Die combineren toch prima?quote:Op donderdag 21 september 2023 16:27 schreef anndb het volgende:
Ik twijfel. Zou eigenlijk hello fresh moeten koken (mexicaanse burgers) maar heb zin in friet.
Dat leverde mij dus een originele voedselvergiftiging op. Halve nacht op de wc gezeten met diarree en 3x overgeven. Voel me nu zo slap als een vaatdoek.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond in Finiki gegeten bij deze taverne:
[ afbeelding ]
en voor mij werden het gegrilde calamaris:
[ afbeelding ]
Pff kun je er ook nog wel bijhebben zeg..quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat leverde mij dus een originele voedselvergiftiging op. Halve nacht op de wc gezeten met diarree en 3x overgeven. Voel me nu zo slap als een vaatdoek.
Ah, wat balen zeg! Veel beterschap gewenstquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat leverde mij dus een originele voedselvergiftiging op. Halve nacht op de wc gezeten met diarree en 3x overgeven. Voel me nu zo slap als een vaatdoek.
Moet dat? Vind dat wel een beetje raar.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:23 schreef NoCigar het volgende:
Hachee, aardappels gebakken in eendenvet en spruitjes.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet dat? Vind dat wel een beetje raar.
Moet er ook niet aan denken!![]()
~Maargoed ieder zijn of haar meug.
Was het de rijst? Calamares zelf had je wel geroken als het mis was toch?quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Eendenvet.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Klinkt als prima maaltje, wat is er volgens jou mis mee?
Hier getoast zuurdesem met wat boter als laat ontbijt
Vind het raar en vies... Maar het zal wel aan mij liggen.quote:
Ach ja. Vanmorgen was ik nog flink beroetd en slap, dus alleen maar veel water (uit flesjes) gedronken en de rest van de dag tot nu toe op een ligbedjes in de schaduw onder een parasol aan de waterkant een beetje bijslapen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:55 schreef Ole het volgende:
Pff kun je er ook nog wel bijhebben zeg..
Oh dat is rukquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:21 schreef golfer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |