Nee, daar gaan we nooit meer naar terug.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Goed bezig, rustig aan. Hoop dat je buik inmiddels wat rustiger is geworden. Zit je totaal niet op te wachten (op vakantie), maar niks aan te doen. Behalve niet meer die tent herhalen
Wat is d&d-enquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:51 schreef Kanaroe het volgende:
Hier word vandaag niet gekokkereld. Er zitten hier 4 begin twintigers te D&D-en, waaronder 1 van mijn kroost.
Wij halen friet met snacks![]()
Voor mij frietje tartaarsaus en een Belse saté met een tripel Karmeliet
Oh zalig, ik heb een guppie van 7 maar kijk uit naar dat soort dagen eigenlijk. Lijkt me fantastischquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:51 schreef Kanaroe het volgende:
Hier word vandaag niet gekokkereld. Er zitten hier 4 begin twintigers te D&D-en, waaronder 1 van mijn kroost.
Wij halen friet met snacks![]()
Voor mij frietje tartaarsaus en een Belse saté met een tripel Karmeliet
Is ook leuk! Mooi spel, mooie interactie.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zalig, ik heb een guppie van 7 maar kijk uit naar dat soort dagen eigenlijk. Lijkt me fantastisch![]()
![]()
Hier gegrilde kip met patat van de meest fantastische kipkraam uit de wijde omgeving
Ik heb 2 nu volwassen zonen, maar man man man die kamergeuren rond puber en wat ouder! En dubbelriekend als er vrienden over de vloer kwamenquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:33 schreef Kanaroe het volgende:
Maar die zweetgeuren rond zo'n tafel adolescenten.......whoooo![]()
Het was toch nog flink kauwen op het vlees. Geen idee wat er mis is gegaan, want ik gebruik dezelfde pan en kookplaatstand als bij ander stoofvlees en dat gaat dan primaquote:
Balen is dat....kan ook gewoon äan het vlees liggen denk ik danquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was toch nog flink kauwen op het vlees. Geen idee wat er mis is gegaan, want ik gebruik dezelfde pan en kookplaatstand als bij ander stoofvlees en dat gaat dan prima
Hoe heet deze kraam?quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zalig, ik heb een guppie van 7 maar kijk uit naar dat soort dagen eigenlijk. Lijkt me fantastisch![]()
![]()
Hier gegrilde kip met patat van de meest fantastische kipkraam uit de wijde omgeving
De Duitser had Gulasch heb de bijbehorende Nudeln geruild met Pommesquote:Op vrijdag 22 september 2023 13:45 schreef foodlover het volgende:
Gisteren noodles kip en groenten in een sojasaus.
Straks aan de haven eten bij een Duits tentje.
Ik heb gisteravond de pan nog drie kwartier verder laten stoven. Als het vanavond ineens is opgelost weet ik in elk geval een oplossingquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Balen is dat....kan ook gewoon äan het vlees liggen denk ik dan
Heb haar DM gestuurd, is niet relevant voor iedereen hier vind ikquote:
Ik moet aan een hitje van Die Schröders denken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:58 schreef Karzai het volgende:
Wat komt een jochie van 12 mij een drankje brengen?
Uit eigen dorpquote:
Da's ook een manier om dorpelingen met brandende kruizen voor je deur te krijgen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Uit eigen dorp![]()
Als ik brutaler zou zijn, had ik hier achter ons zwembadje over het hek geklommen, 2 Hanen vermoord en in de ren het ei gepakt
Lekkere smoothie van maken dus?quote:Op zondag 24 september 2023 15:59 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb aardig wat restjes. Komkommer die op moet, veldsla die aan het eindje zit, wat aardappeltjes, wat kip en zelfs nog een hamburger. Verder nog een banaan met vlekjes en een paar appels die ook aan vervanging toe zijn. Dus ik verhonger vanavond niet.
Nee, ik ben niet van de smoothies. Net zo min ik van creme-soepen houd. Ik snap ik ook niet dat mensen 's morgens zo'n beker kunnen wegwerken. Ik ben nog van de oude generatie van een bruine boterham met kaas 's morgens en een ouderwetse kop koffie.quote:
Lekker schepje Buisman erop, zo hoort hetquote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van de smoothies. Net zo min ik van creme-soepen houd. Ik snap ik ook niet dat mensen 's morgens zo'n beker kunnen wegwerken. Ik ben nog van de oude generatie van een bruine boterham met kaas 's morgens en een ouderwetse kop koffie.
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 24 september 2023 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker schepje Buisman erop, zo hoort het
Het goede leven
Met Dr Oetker?quote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Roze koeken gemaakt, ach je bent lekker bezig
Dat vlees maak je vnv weer goedquote:Op zondag 24 september 2023 16:40 schreef anndb het volgende:
Al 2x mc donalds op vandaag. Vanmorgen eerst een bacon and egg mc muffin.
Vanmiddag een homestyle crispy chicken (veggie, niet voor gekozen wel gekregen).
Zo of naar de griek of argentijn. Daarna bioscoop met popcorn en chips. En op terugweg nog even stoppen voor een ijsje.
https://www.leukerecepten.nl/recepten/roze-koeken/quote:Op zondag 24 september 2023 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Met Dr Oetker?
Was het wat?
Ik ben ook niet gek op Glacé's. Echt, hoe krijgt dat merk het voor elkaar het niet gaar (donker) aan de binnenkant, en toch gort- en gortdroog te krijgen? Vind het knap.quote:Op zondag 24 september 2023 18:24 schreef Magica het volgende:
[..]
https://www.leukerecepten.nl/recepten/roze-koeken/
Had dit recept gebruikt, ja was wel aardig. Ik hou niet zo van roze koeken maar had gewoon zin om iets te bakken
Ja die amandelspijs geeft er wel een lekkere smaak aanquote:Op zondag 24 september 2023 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gek op Glacé's. Echt, hoe krijgt dat merk het voor elkaar het niet gaar (donker) aan de binnenkant, en toch gort- en gortdroog te krijgen? Vind het knap.
Dit recept zou ik zeker wel lekker vinden. Lekkere cake, met glazuur, en amandelspijs
Zekerquote:Op zondag 24 september 2023 16:44 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Even on-topic, we mogen het eigenlijk niet over koffie hebben in dit topic, las ik jaren terug.
De herfst is inmiddels officieel begonnen, dus dit soort kost is nu weer gangbaar.quote:Op zondag 24 september 2023 20:43 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Romige puree, spruitjes en verse worst![]()
Toe: mascapone met compote van kwetsen.
aviko zwitsers is een maaltijdschotel rosti, ham, roerei, kaas en ui. maar ik hou van vlees dus zie dat meer als een side-dishquote:Op maandag 25 september 2023 14:30 schreef NoCigar het volgende:
Avico met gebakken spekjes erdoor? (Ik ken het niet, misschien zitten die er al bij: dan niet uiteraard).
Volgens mij zie ik ook kaas op de little gemquote:Op maandag 25 september 2023 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bolletje met van onder naar boven mayo, basilicum, little gem, augurk, mortadella, tomaat met peper, augurk, basilicum, ei met mayo
Aviko, omdat ik geen bliktonijn fan ben. En die schotel is altijd lekker, en makkelijk.quote:Op maandag 25 september 2023 13:44 schreef junkiesietze het volgende:
vanavond, of een tonijn pizza met extra blikje tonijn +kaas eroverheen.
OF, aviko zwitsers met een nog uit te zoeken stukje vlees erbij
[poll=6167]
Correct! Vergeten op te noemenquote:Op maandag 25 september 2023 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik ook kaas op de little gem
Idem, alleen nu broccoli als groente en geen dessert.quote:Op zondag 24 september 2023 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beenham uit de oven (zelf gekruid), aardappelwedges, sperziebonen & jus![]()
Chocolademousse toe (niet zelf gemaakt).
Niet in de aanbieding zijn die dingen nog veels te duur ook.quote:Op maandag 25 september 2023 18:33 schreef Magica het volgende:
Ben aan het werk, had soba noodles was in de aanbieding bij de appie niet te hachelen die zooi
Komt er ook nog een reis verslagje online? Of wat was jullie site ook al weer?quote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef golfer het volgende:
Voor ons laatste avondmaal op Karpathos gingen we helemaal 350 meter van ons huis vandaag naar Taverne Kitos. Een goed verborgen pareltje, waar ook geen reclameborden naartoe wijzen.
Als voorafje namen we allebei de met gekruide rijst gevulde courgettebloemen met een lekker dipsausje erbij:
[ afbeelding ]
Blues nam als hoofdgerecht de varkenssouvlaki, die op toeristische wijze werd opgediend (jammer alleen maar patat en rijst erbij):
[ link | afbeelding ]
En voor mij werd het een stuk in de oven gegaard lamsbeen met gebakken aardappels:
[ afbeelding ]
Tenslotte kregen we weer van het huis 2 mini-magnums:
[ afbeelding ]
Is ze ook zo gek op komkommersalade?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:34 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb een pan rendang in de oven staan, runderriblappen, kant-en-klare boemboe uit de toko, winterwortel, ui, sjalot, knoflook en rawits.
Ik maak er gestoomde sperzieboontjes (sajoer), eiermie en frisse komkommersalade bij.
Krijg moeders te eten en zij wilde liever geen rijst, vandaar de mie
quote:Op woensdag 27 september 2023 15:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken, gekruide krielaardappels, een groene salade met appel, kip, ijsbergsla, bleekselderij en een honing-mosterddressing daarbijcarpacciosteaks van de slagerij en een saus met ui, knoflook en shiitakes( en een scheutje cognac).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |