quote:Op donderdag 14 september 2023 14:53 schreef golfer het volgende:
Nu: een portie kibbeling (van kabeljauw) van de Volendammer vishandel.
Vanavond: in de oven geroosterde wortels met ui, knoflook, basilicum, salie, karwijzaad, olijfolie, zout, peper, sesamzaad, balsamico-azijn en een drupje honing. En daarbij gebakken kabeljauwhaasjes.
Hoeveel betaal je nu voor zo'n portie kibbeling? Ik had er laatst ook zin, en hier in de buurt zit ook een "Volendammer vishandel". Toen ik echter de prijs zag voor een portie, viel ik bijna achterover. Ik dacht, laat maar, ik koop wel vissticks.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:53 schreef golfer het volgende:
Nu: een portie kibbeling (van kabeljauw) van de Volendammer vishandel.
Vanavond: in de oven geroosterde wortels met ui, knoflook, basilicum, salie, karwijzaad, olijfolie, zout, peper, sesamzaad, balsamico-azijn en een drupje honing. En daarbij gebakken kabeljauwhaasjes.
Hier 8 euro 300 gram (ook van kabeljauw)quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:04 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je nu voor zo'n portie kibbeling? Ik had er laatst ook zin, en hier in de buurt zit ook een "Volendammer vishandel". Toen ik echter de prijs zag voor een portie, viel ik bijna achterover. Ik dacht, laat maar, ik koop wel vissticks.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Weet ik ook niet precies wel erg lekker in ieder geval
Moment, ik kom eraan!quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:08 schreef Kanaroe het volgende:
Hier ligt een scharrelkippetje in de oven.
Onder èn op het vel zit zelfgemaakte kruidenboter, met citroenschil, knoflook, tijm, rozemarijn, marjoraan. Kruiden uit den tuin. In de kippenkont zit een citroen![]()
Nieuwe krielaardappeltjes met schil en bospeen erbij gelegd, knoflooktenen, sjalotjes en een scheut witte wijn erbij gedaan.
Straks nog wat diepvriesdoperwtjes erbij. Ruikt al heerlijk! Zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |