Dat zei Steijn ook na die Noorquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:16 schreef Wertha het volgende:
Mislintat zegt in zijn interviewtje met Ajax TV naar aanleiding van de transfer van Sousa dat dit de laatste transfer was. Klaar, het licht kan uit in de arena.
Ik ga in dezen eerder af op de woorden van Mislintat dan de woorden van Steijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Steijn ook na die Noor
Hier trap ik niet in.
Erg goede linksback. Afgelopen 3 jaar goed voor 25 assists in de Bundesliga. Sta er niet van te kijken als onze vriend Rensch er 5 heeft gegeven in de Eredivisie.quote:
Hopelijk Brighton niet als eerste uitquote:Op zaterdag 2 september 2023 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen pas. Eerst Transfer Deadline ellende.
Je hebt alle posities dubbel bezetquote:Op zaterdag 2 september 2023 00:02 schreef PicoMMP het volgende:
We gaan het met deze groep doen...
5 keepers, 4 linksbacks, 0 rechtsbuitens
Het is best vermoeiend allemaal ja. Ook die analisten die het maar over al die aankopen hebben, ze vergeten ook dat er bij Ajax een speler of 8 zijn vertrokken (Tadic, Timber, Bassey, Alvarez, Kudus, Klaassen, Conceicao, Sanchez)quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:21 schreef TheArt het volgende:
Allemaal leuk dat gezeik over vreemdelingenlegioen en te veel nationaliteiten, maar het is zulke selectieve onzin.
Ajax 12 aankopen, 12 nationaliteiten in de selectie
Feyenoord 14 aankopen, 14 nationaliteiten in de selectie
PSV 7 aankopen, 11 nationaliteiten in de selectie
Zoveel ontloopt dat elkaar allemaal niet, maar alleen wij zouden een vreemdelingenlegioen hebben. Lekker napraten elkaar allemaal.
Zou niet naar de Telegraaf luisteren over Ajax op dit moment als je er niet thuis in bent. Dat is een beetje als naar Tucker Carlson luisteren over Oekraine als je niet volgt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
Ik zit normaal niet zo in de Ajax-perikelen. Maar ik luister net even een stuk van de Telegraaf podcast. Zeer zorgwekkend zeg.
Zeer zorgwekkend is wel van toepassing op Mike en Valentijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
Ik zit normaal niet zo in de Ajax-perikelen. Maar ik luister net even een stuk van de Telegraaf podcast. Zeer zorgwekkend zeg.
Ja nee dit is natuurlijk zelf dom gelul. Alle drie de namen die je noemt zijn spelers van een andere positie die ook rechtsbuiten kunnen. Je hebt nul rechtstbuitens. Dat is onze surfdude best kwalijk te nemen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt alle posities dubbel bezet
Keeper: Rulli, Gorter, Ramaj
Linksback: Sosa, Avilla, Wijndal.
Links centraal: Hato, Avilla, Kaplan
Rechts centraal: Sutalo, Medic,
Rechtsback: Renchsch, Gaaei
Verd. Middenvelder: Tahirovic, Mannsverk, Vos
Middenvelder: Taylor, Van den Boomen
Aanv. Middenvelder: Berghuis, Godts, Misehouy, Akpom
Linksbuiten: Bergwijn, Forbs, Godts
Spits:Brobbey, Akpom, Mikautadze
Rechtsbuiten:Forbs, Mikautadze, Berghuis
Dom gelul.
Ik deel je optimisme alleen niet, maar dat er iets moest gebeuren na afgelopen seizoen ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is best vermoeiend allemaal ja. Ook die analisten die het maar over al die aankopen hebben, ze vergeten ook dat er bij Ajax een speler of 8 zijn vertrokken (Tadic, Timber, Bassey, Alvarez, Kudus, Klaassen, Conceicao, Sanchez)
En het was een verbouwing die nodig was na vorig seizoen, alleen weten we nog niet helemaal of we er nu echt beter van zijn geworden. Ik heb echter alle vertrouwen in Mislintat en zijn visie dat de meeste spelers wel wat toe gaan voegen, al is het alleen al op mentaliteit en vechtlust. Want een heel seizoen kijken naar de ventjes Rensch, Wijndal, Taylor, Brobbey etc die totaal niet weerbaar zijn wordt ook een verschrikking.
Daar gaat het niet om. Als jij voor 100 miljoen spelers haalt, verreweg het meeste van alle clubs in de eredivisie, dan mag je verwachten dat die jongens er meteen staan en wat kunnen. Anders is je beleid gebaseerd op niks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En voor hoeveel denk je dat Ajax aan spelers heeft verkocht?
Zeer zorgwekkend dat je een podcast luistert van de Telegraaf inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
je zal toch geld moeten uitgeven als er ook zoveel wordt verkocht / rommel de deur uit gaat / anderen vertrekken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 07:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als jij voor 100 miljoen spelers haalt, verreweg het meeste van alle clubs in de eredivisie, dan mag je verwachten dat die jongens er meteen staan en wat kunnen. Anders is je beleid gebaseerd op niks.
Oei je bent in Telegraaf fuik gevallenquote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |