SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou alvast een traangasmasker aanschaffenquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:36 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een prachtige poule die ruikt naar CL.
Enorme opdracht voor Ajax in haar huidige staat.
Marseille staat op dit moment ver boven Ajax, ik zou me volledig focussen op plek 3quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brighton wint deze groep als ze het serieus nemen. Met Marseille concurreren om plek 2.
zit echt vol noord-afrikanen daarquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Marseille staat op dit moment ver boven Ajax, ik zou me volledig focussen op plek 3
Marseille is al vele jaren helemaal niets meer, die zou ik echt als 3de-4de in de poule schatten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Marseille staat op dit moment ver boven Ajax, ik zou me volledig focussen op plek 3
De nummer 3 van Frankrijk kan er inderdaad geen kut vanquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Marseille is al vele jaren helemaal niets meer, die zou ik echt als 4de in de poule schatten.
Ervan uitgaan dat de rest van de ligue 1 wat voorstelt. Staat niet voor niets bekend als een farmers league maatje.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
De nummer 3 van Frankrijk kan er inderdaad geen kut van
Klopt. Enige reden dat die nog in pot 2 zitten is vanwege de gegarandeerde cc-punten die ze krijgen door groepsfase CL.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
De nummer 3 van Frankrijk kan er inderdaad geen kut van
Ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:41 schreef Heeinz het volgende:
Tering
Derde plek is conference league toch?
Wat heeft meer aanzien, mickey mouse competitie, of de farmers league?quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat de rest van de ligue 1 wat voorstelt. Staat niet voor niets bekend als een farmers league maatje.
Nee, dan speel je nog een tussenronde tegen een conference league clubquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:41 schreef Heeinz het volgende:
Tering
Derde plek is conference league toch?
Naja op basis van de ranking op dit moment mickey mouse competitie.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat heeft meer aanzien, mickey mouse competitie, of de farmers league?
Op dit moment is ons coefficient 2 punten hoger, terwijl zij de afgelopen 5 jaar 1-2 ploegen meer in de Europese competities (en dat zijn CL-plekken met flink wat gegarandeerde punten) hadden, dat zegt alles.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat heeft meer aanzien, mickey mouse competitie, of de farmers league?
In dat geval word het een eitje, jullie zijn immers de ploeg in vormquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op dit moment is ons coefficient 2 punten hoger, terwijl zij de afgelopen 5 jaar 1-2 ploegen meer in de Europese competities (en dat zijn CL-plekken met flink wat gegarandeerde punten) hadden, dat zegt alles.
FC Köln was er vorig jaar op bezoek. die hebben eerst hun Ultras tegen de Marseille ultras laten knokken zodat het wat rustiger werd. verloren even goed en de scheidsrechter schrok zo van Baumgarts coaching stijl (luid bulderen naar alles en iedereen) dat ie hem naar de tribune stuurde (arme Marseille fansquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:40 schreef KingRoland het volgende:
Ajax doet echt niet onder Marseille, wat roken jullie?
alleen publiek is echt aids.
Voor de uitsupporters inderdaad prima poule, mag ook wel na Ludogorets.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:49 schreef KingRoland het volgende:
ik zit ook niet te wachten op Ajax tegen verwegistan
al komt marseille er wel dichtbij in de buurt als je dat volk ziet.
Nu niet, maar dat krijg je met een elftal aan nieuwe spelers, maar gedurende de EL-groepsfase zou dat steeds beter moeten worden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
In dat geval word het een eitje, jullie zijn immers de ploeg in vorm
Verschrikkelijk juist voor de normale uitsupporters, Engeland uitgezonderdquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor de uitsupporters inderdaad prima poule, mag ook wel na Ludogorets.
AEK en Marseille zou ik inderdaad voor geen goud bezoeken, Brighton is wel kekquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschrikkelijk juist voor de normale uitsupporters, Engeland uitgezonderd
Als je graag het risico loopt om te overlijden een prima poule ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor de uitsupporters inderdaad prima poule, mag ook wel na Ludogorets.
Zat vooral te denken aan de logistiek, qua veiligheid is het inderdaad allemaal wat minder.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschrikkelijk juist voor de normale uitsupporters, Engeland uitgezonderd
Rare prioriteiten heb jijquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zat vooral te denken aan de logistiek, qua veiligheid is het inderdaad allemaal wat minder.
Dit ruikt helemaal niet naar CL, maar voor EL een toffe poule.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:36 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een prachtige poule die ruikt naar CL.
Enorme opdracht voor Ajax in haar huidige staat.
Die f-side weet niet wat het meemaakt daar johquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fransen en Grieken moet je juist geen logistiek laten doen.
Marseille - AEK gaat ook knokken worden zeg, grootste tuig van Europa tegen elkaar
Die verloren van Panathinaikos die er geen reet van kunnen. AEK is ook gewoon matig. Ik denk dat brighton makkelijk 1ste wordt in deze poulquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Altijd maar de vraag hoe serieus Engelsen de EL nemenquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die verloren van Panathinaikos die er geen reet van kunnen. AEK is ook gewoon matig. Ik denk dat brighton makkelijk 1ste wordt in deze poul
Ik zat al er al op te wachten, "dit is eigenlijk een CL poule", waar is pietje puk eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit ruikt helemaal niet naar CL, maar voor EL een toffe poule.
Brighton voor het eerst Europa in, ik denk best serieus.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd maar de vraag hoe serieus Engelsen de EL nemen
Als ze het serieus nemen wel ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die verloren van Panathinaikos die er geen reet van kunnen. AEK is ook gewoon matig. Ik denk dat brighton makkelijk 1ste wordt in deze poul
Klaassen speelt CL volgens mij of is het afgeketst?quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik hoop wel dat Klaassen met een helm op gaat spelen, bij die clubs word er wel meer dan alleen wat aanstekers het veld op gegooid
Denk hun wel toch? Is niet dat ze ooit de CL gaan halen ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd maar de vraag hoe serieus Engelsen de EL nemen
die supporters van OM zijn gewoon supporters die altijd willen rellen. kijk naar dat volk wat daar rondloopt dan begrijp je precies waaromquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die f-side weet niet wat het meemaakt daar joh
Brighton is wel een leuke awayquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lullig voor de mensen die er heen willen maar verder toch prima tegenstanders.
Ik zag hem ook al aankomen. Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zat al er al op te wachten, "dit is eigenlijk een CL poule", waar is pietje puk eigenlijk?
Lijkt me ook, voor zo'n club is CL ook moeilijk haalbaar.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Brighton voor het eerst Europa in, ik denk best serieus.
Excuses, ik had niet door dat hij een transfer ging makenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:01 schreef Tarado het volgende:
Ik hoop wel dat Klaassen met een helm op gaat spelen, bij die clubs word er wel meer dan alleen wat aanstekers het veld op gegooid
Marseille stelt toch ook niet zoveel voor. Vind dat meer een grote naam op papier. Maar dat geld voor Ajax momenteel ook natuurlijk.quote:
Het is vooral dat Ajax (op dit moment) ook niet z’n beste periode heeft. En je moet nog maar zien hoe dat uit gaat pakken met al die nieuwelingen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Marseille stelt toch ook niet zoveel voor. Vind dat meer een grote naam op papier.
Linksback volgens wiki. Dan zal Steijn wel geklaagd hebben na gisteren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch nog niet klaar op de transfermarkt, er komt nog een Kroatische back aan volgens Farbizio
Is alleen maar goed denk ik, dat zelfoverschatten zit er nu niet in.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is vooral dat Ajax (op dit moment) ook niet z’n beste periode heeft. En je moet nog maar zien hoe dat uit gaat pakken met al die nieuwelingen.
@Sabataquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Niet geheel verrassend van VfB Stuttgart.
het scheelt wel dat we die nationaliteit al hebben anders gaat het wel op een vreemdelingenlegioen lijken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Ja, plek 16.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
Stuttgart, waren die niet bijna gedegradeerd?
Ik had liever die Jap gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
quote:
quote:
Laten we wachten op een analyse van ons aller Sabata.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
Misschien kunnen we Salah-Eddine verpakken als Salah van Liverpool. Lees dat Ittihad daar 100 miljoen voor over heeftquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
Maar dan Wijndal en Salah etc. wel op weg naar de uitgang neem ik aan
Japanners zijn altijd geweldig om erbij te hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Twee dure Jappen bij de Eredivisie top
Op huurbasis naar IS @Mani89quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Horen we dan zo ook dat Wijndal en Salah-dinges gaan vertrekken
Vergeleken met de CL lotingen van ajax de afgelopen jaren klopt dat toch ook?quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zat al er al op te wachten, "dit is eigenlijk een CL poule", waar is pietje puk eigenlijk?
wowquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op huurbasis naar IS @:mani89
Ze stinken wel vaakquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Japanners zijn altijd geweldig om erbij te hebben.
@:caland is het met mij eens.
‘Hier heb je Salah, dan krijg je Eddine erbij’quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Salah-Eddine verpakken als Salah van Liverpool. Lees dat Ittihad daar 100 miljoen voor over heeft
Package deal!! Vooruit Wijndal erbij.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Hier heb je Salah, dan krijg je Eddine erbij’
Ik vond die Salah-Eddine bij Twente wel goed maar bij Ajax is het niet veel begrijp ik?quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
Maar dan Wijndal en Salah etc. wel op weg naar de uitgang neem ik aan
EXOTISCHE VERRASSINGSGENOTquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Sosa, @Caland is al fanquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
We willen hem absoluut niet kwijt want het is een fantastische voetballer, maar voor een euro mag je hem huren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond die Salah-Eddine bij Twente wel goed maar bij Ajax is het niet veel begrijp ik?
Nou ja het zijn wel spelers voor posities die we hebben dus dat doet hij wel goed. Of het kwaliteit is moeten we nog zien.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Mislintat is wel een beetje losgeslagen.. haalt alles uit de grabbelbak wat los en vast zit
Nee valt wel tegen, net als Wijndal al is dat nog een graadje erger. Maar Salah is eigenlijk een middenvelder geloof ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond die Salah-Eddine bij Twente wel goed maar bij Ajax is het niet veel begrijp ik?
weebquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:20 schreef KingRoland het volgende:
ik ga one piece live action kijken (aflevering 2)
toedels
Hij zat daar op de bank Hans. Smal was eerste linksback.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
He da's apart, je kan geen enkele transfer ticker of Duitse journalist vertrouwen de laatste maandenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij zat daar op de bank Hans. Smal was eerste linksback.
Arena was daar ook wel vrij duidelijk in bij de wissel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Linksback volgens wiki. Dan zal Steijn wel geklaagd hebben na gisteren.
Ja een kortjakje zag ik al op twitter. Tien dagen afwezig vanwege een verkoudheidquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
He da's apart, je kan geen enkele transfer ticker of Duitse journalist vertrouwen de laatste maandenEerst zou Borna naar Roma gaan, daarna wilde "een Saoedische club" hem hebben. Als ie in vorm is een heel goede voorzetten gever. Vormde in de goede jaren een gevaarlijk duo met Kaleziç en leverde me veel assists op met zijn corners in fantasygames, helaas ging ie kwakkelen vorig jaar.
Wijndal en Salahquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mag trouwens nu wel flink wat verhuurd/verkocht worden vandaag.
Anssumane Fatigodquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Fati naar Brighton & Hove Albion, dat is dan wat minder
Omdat er 2 waarschijnlijk linksnaarbuitengaanquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom hebben we nu eigenlijk 4 linksbacks
Waarop baseer je dat? Oprecht benieuwd. Over die Kroaat is men wel lyrisch maar de rest is toch vooral heel onbekend.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef HowardRoark het volgende:
Dan heeft Ajax dus nu achterin van rechts naar links: Gaaei/Rensch - Sutalo/Medic - Avila/Hato - Sosa/Avila. Dat is op papier een prima verdediging.
Nou ik mis vooral nog een rechtsbuiten. Want die hebben we nu Conceicao gaat helemaal niet meer. Berghuis mag mooi die rol van aanvallende middenvelder op zich nemen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:28 schreef Tarado het volgende:
Ik mis toch nog wel een aanvallende middenvelder.
Klaassen (maar die is al semi-weg), denk dat je dan de dure wel hebt, gaat me ook vooral om de salarishuishouding.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wijndal en Salah
Taylor
Wie nog meer ?
Berghuis was me gisteren een partijtje slecht.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ik mis vooral nog een rechtsbuiten. Want die hebben we nu Conceicao gaat helemaal niet meer. Berghuis mag mooi die rol van aanvallende middenvelder op zich nemen.
Ja die deelde nogal in de malaise. Wel ziek geweest, zal niet mee hebben geholpen. Maar gewoon weer op 10 zetten straks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Berghuis was me gisteren een partijtje slecht.
Steijn ziet Forbs als een rechtsbuitenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ik mis vooral nog een rechtsbuiten. Want die hebben we nu Conceicao gaat helemaal niet meer. Berghuis mag mooi die rol van aanvallende middenvelder op zich nemen.
Dat het een prima verdediging zou zijn bedoel je? Het zijn individueel naar het schijnt allemaal degelijke spelers, dan moet dit toch in ieder geval voor de Eredivisie een prima verdediging vormen mag je aannemen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? Oprecht benieuwd. Over die Kroaat is men wel lyrisch maar de rest is toch vooral heel onbekend.
Ja ok maar dat is hij dus niet en we hebben dus 0 rechtsbuitens. Dat kan echt niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steijn ziet Forbs als een rechtsbuiten
Volgens mij heeft hij wel gezegd dat Forbs beter is op links maar omdat aanvoerder Bergwijn daar speelt speelt ie rechts.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steijn ziet Forbs als een rechtsbuiten
Weet ik niet, in principe spelen we in de aanval totaalvoetbal waarbij in principe mensen op meer posities moeten kunnen spelen. Misschien gaat een Mikautadze of een Akpom prima op rechts. Tadic was ook geen spits.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ok maar dat is hij dus niet en we hebben dus 0 rechtsbuitens. Dat kan echt niet.
Hij is een goeie voetballer maar in de omschakeling niet alert genoeg voor een middenvelder, ik zou hem liever als rechtsbuiten gebruiken, zeg maar in de Tadic rol maar dan vanaf rechts.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wijndal en Salah Edinne tellen niet mee. Speel je net zo goed met 10 man.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom hebben we nu eigenlijk 4 linksbacks
Ik vond Berghuis vorige week op 10 samen met Kudus de beste man van het veld, dat zou ik graag vaker zien. Hopelijk dat hij met betere spelers om zich heen ook weer wat beter gaat voetballen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is een goeie voetballer maar in de omschakeling niet alert genoeg voor een middenvelder, ik zou hem liever als rechtsbuiten gebruiken, zeg maar in de Tadic rol maar dan vanaf rechts.
Dat kwam ook omdat ze met elkaar afwisselden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond Berghuis vorige week op 10 samen met Kudus de beste man van het veld, dat zou ik graag vaker zien. Hopelijk dat hij met betere spelers om zich heen ook weer wat beter gaat voetballen.
zekerquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lullig voor de mensen die er heen willen maar verder toch prima tegenstanders.
Pole is zaterdag voor Max.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, komt er nog een pole?
Hoeveel extra spelers haalt Ajax vandaag nog
Ow jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pole is zaterdag voor Max.
Gewoon OSM 3-5-2 schiet van afstandquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Jongens jongens het lijkt wel echt Football Manager hè.
Wijndal lijkt me typische speler voor Arabistan of Turkije ofzo. Ergens waar het niet echt meer uitmaakt of je kan ballen of niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wijndal en Salah Edinne tellen niet mee. Speel je net zo goed met 10 man.
Volgens mij is deze kroaat ook voor de basis gehaald, avila als back up.
Bij AZ was hij natuurlijk echt niet slecht, hoop voor hem dat hij even een niveautje teruggaat, realiseert dat het gewoon echt niet goed was nu en zichzelf weer naar niveau speelt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wijndal lijkt me typische speler voor Arabistan of Turkije ofzo. Ergens waar het niet echt meer uitmaakt of je kan ballen of niet.
Berghuis nog geschorstquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:35 schreef skysherrif het volgende:
Forbs Akpom Mikautadze
Berghuis
Tahirovic Vd Boomen
Avila/Sosa Hato Sutalo Gaaei
Gorter
Zo eens proberen dit weekend? Al is akpom nog niet helemaal fit geloof ik.
Oja, en bergwijn wss nog niet inzetbaar door blessure. Ik vind dat taylor eigenlijk echt wel even moet banken.. Vos dan maar een kans geven?quote:
Lijkt me een leukere optie dan Taylor, maar lijkt me niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, en bergwijn wss nog niet inzetbaar door blessure. Ik vind dat taylor eigenlijk echt wel even moet banken.. Vos dan maar een kans geven?
Die Akpom was geen spits volgens @Calandquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:35 schreef skysherrif het volgende:
Forbs Akpom Mikautadze
Berghuis
Tahirovic Vd Boomen
Gorter
Bij Middlesbrough. Verder overal gefaaldquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Akpom was geen spits volgens @:caland
Ik zou dan Mikautadze spits neerzetten en even aan @:caland vragen waar Akpom het beste speelt.
Wie zet ajax dan op rechts komende wedstrijd?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Akpom was geen spits volgens @:caland
Ik zou dan Mikautadze spits neerzetten en even aan @:caland vragen waar Akpom het beste speelt.
Daar zal nog wel iemand voor gekocht worden vandaag.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie zet ajax dan op rechts komende wedstrijd?
Forbs ging al links spelen dit weekend gaf Steijn aan. Conceicao is weg. Bergwijn waarschijnlijk niet inzetbaar, berghuis geschorst.
Godts waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Forbs ging al links spelen dit weekend gaf Steijn aan. Conceicao is weg. Bergwijn waarschijnlijk niet inzetbaar, berghuis geschorst.
GOD himselfquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je heb het tegen excelsior en die tegenstander van gisteren al moeilijkquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
Marseille, laat nou net zijn dat die wraak willen voor slechte prestaties in kwali CL
Brighton, met kersverse aanwinst Ansu Fati van Barca
AEK Athene met ons ex-fortunees Lazaros Rota (waar ik nog steeds jammer vind dat hij toen wegging uit Sittard, ik vind hem een aardig talentje als rechtsback)
Tijd geblesseerd toch al?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Van Axel Dongen eigenlijk in dit verhaal? Die naam hoor je eigenlijk helemaal niet....
Hoe kan je in vredesnaam voor een club als Fortuna Sittard zijn. eigendom van stelletje maffia turken ook nog eens.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
succes voor zondag, ik hoop op een vermakelijke wedstrijd, jullie zijn de favoriet
ik hoop gewoon dat mijn Fortuna goed speelt, wat de uitslag wordt, weet ik niet, maar als we weer puntje kunnen pakken dan is dat weer bonus zoals tegen Feyenoord
ik ben sowieso tevreden met de seizoenstart van Buijs en Poldervaart, beter dan vorig jaar nog met lamlul Ultee die eerste wedstrijden
MIKA GODTSquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komende zondag kan de inleiding geven tot het vertrek van steijnquote:Op vrijdag 1 september 2023 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb het tegen excelsior en die tegenstander van gisteren al moeilijk
ajax is op dit moment los zand waar iedereen maar wat doet
elke tegenstander kent nu de situatie bij 020 en gaat anders voetballen dan normaal tegen 020
aanstaande zondag heb je weer een zware wedstrijd
mogelijk kan dat de inleiding geven tot het vertrek van steijn
Rensch zal wel spelen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:35 schreef skysherrif het volgende:
Forbs Akpom Mikautadze
Berghuis
Tahirovic Vd Boomen
Gorter
Probeer je een gedicht te schrijven of heb je last van een te harde Enter knop?quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Komende zondag kan de inleiding geven tot het vertrek van steijn
Maar met beetje een geluk doet 020 Fortuna alsnog pijn
En dan geeft het niet de inleiding tot het vertrek van steijn
maar ik denk dat 020 wel echt in de problemen zit
want ze moeten daarna naar fc twente en dat is altijd lastig
de strijd is nog niet gestreden
Ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Probeer je een gedicht te schrijven of heb je last van een te harde Enter knop?
Klaas ben jij datquote:Op vrijdag 1 september 2023 16:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Komende zondag kan de inleiding geven tot het vertrek van steijn
Maar met beetje een geluk doet 020 Fortuna alsnog pijn
En dan geeft het niet de inleiding tot het vertrek van steijn
maar ik denk dat 020 wel echt in de problemen zit
want ze moeten daarna naar fc twente en dat is altijd lastig
de strijd is nog niet gestreden
quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.
neejquote:
Wel eens in Zwolle geweest?quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:54 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat zo'n jonge gast er voor kiest om vierde keus te zijn.
Das nog best een leuke en mooie stad.quote:
Waanders in de Broere of hoe heet dat, Fundatie, een pilsje op de markt, maar dan wel rap de trein in.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nog best een leuke en mooie stad.
In ieder geval voor een dagje dan
Neem aan dat die richting Jong Ajax gaat.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:54 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat zo'n jonge gast er voor kiest om vierde keus te zijn.
Of iemand met bovengemiddelde techniek , die iemand kan uitspelen .quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:11 schreef Black-Death het volgende:
Nog altijd geen echte rechtsbuiten in de selectie na die aankopen..
Wie weet gaan we wel 5 3 2 spelen met avila en sosaquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Wel blij met die extra linksback, Wijndal en Salah Edine hoeven voor mij echt niet meer.
Hopelijk ook weer vanwege het mentale aspect gescout.
Kan die Avila ook in het centrum eigenlijk ?quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Wel blij met die extra linksback, Wijndal en Salah Edine hoeven voor mij echt niet meer.
Hopelijk ook weer vanwege het mentale aspect gescout.
Jepquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan die Avila ook in het centrum eigenlijk ?
*schaterlach* met twee backs die doorrazen over de flanken. Als Steijn dan ook nog over een compact en effectief elftal gaat spreken dan is de transformatie compleet richting Union-bal. ik ben benieuwd of de T dan een prijs op mislintat zijn kop zetquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie weet gaan we wel 5 3 2 spelen met avila en sosa
Dader gevonden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:32 schreef Kriegel het volgende:
Haha wtf, ik zei gister nog tegen mezelf "Zul je zien: die krijgen Marseille, Brighton en dan nog uit pot 4 AEK ofzo."
Shit.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:32 schreef Kriegel het volgende:
Haha wtf, ik zei gister nog tegen mezelf "Zul je zien: die krijgen Marseille, Brighton en dan nog uit pot 4 AEK ofzo."
Shit.
Volgens Steijn in zijn persconferentie vanmiddag is dat zijn 'natuurlijke' positie.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan die Avila ook in het centrum eigenlijk ?
STOKEDquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
Sosa erbij zou sick zijn zeg. Echt een soort Maxwell vind ik dat altijd.
Dat is echt een goeie ja. Avila wellicht een beetje overbodig. Sven is niet gierig blijkt wel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
Sosa erbij zou sick zijn zeg. Echt een soort Maxwell vind ik dat altijd.
Waarom is Avila een beetje overbodigquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat is echt een goeie ja. Avila wellicht een beetje overbodig. Sven is niet gierig blijkt wel.
Omdat je geen schare Zwolse groupies achter je aan hebt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waanders in de Broere of hoe heet dat, Fundatie, een pilsje op de markt, maar dan wel rap de trein in.
Omdat we incl. Hem nu vier linksbacks hebben als de Sosa deal rondkomt. Voor 12,5 miljoen kan je best een leuke rechtsbuiten halen denk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is Avila een beetje overbodig
Maar van die 4 zijn er maar 2 bruikbaar.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Omdat we incl. Hem nu vier linksbacks hebben als de Sosa deal rondkomt. Voor 12,5 miljoen kan je best een leuke rechtsbuiten halen denk ik.
Met een generatie die de geschiedenis zal ingaan als 1 van de beste ooit bij Ajax, die generatie is nu compleet weg en nu zitten we in een wederopbouwfase. Toch niet zo heel moeilijk om te snappen lijkt me?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Indekken tegen clubs waar je nog niet zo lang geleden nog veel grotere clubs bang maakte en inmaakte
Steijn gaf vanmiddag duidelijk aan dat het van nature een centrale verdediger is. Dus eigenlijk 3 linksbacks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Omdat we incl. Hem nu vier linksbacks hebben als de Sosa deal rondkomt. Voor 12,5 miljoen kan je best een leuke rechtsbuiten halen denk ik.
Laatste coach die dat probeerde is halverwege het seizoen weggebonjourd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie weet gaan we wel 5 3 2 spelen met avila en sosa
Daarom vroeg ik dus of Avila goed in het centrum kan spelen. Antwoord is dus ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk te begrijpen voor veel mensen blijkbaar. Verbaas me echt over hoe simpel sommigen zijn. Lekker focus op onszelf houden en die kinderachtige groepering voor lief nemen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met een generatie die de geschiedenis zal ingaan als 1 van de beste ooit bij Ajax, die generatie is nu compleet weg en nu zitten we in een wederopbouwfase. Toch niet zo heel moeilijk om te snappen lijkt me?
Dus stabiel bij de top blijven zit er niet in door wanbeleid?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met een generatie die de geschiedenis zal ingaan als 1 van de beste ooit bij Ajax, die generatie is nu compleet weg en nu zitten we in een wederopbouwfase. Toch niet zo heel moeilijk om te snappen lijkt me?
Ja stel je voor zeg dat je een keer kritisch naar het beleid, de selectie en de prestaties kijkt… Calimeroquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:35 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk te begrijpen voor veel mensen blijkbaar. Verbaas me echt over hoe simpel sommigen zijn. Lekker focus op onszelf houden en die kinderachtige groepering voor lief nemen.
Dat zijn dezelfde mensen die heel verbaasd waren over de wanprestatie van gisteren, of die het raar vinden dat je vooraf blind tekent voor plek 2 dit seizoen. Kritiek is not dun, dan ben je alleen maar negatief.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja stel je voor zeg dat je een keer kritisch naar het beleid, de selectie en de prestaties kijkt… Calimero
Maar het ligt aan het kunstgrasquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die heel verbaasd waren over de wanprestatie van gisteren, of die het raar vinden dat je vooraf blind tekent voor plek 2 dit seizoen. Kritiek is not dun, dan ben je alleen maar negatief.
Die hadden wel even verwacht dat ze met 8-0 zouden winnen thuis, met al die dure nieuwe toppers er bij.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die heel verbaasd waren over de wanprestatie van gisteren, of die het raar vinden dat je vooraf blind tekent voor plek 2 dit seizoen. Kritiek is not dun, dan ben je alleen maar negatief.
Hmmm.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die hadden wel even verwacht dat ze met 8-0 zouden winnen thuis, met al die dure nieuwe toppers er bij.
Maar inderdaad, oh wee als je ook maar een kritisch woord roept.
Vorig seizoen ruim 100 miljoen uitgegeven, we weten de afloop.
Dan is de wil om te willen winnen dus niet aanwezig.kortom, op karakter ga je wedstrijden verliezen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik had en 0-0 of een 1-0 eerlijk gezegd wel verwacht. Pas bij een 2-0 ga je je druk maken en je inzetten. Tot dan afwachten. Dit is een uitputtingsrace met een controle na 2 wedstrijden. 1-4, 2-4, 3-4 maak allemaal niks uit. Geen blessures of kaarten is belangrijker.
Ok Sticks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat je geen schare Zwolse groupies achter je aan hebt.
Niet perse. Er is maar 1 moment nodig pom dat om te laten slaan. Zelfs een opmerking van 1 persoon kan genoeg zijn. Of een aankoop. Deze poule van vandaag kan ook zo iets zijn: 1 goede eerste wedstrijd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan is de wil om te willen winnen dus niet aanwezig.kortom, op karakter ga je wedstrijden verliezen.
Vind dat er op papier vrij goed is ingekocht voor die 100 miljoen. Uit mijn hoofd 12 aankopen(?) gemiddelde leeftijd 21 jaar. Naar verluidt een paar grote talenten opgehaald. Met Sutalo en Sosa (als hij komt) twee internationals erbij voor de middengroep. Een tweetal oudere spelers om de ervaring aan te vullen. Daarnaast heb je nog Godts, Vos, Misehouy, Gorter, Brobbey, Rensch, Taylor en Hato lopen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die hadden wel even verwacht dat ze met 8-0 zouden winnen thuis, met al die dure nieuwe toppers er bij.
Maar inderdaad, oh wee als je ook maar een kritisch woord roept.
Vorig seizoen ruim 100 miljoen uitgegeven, we weten de afloop.
Nou wederopbouw?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je bent niet goed als je denkt dat 12 aankopen je kampioen gaan maken. Het is 1 september en je hebt net pas alle aankopen binnen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind dat er op papier vrij goed is ingekocht voor die 100 miljoen. Uit mijn hoofd 12 aankopen(?) gemiddelde leeftijd 21 jaar. Naar verluidt een paar grote talenten opgehaald. Met Sutalo en Sosa (als hij komt) twee internationals erbij voor de middengroep. Een tweetal oudere spelers om de ervaring aan te vullen. Daarnaast heb je nog Godts, Vos, Misehouy, Gorter, Brobbey, Rensch, Taylor en Hato lopen.
Ik denk dat er weinig excuses meer zijn voor Steijn. Zit meer dan voldoende kwaliteit en potentie in die selectie om kampioen mee te worden.
Die trainer kan hier nooit een elftal van maken. Te weinig ervaring en kwaliteit om dit legioen te laten ballen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nou wederopbouw?
Ik zou eerder spreken van een nieuwe realiteit.
Ja, ik heb hem niet aangesteld.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die trainer kan hier nooit een elftal van maken. Te weinig ervaring en kwaliteit om dit legioen te laten ballen.
Op kwaliteit en een normale trainer ookquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan is de wil om te willen winnen dus niet aanwezig.kortom, op karakter ga je wedstrijden verliezen.
Er zijn mensen die denken dat Ajax kampioen gaat wordenquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Tekenen voor een tweede plek?
Als Ajax tweede wordt, zou dat een gigantische stunt zijn.
De derde plaats gaat al spannend genoeg worden.
klaas stiekum?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die denken dat Ajax kampioen gaat worden
Met Ten Hag was je kampioen gewordenquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die vorig seizoen zelfs tot na Heitinga nog volhielden dat Ajax verreweg de beste selectie van Nederland had gok ik zomaarquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is niet zo alsof die 12 spelers allemaal tegelijkertijd opgesteld worden natuurlijk. Hij heeft diverse spelers erbij gekregen die op papier bij de top van de Eredivisie horen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent niet goed als je denkt dat 12 aankopen je kampioen gaan maken. Het is 1 september en je hebt net pas alle aankopen binnen.
Bergwijn, Berghuis, Alvarez, Timber, Hato, Kudus en Rulli had Schreuder. Dat is nou niet bepaald een onaardige kern voor je basiself.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die vorig seizoen zelfs tot na Heitinga nog volhielden dat Ajax verreweg de beste selectie van Nederland had gok ik zomaar
Je heb vorig seizoen voor meer dan 100 miljoen spelers gehaaldquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
klaas stiekum?
Er zijn wel mensen die vinden dat Ajax altijd voor de titel moet gaanmaar das wat anders.
En voor hoeveel denk je dat Ajax aan spelers heeft verkocht?quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb vorig seizoen voor meer dan 100 miljoen spelers gehaald
je heb dit seizoen ook voor 100 miljoen spelers gehaald
je heb in 2 jaar tijd voor meer dan 200 miljoen aan spelers gekocht
het zou een schande zijn als je geen kampioen gaat worden
dat zielig indekken van 020 moet afgelopen zijn
He klaas kan tellen!quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klaas leest De Telegraaf, die kijken niet naar de verkopen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En voor hoeveel denk je dat Ajax aan spelers heeft verkocht?
je hebt voor duizend miljard verkocht.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je zelfs 20 miljoen voor Bassie ontvangt op miraculeuze wijze en je weet nog steeds niet wat te doen met al dat geld, is het eigenlijk alleen maar erger.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ons cluppie Klaas!!quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat kan wel zo wezen maar als je voor 200 miljoen haalt moet je ten alle tijden kampioen worden. De concurrentie heeft bij mekaar nog niet zoveel besteed. Als je met 200 miljoen niet 1x per 2 jaar kampioen kan worden dan kun je het geld beter in kas houden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
je hebt voor duizend miljard verkocht.
Ach, tot die tijd hebben jullie Jan van Halst als algemeen directeur. Dat is bijna net zo mooi als Klaas.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ons cluppie Klaas!!
Waar zijn we mee bezig
Hoog tijd dat mensen zoals JIJ met jouw inzicht worden gehoord door het bestuur.
Dan komt het weer helemaal goed en zitten we weer lachend naast elkaar een biertje drinken in de Arena.
Goed weekend, vriend <3
je kan idd ook geld op de bank houden en de onder 18 elke wedstrijd opstellen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat kan wel zo wezen maar als je voor 200 miljoen haalt moet je ten alle tijden kampioen worden. De concurrentie heeft bij mekaar nog niet zoveel besteed. Als je met 200 miljoen niet 1x per 2 jaar kampioen kan worden dan kun je het geld beter in kas houden.
Daarom, dit jaar geen kampioenschap zou een "blamage" voor het gekozen beleid. Het geluk is dat plek 2 dit jaar ook rechtstreeks plaatsing CL is. En zelfs plek 3 perspectief op CL geeft. Wat dat betreft zal er niet snel iets aan de hand zijn, financieel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
je kan idd ook geld op de bank houden en de onder 18 elke wedstrijd opstellen.
Dat er, zeker vorig jaar, fouten zijn gemaakt is duidelijk. Nu ks het vooralanog ff afwachten maar je zal geld moeten investeren als je nauwelijks wat had lopen en de rest weg is.
Natuurlijk, het best mogelijke willen halen anders kun je maar beter stoppen. Dat zit in ons DNA, alles proberen te winnen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
klaas stiekum?
Er zijn wel mensen die vinden dat Ajax altijd voor de titel moet gaanmaar das wat anders.
Klopt, toen haalden we op de laatste dag nog 2 gigantische kutspelers (Ocampos en die middenvelder die Feyenoord ook wilde hebben)quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:07 schreef Heeinz het volgende:
Deadline day was vorig jaar volgens mij wel wat spectaculairder met Hamstelaar
Met alle respect, maar Conceicao had daar ook niet het verschil gemaakt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Die snap ik niet helemaal, zoveel spelers hebben we niet op die positie
Misschien omdat ie echt het niveau niet heeft?quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Nee maar dat was wel een lieve jongenquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met alle respect, maar Conceicao had daar ook niet het verschil gemaakt.
Heb je hem ooit zien spelen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Nee ik kijk nooit 020quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je hem ooit zien spelen?
Ach, het drukke dravertje.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Juist slim, een lichtgewichtje pakken die je toch niet zal tegensprekenquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:50 schreef BobW het volgende:
Goede aankoop.
Succes Maurice met het volhouden dat de voertaal Nederlands moet zijn. Met zoveel buitenlandse aankopen vraag je je af waarom Mislintat eigenlijk bij Stein is uitgekomen.
Verschil is wel dat wij mislukte spelers weer gewoon voor hetzelfde zo niet een hoger bedrag de deur uitdoenquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:55 schreef Aloulu het volgende:
Tering wat een vreemdelingenlegioen heeft die binnengehaald zeg 🤣🤣🤣🤣 hoe wil je in een transfermarkt de hele clubtraditie en alles waar Ajax voor staat om zeep helpen…..
Doet mij denken aan Gullit bij Feyenoord waar ze ook uit de gekste gebieden spelers haalden en het vol zat met Amerikanen, Egyptenaren, Zweden, Peruanen etc 😆😆😆
@Wottequote:Op vrijdag 1 september 2023 22:55 schreef Aloulu het volgende:
Tering wat een vreemdelingenlegioen heeft die binnengehaald zeg 🤣🤣🤣🤣 hoe wil je in een transfermarkt de hele clubtraditie en alles waar Ajax voor staat om zeep helpen…..
Doet mij denken aan Gullit bij Feyenoord waar ze ook uit de gekste gebieden spelers haalden en het vol zat met Amerikanen, Egyptenaren, Zweden, Peruanen etc 😆😆😆
In het verleden wel. Maar bij deze groep spelers betwijfel ik dat, op de Kroatische internationals na maar die zullen het goed doen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:57 schreef GGMM het volgende:
Verschil is wel dat wij mislukte spelers weer gewoon voor hetzelfde zo niet een hoger bedrag de deur uitdoen
Feyenoord krijgt geen cent voor hun spelers.
heb je gezien welke spelers zijn verkocht? Of bedoel je letterlijk verleden als in vorige maand?quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:00 schreef Aloulu het volgende:
[..]
In het verleden wel. Maar bij deze groep spelers betwijfel ik dat, op de Kroatische internationals na maar die zullen het goed doen.
Maar eerlijk, van enig cultuurbehoud is totaal geen sprake meer….ze moeten echt presteren anders gaat men zich vooral tegen Mislintat keren.
Waarom is jonge spelers halen met ogenschijnlijk potentie niet des Ajax? Van de twaalf spelers zijn acht 23 of jonger.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:55 schreef Aloulu het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:02 schreef Malavita het volgende:
heb je gezien welke spelers zijn verkocht? Of bedoel je letterlijk verleden als in vorige maand?
Niet teveel denken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:04 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ja.
Denk niet dat hetzelfde opgaat voor dit vreemdelingenlegioen aan spelers dat ze nu hebben gehaald.
Vrij land om dat te denken idd. Zie zelf niet in waarom niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:04 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ja.
Denk niet dat hetzelfde opgaat voor dit vreemdelingenlegioen aan spelers dat ze nu hebben gehaald.
Daramy had je geluk dat die het bij Kopenhagen goed deed en zich in de kijker speelde en Bassey teert zeker bij de Engelse clubs nog op zijn schijnbaar goede optreden bij Glasgow en fysiek is het een beest dus zeker gaan PL-clubs daarvoor kijken. Daar doel je op.quote:
ok klaas.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:09 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Daramy had je geluk dat die het bij Kopenhagen goed deed en zich in de kijker speelde en Bassey teert zeker bij de Engelse clubs nog op zijn schijnbaar goede optreden bij Glasgow en fysiek is het een beest dus zeker gaan PL-clubs daarvoor kijken. Daar doel je op.
Dit gaat vrijwel niet op voor alle spelers die je nu gehaald hebt. Behalve de Kroaten. Als die anderen mislukken bij Ajax of nauwelijks spelen ga je echt die Portugees niet verkopen voor hetzelfde geld of dat backie uit Scandinavië ergens, of Medic, of of of….Enige wellicht nog die Engelse Nigeriaan, omdat de Engelse clubs hem kennen en sowieso goed betalen.
Dat zei Steijn ook na die Noorquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:16 schreef Wertha het volgende:
Mislintat zegt in zijn interviewtje met Ajax TV naar aanleiding van de transfer van Sousa dat dit de laatste transfer was. Klaar, het licht kan uit in de arena.
Ik ga in dezen eerder af op de woorden van Mislintat dan de woorden van Steijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Steijn ook na die Noor
Hier trap ik niet in.
Erg goede linksback. Afgelopen 3 jaar goed voor 25 assists in de Bundesliga. Sta er niet van te kijken als onze vriend Rensch er 5 heeft gegeven in de Eredivisie.quote:
Hopelijk Brighton niet als eerste uitquote:Op zaterdag 2 september 2023 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen pas. Eerst Transfer Deadline ellende.
Je hebt alle posities dubbel bezetquote:Op zaterdag 2 september 2023 00:02 schreef PicoMMP het volgende:
We gaan het met deze groep doen...
5 keepers, 4 linksbacks, 0 rechtsbuitens
Het is best vermoeiend allemaal ja. Ook die analisten die het maar over al die aankopen hebben, ze vergeten ook dat er bij Ajax een speler of 8 zijn vertrokken (Tadic, Timber, Bassey, Alvarez, Kudus, Klaassen, Conceicao, Sanchez)quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:21 schreef TheArt het volgende:
Allemaal leuk dat gezeik over vreemdelingenlegioen en te veel nationaliteiten, maar het is zulke selectieve onzin.
Ajax 12 aankopen, 12 nationaliteiten in de selectie
Feyenoord 14 aankopen, 14 nationaliteiten in de selectie
PSV 7 aankopen, 11 nationaliteiten in de selectie
Zoveel ontloopt dat elkaar allemaal niet, maar alleen wij zouden een vreemdelingenlegioen hebben. Lekker napraten elkaar allemaal.
Zou niet naar de Telegraaf luisteren over Ajax op dit moment als je er niet thuis in bent. Dat is een beetje als naar Tucker Carlson luisteren over Oekraine als je niet volgt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
Ik zit normaal niet zo in de Ajax-perikelen. Maar ik luister net even een stuk van de Telegraaf podcast. Zeer zorgwekkend zeg.
Zeer zorgwekkend is wel van toepassing op Mike en Valentijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
Ik zit normaal niet zo in de Ajax-perikelen. Maar ik luister net even een stuk van de Telegraaf podcast. Zeer zorgwekkend zeg.
Ja nee dit is natuurlijk zelf dom gelul. Alle drie de namen die je noemt zijn spelers van een andere positie die ook rechtsbuiten kunnen. Je hebt nul rechtstbuitens. Dat is onze surfdude best kwalijk te nemen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt alle posities dubbel bezet
Keeper: Rulli, Gorter, Ramaj
Linksback: Sosa, Avilla, Wijndal.
Links centraal: Hato, Avilla, Kaplan
Rechts centraal: Sutalo, Medic,
Rechtsback: Renchsch, Gaaei
Verd. Middenvelder: Tahirovic, Mannsverk, Vos
Middenvelder: Taylor, Van den Boomen
Aanv. Middenvelder: Berghuis, Godts, Misehouy, Akpom
Linksbuiten: Bergwijn, Forbs, Godts
Spits:Brobbey, Akpom, Mikautadze
Rechtsbuiten:Forbs, Mikautadze, Berghuis
Dom gelul.
Ik deel je optimisme alleen niet, maar dat er iets moest gebeuren na afgelopen seizoen ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is best vermoeiend allemaal ja. Ook die analisten die het maar over al die aankopen hebben, ze vergeten ook dat er bij Ajax een speler of 8 zijn vertrokken (Tadic, Timber, Bassey, Alvarez, Kudus, Klaassen, Conceicao, Sanchez)
En het was een verbouwing die nodig was na vorig seizoen, alleen weten we nog niet helemaal of we er nu echt beter van zijn geworden. Ik heb echter alle vertrouwen in Mislintat en zijn visie dat de meeste spelers wel wat toe gaan voegen, al is het alleen al op mentaliteit en vechtlust. Want een heel seizoen kijken naar de ventjes Rensch, Wijndal, Taylor, Brobbey etc die totaal niet weerbaar zijn wordt ook een verschrikking.
Daar gaat het niet om. Als jij voor 100 miljoen spelers haalt, verreweg het meeste van alle clubs in de eredivisie, dan mag je verwachten dat die jongens er meteen staan en wat kunnen. Anders is je beleid gebaseerd op niks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeer zorgwekkend dat je een podcast luistert van de Telegraaf inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
je zal toch geld moeten uitgeven als er ook zoveel wordt verkocht / rommel de deur uit gaat / anderen vertrekken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 07:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als jij voor 100 miljoen spelers haalt, verreweg het meeste van alle clubs in de eredivisie, dan mag je verwachten dat die jongens er meteen staan en wat kunnen. Anders is je beleid gebaseerd op niks.
Oei je bent in Telegraaf fuik gevallenquote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
Die luister ik elke week en elke week kraken ze alles watquote:Op zaterdag 2 september 2023 02:32 schreef trein2000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |