aviko zwitsers is een maaltijdschotel rosti, ham, roerei, kaas en ui. maar ik hou van vlees dus zie dat meer als een side-dishquote:Op maandag 25 september 2023 14:30 schreef NoCigar het volgende:
Avico met gebakken spekjes erdoor? (Ik ken het niet, misschien zitten die er al bij: dan niet uiteraard).
Volgens mij zie ik ook kaas op de little gemquote:Op maandag 25 september 2023 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bolletje met van onder naar boven mayo, basilicum, little gem, augurk, mortadella, tomaat met peper, augurk, basilicum, ei met mayo
Aviko, omdat ik geen bliktonijn fan ben. En die schotel is altijd lekker, en makkelijk.quote:Op maandag 25 september 2023 13:44 schreef junkiesietze het volgende:
vanavond, of een tonijn pizza met extra blikje tonijn +kaas eroverheen.
OF, aviko zwitsers met een nog uit te zoeken stukje vlees erbij
[poll=6167]
Correct! Vergeten op te noemenquote:Op maandag 25 september 2023 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik ook kaas op de little gem
Idem, alleen nu broccoli als groente en geen dessert.quote:Op zondag 24 september 2023 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beenham uit de oven (zelf gekruid), aardappelwedges, sperziebonen & jus![]()
Chocolademousse toe (niet zelf gemaakt).
Niet in de aanbieding zijn die dingen nog veels te duur ook.quote:Op maandag 25 september 2023 18:33 schreef Magica het volgende:
Ben aan het werk, had soba noodles was in de aanbieding bij de appie niet te hachelen die zooi
Komt er ook nog een reis verslagje online? Of wat was jullie site ook al weer?quote:Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef golfer het volgende:
Voor ons laatste avondmaal op Karpathos gingen we helemaal 350 meter van ons huis vandaag naar Taverne Kitos. Een goed verborgen pareltje, waar ook geen reclameborden naartoe wijzen.
Als voorafje namen we allebei de met gekruide rijst gevulde courgettebloemen met een lekker dipsausje erbij:
[ afbeelding ]
Blues nam als hoofdgerecht de varkenssouvlaki, die op toeristische wijze werd opgediend (jammer alleen maar patat en rijst erbij):
[ link | afbeelding ]
En voor mij werd het een stuk in de oven gegaard lamsbeen met gebakken aardappels:
[ afbeelding ]
Tenslotte kregen we weer van het huis 2 mini-magnums:
[ afbeelding ]
Is ze ook zo gek op komkommersalade?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:34 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb een pan rendang in de oven staan, runderriblappen, kant-en-klare boemboe uit de toko, winterwortel, ui, sjalot, knoflook en rawits.
Ik maak er gestoomde sperzieboontjes (sajoer), eiermie en frisse komkommersalade bij.
Krijg moeders te eten en zij wilde liever geen rijst, vandaar de mie
quote:Op woensdag 27 september 2023 15:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken, gekruide krielaardappels, een groene salade met appel, kip, ijsbergsla, bleekselderij en een honing-mosterddressing daarbijcarpacciosteaks van de slagerij en een saus met ui, knoflook en shiitakes( en een scheutje cognac).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |