abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2023 @ 14:43:59 #276
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210748821
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 14:30 schreef NoCigar het volgende:
Avico met gebakken spekjes erdoor? (Ik ken het niet, misschien zitten die er al bij: dan niet uiteraard).
aviko zwitsers is een maaltijdschotel rosti, ham, roerei, kaas en ui. maar ik hou van vlees dus zie dat meer als een side-dish
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_210748864

Bolletje met van onder naar boven mayo, basilicum, little gem, augurk, mortadella, tomaat met peper, augurk, basilicum, ei met mayo
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210749333
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2023 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Bolletje met van onder naar boven mayo, basilicum, little gem, augurk, mortadella, tomaat met peper, augurk, basilicum, ei met mayo
Volgens mij zie ik ook kaas op de little gem :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_210749339
quote:
15s.gif Op maandag 25 september 2023 13:44 schreef junkiesietze het volgende:
vanavond, of een tonijn pizza met extra blikje tonijn +kaas eroverheen.

OF, aviko zwitsers met een nog uit te zoeken stukje vlees erbij

[poll=6167]
Aviko, omdat ik geen bliktonijn fan ben. En die schotel is altijd lekker, en makkelijk.
pi_210750273
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Volgens mij zie ik ook kaas op de little gem :)
Correct! Vergeten op te noemen
pi_210751080
Ben aan het werk, had soba noodles was in de aanbieding bij de appie niet te hachelen die zooi
  maandag 25 september 2023 @ 18:34:52 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210751096
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beenham uit de oven (zelf gekruid), aardappelwedges, sperziebonen & jus :9
Chocolademousse toe (niet zelf gemaakt).
Idem, alleen nu broccoli als groente en geen dessert.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210751223
Inktvisringen van de bakplaat, rauwe zeelkraal en friet uit de oven :9
pi_210751966
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 18:33 schreef Magica het volgende:
Ben aan het werk, had soba noodles was in de aanbieding bij de appie niet te hachelen die zooi
Niet in de aanbieding zijn die dingen nog veels te duur ook.
pi_210751989
Ik had vanavond aardappels met rozemarijn en zeezout, pompoen en paprika met groene kruiden en een tartaartje.
Toe kwark met warme appel, kaneel en rozijnen.
  maandag 25 september 2023 @ 20:25:57 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210752177
Voor ons laatste avondmaal op Karpathos gingen we helemaal 350 meter van ons huis vandaag naar Taverne Kitos. Een goed verborgen pareltje, waar ook geen reclameborden naartoe wijzen.
Als voorafje namen we allebei de met gekruide rijst gevulde courgettebloemen met een lekker dipsausje erbij:

Blues nam als hoofdgerecht de varkenssouvlaki, die op toeristische wijze werd opgediend (jammer alleen maar patat en rijst erbij):

En voor mij werd het een stuk in de oven gegaard lamsbeen met gebakken aardappels:

Tenslotte kregen we weer van het huis 2 mini-magnums:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210752625
Ik ben deze week verzot op meloen. Galia-, watermeloen, cantaloupe.
Elke dag een bakje mee van de (super)markt, gaat direct helemaal op :9
pi_210756578
quote:
88s.gif Op maandag 25 september 2023 20:25 schreef golfer het volgende:
Voor ons laatste avondmaal op Karpathos gingen we helemaal 350 meter van ons huis vandaag naar Taverne Kitos. Een goed verborgen pareltje, waar ook geen reclameborden naartoe wijzen.
Als voorafje namen we allebei de met gekruide rijst gevulde courgettebloemen met een lekker dipsausje erbij:
[ afbeelding ]
Blues nam als hoofdgerecht de varkenssouvlaki, die op toeristische wijze werd opgediend (jammer alleen maar patat en rijst erbij):
[ link | afbeelding ]
En voor mij werd het een stuk in de oven gegaard lamsbeen met gebakken aardappels:
[ afbeelding ]
Tenslotte kregen we weer van het huis 2 mini-magnums:
[ afbeelding ]
Komt er ook nog een reis verslagje online? Of wat was jullie site ook al weer?

OT: Broodje carpaccio nu en een fanta zero

Vanavond hello fresh denk ik. Een meatier burger met frietjes en salade. Of we gaan naar de efteling vanavond, maar dan zal het ook wel iets van friet worden
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:13:17 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_210759663
Stamppot rauwe andijvie met spekjes natuurlijk. (zelfs de spekjes zijn vreselijk duur geworden)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_210760635
Gisteren gekonfijt eendenboutje met gegrilde courgette en 2 soorten groenterondo's van Bonduelle (goed te eten die dingetjes!)
Vandaag tosties ham-kaas met speciaal gekocht klef witbrood (normaal eet ik mijn eigen gebakken brood) en cocktailsaus.
pi_210761492
Aardappelpuree met bieslook, wortelen en kaas-spinazieburger.
+ zelfde toetje als gisteren.

Nu thee en Schogetten.
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:53:28 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210761816
Bloemkool, paar keiharde patatjes (meneer Molo snapt de airfryer nog niet zo...) en een schnitzel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210761834
Noedels met spitskool, champignons, rode ui, bosui, knoflook en speklapjes. En sausje erbij met sojasaus, mirin, sesamolie, citroensap, basterdsuiker enz.
Was echt lekker :9
Net nog thee en roze koek die nog over was
pi_210763376
Als je een jus maakt en je bind die met kort gebakken aardappelzetmeel, dan krijg je een jus die naar gebakken aardappeltjes smaakt.

Dus ik dacht, als ik kip in een korstje van aardappelzetmeel doe, krijg ik dan gefrituurde kip in een gebakken aardappeltjes-korstje?

Nee, het is beter, het is kip in een korstje als de kleine krokante stukjes patat.

Met een salade gegeten met oa feta, tomaat, groentekiemen, en linzen.
pi_210767813
Ik heb een pan rendang in de oven staan, runderriblappen, kant-en-klare boemboe uit de toko, winterwortel, ui, sjalot, knoflook en rawits.
Ik maak er gestoomde sperzieboontjes (sajoer), eiermie en frisse komkommersalade bij.
Krijg moeders te eten en zij wilde liever geen rijst, vandaar de mie :)
  woensdag 27 september 2023 @ 15:52:06 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210768873
Vanavond: gebakken, gekruide krielaardappels, een groene salade met appel, kip, ijsbergsla, bleekselderij en een honing-mosterddressing daarbijcarpacciosteaks van de slagerij en een saus met ui, knoflook en shiitakes( en een scheutje cognac). :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210769642
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 14:34 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb een pan rendang in de oven staan, runderriblappen, kant-en-klare boemboe uit de toko, winterwortel, ui, sjalot, knoflook en rawits.
Ik maak er gestoomde sperzieboontjes (sajoer), eiermie en frisse komkommersalade bij.
Krijg moeders te eten en zij wilde liever geen rijst, vandaar de mie :)
Is ze ook zo gek op komkommersalade? :D
Lief hoor, en rendang met mie klinkt heerlijk!

Ik ben bij ouders en eet spruitjes, aardappelen, gehaktbal en komkommersalade :)
  woensdag 27 september 2023 @ 17:39:31 #298
296595 foodlover
live and learn
pi_210769673
Gisteren hapje buiten de deur: gegrilde groenten (aubergine, courgette, champignons, paprika, ui), wafelfriet en broodje bacon, sla, kaas en tomaat.

Straks thuis voor mij spaghetti carbonara, aglio olio voor meneer. Ijsbergsla erbij.
pi_210769915
quote:
88s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken, gekruide krielaardappels, een groene salade met appel, kip, ijsbergsla, bleekselderij en een honing-mosterddressing daarbijcarpacciosteaks van de slagerij en een saus met ui, knoflook en shiitakes( en een scheutje cognac). :9
:9
pi_210770440
Patatje oorlog, Spicy burger, frikandel speciaal met curry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')