SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Waarom zou je direct resultaat verwachten in een bouwjaar?quote:Op zaterdag 2 september 2023 05:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb echter nog niet vaak gezien dat een club na zo’n rigoureuze verbouwing direct resultaat boekt,
Is er door iemand van Ajax uitgesproken dat dit een bouwjaar zou worden? Volgens mij is de doelstelling nog steeds dat wij kampioen willen/moeten worden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je direct resultaat verwachten in een bouwjaar?
Dat zullen ze nooit uitspreken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is er door iemand van Ajax uitgesproken dat dit een bouwjaar zou worden? Volgens mij is de doelstelling nog steeds dat wij kampioen willen/moeten worden.
Dat is onrealistisch.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus dan mag je direct resultaat verwachten.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh dan heeft Ajax die nooit.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]omdat er een hele hoop mensen zijn die dit geen bouwjaar vinden, zoals je wel merkt.
Bij Sosa moet ik altijd aan die scene in Scarface denken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:19 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat die Sosa qua persoon wel mn favoriet is nu, lijkt me een enorm slim en leuk persoon op basis van de filmpjes van gisteravond van het ajax media team.
'97/'98 genotquote:Op zaterdag 2 september 2023 05:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik deel je optimisme alleen niet, maar dat er iets moest gebeuren na afgelopen seizoen ben ik met je eens.
Ik heb echter nog niet vaak gezien dat een club na zo’n rigoureuze verbouwing direct resultaat boekt, misschien beste voorbeeld is onze vrienden in Rottterdam vorig seizoen, maar die hadden Slot.
Ik aan deze gozertquote:Op zaterdag 2 september 2023 08:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij Sosa moet ik altijd aan die scene in Scarface denken.
Vorig jaar was ook een bouwjaar, wordt dit een bouwdecennium voor Ajax?quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:07 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij Sosa moet ik altijd aan die scene in Scarface denken.
Doe deze onzin maar niet meer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alex Soze.
ALLES KAN KAPOT, OOK HET AJAX DNA. USSSH
Dit is echt erg leuk!quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alex Soze.
ALLES KAN KAPOT, OOK HET AJAX DNA. USSSH
MISLUKTATEDquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:16 schreef manny het volgende:
Wat een transferperiode zeg. Tjezus. Eerst weken / maanden klagen dat er niets gebeurt en nu heb je geen idee wie er eigenlijk spelen bij ons aller Ajax; namen die we niet kennen, tweede elftal spelers, een tovenaar, linksbuiten die rechts moet, een houten klaas die een bal in de kruising kan rammen, 2 backs die we niet kennen, en ga zo maar door...
Aan de bak meneer Maurice. Heb wel het idee dat de verdediging nu snel op orde is met meneer Sutalo, Hato en die moordenaar back op links en evt slaapkop Rensch of die andere op rechts.
Denk ook wel dat de basis achterin er ligt, voorin even afwachten hoe het uitpakt met die nieuwelingen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:16 schreef manny het volgende:
Wat een transferperiode zeg. Tjezus. Eerst weken / maanden klagen dat er niets gebeurt en nu heb je geen idee wie er eigenlijk spelen bij ons aller Ajax; namen die we niet kennen, tweede elftal spelers, een tovenaar, linksbuiten die rechts moet, een houten klaas die een bal in de kruising kan rammen, 2 backs die we niet kennen, en ga zo maar door...
Aan de bak meneer Maurice. Heb wel het idee dat de verdediging nu snel op orde is met meneer Sutalo, Hato en die moordenaar back op links en evt slaapkop Rensch of die andere op rechts.
Mensen die ons aller ajax zeggen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:16 schreef manny het volgende:
Ons aller Ajax, dat heeft weinig met dat andere te maken maar jij begrijpt er sowieso nooit zoveel van.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Mensen die ons aller ajax zeggen.![]()
Zijn dat ook mensen die woorden als pisvee en feyenooit grappig vinden?
quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
jullie mogen fortuna wel ''maffia turken'' noemen, maar jullie willen niet worden uitgescholden met het J-woord
beetje hypocriet vind ik het
Prima aankoopquote:Op zaterdag 2 september 2023 08:19 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat die Sosa qua persoon wel mn favoriet is nu, lijkt me een enorm slim en leuk persoon op basis van de filmpjes van gisteravond van het ajax media team.
Hoop dat hij en die andere kluns nog ergens heen kunnenquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Prima aankoop
En: nooit meer Wijndal
Wel jammer dat hij er nog is, tijd tekort om hem nog te verhuren/verkopen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Prima aankoop
En: nooit meer Wijndal
Kan dat nog dan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoop dat hij en die andere kluns nog ergens heen kunnen
Bergwijn naar de Saudi'squote:Op zaterdag 2 september 2023 09:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Paar markten zijn nog open, turkije, S-A iig dacht ik
iets specifieker, want alleen in dit topic# kan je er minimaal 3 aanwijzen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:57 schreef skysherrif het volgende:
Oh blijkbaar is er nog een klaas in dit topic.
Zag toevallig net op socials iemand die alles al geboekt had qua away tripjes dus het lijkt me dat er toch wel eens chema moet zijn ergens.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
iets specifieker, want alleen in dit topic# kan je er minimaal 3 aanwijzen.
Mijn god wat men is men er druk mee
Nog geen speelschema EL zo te zien?
Als ik voor mijzelf mag spreken: nee dat vind ik niet grappig. ik gebruik dat soort woorden nooit, net als kankerlakken, 020, 010, 0 weet ik wat, enzovoort.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Mensen die ons aller ajax zeggen.![]()
Zijn dat ook mensen die woorden als pisvee en feyenooit grappig vinden?
ja zie dat nu ook toevallig.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zag toevallig net op socials iemand die alles al geboekt had qua away tripjes dus het lijkt me dat er toch wel eens chema moet zijn ergens.
Dat bepalen we zelf welquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
eerst thuis verliezen dus van Marseille
Misschien een keer voetbal kijken ?quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
Sosa, nooit van gehoord
ook weer uit de fantasiewereld van Mislintat
Wie zegt dat dit de beste 11 zijn?quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:29 schreef Heeinz het volgende:
Forbs - Brobbey - Mikautadze
Van den Boomen - Akpom - Tahirovic
Sosa - Hato - Sutalo - Gaaie
Gorter
Iemand die Steijn ff kan appen?
Zullen op papier wel prima spelers zijn maar hier zit toch nog 0,0 chemie in? Niet dat Fortuna er wel iets van kan, dus ik verwacht wel een kleine overwinning voor Ajax.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:29 schreef Heeinz het volgende:
Gorter
Bergwijn is waarschijnlijk niet inzetbaar prof. Dr. Ing. klaasquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit de beste 11 zijn?
waar is deze 11 op gebaseerd
Forbs beter dan Bergwijn? daar geloof ik dus geen reet van
Ik heb nog niets bijzonders van die forbs gezien
Er zijn gewoon teveel nieuwe spelers warvan je niet weet hoe ze met elkaar kunnen gaan spelen
Heel de selectie van ajax is 1 groot vraagteken en niemand weet nog de uitkomst
Dat weet ikquote:Op zaterdag 2 september 2023 11:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Bergwijn is waarschijnlijk niet inzetbaar prof. Dr. Ing. klaas
Wat ben je toch weer druk met ons aller Ajax klaasquote:Op zaterdag 2 september 2023 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat weet ik
ik heb het over de lange termijn
ik hoor nu ook al geluiden in de media dat bergwijn op de bank zou belanden omdat forbs op links moet spelen
het is lachwekkend
Bergwijn is de beste speler van 020
Op basis waarvan is gaaie ajax 1 materiaal?quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:29 schreef Heeinz het volgende:
Gorter
Ik heb ook nog niks bijzonders van Bergwijn gezien...quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit de beste 11 zijn?
waar is deze 11 op gebaseerd
Forbs beter dan Bergwijn? daar geloof ik dus geen reet van
Ik heb nog niets bijzonders van die forbs gezien
Er zijn gewoon teveel nieuwe spelers warvan je niet weet hoe ze met elkaar kunnen gaan spelen
Heel de selectie van ajax is 1 groot vraagteken en niemand weet nog de uitkomst
Heb jij afgelopen donderdag iets van chemie gezien?quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zullen op papier wel prima spelers zijn maar hier zit toch nog 0,0 chemie in? Niet dat Fortuna er wel iets van kan, dus ik verwacht wel een kleine overwinning voor Ajax.
Akpom spits, kan het niet slechter doen dan Brobbey. Van den Boomen op de plek van Akpom en dan Mannsverk op het middenveld erbij.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:29 schreef Heeinz het volgende:
Gorter
Ik vind forbs helemaal niksquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:29 schreef Heeinz het volgende:
Gorter
Wat is het speelschema?quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
eerst thuis verliezen dus van Marseille
Vd Boomen heeft de handelingssnelheid niet om zo hoog op het veld te staan. Die zou ik lekker naast Tahirovic laten staan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:40 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Akpom spits, kan het niet slechter doen dan Brobbey. Van den Boomen op de plek van Akpom en dan Mannsverk op het middenveld erbij.
de langere clasie op 10 willen zettenquote:Op zaterdag 2 september 2023 11:40 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Akpom spits, kan het niet slechter doen dan Brobbey. Van den Boomen op de plek van Akpom en dan Mannsverk op het middenveld erbij.
branco is geen 10.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:40 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Donderdag 21 september, 21.00 uur: Ajax - Olympique Marseillequote:
quote:
@Tjackaquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:02 schreef Tarado het volgende:
Donderdag 21 september, 21.00 uur: Ajax - Olympique Marseille
Donderdag 5 oktober, 18.45 uur: AEK Athene - Ajax
Donderdag 26 oktober, 21.00 uur: Brighton & Hove Albion - Ajax
Donderdag 9 november, 18.45 uur: Ajax - Brighton & Hove Albion
Donderdag 30 november, 21.00 uur: Olympique Marseille - Ajax
Donderdag 14 december, 21.00 uur: Ajax - AEK Athene
Waar?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Donderdag 21 september, 21.00 uur: Ajax - Olympique Marseille
Donderdag 5 oktober, 18.45 uur: AEK Athene - Ajax
Donderdag 26 oktober, 21.00 uur: Brighton & Hove Albion - Ajax
Donderdag 9 november, 18.45 uur: Ajax - Brighton & Hove Albion
Donderdag 30 november, 21.00 uur: Olympique Marseille - Ajax
Donderdag 14 december, 21.00 uur: Ajax - AEK Athene
Bergwijn zou in Jong Ajax nog geen pepernoot raken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Kan je daar nog beter bergwijn of berghuis zetten
staat ook in de Ajax app nu.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Welke bron. Ik wil mijn vluchten boeken debiel
Is Google kapot?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gorterquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:29 schreef Heeinz het volgende:
Gorter
Hoe doe je dat dan, ga je naar een reisbureau waar ze alles aan je uitleggen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Staat overal al gozer. Beter je research doen. Je bent wel lekker laat met boeken dan, is al zo'n 3 uur uit dit schema.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat hij straks doen, hij wacht nog op mama om z'n kont af te vegen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat overal al gozer. Beter je research doen. Je bent wel lekker laat met boeken dan, is al zo'n 3 uur uit dit schema.
Boomen is een ideale 12e man. Lekker op het bankje zetten, weet je tenminste zeker dat Taylor pas speelt bij blessures en schorsingen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gorter
Rensch/Gaaie-Sutalo-Hato-Sosa
Tahirovic-Mannsverk
Akpom/Mikautadze
Berghuis-Brobbey/Mikautadze- Bergwijn
vd Boomen best wel moeilijk omdat hij eigenlijk de vrije man moet zijn maar niet te hoog en dan ben je meteen gedwongen om die Noor naast hem neer te zetten en je middenveld aanvallend beperkter wordt.
Ik gok dat Godts zich dit seizoen weleens in de basis kan gaan spelen als aanvallende middenvelder.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gorter
Rensch/Gaaie-Sutalo-Hato-Sosa
Tahirovic-Mannsverk
Akpom/Mikautadze
Berghuis-Brobbey/Mikautadze- Bergwijn
vd Boomen best wel moeilijk omdat hij eigenlijk de vrije man moet zijn maar niet te hoog en dan ben je meteen gedwongen om die Noor naast hem neer te zetten en je middenveld aanvallend beperkter wordt.
berghuis gaat dan erg gezellig wordenquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik gok dat Godts zich dit seizoen weleens in de basis kan gaan spelen als aanvallende middenvelder.
Bergwijn - Brobbey - Mikautadze
Godts
Taylor - Tahirovic
Sosa - Hato - Sutalo - Rensch
Gorter
TAYLORquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik gok dat Godts zich dit seizoen weleens in de basis kan gaan spelen als aanvallende middenvelder.
Godts
Taylor - Tahirovic
Gorter
Je hebt diverse opties natuurlijk maar ze hebben niet zo zeer een echte tien gehaald. Dus daar liggen wel kansen voor een Godts of Misheouy.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
berghuis gaat dan erg gezellig worden
genot
Godts op 10 ja?quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Godts
Taylor - Tahirovic
Gorter
Is wel het type speler dat denk ik goed tussen die twee andere middenvelders zou passen vandaar.quote:
Laten we dat maar niet doen en hem gewoon op linksbuiten laten spelenquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is een positie waar hij denk ik wel uit de voeten kan, ja.
huhquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Godts
Taylor - Tahirovic
Gorter
Tuurlijk je kan ook Berghuis op stellen maar er ligt ruimte voor een aanvallende middenvelder momenteel. Er breekt eigenlijk altijd wel eentje door denk dat hij het dichtste tegen de basis aanzit.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen en hem gewoon op linksbuiten laten spelen
Akpom speelt als 10 toch dus daar is je oplossing.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tuurlijk je kan ook Berghuis op stellen maar er ligt ruimte voor een aanvallende middenvelder momenteel. Er breekt eigenlijk altijd wel eentje door denk dat hij het dichtste tegen de basis aanzit.
Daarbij kan hij zowel links als rechts spelen, bergwijn kan ook 10 spelen en rechts, mikautadze kan spits, 10, links en rechts spelen. Zet je Akpom er nog in is het helemaal een onvoorspelbaar zooitje voor een tegenstander.
Jammer dat hij niet kan voetballen, anders was het vast een optie geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is wel het type speler dat denk ik goed tussen die twee andere middenvelders zou passen vandaar.
Nu al fan van die manquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Die Sosa heeft “supermann007” als Insta handle
SosaGodquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Die Sosa heeft “supermann007” als Insta handle
Los van wie je er neerzet, je hebt nu op papier een vrij aardige verdediging, die met veel ruimte in de rug kunnen spelen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Akpom speelt als 10 toch dus daar is je oplossing.
Taylor opstellenquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rulli
Sosa, Medic, Sutalo, Rensch
Van der Boomen, Tahirovic, Taylor
Borges, Mikautadze, Bergwijn
Tahirovic mag wel bosnier zijn, maar die balkan talen lijken ongeveer zo'n beetje wel op elkaar dus die communicatie zit wel goed lijkt me
Ramajquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rulli
Tahirovic mag wel bosnier zijn, maar die balkan talen lijken ongeveer zo'n beetje wel op elkaar dus die communicatie zit wel goed lijkt me
Man man man.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rulli
Van der Boomen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rulli
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Van der Boomen.![]()
![]()
Die Mislintat heeft geen diamanten in z'n ogen, maar in z'n tanden inmiddels.
Verschil tussen links en rechts niet wetenquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rulli
Ik ben sowieso heel benieuwd naar de opstelling, hoop dat Steijn zeker 3 of 4 nieuwe gasten durft op te stellenquote:Op zondag 3 september 2023 08:12 schreef Scorpie het volgende:
Benieuwd of Steijn de taylortorren al uit zijn hoofd heeft gekregen.
Sutalo en Sosa spelen denk ik sowieso. Forbs zal wel op links spelen. Wie gaat er op rechts?quote:Op zondag 3 september 2023 09:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel benieuwd naar de opstelling, hoop dat Steijn zeker 3 of 4 nieuwe gasten durft op te stellen
ik noem hem gewoon Borgesquote:Op zondag 3 september 2023 09:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sutalo en Sosa spelen denk ik sowieso. Forbs zal wel op links spelen. Wie gaat er op rechts?
Denk dat Brobbey nog een kansje krijgt en ik hoop dat die Noor speelt op 6, Berghuis op 10 en Tahirovic.
0-5 is erg welkom. Ik teken er voor.quote:
Berghuis is nog geschorst toch?quote:Op zondag 3 september 2023 09:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sutalo en Sosa spelen denk ik sowieso. Forbs zal wel op links spelen. Wie gaat er op rechts?
Denk dat Brobbey nog een kansje krijgt en ik hoop dat die Noor speelt op 6, Berghuis op 10 en Tahirovic.
akpom mag er wel in dan ipv taylor daarquote:Op zondag 3 september 2023 10:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Laatste wedstrijd?
Dan verwacht ik Taylor wel op 10
En dit verwacht je na het spel van afgelopen donderdag?quote:
quote:Op zondag 3 september 2023 11:08 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En dit verwacht je na het spel van afgelopen donderdag?
Het kan alleen maar beter worden.quote:Op zondag 3 september 2023 11:08 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En dit verwacht je na het spel van afgelopen donderdag?
Ik heb wel voor Brighton geboekt. 107 euro pp via EHV en vliegen op Stansted.quote:
Mooie prijs denkquote:Op zondag 3 september 2023 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb wel voor Brighton geboekt. 107 euro pp via EHV en vliegen op Stansted.
Bijna een compleet nieuw elftal johquote:Op zondag 3 september 2023 13:08 schreef BobW het volgende:
Gorter, Rensch, Sutalo, Hato, Ávila, Tahirovic, Van den Boomen, Hlynsson, Mikautadze, Brobbey en Forbs.
Nog geschorst toch?quote:Op zondag 3 september 2023 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Berghuis helemaal niet bij de selectie, weer/nog ziek?
Oh ja drie wedstrijden was het in totaalquote:
Ik ben meer teleurgesteld met Rensch, hoe slecht is die nieuwe back dan wel nietquote:Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bijna een compleet nieuw elftal joh
Jammer dat Brobbey speelt
Wellicht nog niet wedstrijdfit?quote:Op zondag 3 september 2023 13:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik ben meer teleurgesteld met Rensch, hoe slecht is die nieuwe back dan wel niet
Je legt inderdaad wel meteen erg veel druk op zo'n speler. Is net een dikke week blij de ploeg en mag nu al dit vreemdelingenlegioen gaan leiden.quote:Op zondag 3 september 2023 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sutalo kan zo alleen maar tegenvallen eigenlijk. Die wordt al maanden als de redder gezien en dan ook nog gelijk aanvoerder. Doe het maar bij je debuut.
In sommige landen is de markt nog open, het is te hopen voor Ajax dat hij nog kan vertrekken.quote:
Als Noor heeft hij die niet nodig.quote:
Welke politieke partij is tegen echte arbeidsmigratie? Heb niemand gehoord over het afschaffen van de 30% regeling bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef Zorro het volgende:
aajx gaat nog problemen krijgen als het volgend kabinet paal en perk gaat stellen aan arbeidsmigratie
Enkele seconden geleden spreekt Mislintat uit dat ze voor de titel gaan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dat die Deen? Komt gewoon van een middenmoter in de competitie daar, dat zal echt geen geweldenaar zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 13:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik ben meer teleurgesteld met Rensch, hoe slecht is die nieuwe back dan wel niet
Dit idd, ook mooi hoe duidelijk hij stelt dat ze fit moeten zijn, druk moeten zetten en de bal snel terug willen veroveren.quote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Logische en duidelijke verhalen van trainer en TD weer.
In Mislintat heb ik ook best vertrouwen.quote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Logische en duidelijke verhalen van trainer en TD weer.
Hij heeft nog 2 wekenquote:Op zondag 3 september 2023 14:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In Mislintat heb ik ook best vertrouwen.
Steijn moet dat nog meer winnen maar ik wil hem nog niet afschrijven, zo schappelijk ben ik dan ook wel weer.
Ah daar was de jeugdspeler op tien al. Wel de verkeerde naam maar goed ik tel het als een goede voorspelling.quote:
En een penalty weggegeven.quote:Op zondag 3 september 2023 14:39 schreef Wertha het volgende:
Rensch gelijk weer op twee manieren voorbij gelopen.
Het is heel apart idd. Forbs zakt steeds in maar laat zijn man vrij zonder druk erop of naar voren.quote:Op zondag 3 september 2023 14:47 schreef Wertha het volgende:
Wat is nu eigenlijk het idee bij druk zetten bij Ajax? Ik zie Brobbey als enige hoog druk zetten. Dat heeft geen zin. Het is óf met minstens 3 man hoog druk zetten of helemaal niet.
Hlynsson speelt op 10.quote:Op zondag 3 september 2023 14:57 schreef vrijgevochten het volgende:
Je koopt de halve wereld en zet vervolgens een jeugdspeler rechtsbuiten
Daarom zei ik al, Steijn begint nu pas met zijn voorbereiding op het seizoen. Veul te laat.quote:Op zondag 3 september 2023 14:59 schreef HowardRoark het volgende:
Hebben deze spelers überhaupt al eens allemaal met elkaar kunnen trainen?
Ha ha haquote:Op zondag 3 september 2023 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn mensen
Die vinden dit Ajax
Een kampioenskandidaat
Lach hier met me mee
Tja, daar kan Steijn weinig aan doen natuurlijk. Ajax kon pas kopen als er genoeg werd verkocht door het mislopen van de CL. Dit zijn dan de gevolgen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, Steijn begint nu pas met zijn voorbereiding op het seizoen. Veul te laat.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 3 september 2023 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn mensen
Die vinden dit Ajax
Een kampioenskandidaat
Lach hier met me mee
Je kunt het ook altijd negatief blijven bekijken natuurlijk...of je bent een trol van een andere club...quote:Op zondag 3 september 2023 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn mensen
Die vinden dit Ajax
Een kampioenskandidaat
Lach hier met me mee
Deze wedstrijd draagt daar helaas niets aan bij. Deze formatie ga je de rest van het seizoen niet gebruiken. 2x nummer 10 doet doet Steijn m.i. alleen omdat hij op dit moment maar één buitenspeler heeft: Forbs.quote:Op zondag 3 september 2023 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, Steijn begint nu pas met zijn voorbereiding op het seizoen. Veul te laat.
Is die buitenspeler?quote:Op zondag 3 september 2023 15:07 schreef Wertha het volgende:
[..]
m.i. alleen omdat hij op dit moment maar één buitenspeler heeft: Forbs.
Na goed voorbeeld van de coach.quote:Op zondag 3 september 2023 15:22 schreef Heeinz het volgende:
Brobbey of je nou gelijk hebt of niet, zo reageren is gewoon dom
Het zijn geen robots he, bizar dat er niet gefloten wordt en dan is zo'n reactie best te begrijpen tochquote:Op zondag 3 september 2023 15:22 schreef Heeinz het volgende:
Ja hij loopt erg gefrustreerd rond.quote:Op zondag 3 september 2023 15:22 schreef Heeinz het volgende:
Je weet gewoon dat je geel krijgt, dus nee dan vind ik het niet te begrijpen. Bewaar die frustratie maar en gebruik hem om die bal erin te rossenquote:Op zondag 3 september 2023 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zijn geen robots he, bizar dat er niet gefloten wordt en dan is zo'n reactie best te begrijpen toch
Zet 11 vreemden bij elkaar en ze hebben ook geen idee van wat de ander aan t doen is.quote:Op zondag 3 september 2023 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat jullie zo slecht zijn?
Als PSV fan kun jij ons dat misschien vertellen jij bent de ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 3 september 2023 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
Ah ja, maar een goede trainer zoals Steijn moet daar wel verandering in kunnen brengen toch?quote:Op zondag 3 september 2023 15:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zet 11 vreemden bij elkaar en ze hebben ook geen idee van wat de ander aan t doen is.
PSV dat vorig jaar ook boven Ajax eindigde? Waar ajax toen ook meer dan het dubbele had geinvesteerd dan PSV? Net als dit jaar?quote:Op zondag 3 september 2023 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als PSV fan kun jij ons dat misschien vertellen jij bent de ervaringsdeskundige.
KNVPisVee dit seizoen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:24 schreef GwaiLow het volgende:
Zo'n slechte scheids heb ik nog nooit gezien. Zelfs niet in het amateurvoetbal.
@Tjacka kan jij antwoord geven op gutanothquote:Op zondag 3 september 2023 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
Oprecht niet om irritant te doen, maar Steijn is toch niet de man die Ajax weer naar dat topniveau kan brengen?quote:Op zondag 3 september 2023 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
Dat klopt.quote:Op zondag 3 september 2023 15:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oprecht niet om irritant te doen, maar Steijn is toch niet de man die Ajax weer naar dat topniveau kan brengen?
Ben vooralsnog meer overtuigd van de aankopen achterin dan voorinquote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zie best potentie in een aantal van de aankopen..
Net pas spelers ingekocht. Heb jij geen Internet?quote:Op zondag 3 september 2023 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
In wie dan?quote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zie best potentie in een aantal van de aankopen..
Dat wel ja.quote:Op zondag 3 september 2023 15:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben vooralsnog meer overtuigd van de aankopen achterin dan voorin
Hij werkt wel echt keihard, maar het levert echt geen reet op allemaal...quote:
Dat is inderdaad meer een pure verdediger dan een aanvallende back.quote:Op zondag 3 september 2023 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Avila is niet voor zijn voetballende kwaliteiten aangetrokken.
Op basis van wat?quote:Op zondag 3 september 2023 15:55 schreef Heeinz het volgende:
Laat Brobbey toch eens gewoon staan man
Ja die valt door de mand na z’n goede voorbereiding.quote:Op zondag 3 september 2023 15:49 schreef TheVulture het volgende:
Branco speelt toch ook wel weer erg matig vandaag
Kan jou het schelen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Soms let ik een paar maanden niet zo op andere teams en herken ik opeens niemand meer, dat heb ik nu met jullie
Was vorig seizoen denk ik veel erger onder Schreuder.quote:Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef RipCity het volgende:
Je hebt ook het gevoel dat niemand elkaar mag bij Ajax. Waar bij PSV een hecht vriendenteam lijkt te ontstaan ziet iedereen er dood en doodongelukkig uit in Mokum.
Verschil tussen een winnend team en een strugglend team denk ik.quote:Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef RipCity het volgende:
Je hebt ook het gevoel dat niemand elkaar mag bij Ajax. Waar bij PSV een hecht vriendenteam lijkt te ontstaan ziet iedereen er dood en doodongelukkig uit in Mokum.
Laten we even wachten tot de eerste scheuren in de Bosz-magie gaan ontstaan, want dat moment gaat altijd een keer komen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef RipCity het volgende:
Dat is wel een beetje bullshit he. Groot gedeelte staat pas voor het eerst met elkaar op het veld.quote:Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef RipCity het volgende:
No doubt.quote:Op zondag 3 september 2023 15:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we even wachten tot de eerste scheuren in de Bosz-magie gaan ontstaan, want dat moment gaat altijd een keer komen.
Het is meer de totale onbekendheid. Spelers kennen elkaar gewoon niet en kunnen in sommige gevallen niet eens communiceren vanwege de taalbarrière.quote:Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef RipCity het volgende:
Gelukkig mogen we weerquote:Op zondag 3 september 2023 16:00 schreef XDo het volgende:
We kunnen helaas Taylor ook niet langer de schuld geven van de malaise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |