Van der Boomen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rulli
Sosa, Medic, Sutalo, Rensch
Van der Boomen, Tahirovic, Taylor
Borges, Mikautadze, Bergwijn
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Van der Boomen.![]()
![]()
Die Mislintat heeft geen diamanten in z'n ogen, maar in z'n tanden inmiddels.
Verschil tussen links en rechts niet wetenquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rulli
Sosa, Medic, Sutalo, Rensch
Van der Boomen, Tahirovic, Taylor
Borges, Mikautadze, Bergwijn
Tahirovic mag wel bosnier zijn, maar die balkan talen lijken ongeveer zo'n beetje wel op elkaar dus die communicatie zit wel goed lijkt me
Ik ben sowieso heel benieuwd naar de opstelling, hoop dat Steijn zeker 3 of 4 nieuwe gasten durft op te stellenquote:Op zondag 3 september 2023 08:12 schreef Scorpie het volgende:
Benieuwd of Steijn de taylortorren al uit zijn hoofd heeft gekregen.
Sutalo en Sosa spelen denk ik sowieso. Forbs zal wel op links spelen. Wie gaat er op rechts?quote:Op zondag 3 september 2023 09:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel benieuwd naar de opstelling, hoop dat Steijn zeker 3 of 4 nieuwe gasten durft op te stellen
ik noem hem gewoon Borgesquote:Op zondag 3 september 2023 09:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sutalo en Sosa spelen denk ik sowieso. Forbs zal wel op links spelen. Wie gaat er op rechts?
Denk dat Brobbey nog een kansje krijgt en ik hoop dat die Noor speelt op 6, Berghuis op 10 en Tahirovic.
0-5 is erg welkom. Ik teken er voor.quote:
Berghuis is nog geschorst toch?quote:Op zondag 3 september 2023 09:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sutalo en Sosa spelen denk ik sowieso. Forbs zal wel op links spelen. Wie gaat er op rechts?
Denk dat Brobbey nog een kansje krijgt en ik hoop dat die Noor speelt op 6, Berghuis op 10 en Tahirovic.
akpom mag er wel in dan ipv taylor daarquote:Op zondag 3 september 2023 10:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Laatste wedstrijd?
Dan verwacht ik Taylor wel op 10
En dit verwacht je na het spel van afgelopen donderdag?quote:
quote:Op zondag 3 september 2023 11:08 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En dit verwacht je na het spel van afgelopen donderdag?
Het kan alleen maar beter worden.quote:Op zondag 3 september 2023 11:08 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En dit verwacht je na het spel van afgelopen donderdag?
Ik heb wel voor Brighton geboekt. 107 euro pp via EHV en vliegen op Stansted.quote:
Mooie prijs denkquote:Op zondag 3 september 2023 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb wel voor Brighton geboekt. 107 euro pp via EHV en vliegen op Stansted.
Bijna een compleet nieuw elftal johquote:Op zondag 3 september 2023 13:08 schreef BobW het volgende:
Gorter, Rensch, Sutalo, Hato, Ávila, Tahirovic, Van den Boomen, Hlynsson, Mikautadze, Brobbey en Forbs.
Nog geschorst toch?quote:Op zondag 3 september 2023 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Berghuis helemaal niet bij de selectie, weer/nog ziek?
Oh ja drie wedstrijden was het in totaalquote:
Ik ben meer teleurgesteld met Rensch, hoe slecht is die nieuwe back dan wel nietquote:Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bijna een compleet nieuw elftal joh
Jammer dat Brobbey speelt
Wellicht nog niet wedstrijdfit?quote:Op zondag 3 september 2023 13:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik ben meer teleurgesteld met Rensch, hoe slecht is die nieuwe back dan wel niet
Je legt inderdaad wel meteen erg veel druk op zo'n speler. Is net een dikke week blij de ploeg en mag nu al dit vreemdelingenlegioen gaan leiden.quote:Op zondag 3 september 2023 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sutalo kan zo alleen maar tegenvallen eigenlijk. Die wordt al maanden als de redder gezien en dan ook nog gelijk aanvoerder. Doe het maar bij je debuut.
In sommige landen is de markt nog open, het is te hopen voor Ajax dat hij nog kan vertrekken.quote:
Als Noor heeft hij die niet nodig.quote:
Welke politieke partij is tegen echte arbeidsmigratie? Heb niemand gehoord over het afschaffen van de 30% regeling bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef Zorro het volgende:
aajx gaat nog problemen krijgen als het volgend kabinet paal en perk gaat stellen aan arbeidsmigratie
Enkele seconden geleden spreekt Mislintat uit dat ze voor de titel gaan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je direct resultaat verwachten in een bouwjaar?
Is dat die Deen? Komt gewoon van een middenmoter in de competitie daar, dat zal echt geen geweldenaar zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 13:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik ben meer teleurgesteld met Rensch, hoe slecht is die nieuwe back dan wel niet
Dit idd, ook mooi hoe duidelijk hij stelt dat ze fit moeten zijn, druk moeten zetten en de bal snel terug willen veroveren.quote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Logische en duidelijke verhalen van trainer en TD weer.
In Mislintat heb ik ook best vertrouwen.quote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Logische en duidelijke verhalen van trainer en TD weer.
Hij heeft nog 2 wekenquote:Op zondag 3 september 2023 14:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In Mislintat heb ik ook best vertrouwen.
Steijn moet dat nog meer winnen maar ik wil hem nog niet afschrijven, zo schappelijk ben ik dan ook wel weer.
Ah daar was de jeugdspeler op tien al. Wel de verkeerde naam maar goed ik tel het als een goede voorspelling.quote:
En een penalty weggegeven.quote:Op zondag 3 september 2023 14:39 schreef Wertha het volgende:
Rensch gelijk weer op twee manieren voorbij gelopen.
Het is heel apart idd. Forbs zakt steeds in maar laat zijn man vrij zonder druk erop of naar voren.quote:Op zondag 3 september 2023 14:47 schreef Wertha het volgende:
Wat is nu eigenlijk het idee bij druk zetten bij Ajax? Ik zie Brobbey als enige hoog druk zetten. Dat heeft geen zin. Het is óf met minstens 3 man hoog druk zetten of helemaal niet.
Hlynsson speelt op 10.quote:Op zondag 3 september 2023 14:57 schreef vrijgevochten het volgende:
Je koopt de halve wereld en zet vervolgens een jeugdspeler rechtsbuiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |