Dot gaat toch niet gebeuremquote:Op maandag 25 september 2023 09:02 schreef Marcoss het volgende:
Voor eventuele clausules in contracten zal ook nog wel van belang zijn onder welke licentie ze doorgaan en welke ploeg dus eigenlijk ophoudt te bestaan.
Gezien de reacties op het verhaal geloof ik wel dat er in ieder geval een kern van waarheid in de verhalen zit. Al geloof ik inderdaad ook niet dat het echt gaat gebeurenquote:
Dat ze gesproken hebben en de mogelijkheden hebben verkend geloof ik direct. Dit lijkt me gewoon één van de opties die Plugge heeft. Niet meer, niet minderquote:Op maandag 25 september 2023 09:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gezien de reacties op het verhaal geloof ik wel dat er in ieder geval een kern van waarheid in de verhalen zit. Al geloof ik inderdaad ook niet dat het echt gaat gebeuren
Ik zie Wout en Mathieu over drie jaar nog wel in een dezelfde ploeg zitten. Want dan zitten ze op een leeftijd dat ze gezamenlijk kunnen uitkiezen en bepalen wie de koers wint, maar individueel op een punt komen zoals veel dertigers van nu, zoals Greg van Avermaet en Peter Sagan bijvoorbeeld, en Philippe Gilbert eerder.quote:Op zondag 24 september 2023 20:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wout is volgens mij best wel klaar met de Belgische media, dus die gaat nu lekker de oppertroll uithangen en het vuurrtje aanwakkeren.
Want als Peter Sagan en Greg van Avermaet samen in een ploeg zouden zitten, dan zouden ze nog wel wat winnen? Die zijn gewoon op hun retour.quote:Op maandag 25 september 2023 11:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zie Wout en Mathieu over drie jaar nog wel in een dezelfde ploeg zitten. Want dan zitten ze op een leeftijd dat ze gezamenlijk kunnen uitkiezen en bepalen wie de koers wint, maar individueel op een punt komen zoals veel dertigers van nu, zoals Greg van Avermaet en Peter Sagan bijvoorbeeld, en Philippe Gilbert eerder.
Dan had Krek zeker nog wel wat 'prikjes' kunnen uitdelenquote:Op maandag 25 september 2023 11:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want als Peter Sagan en Greg van Avermaet samen in een ploeg zouden zitten, dan zouden ze nog wel wat winnen? Die zijn gewoon op hun retour.
Ik vind dit een vrij wonderlijke zienswijzequote:Op maandag 25 september 2023 11:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zie Wout en Mathieu over drie jaar nog wel in een dezelfde ploeg zitten. Want dan zitten ze op een leeftijd dat ze gezamenlijk kunnen uitkiezen en bepalen wie de koers wint, maar individueel op een punt komen zoals veel dertigers van nu, zoals Greg van Avermaet en Peter Sagan bijvoorbeeld, en Philippe Gilbert eerder.
Nee joh.quote:Op maandag 25 september 2023 11:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Welk contract?quote:Op maandag 25 september 2023 14:28 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Over drie jaar loopt het contract af in Italië/Spanje of Oostenrijk
Dit is een interne mail gok ik?quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is een interne mail gok ik?
Maar goed. Ray verschrikkelijk in the mud, wat een verrassing. Plugge heeft deze zomer waarschijnlijk gewoon eens wat belletjes gepleegd en gezeten met de mensen van Soudal-Quickstep om te informeren en polsen of er in de toekomst wat mogelijk zou zijn, maar verder dan dat is het waarschijnlijk (nog) niet gekomen.
Ik denk dat Tim Cook niet eens weet of er lucht of zand in een band zit.quote:Op maandag 25 september 2023 21:25 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Kom maar door met dat Apple geld
Prima sponsor dus.quote:Op maandag 25 september 2023 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat Tim Cook niet eens weet of er lucht of zand in een band zit.
Ik vind het erg vermakelijk hoe ze een miljoenmiljard artikelen pompen op Wielerflits over Ray zijn scoopje, maar dat alle berichten die het afzwakken/tegenspreken geen seconde aandacht krijgen.quote:
Ray Mislintat kaapt Wielerflits.quote:Op maandag 25 september 2023 22:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het erg vermakelijk hoe ze een miljoenmiljard artikelen pompen op Wielerflits over Ray zijn scoopje, maar dat alle berichten die het afzwakken/tegenspreken geen seconde aandacht krijgen.
Wat hoop ik dat er binnenkort gewoon een normale nieuwe sponsor wordt aangekondigd bij Jumbo en dit hele verhaal de prullenbak in kan.
Toch wel fascinerend, Wielerflits gaat echt all in, dan moet je toch wel redelijk zeker van je zaak zijn lijkt me.quote:Op maandag 25 september 2023 22:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het erg vermakelijk hoe ze een miljoenmiljard artikelen pompen op Wielerflits over Ray zijn scoopje, maar dat alle berichten die het afzwakken/tegenspreken geen seconde aandacht krijgen.
Wat hoop ik dat er binnenkort gewoon een normale nieuwe sponsor wordt aangekondigd bij Jumbo en dit hele verhaal de prullenbak in kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |