bini mag knechtenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:37 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Driemaal Intermarche in het wiel van Bini.
Kilometer aan 5%, vlakt op het laatst wat af.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laatste paar honderd meter heuvelop toch? Lijkt me weinig aan te doen als hij nog zijn benen uit Canada heeft
Hij had er weinig moeite meequote:Op donderdag 28 september 2023 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kilometer aan 5%, vlakt op het laatst wat af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |