Ik nog niet éénquote:
Ik kan echt niet zonder.quote:
Ik heel goed.quote:
Goed van je zeg! Ik heb het idee dat je nog wel last van je buik gaat krijgen.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:19 schreef marc0871 het volgende:
Samyang Buldak 2x spicy overleefd.
Minstens net zo heet als de Nongshim super spicy, maar anders.
Deze komt aansluipen en brand dan nog even goed door. Nongshim is meer een in your face klap voor je kop soort van heet.
Betere smaak. Niet alleen maar heet om het heet.
De noodles zijn ook lekkerder. Betere textuur.
Klacht; ik heb er nog (maar) 4.
Ik weet het; dubbel. Maar dat is het ook.
Aan de ene kant is het lekker. Aan de andere kant is het net over de grens van mijn tolerantie.
Meh. Kan ik oefenen
Nee. Las ik later pas.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed van je zeg! Ik heb het idee dat je nog wel last van je buik gaat krijgen.
Heb je het water wel goed afgegoten (op 2-3 lepels na) en met de saus geroerbakt, dus geen soep zoals Nongshim? Zo hoort het, maar vele Hollanders weten het niet en maken er soep van
Tip; als je het snel weer eet is het minder pittig![]()
quote:Op woensdag 13 september 2023 17:24 schreef golfer het volgende:
Straks: salade van tomaat, komkommer en mais met daarbij gebakken bistrosteaks.
quote:Op donderdag 14 september 2023 14:53 schreef golfer het volgende:
Nu: een portie kibbeling (van kabeljauw) van de Volendammer vishandel.
Vanavond: in de oven geroosterde wortels met ui, knoflook, basilicum, salie, karwijzaad, olijfolie, zout, peper, sesamzaad, balsamico-azijn en een drupje honing. En daarbij gebakken kabeljauwhaasjes.
Hoeveel betaal je nu voor zo'n portie kibbeling? Ik had er laatst ook zin, en hier in de buurt zit ook een "Volendammer vishandel". Toen ik echter de prijs zag voor een portie, viel ik bijna achterover. Ik dacht, laat maar, ik koop wel vissticks.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:53 schreef golfer het volgende:
Nu: een portie kibbeling (van kabeljauw) van de Volendammer vishandel.
Vanavond: in de oven geroosterde wortels met ui, knoflook, basilicum, salie, karwijzaad, olijfolie, zout, peper, sesamzaad, balsamico-azijn en een drupje honing. En daarbij gebakken kabeljauwhaasjes.
Hier 8 euro 300 gram (ook van kabeljauw)quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:04 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je nu voor zo'n portie kibbeling? Ik had er laatst ook zin, en hier in de buurt zit ook een "Volendammer vishandel". Toen ik echter de prijs zag voor een portie, viel ik bijna achterover. Ik dacht, laat maar, ik koop wel vissticks.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Weet ik ook niet precies wel erg lekker in ieder geval
Moment, ik kom eraan!quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:08 schreef Kanaroe het volgende:
Hier ligt een scharrelkippetje in de oven.
Onder èn op het vel zit zelfgemaakte kruidenboter, met citroenschil, knoflook, tijm, rozemarijn, marjoraan. Kruiden uit den tuin. In de kippenkont zit een citroen![]()
Nieuwe krielaardappeltjes met schil en bospeen erbij gelegd, knoflooktenen, sjalotjes en een scheut witte wijn erbij gedaan.
Straks nog wat diepvriesdoperwtjes erbij. Ruikt al heerlijk! Zin in
Oeh, dan loop je de hele dag te watertanden....minimaal 1 dag een paar lekkere dingetjes proeven.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb vanaf nu 3 dagen foodtruckfestival voor m'n deur... Ruik heerlijke bbq/vleesgeuren, Thais/Vietnamees en crêpes en ze hebben dus ook broodjes met gekonfijte eend met van alles (totaal zo'n 20 trucks)![]()
Ik moet me inhouden. Vanavond proberen thuis te koken, en morgen sowieso lunch bij Brownies & Downies met m'n familie
Oh, dat eet ik vanavond ook, wel zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..], ik ga wel ff goegelen, ziet er lekker uit in ieder geval!
En moeders hachee, ook lekker
Heerlijk! Geniet ervanquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:25 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Oh, dat eet ik vanavond ook, wel zelf gemaakt.
Vind ik vaak ook! Maar Trek bv heeft leuk eten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oeh, dan loop je de hele dag te watertanden....minimaal 1 dag een paar lekkere dingetjes proeven.
(Moet wel zeggen dat ik het soms wel tegen vind vallen bij die foodtrucks.....vaak erg duur en weinig waar voor je geld)
Trek ken ik als tegenvallend, helaas.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind ik vaak ook! Maar Trek bv heeft leuk eten.
En hier (Toost) heeft een grote schaal nachos met kip en alles voor 8,50 en broodjes buikspek met toppings voor 8 euro dus dat valt mee.
Ik ga zondag daar wat lekkers eten denk.
Nu staat er bobotie in de oven
Gedroogd citroenschijfje zo te zien. Sinds een paar jaar (?) gebruikelijk, ook met sinaasappel (en wie weet nog meer).quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:36 schreef marc0871 het volgende:
Gisteren hamburgers.
Vandaag gebraden drumsticks met doperwten, een schepje appelmoes en een gekookt aardappeltje.
Dank je, was lekker! Jij ook lekker gegeten?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Trek ken ik als tegenvallend, helaas.
Maar wat jij nu noemt zijn redelijke prijzen inderdaad!
Geniet ervan zondag, en van de bobotie ook uiteraard.
Kippetje was heerlijk, dankje. Morgen de rest koud nuttigen, dat vind ik vaak nóg lekkerder.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dank je, was lekker! Jij ook lekker gegeten?
Trek ligt denk aan waar het wordt gehouden hoe de trucks zijn. In Den Haag is ie goed, en ben gek op de chorizo truck. Zo'n warm, sappig en kruidig broodje, met 7 soorten sriracha die je zelf toe mag voegen
Meh. Viel mee.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed van je zeg! Ik heb het idee dat je nog wel last van je buik gaat krijgen.
Heb je het water wel goed afgegoten (op 2-3 lepels na) en met de saus geroerbakt, dus geen soep zoals Nongshim? Zo hoort het, maar vele Hollanders weten het niet en maken er soep van
Tip; als je het snel weer eet is het minder pittig![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet beter.
Bij doperwten hoort voor mij al wat appelmoes, voor zolang ik weet.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Appelmoes hoort in een kroket. Wel eerst de vulling eruit halen
Haha gedetailleerdquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Viel mee.
Een beetje gerommel, een paar warme windjes, 2 keer een beetje harder lopen en makkelijk af gaan en het was ook over.
Was ook wel weer eens lekker, voor de verandering![]()
![]()
Geen gespetter, of zo.
Oh jee, die video......beetje ASMR gevoelquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
'Amerikaanse' pasta
(alleen zonder de wortel)
Geen last van gelukkig.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:21 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh jee, die video......beetje ASMR gevoel
Op zich lijkt het gerecht me wel lekker, daar niet van!
Meh. Als je dit al zondigen noemt...quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:20 schreef Seeburg54 het volgende:
Heel slecht gegeten, maar wel lekker.![]()
Vanmorgen nog braaf fruit als ontbijt. Toen koffie met appeltaart. Lunch 12 uurtje vis. In de middag cappuccino met..weer taart.En ook nog 2 flesjes alcoholvrij bier.
We waren er even uit, dan mag je zondigen.
Heb em gezien. Wilde er bijna etrn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Koren fried chicken (hoy kitchen). Geen foto. Wederom moe. Morgen weer koken
Oh gelukkig.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Als je dit al zondigen noemt...![]()
Ja, we hebben er nu een paar keer afgehaald. Super lekker, vriendelijke mensen ook die lol in hun werk kijken te hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 05:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb em gezien. Wilde er bijna etrn.
Is het de moeite waard?
Je bent laatste tijd aan het Koreaanse eten geslagen, super
Goed om te horen! Ga ik zeker dan een keer doen, thanks.quote:Op zondag 17 september 2023 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, we hebben er nu een paar keer afgehaald. Super lekker, vriendelijke mensen ook die lol in hun werk kijken te hebben.
Ik hou sowieso erg van de Koreaanse keuken. P minder (tenzij gefrituurd). We hebben hier in de stad ook nog gamasot en allegaartje, in het Koreaans aanbod.
(En ik maak zelf kimchi voor één van onze bakkerij horecaklanten)
Kijken, ruiken en bij twijfel weggoooien.quote:Op maandag 18 september 2023 15:56 schreef PzKpfw het volgende:
Weet even niet of dit het juiste topic is maar deze lijkt me het meest relevant. Ik heb van vorige week donderdag nog een slavink over (met pan en al in de koelkast gezet). In het weekend ben ik er niet aan toe gekomen om deze op te eten. Is het nog vertrouwd dit vanavond op te eten of kan ik hem beter weg gooien? Alvast bedankt.
En mocht je het om het geld doen, stuur je maar een tikkie van 2 euro, kun je 2 nieuwe slavinken kopenquote:Op maandag 18 september 2023 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijken, ruiken en bij twijfel weggoooien.
Je moet mij niet quoten, maar de vraagsteller.quote:Op maandag 18 september 2023 16:48 schreef PS. het volgende:
En mocht je het om het geld doen, stuur je maar een tikkie van 2 euro, kun je 2 nieuwe slavinken kopen
quote:Op maandag 18 september 2023 16:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond: krokante kipfilet schnitzel met daarbij een ceasarsalade.
Ik zou het niet meer doen.quote:Op maandag 18 september 2023 15:56 schreef PzKpfw het volgende:
Weet even niet of dit het juiste topic is maar deze lijkt me het meest relevant. Ik heb van vorige week donderdag nog een slavink over (met pan en al in de koelkast gezet). In het weekend ben ik er niet aan toe gekomen om deze op te eten. Is het nog vertrouwd dit vanavond op te eten of kan ik hem beter weg gooien? Alvast bedankt.
Kleine moeite, groots gebaarquote:Op maandag 18 september 2023 16:48 schreef PS. het volgende:
[..]
En mocht je het om het geld doen, stuur je maar een tikkie van 2 euro, kun je 2 nieuwe slavinken kopen
Klinkt weer fantastisch Kanaroe! Wat een geluk voor je thuissituatie dat ze iemand hebben die vaak zoveel zin heeft en heel erg dr best doet weer iets lekkers te makenquote:Op maandag 18 september 2023 17:08 schreef Kanaroe het volgende:
Pittig gekruide runderburgers met daarbij kidneybonen met paprika's in diverse couleuren, uitjes en chipotlepepers.
De groenten gaan de oven in met tortillachips en geraspte kaas. Paar blaadjes sla en guacamole erbij en een broodje voor de liefhebber.
Ooh, dankje voor het compliment!quote:Op maandag 18 september 2023 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt weer fantastisch Kanaroe! Wat een geluk voor je thuissituatie dat ze iemand hebben die vaak zoveel zin heeft en heel erg dr best doet weer iets lekkers te maken
Oh wat heerlijk!quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:08 schreef golfer het volgende:
Wij aten op dit vervelende plekje op Karpathos:
[ afbeelding ]
Voor Blues een heerlijke huisgemaakte moussaka:
[ afbeelding ]
en voor mij een lekkere souvlaki:
[ afbeelding ]
Hele fijne vakantie!quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:08 schreef golfer het volgende:
Wij aten op dit vervelende plekje op Karpathos:
[ afbeelding ]
Voor Blues een heerlijke huisgemaakte moussaka:
[ afbeelding ]
en voor mij een lekkere souvlaki:
[ afbeelding ]
De hoeveelheid verschilt maar kaneel hoort er wel in jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie!
Ooit moussaka geprobeerd in Griekenland maar ik vond het vreemd dat het nogal naar kaneel smaakte. Kan me niet voorstellen dat dit altijd zo hoort te zijn.
Als ik had gewild kan het wel in 1x op... Kwam voor 2/3e opquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh dat viel me nog niet eens op
Heb je nog honger? @:borisz
Dankjewel.quote:
Kaneel hoort ook niet. Het hoort met nootmuskaat te zijn.quote:Ooit moussaka geprobeerd in Griekenland maar ik vond het vreemd dat het nogal naar kaneel smaakte. Kan me niet voorstellen dat dit altijd zo hoort te zijn.
Turk en snackbarquote:Op woensdag 20 september 2023 14:40 schreef junkiesietze het volgende:
Geen zin om te koken, en ook geen zin in dure thuisbezorgd, wat is nog betaalbaar om af te halen?
Chinees, pizza en Turkse pizza met saladequote:Op woensdag 20 september 2023 14:40 schreef junkiesietze het volgende:
Geen zin om te koken, en ook geen zin in dure thuisbezorgd, wat is nog betaalbaar om af te halen?
Was ookquote:
quote:Op woensdag 20 september 2023 15:43 schreef Karzai het volgende:
Goed plan molo, ik ga een mixed grill halen bij de turk
Kijk, dat ziet er goed uitquote:
Kaneel hoort wél in moussaka hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Kaneel hoort ook niet. Het hoort met nootmuskaat te zijn.
Op vakantie had mijn vriend een smaakje ijs dat ik erg lekker vond: yoghurt -passievruchtquote:Op woensdag 20 september 2023 18:09 schreef Karzai het volgende:
Ijsje toe
Yoghurt kers en een bolletje aardbei
[ afbeelding ]
Inderdaad maar golfer heeft waarschijnlijk bij een Griekse juwelier gegeten die dat anders zietquote:Op woensdag 20 september 2023 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kaneel hoort wél in moussaka hoor
https://www.griekipedia.nl/recepten/moussaka-zoals-hoort/
De leefquote:Op woensdag 20 september 2023 22:31 schreef foodlover het volgende:
Huiselijk maaltje na een dagje teletrabajo aan de kust: Solomillo de ternera a la plancha (dun lapje mager rundvlees om en om snel gebakken), Amandine aardappeltjes in stukjes gebakken, bladsla van twee soorten andijvie en rode sla met slasaus, peperroomsaus. Erbij een rode Rueda.
Die combineren toch prima?quote:Op donderdag 21 september 2023 16:27 schreef anndb het volgende:
Ik twijfel. Zou eigenlijk hello fresh moeten koken (mexicaanse burgers) maar heb zin in friet.
Dat leverde mij dus een originele voedselvergiftiging op. Halve nacht op de wc gezeten met diarree en 3x overgeven. Voel me nu zo slap als een vaatdoek.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond in Finiki gegeten bij deze taverne:
[ afbeelding ]
en voor mij werden het gegrilde calamaris:
[ afbeelding ]
Pff kun je er ook nog wel bijhebben zeg..quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat leverde mij dus een originele voedselvergiftiging op. Halve nacht op de wc gezeten met diarree en 3x overgeven. Voel me nu zo slap als een vaatdoek.
Ah, wat balen zeg! Veel beterschap gewenstquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat leverde mij dus een originele voedselvergiftiging op. Halve nacht op de wc gezeten met diarree en 3x overgeven. Voel me nu zo slap als een vaatdoek.
Moet dat? Vind dat wel een beetje raar.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:23 schreef NoCigar het volgende:
Hachee, aardappels gebakken in eendenvet en spruitjes.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet dat? Vind dat wel een beetje raar.
Moet er ook niet aan denken!![]()
~Maargoed ieder zijn of haar meug.
Was het de rijst? Calamares zelf had je wel geroken als het mis was toch?quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Eendenvet.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Klinkt als prima maaltje, wat is er volgens jou mis mee?
Hier getoast zuurdesem met wat boter als laat ontbijt
Vind het raar en vies... Maar het zal wel aan mij liggen.quote:
Ach ja. Vanmorgen was ik nog flink beroetd en slap, dus alleen maar veel water (uit flesjes) gedronken en de rest van de dag tot nu toe op een ligbedjes in de schaduw onder een parasol aan de waterkant een beetje bijslapen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:55 schreef Ole het volgende:
Pff kun je er ook nog wel bijhebben zeg..
Oh dat is rukquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het geeft echt zoveel smaak af! Ik zou willen dat eendenvet net zo 'gezond' is als olijfolie.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind het raar en vies... Maar het zal wel aan mij liggen.
Ik kook liever in plantaardig vet.
Volgens mij kookt 95% van de bevolking in NL niet in eendenvet.
Goed bezig, rustig aan. Hoop dat je buik inmiddels wat rustiger is geworden. Zit je totaal niet op te wachten (op vakantie), maar niks aan te doen. Behalve niet meer die tent herhalenquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ja. Vanmorgen was ik nog flink beroetd en slap, dus alleen maar veel water (uit flesjes) gedronken en de rest van de dag tot nu toe op een ligbedjes in de schaduw onder een parasol aan de waterkant een beetje bijslapen.
Jammer dat ze altijd van die belachelijke prijzen vragen voor een broodjequote:Op vrijdag 15 september 2023 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb vanaf nu 3 dagen foodtruckfestival voor m'n deur... Ruik heerlijke bbq/vleesgeuren, Thais/Vietnamees en crêpes en ze hebben dus ook broodjes met gekonfijte eend met van alles (totaal zo'n 20 trucks)![]()
Ik moet me inhouden. Vanavond proberen thuis te koken, en morgen sowieso lunch bij Brownies & Downies met m'n familie
Nee, daar gaan we nooit meer naar terug.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Goed bezig, rustig aan. Hoop dat je buik inmiddels wat rustiger is geworden. Zit je totaal niet op te wachten (op vakantie), maar niks aan te doen. Behalve niet meer die tent herhalen
Wat is d&d-enquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:51 schreef Kanaroe het volgende:
Hier word vandaag niet gekokkereld. Er zitten hier 4 begin twintigers te D&D-en, waaronder 1 van mijn kroost.
Wij halen friet met snacks![]()
Voor mij frietje tartaarsaus en een Belse saté met een tripel Karmeliet
Oh zalig, ik heb een guppie van 7 maar kijk uit naar dat soort dagen eigenlijk. Lijkt me fantastischquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:51 schreef Kanaroe het volgende:
Hier word vandaag niet gekokkereld. Er zitten hier 4 begin twintigers te D&D-en, waaronder 1 van mijn kroost.
Wij halen friet met snacks![]()
Voor mij frietje tartaarsaus en een Belse saté met een tripel Karmeliet
Is ook leuk! Mooi spel, mooie interactie.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zalig, ik heb een guppie van 7 maar kijk uit naar dat soort dagen eigenlijk. Lijkt me fantastisch![]()
![]()
Hier gegrilde kip met patat van de meest fantastische kipkraam uit de wijde omgeving
Ik heb 2 nu volwassen zonen, maar man man man die kamergeuren rond puber en wat ouder! En dubbelriekend als er vrienden over de vloer kwamenquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:33 schreef Kanaroe het volgende:
Maar die zweetgeuren rond zo'n tafel adolescenten.......whoooo![]()
Het was toch nog flink kauwen op het vlees. Geen idee wat er mis is gegaan, want ik gebruik dezelfde pan en kookplaatstand als bij ander stoofvlees en dat gaat dan primaquote:
Balen is dat....kan ook gewoon äan het vlees liggen denk ik danquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was toch nog flink kauwen op het vlees. Geen idee wat er mis is gegaan, want ik gebruik dezelfde pan en kookplaatstand als bij ander stoofvlees en dat gaat dan prima
Hoe heet deze kraam?quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zalig, ik heb een guppie van 7 maar kijk uit naar dat soort dagen eigenlijk. Lijkt me fantastisch![]()
![]()
Hier gegrilde kip met patat van de meest fantastische kipkraam uit de wijde omgeving
De Duitser had Gulasch heb de bijbehorende Nudeln geruild met Pommesquote:Op vrijdag 22 september 2023 13:45 schreef foodlover het volgende:
Gisteren noodles kip en groenten in een sojasaus.
Straks aan de haven eten bij een Duits tentje.
Ik heb gisteravond de pan nog drie kwartier verder laten stoven. Als het vanavond ineens is opgelost weet ik in elk geval een oplossingquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Balen is dat....kan ook gewoon äan het vlees liggen denk ik dan
Heb haar DM gestuurd, is niet relevant voor iedereen hier vind ikquote:
Ik moet aan een hitje van Die Schröders denken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:58 schreef Karzai het volgende:
Wat komt een jochie van 12 mij een drankje brengen?
Uit eigen dorpquote:
Da's ook een manier om dorpelingen met brandende kruizen voor je deur te krijgen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Uit eigen dorp![]()
Als ik brutaler zou zijn, had ik hier achter ons zwembadje over het hek geklommen, 2 Hanen vermoord en in de ren het ei gepakt
Lekkere smoothie van maken dus?quote:Op zondag 24 september 2023 15:59 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb aardig wat restjes. Komkommer die op moet, veldsla die aan het eindje zit, wat aardappeltjes, wat kip en zelfs nog een hamburger. Verder nog een banaan met vlekjes en een paar appels die ook aan vervanging toe zijn. Dus ik verhonger vanavond niet.
Nee, ik ben niet van de smoothies. Net zo min ik van creme-soepen houd. Ik snap ik ook niet dat mensen 's morgens zo'n beker kunnen wegwerken. Ik ben nog van de oude generatie van een bruine boterham met kaas 's morgens en een ouderwetse kop koffie.quote:
Lekker schepje Buisman erop, zo hoort hetquote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van de smoothies. Net zo min ik van creme-soepen houd. Ik snap ik ook niet dat mensen 's morgens zo'n beker kunnen wegwerken. Ik ben nog van de oude generatie van een bruine boterham met kaas 's morgens en een ouderwetse kop koffie.
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 24 september 2023 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker schepje Buisman erop, zo hoort het
Het goede leven
Met Dr Oetker?quote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Roze koeken gemaakt, ach je bent lekker bezig
Dat vlees maak je vnv weer goedquote:Op zondag 24 september 2023 16:40 schreef anndb het volgende:
Al 2x mc donalds op vandaag. Vanmorgen eerst een bacon and egg mc muffin.
Vanmiddag een homestyle crispy chicken (veggie, niet voor gekozen wel gekregen).
Zo of naar de griek of argentijn. Daarna bioscoop met popcorn en chips. En op terugweg nog even stoppen voor een ijsje.
https://www.leukerecepten.nl/recepten/roze-koeken/quote:Op zondag 24 september 2023 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Met Dr Oetker?
Was het wat?
Ik ben ook niet gek op Glacé's. Echt, hoe krijgt dat merk het voor elkaar het niet gaar (donker) aan de binnenkant, en toch gort- en gortdroog te krijgen? Vind het knap.quote:Op zondag 24 september 2023 18:24 schreef Magica het volgende:
[..]
https://www.leukerecepten.nl/recepten/roze-koeken/
Had dit recept gebruikt, ja was wel aardig. Ik hou niet zo van roze koeken maar had gewoon zin om iets te bakken
Ja die amandelspijs geeft er wel een lekkere smaak aanquote:Op zondag 24 september 2023 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gek op Glacé's. Echt, hoe krijgt dat merk het voor elkaar het niet gaar (donker) aan de binnenkant, en toch gort- en gortdroog te krijgen? Vind het knap.
Dit recept zou ik zeker wel lekker vinden. Lekkere cake, met glazuur, en amandelspijs
Zekerquote:Op zondag 24 september 2023 16:44 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Even on-topic, we mogen het eigenlijk niet over koffie hebben in dit topic, las ik jaren terug.
De herfst is inmiddels officieel begonnen, dus dit soort kost is nu weer gangbaar.quote:Op zondag 24 september 2023 20:43 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Romige puree, spruitjes en verse worst![]()
Toe: mascapone met compote van kwetsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |