SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou alvast een traangasmasker aanschaffenquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:36 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een prachtige poule die ruikt naar CL.
Enorme opdracht voor Ajax in haar huidige staat.
Marseille staat op dit moment ver boven Ajax, ik zou me volledig focussen op plek 3quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brighton wint deze groep als ze het serieus nemen. Met Marseille concurreren om plek 2.
zit echt vol noord-afrikanen daarquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Marseille staat op dit moment ver boven Ajax, ik zou me volledig focussen op plek 3
Marseille is al vele jaren helemaal niets meer, die zou ik echt als 3de-4de in de poule schatten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Marseille staat op dit moment ver boven Ajax, ik zou me volledig focussen op plek 3
De nummer 3 van Frankrijk kan er inderdaad geen kut vanquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Marseille is al vele jaren helemaal niets meer, die zou ik echt als 4de in de poule schatten.
Ervan uitgaan dat de rest van de ligue 1 wat voorstelt. Staat niet voor niets bekend als een farmers league maatje.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
De nummer 3 van Frankrijk kan er inderdaad geen kut van
Klopt. Enige reden dat die nog in pot 2 zitten is vanwege de gegarandeerde cc-punten die ze krijgen door groepsfase CL.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
De nummer 3 van Frankrijk kan er inderdaad geen kut van
Ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:41 schreef Heeinz het volgende:
Tering
Derde plek is conference league toch?
Wat heeft meer aanzien, mickey mouse competitie, of de farmers league?quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat de rest van de ligue 1 wat voorstelt. Staat niet voor niets bekend als een farmers league maatje.
Nee, dan speel je nog een tussenronde tegen een conference league clubquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:41 schreef Heeinz het volgende:
Tering
Derde plek is conference league toch?
Naja op basis van de ranking op dit moment mickey mouse competitie.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat heeft meer aanzien, mickey mouse competitie, of de farmers league?
Op dit moment is ons coefficient 2 punten hoger, terwijl zij de afgelopen 5 jaar 1-2 ploegen meer in de Europese competities (en dat zijn CL-plekken met flink wat gegarandeerde punten) hadden, dat zegt alles.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat heeft meer aanzien, mickey mouse competitie, of de farmers league?
In dat geval word het een eitje, jullie zijn immers de ploeg in vormquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op dit moment is ons coefficient 2 punten hoger, terwijl zij de afgelopen 5 jaar 1-2 ploegen meer in de Europese competities (en dat zijn CL-plekken met flink wat gegarandeerde punten) hadden, dat zegt alles.
FC Köln was er vorig jaar op bezoek. die hebben eerst hun Ultras tegen de Marseille ultras laten knokken zodat het wat rustiger werd. verloren even goed en de scheidsrechter schrok zo van Baumgarts coaching stijl (luid bulderen naar alles en iedereen) dat ie hem naar de tribune stuurde (arme Marseille fansquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:40 schreef KingRoland het volgende:
Ajax doet echt niet onder Marseille, wat roken jullie?
alleen publiek is echt aids.
Voor de uitsupporters inderdaad prima poule, mag ook wel na Ludogorets.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:49 schreef KingRoland het volgende:
ik zit ook niet te wachten op Ajax tegen verwegistan
al komt marseille er wel dichtbij in de buurt als je dat volk ziet.
Nu niet, maar dat krijg je met een elftal aan nieuwe spelers, maar gedurende de EL-groepsfase zou dat steeds beter moeten worden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
In dat geval word het een eitje, jullie zijn immers de ploeg in vorm
Verschrikkelijk juist voor de normale uitsupporters, Engeland uitgezonderdquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor de uitsupporters inderdaad prima poule, mag ook wel na Ludogorets.
AEK en Marseille zou ik inderdaad voor geen goud bezoeken, Brighton is wel kekquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschrikkelijk juist voor de normale uitsupporters, Engeland uitgezonderd
Als je graag het risico loopt om te overlijden een prima poule ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor de uitsupporters inderdaad prima poule, mag ook wel na Ludogorets.
Zat vooral te denken aan de logistiek, qua veiligheid is het inderdaad allemaal wat minder.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschrikkelijk juist voor de normale uitsupporters, Engeland uitgezonderd
Rare prioriteiten heb jijquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zat vooral te denken aan de logistiek, qua veiligheid is het inderdaad allemaal wat minder.
Dit ruikt helemaal niet naar CL, maar voor EL een toffe poule.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:36 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een prachtige poule die ruikt naar CL.
Enorme opdracht voor Ajax in haar huidige staat.
Die f-side weet niet wat het meemaakt daar johquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fransen en Grieken moet je juist geen logistiek laten doen.
Marseille - AEK gaat ook knokken worden zeg, grootste tuig van Europa tegen elkaar
Die verloren van Panathinaikos die er geen reet van kunnen. AEK is ook gewoon matig. Ik denk dat brighton makkelijk 1ste wordt in deze poulquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Altijd maar de vraag hoe serieus Engelsen de EL nemenquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die verloren van Panathinaikos die er geen reet van kunnen. AEK is ook gewoon matig. Ik denk dat brighton makkelijk 1ste wordt in deze poul
Ik zat al er al op te wachten, "dit is eigenlijk een CL poule", waar is pietje puk eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit ruikt helemaal niet naar CL, maar voor EL een toffe poule.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |