Daarom zei ik al, Steijn begint nu pas met zijn voorbereiding op het seizoen. Veul te laat.quote:Op zondag 3 september 2023 14:59 schreef HowardRoark het volgende:
Hebben deze spelers überhaupt al eens allemaal met elkaar kunnen trainen?
Ha ha haquote:Op zondag 3 september 2023 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn mensen
Die vinden dit Ajax
Een kampioenskandidaat
Lach hier met me mee
Tja, daar kan Steijn weinig aan doen natuurlijk. Ajax kon pas kopen als er genoeg werd verkocht door het mislopen van de CL. Dit zijn dan de gevolgen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, Steijn begint nu pas met zijn voorbereiding op het seizoen. Veul te laat.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 3 september 2023 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn mensen
Die vinden dit Ajax
Een kampioenskandidaat
Lach hier met me mee
Je kunt het ook altijd negatief blijven bekijken natuurlijk...of je bent een trol van een andere club...quote:Op zondag 3 september 2023 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn mensen
Die vinden dit Ajax
Een kampioenskandidaat
Lach hier met me mee
Deze wedstrijd draagt daar helaas niets aan bij. Deze formatie ga je de rest van het seizoen niet gebruiken. 2x nummer 10 doet doet Steijn m.i. alleen omdat hij op dit moment maar één buitenspeler heeft: Forbs.quote:Op zondag 3 september 2023 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, Steijn begint nu pas met zijn voorbereiding op het seizoen. Veul te laat.
Is die buitenspeler?quote:Op zondag 3 september 2023 15:07 schreef Wertha het volgende:
[..]
m.i. alleen omdat hij op dit moment maar één buitenspeler heeft: Forbs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |