Lekkere smoothie van maken dus?quote:Op zondag 24 september 2023 15:59 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb aardig wat restjes. Komkommer die op moet, veldsla die aan het eindje zit, wat aardappeltjes, wat kip en zelfs nog een hamburger. Verder nog een banaan met vlekjes en een paar appels die ook aan vervanging toe zijn. Dus ik verhonger vanavond niet.
Nee, ik ben niet van de smoothies. Net zo min ik van creme-soepen houd. Ik snap ik ook niet dat mensen 's morgens zo'n beker kunnen wegwerken. Ik ben nog van de oude generatie van een bruine boterham met kaas 's morgens en een ouderwetse kop koffie.quote:
Lekker schepje Buisman erop, zo hoort hetquote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van de smoothies. Net zo min ik van creme-soepen houd. Ik snap ik ook niet dat mensen 's morgens zo'n beker kunnen wegwerken. Ik ben nog van de oude generatie van een bruine boterham met kaas 's morgens en een ouderwetse kop koffie.
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 24 september 2023 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker schepje Buisman erop, zo hoort het
Het goede leven
Met Dr Oetker?quote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Roze koeken gemaakt, ach je bent lekker bezig
Dat vlees maak je vnv weer goedquote:Op zondag 24 september 2023 16:40 schreef anndb het volgende:
Al 2x mc donalds op vandaag. Vanmorgen eerst een bacon and egg mc muffin.
Vanmiddag een homestyle crispy chicken (veggie, niet voor gekozen wel gekregen).
Zo of naar de griek of argentijn. Daarna bioscoop met popcorn en chips. En op terugweg nog even stoppen voor een ijsje.
https://www.leukerecepten.nl/recepten/roze-koeken/quote:Op zondag 24 september 2023 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Met Dr Oetker?
Was het wat?
Ik ben ook niet gek op Glacé's. Echt, hoe krijgt dat merk het voor elkaar het niet gaar (donker) aan de binnenkant, en toch gort- en gortdroog te krijgen? Vind het knap.quote:Op zondag 24 september 2023 18:24 schreef Magica het volgende:
[..]
https://www.leukerecepten.nl/recepten/roze-koeken/
Had dit recept gebruikt, ja was wel aardig. Ik hou niet zo van roze koeken maar had gewoon zin om iets te bakken
Ja die amandelspijs geeft er wel een lekkere smaak aanquote:Op zondag 24 september 2023 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gek op Glacé's. Echt, hoe krijgt dat merk het voor elkaar het niet gaar (donker) aan de binnenkant, en toch gort- en gortdroog te krijgen? Vind het knap.
Dit recept zou ik zeker wel lekker vinden. Lekkere cake, met glazuur, en amandelspijs
Zekerquote:Op zondag 24 september 2023 16:44 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Even on-topic, we mogen het eigenlijk niet over koffie hebben in dit topic, las ik jaren terug.
De herfst is inmiddels officieel begonnen, dus dit soort kost is nu weer gangbaar.quote:Op zondag 24 september 2023 20:43 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Romige puree, spruitjes en verse worst![]()
Toe: mascapone met compote van kwetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |