Chinees, pizza en Turkse pizza met saladequote:Op woensdag 20 september 2023 14:40 schreef junkiesietze het volgende:
Geen zin om te koken, en ook geen zin in dure thuisbezorgd, wat is nog betaalbaar om af te halen?
Was ookquote:
quote:Op woensdag 20 september 2023 15:43 schreef Karzai het volgende:
Goed plan molo, ik ga een mixed grill halen bij de turk
Kijk, dat ziet er goed uitquote:
Kaneel hoort wél in moussaka hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Kaneel hoort ook niet. Het hoort met nootmuskaat te zijn.
Op vakantie had mijn vriend een smaakje ijs dat ik erg lekker vond: yoghurt -passievruchtquote:Op woensdag 20 september 2023 18:09 schreef Karzai het volgende:
Ijsje toe
Yoghurt kers en een bolletje aardbei
[ afbeelding ]
Inderdaad maar golfer heeft waarschijnlijk bij een Griekse juwelier gegeten die dat anders zietquote:Op woensdag 20 september 2023 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kaneel hoort wél in moussaka hoor
https://www.griekipedia.nl/recepten/moussaka-zoals-hoort/
De leefquote:Op woensdag 20 september 2023 22:31 schreef foodlover het volgende:
Huiselijk maaltje na een dagje teletrabajo aan de kust: Solomillo de ternera a la plancha (dun lapje mager rundvlees om en om snel gebakken), Amandine aardappeltjes in stukjes gebakken, bladsla van twee soorten andijvie en rode sla met slasaus, peperroomsaus. Erbij een rode Rueda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |