abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210745729
Voor eventuele clausules in contracten zal ook nog wel van belang zijn onder welke licentie ze doorgaan en welke ploeg dus eigenlijk ophoudt te bestaan.
pi_210746016
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:02 schreef Marcoss het volgende:
Voor eventuele clausules in contracten zal ook nog wel van belang zijn onder welke licentie ze doorgaan en welke ploeg dus eigenlijk ophoudt te bestaan.
Dot gaat toch niet gebeurem
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_210746055
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:47 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Dot gaat toch niet gebeurem
Gezien de reacties op het verhaal geloof ik wel dat er in ieder geval een kern van waarheid in de verhalen zit. Al geloof ik inderdaad ook niet dat het echt gaat gebeuren
pi_210746165
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Gezien de reacties op het verhaal geloof ik wel dat er in ieder geval een kern van waarheid in de verhalen zit. Al geloof ik inderdaad ook niet dat het echt gaat gebeuren
Dat ze gesproken hebben en de mogelijkheden hebben verkend geloof ik direct. Dit lijkt me gewoon één van de opties die Plugge heeft. Niet meer, niet minder

Dat knipperlicht Ray er met zijn Telegraafhoofd direct op springt en tot in den treure gaat uitmelken en zijn fantasie op de vrije loop laat is ook wel typisch.
pi_210746614
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2023 20:44 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wout is volgens mij best wel klaar met de Belgische media, dus die gaat nu lekker de oppertroll uithangen en het vuurrtje aanwakkeren.
Ik zie Wout en Mathieu over drie jaar nog wel in een dezelfde ploeg zitten. Want dan zitten ze op een leeftijd dat ze gezamenlijk kunnen uitkiezen en bepalen wie de koers wint, maar individueel op een punt komen zoals veel dertigers van nu, zoals Greg van Avermaet en Peter Sagan bijvoorbeeld, en Philippe Gilbert eerder.
pi_210746653
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik zie Wout en Mathieu over drie jaar nog wel in een dezelfde ploeg zitten. Want dan zitten ze op een leeftijd dat ze gezamenlijk kunnen uitkiezen en bepalen wie de koers wint, maar individueel op een punt komen zoals veel dertigers van nu, zoals Greg van Avermaet en Peter Sagan bijvoorbeeld, en Philippe Gilbert eerder.
Want als Peter Sagan en Greg van Avermaet samen in een ploeg zouden zitten, dan zouden ze nog wel wat winnen? Die zijn gewoon op hun retour.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_210747041
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:07 schreef Felagund het volgende:

[..]
Want als Peter Sagan en Greg van Avermaet samen in een ploeg zouden zitten, dan zouden ze nog wel wat winnen? Die zijn gewoon op hun retour.
Dan had Krek zeker nog wel wat 'prikjes' kunnen uitdelen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_210748251
quote:

[..]
Ik vind dit een vrij wonderlijke zienswijze
pi_210748671
quote:

[..]
Nee joh.

Over drie jaar loopt het contract af in Italië/Spanje of Oostenrijk en kunnen we weer alle Strava-activiteiten terugzien in voorbereiding op de MTB en de cyclo-cross.

Idem dito voor Van Aert. Die zal dan weer veilig in het veld rijden, nadat Interpol bij Visma de boel op slot heeft gegooit.
  maandag 25 september 2023 @ 16:07:21 #211
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 september 2023 @ 16:14:46 #212
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210749728
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:28 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Over drie jaar loopt het contract af in Italië/Spanje of Oostenrijk
Welk contract? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210751371
Geen snoepreisje voor Renaat naar San Juan volgend jaar, koers gaat een niveautje lager op de schaal
  maandag 25 september 2023 @ 20:12:49 #214
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210752048
Put these foolish ambitions to rest.
pi_210752091
quote:
Dit is een interne mail gok ik?

Maar goed. Ray verschrikkelijk in the mud, wat een verrassing. Plugge heeft deze zomer waarschijnlijk gewoon eens wat belletjes gepleegd en gezeten met de mensen van Soudal-Quickstep om te informeren en polsen of er in de toekomst wat mogelijk zou zijn, maar verder dan dat is het waarschijnlijk (nog) niet gekomen.
  maandag 25 september 2023 @ 21:21:15 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210752785
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2023 20:17 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dit is een interne mail gok ik?

Maar goed. Ray verschrikkelijk in the mud, wat een verrassing. Plugge heeft deze zomer waarschijnlijk gewoon eens wat belletjes gepleegd en gezeten met de mensen van Soudal-Quickstep om te informeren en polsen of er in de toekomst wat mogelijk zou zijn, maar verder dan dat is het waarschijnlijk (nog) niet gekomen.
twitter

Ja
  maandag 25 september 2023 @ 21:25:55 #217
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210752833
twitter

Kom maar door met dat Apple geld c_/
pi_210752908
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 16:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Welk contract? :P
Dat lezen we ooit wel een keer in een boek.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 21:38:19 #219
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_210752926
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 21:25 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Kom maar door met dat Apple geld c_/
Ik denk dat Tim Cook niet eens weet of er lucht of zand in een band zit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 25 september 2023 @ 21:45:05 #220
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210753019
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik denk dat Tim Cook niet eens weet of er lucht of zand in een band zit.
Prima sponsor dus.
pi_210753085
Ach Ray
pi_210753232
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 21:51 schreef franklop het volgende:
Ach Ray
Ik vind het erg vermakelijk hoe ze een miljoenmiljard artikelen pompen op Wielerflits over Ray zijn scoopje, maar dat alle berichten die het afzwakken/tegenspreken geen seconde aandacht krijgen.

Wat hoop ik dat er binnenkort gewoon een normale nieuwe sponsor wordt aangekondigd bij Jumbo en dit hele verhaal de prullenbak in kan.
  maandag 25 september 2023 @ 22:05:11 #223
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210753252
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2023 22:03 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik vind het erg vermakelijk hoe ze een miljoenmiljard artikelen pompen op Wielerflits over Ray zijn scoopje, maar dat alle berichten die het afzwakken/tegenspreken geen seconde aandacht krijgen.

Wat hoop ik dat er binnenkort gewoon een normale nieuwe sponsor wordt aangekondigd bij Jumbo en dit hele verhaal de prullenbak in kan.
Ray Mislintat kaapt Wielerflits.
pi_210755891
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 21:51 schreef franklop het volgende:
Ach Ray
Darts
pi_210756477
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2023 22:03 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Toch wel fascinerend, Wielerflits gaat echt all in, dan moet je toch wel redelijk zeker van je zaak zijn lijkt me.

Al kunnen ze er nog een spin aan geven als het niet doorgaat natuurlijk, Ray heeft wel wat Telegraaf-skills op dat gebied.
pi_210756542
Dit is al de zoveelste keer dat WielerFlits dit doet? Het maakt niet eens uit of het waar is, het is alleen maar clicks-clicks-clicks en weer wat content.
Jack does it in real time...
  dinsdag 26 september 2023 @ 11:32:50 #227
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_210756565
Limburgers zijn minderwaardige mensen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_210756663
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 11:30 schreef DeeBee het volgende:
Dit is al de zoveelste keer dat WielerFlits dit doet? Het maakt niet eens uit of het waar is, het is alleen maar clicks-clicks-clicks en weer wat content.
Klopt, maar dit verhaal vind ik wel wat groter dan enkel het jagen op clicks als je ziet wat ze brengen en met hoeveel achtergrond het gebracht wordt.

Ook bijvoorbeeld Zonneveld had wat rondgebeld en gaf aan dat het best een serieus verhaal is en het in ieder geval verder is dan enkel wat aftastende gesprekken. Alleen werden daar ook alle problemen meegenomen die je creeert met deze oplossing, dat deel mis je wel volledig in het verhaal bij WF
  dinsdag 26 september 2023 @ 13:50:22 #229
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210757882
Wielerflits heeft het er nu al over wie de vrijgekomen licentie van Jumbo/Soudal over moet nemen :')
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 13:51:16 #230
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_210757890
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wielerflits heeft het er nu al over wie de vrijgekomen licentie van Jumbo/Soudal over moet nemen :')
Dit noem je doubling down, geloof ik.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport dinsdag 26 september 2023 @ 17:20:06 #231
451829 crew  H.Vviv
pi_210759715
Viviani wint nog eens.
pi_210759743
Mohoric door een val al bijna een minuut verloren
  dinsdag 26 september 2023 @ 18:17:52 #233
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210760307
quote:
Allemaal grote koppen over de fusie waaronder deze
Geraint Thomas: “Remco haat Jumbo en Jumbo haat Remco, dat gaat toch niet werken?”

quote:
“Je zou eens moeten horen wat Roglic over Remco zegt”, vervolgde hij. “Ik wil geen geruchten starten, ik zeg het alleen maar.
Wielerflits gaat ook nog even hier nadruk op leggen
pi_210760348
quote:
Zelfs TDT komt voorbij in dat lijstje. :D
Man man man.
pi_210760451
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:17 schreef Momo het volgende:

[..]
Allemaal grote koppen over de fusie waaronder deze
Geraint Thomas: “Remco haat Jumbo en Jumbo haat Remco, dat gaat toch niet werken?”
[..]
Wielerflits gaat ook nog even hier nadruk op leggen
"Ik wil geen geruchten starten, maar"

Goede teksten zijn dat altijd
pi_210760480
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:32 schreef Marcoss het volgende:

[..]
"Ik wil geen geruchten starten, maar"

Goede teksten zijn dat altijd
Ik heb die podcast geluisterd vandaag en had nou niet echt de indruk dat G heel serieus was met die opmerkingen over dat Remco en Primoz elkaar haten. Hij was gewoon een beetje aan het geinen en trollen in zijn eigen podcast.

Dat Wielerflits het bloedserieus neemt verbaast me dan weer niks.
  dinsdag 26 september 2023 @ 18:47:42 #237
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210760582
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:36 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik heb die podcast geluisterd vandaag en had nou niet echt de indruk dat G heel serieus was met die opmerkingen over dat Remco en Primoz elkaar haten. Hij was gewoon een beetje aan het geinen en trollen in zijn eigen podcast.

Dat Wielerflits het bloedserieus neemt verbaast me dan weer niks.
Goudmijntje van Ray. Maar daardoor is de hele site wel echt volledig onleesbaar geworden. Het is net mediacourant, met een slechtere lay-out.
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:12:36 #238
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210761343
twitter

quote:
Teammanager Jens Haugland bevestigt aan WielerFlits dat hij er wel oren naar heeft om die licentie over te nemen.
pi_210762187
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[..]

Dit is wel echt zelf nieuws creëren hoor :D
  dinsdag 26 september 2023 @ 21:46:30 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210762320
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:30 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dit is wel echt zelf nieuws creëren hoor :D
Denk je?

twitter
pi_210762363
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2023 21:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk je?

[ twitter ]
Jack does it in real time...
pi_210763099
Het duurde even, maar Jan “man met een mening” Bakelants heeft zijn ei gelegd over de situatie. Een pareltje waarin Jan zijn gedachten alle kanten op vliegen: duizend wat als vragen en een stukje wensdenken over de telefoonklapper van Tim Cook waar Karl V. jaloers van wordt.

quote:
Analist Jan Bakelants vindt potentiële fusie tussen Jumbo-Visma en Soudal Quick-Step “fout”: "Er moet een veto gesteld worden”

Analist Jan Bakelants vindt potentiële fusie tussen Jumbo-Visma en Soudal Quick-Step “fout”: "Er moet een veto gesteld worden”
Analist Jan Bakelants is verrast door het nieuws over een mogelijke overname van Soudal Quick-Step door Richard Plugge, de grote baas van het huidige Jumbo-Visma. Veel is fout aan dit verhaal, vindt Bakelants, te beginnen bij de timing. “Als het nu gebeurt, moet daar een veto tegen worden gesteld. Zo zou een sterke bond het doen.”

“Het is verrassend nieuws en ik blijf hopen dat het niet waar is. De nadelige gevolgen van deze potentiële overname voor het wielrennen zijn erg groot. Een stevig sportorgaan zou een veto moeten stellen. Van mij mag dit gewoon niet plaatsvinden.”

“Heel de sport wordt in haar hemd gezet, als dit zou doorgaan. Vooral de timing is dan fout. Nu zou in oktober een WorldTourlicentie op de markt komen. Alle ploegen hebben gerecruteerd bij wie vrij was op de markt. Als deze overname erdoor komt, komen renners vrij en kunnen ze enkel nog terecht bij ploegen die financieel minder slagkracht hebben, die hun huiswerk niet klaar hebben of die gewoon niet goed zijn. Die zouden nu ineens renners kunnen oprapen, omdat zij de enige zijn die plekken vrij hebben.”

“Wat denkt Trek dan? Trek heeft nu geld op overschot (Lidl is de nieuwe hoofdsponsor, red). Ze hebben gekocht wie vrij was. Die hadden nu interessanter renners kunnen nemen. Alleen: de ploeg zit ondertussen vol.”

“Er zijn maar achttien WorldTourlicenties. Als dit in maart zou gebeuren, dan mag ik graag denken dat een aantal ploegen wel geïnteresseerd was geweest in de licentie die vrij komt. Die ploegen gaan er nu naast grijpen omwille van de timing. Dan krijgen we een verhaal zoals in 2020, toen de CCC-licentie naar een ploeg ging die daar absoluut niet klaar voor was (het Belgische Circus Wanty Gobert, red). Op die manier kregen we niet de sterkst mogelijke achttien WorldTourploegen, maar kwam er een zwak broertje bij. Waardoor we van een bloedarmoedig WorldToursysteem kunnen spreken. En dan vind ik dat de UCI nog maar een keer haar rol niet speelt.”

“Ik denk aan de Tudor ploeg van Fabian Cancellara, die ambitieus is. Die willen er snel staan, maar die kunnen misschien niet mee bieden als er een licentie vrij komt. Wat met Uno X? En wat met Lotto? Die zijn wellicht wel gebonden aan een budget. Stel dat dit begin maart 2023 was gebeurd, dan kon daar wel worden over gepraat. Als het nu gebeurt, moet daar een veto tegen worden gesteld. Zo zou een sterke bond het doen.”

“We spreken ook van een overname, geen fusie. En Richard Plugge zit aan het stuur, hij heeft de uitvoerende macht. De gesprekken spelen zich af boven het hoofd van Patrick Lefevere, die een minderheidsaandeelhouder is. Hij zou een rol als erevoorzitter krijgen. Het beste wat Patrick Lefevere nog kan doen is zijn twintig procent aandelen te gelde maken. Daarin zit ook de waarde van de licentie. De waarde daarvan is altijd hoger wanneer iedereen mee kan bieden.”

“Wat heeft Richard Plugge te winnen? Ik denk dat er een concreet bod was uit het Midden-Oosten (Neom City, het megalomane bouwproject gefinancierd door het Public Investment Fund uit Saoedi-Arabië, red). Dat heeft tot een gewetensconflict geleid bij Richard Plugge. Dan zou dit nu de snelle oplossing zijn. Waarom? Mij lijkt dat er nog tijd was om te kijken wat er nog meer mogelijk was. Ik zag dat Plugge maandag op de foto ging met Tim Cook (bestuursvoorzitter van Apple, red). Tim Cook zegt van zichzelf dat hij een cycling fan is. Je kunt denken dat hij voldoende mensen in zijn adresboek heeft die wat geld op overschot hebben. Het is heel raar om vast te stellen dat de CEO van de meest succesvolle ploeg ter wereld geen sponsoropvolging kan vinden.”

“De uitleg is: we moeten dit gaan doen om te kunnen concurreren met het Midden-Oosten. Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen. Als er nu één ploeg alles kapot heeft gereden, was het Jumbo-Visma. Dan zouden de ploegen uit het Midden-Oosten kartel moeten vormen tegen Jumbo-Visma.”

“Ik blijf mijn eeuwig diep respect hebben voor Dave Brailsford. Ik herinner me hoe iedereen in 2018 binnensmonds zat te lachen bij het nieuws dat Rupert Murdoch (Sky, red) zou vertrekken. Iedereen dacht: het is nu rap gedaan. Geen twee maanden later had Brailsford iemand gevonden die dubbel zoveel betaalde en een veel langer commitment aanging (Ineos, red).”

“Heeft Brailsford dit nu ook weer voelen aankomen? Die heeft nog wel wat plaats in zijn ploeg voor het geval dat. Hij heeft nog geld op overschot. En straks gaat waarschijnlijk ook nog een andere ploeg het loon van Remco Evenepoel betalen.”
The owls are not what they seem
pi_210766939
2e rit van de Giro zou komend jaar finishen op Oropa (daar waar ONZE Tom in 2017 won)

Voor het eerst sinds 1989 dat er al een finish bergop zou zijn in de 2e etappe.
pi_210768364
twitter

Ondertussen is Kuss druk bezig de Ronde van Catalonië advies te geven over mogelijke etappes.
  woensdag 27 september 2023 @ 17:01:26 #245
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210769404
twitter

twitter
pi_210769452
Hij wint doordat Oorluis de benen stilhoudt.
pi_210772121
quote:
Van een goeie conditie gesproken: koe loopt kilometerslang naast en achter peloton aan tijdens koers

Herinnert u zich nog het paard dat de vrouwenkoers van de Strade Bianche verstoorde? Wel, in Costa Rica hebben ze eerder last van een koe. Tijdens een wielerwedstrijd in het Midden-Amerikaanse land haalde een koe het peloton zowaar in. Het dier had er wel plezier in want het zou volgens lokale media enkele kilometers achter de renners aan gelopen hebben alvorens zijn ‘koers’ stop te zetten.
twitter

Die heeft vast de voorraad van de gebroeders Rojas (of Villalobos, zo u wil) opgegraven.
pi_210774687
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:35 schreef wimderon het volgende:

[..]
[ twitter ]

Die heeft vast de voorraad van de gebroeders Rojas (of Villalobos, zo u wil) opgegraven.
Dat beestje is nog wat te jong voor een koe. En was allang gestopt met rennen, als ze niet steeds werd opgejaagd door de motor en auto.
  donderdag 28 september 2023 @ 12:29:15 #250
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210775971
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')