Het geeft echt zoveel smaak af! Ik zou willen dat eendenvet net zo 'gezond' is als olijfolie.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind het raar en vies... Maar het zal wel aan mij liggen.
Ik kook liever in plantaardig vet.
Volgens mij kookt 95% van de bevolking in NL niet in eendenvet.
Goed bezig, rustig aan. Hoop dat je buik inmiddels wat rustiger is geworden. Zit je totaal niet op te wachten (op vakantie), maar niks aan te doen. Behalve niet meer die tent herhalenquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ja. Vanmorgen was ik nog flink beroetd en slap, dus alleen maar veel water (uit flesjes) gedronken en de rest van de dag tot nu toe op een ligbedjes in de schaduw onder een parasol aan de waterkant een beetje bijslapen.
Jammer dat ze altijd van die belachelijke prijzen vragen voor een broodjequote:Op vrijdag 15 september 2023 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb vanaf nu 3 dagen foodtruckfestival voor m'n deur... Ruik heerlijke bbq/vleesgeuren, Thais/Vietnamees en crêpes en ze hebben dus ook broodjes met gekonfijte eend met van alles (totaal zo'n 20 trucks)![]()
Ik moet me inhouden. Vanavond proberen thuis te koken, en morgen sowieso lunch bij Brownies & Downies met m'n familie
Nee, daar gaan we nooit meer naar terug.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Goed bezig, rustig aan. Hoop dat je buik inmiddels wat rustiger is geworden. Zit je totaal niet op te wachten (op vakantie), maar niks aan te doen. Behalve niet meer die tent herhalen
Wat is d&d-enquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:51 schreef Kanaroe het volgende:
Hier word vandaag niet gekokkereld. Er zitten hier 4 begin twintigers te D&D-en, waaronder 1 van mijn kroost.
Wij halen friet met snacks![]()
Voor mij frietje tartaarsaus en een Belse saté met een tripel Karmeliet
Oh zalig, ik heb een guppie van 7 maar kijk uit naar dat soort dagen eigenlijk. Lijkt me fantastischquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:51 schreef Kanaroe het volgende:
Hier word vandaag niet gekokkereld. Er zitten hier 4 begin twintigers te D&D-en, waaronder 1 van mijn kroost.
Wij halen friet met snacks![]()
Voor mij frietje tartaarsaus en een Belse saté met een tripel Karmeliet
Is ook leuk! Mooi spel, mooie interactie.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zalig, ik heb een guppie van 7 maar kijk uit naar dat soort dagen eigenlijk. Lijkt me fantastisch![]()
![]()
Hier gegrilde kip met patat van de meest fantastische kipkraam uit de wijde omgeving
Ik heb 2 nu volwassen zonen, maar man man man die kamergeuren rond puber en wat ouder! En dubbelriekend als er vrienden over de vloer kwamenquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:33 schreef Kanaroe het volgende:
Maar die zweetgeuren rond zo'n tafel adolescenten.......whoooo![]()
Het was toch nog flink kauwen op het vlees. Geen idee wat er mis is gegaan, want ik gebruik dezelfde pan en kookplaatstand als bij ander stoofvlees en dat gaat dan primaquote:
Balen is dat....kan ook gewoon äan het vlees liggen denk ik danquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was toch nog flink kauwen op het vlees. Geen idee wat er mis is gegaan, want ik gebruik dezelfde pan en kookplaatstand als bij ander stoofvlees en dat gaat dan prima
Hoe heet deze kraam?quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zalig, ik heb een guppie van 7 maar kijk uit naar dat soort dagen eigenlijk. Lijkt me fantastisch![]()
![]()
Hier gegrilde kip met patat van de meest fantastische kipkraam uit de wijde omgeving
De Duitser had Gulasch heb de bijbehorende Nudeln geruild met Pommesquote:Op vrijdag 22 september 2023 13:45 schreef foodlover het volgende:
Gisteren noodles kip en groenten in een sojasaus.
Straks aan de haven eten bij een Duits tentje.
Ik heb gisteravond de pan nog drie kwartier verder laten stoven. Als het vanavond ineens is opgelost weet ik in elk geval een oplossingquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Balen is dat....kan ook gewoon äan het vlees liggen denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |