Enkele seconden geleden spreekt Mislintat uit dat ze voor de titel gaan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je direct resultaat verwachten in een bouwjaar?
Is dat die Deen? Komt gewoon van een middenmoter in de competitie daar, dat zal echt geen geweldenaar zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 13:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik ben meer teleurgesteld met Rensch, hoe slecht is die nieuwe back dan wel niet
Dit idd, ook mooi hoe duidelijk hij stelt dat ze fit moeten zijn, druk moeten zetten en de bal snel terug willen veroveren.quote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Logische en duidelijke verhalen van trainer en TD weer.
In Mislintat heb ik ook best vertrouwen.quote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Logische en duidelijke verhalen van trainer en TD weer.
Hij heeft nog 2 wekenquote:Op zondag 3 september 2023 14:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In Mislintat heb ik ook best vertrouwen.
Steijn moet dat nog meer winnen maar ik wil hem nog niet afschrijven, zo schappelijk ben ik dan ook wel weer.
Ah daar was de jeugdspeler op tien al. Wel de verkeerde naam maar goed ik tel het als een goede voorspelling.quote:
En een penalty weggegeven.quote:Op zondag 3 september 2023 14:39 schreef Wertha het volgende:
Rensch gelijk weer op twee manieren voorbij gelopen.
Het is heel apart idd. Forbs zakt steeds in maar laat zijn man vrij zonder druk erop of naar voren.quote:Op zondag 3 september 2023 14:47 schreef Wertha het volgende:
Wat is nu eigenlijk het idee bij druk zetten bij Ajax? Ik zie Brobbey als enige hoog druk zetten. Dat heeft geen zin. Het is óf met minstens 3 man hoog druk zetten of helemaal niet.
Hlynsson speelt op 10.quote:Op zondag 3 september 2023 14:57 schreef vrijgevochten het volgende:
Je koopt de halve wereld en zet vervolgens een jeugdspeler rechtsbuiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |