Ja, plek 16.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
Stuttgart, waren die niet bijna gedegradeerd?
Ik had liever die Jap gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
quote:
quote:
Laten we wachten op een analyse van ons aller Sabata.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
Misschien kunnen we Salah-Eddine verpakken als Salah van Liverpool. Lees dat Ittihad daar 100 miljoen voor over heeftquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
Maar dan Wijndal en Salah etc. wel op weg naar de uitgang neem ik aan
Japanners zijn altijd geweldig om erbij te hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Twee dure Jappen bij de Eredivisie top
Op huurbasis naar IS @Mani89quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Horen we dan zo ook dat Wijndal en Salah-dinges gaan vertrekken
Vergeleken met de CL lotingen van ajax de afgelopen jaren klopt dat toch ook?quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zat al er al op te wachten, "dit is eigenlijk een CL poule", waar is pietje puk eigenlijk?
wowquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op huurbasis naar IS @:mani89
Ze stinken wel vaakquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Japanners zijn altijd geweldig om erbij te hebben.
@:caland is het met mij eens.
‘Hier heb je Salah, dan krijg je Eddine erbij’quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Salah-Eddine verpakken als Salah van Liverpool. Lees dat Ittihad daar 100 miljoen voor over heeft
Package deal!! Vooruit Wijndal erbij.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Hier heb je Salah, dan krijg je Eddine erbij’
Ik vond die Salah-Eddine bij Twente wel goed maar bij Ajax is het niet veel begrijp ik?quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
Maar dan Wijndal en Salah etc. wel op weg naar de uitgang neem ik aan
EXOTISCHE VERRASSINGSGENOTquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Niet geheel verrassend van VfB Stuttgart.
Sosa, @Caland is al fanquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
We willen hem absoluut niet kwijt want het is een fantastische voetballer, maar voor een euro mag je hem huren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond die Salah-Eddine bij Twente wel goed maar bij Ajax is het niet veel begrijp ik?
Nou ja het zijn wel spelers voor posities die we hebben dus dat doet hij wel goed. Of het kwaliteit is moeten we nog zien.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Mislintat is wel een beetje losgeslagen.. haalt alles uit de grabbelbak wat los en vast zit
Nee valt wel tegen, net als Wijndal al is dat nog een graadje erger. Maar Salah is eigenlijk een middenvelder geloof ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond die Salah-Eddine bij Twente wel goed maar bij Ajax is het niet veel begrijp ik?
weebquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:20 schreef KingRoland het volgende:
ik ga one piece live action kijken (aflevering 2)
toedels
Hij zat daar op de bank Hans. Smal was eerste linksback.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
He da's apart, je kan geen enkele transfer ticker of Duitse journalist vertrouwen de laatste maandenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij zat daar op de bank Hans. Smal was eerste linksback.
Arena was daar ook wel vrij duidelijk in bij de wissel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Linksback volgens wiki. Dan zal Steijn wel geklaagd hebben na gisteren.
Ja een kortjakje zag ik al op twitter. Tien dagen afwezig vanwege een verkoudheidquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
He da's apart, je kan geen enkele transfer ticker of Duitse journalist vertrouwen de laatste maandenEerst zou Borna naar Roma gaan, daarna wilde "een Saoedische club" hem hebben. Als ie in vorm is een heel goede voorzetten gever. Vormde in de goede jaren een gevaarlijk duo met Kaleziç en leverde me veel assists op met zijn corners in fantasygames, helaas ging ie kwakkelen vorig jaar.
Wijndal en Salahquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mag trouwens nu wel flink wat verhuurd/verkocht worden vandaag.
Anssumane Fatigodquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Fati naar Brighton & Hove Albion, dat is dan wat minder
Omdat er 2 waarschijnlijk linksnaarbuitengaanquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom hebben we nu eigenlijk 4 linksbacks
Waarop baseer je dat? Oprecht benieuwd. Over die Kroaat is men wel lyrisch maar de rest is toch vooral heel onbekend.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef HowardRoark het volgende:
Dan heeft Ajax dus nu achterin van rechts naar links: Gaaei/Rensch - Sutalo/Medic - Avila/Hato - Sosa/Avila. Dat is op papier een prima verdediging.
Nou ik mis vooral nog een rechtsbuiten. Want die hebben we nu Conceicao gaat helemaal niet meer. Berghuis mag mooi die rol van aanvallende middenvelder op zich nemen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:28 schreef Tarado het volgende:
Ik mis toch nog wel een aanvallende middenvelder.
Klaassen (maar die is al semi-weg), denk dat je dan de dure wel hebt, gaat me ook vooral om de salarishuishouding.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wijndal en Salah
Taylor
Wie nog meer ?
Berghuis was me gisteren een partijtje slecht.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ik mis vooral nog een rechtsbuiten. Want die hebben we nu Conceicao gaat helemaal niet meer. Berghuis mag mooi die rol van aanvallende middenvelder op zich nemen.
Ja die deelde nogal in de malaise. Wel ziek geweest, zal niet mee hebben geholpen. Maar gewoon weer op 10 zetten straks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Berghuis was me gisteren een partijtje slecht.
Steijn ziet Forbs als een rechtsbuitenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ik mis vooral nog een rechtsbuiten. Want die hebben we nu Conceicao gaat helemaal niet meer. Berghuis mag mooi die rol van aanvallende middenvelder op zich nemen.
Dat het een prima verdediging zou zijn bedoel je? Het zijn individueel naar het schijnt allemaal degelijke spelers, dan moet dit toch in ieder geval voor de Eredivisie een prima verdediging vormen mag je aannemen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? Oprecht benieuwd. Over die Kroaat is men wel lyrisch maar de rest is toch vooral heel onbekend.
Ja ok maar dat is hij dus niet en we hebben dus 0 rechtsbuitens. Dat kan echt niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steijn ziet Forbs als een rechtsbuiten
Volgens mij heeft hij wel gezegd dat Forbs beter is op links maar omdat aanvoerder Bergwijn daar speelt speelt ie rechts.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steijn ziet Forbs als een rechtsbuiten
Weet ik niet, in principe spelen we in de aanval totaalvoetbal waarbij in principe mensen op meer posities moeten kunnen spelen. Misschien gaat een Mikautadze of een Akpom prima op rechts. Tadic was ook geen spits.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ok maar dat is hij dus niet en we hebben dus 0 rechtsbuitens. Dat kan echt niet.
Hij is een goeie voetballer maar in de omschakeling niet alert genoeg voor een middenvelder, ik zou hem liever als rechtsbuiten gebruiken, zeg maar in de Tadic rol maar dan vanaf rechts.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wijndal en Salah Edinne tellen niet mee. Speel je net zo goed met 10 man.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom hebben we nu eigenlijk 4 linksbacks
Ik vond Berghuis vorige week op 10 samen met Kudus de beste man van het veld, dat zou ik graag vaker zien. Hopelijk dat hij met betere spelers om zich heen ook weer wat beter gaat voetballen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is een goeie voetballer maar in de omschakeling niet alert genoeg voor een middenvelder, ik zou hem liever als rechtsbuiten gebruiken, zeg maar in de Tadic rol maar dan vanaf rechts.
Dat kwam ook omdat ze met elkaar afwisselden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond Berghuis vorige week op 10 samen met Kudus de beste man van het veld, dat zou ik graag vaker zien. Hopelijk dat hij met betere spelers om zich heen ook weer wat beter gaat voetballen.
zekerquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lullig voor de mensen die er heen willen maar verder toch prima tegenstanders.
Pole is zaterdag voor Max.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, komt er nog een pole?
Hoeveel extra spelers haalt Ajax vandaag nog
Ow jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pole is zaterdag voor Max.
Gewoon OSM 3-5-2 schiet van afstandquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Jongens jongens het lijkt wel echt Football Manager hè.
Wijndal lijkt me typische speler voor Arabistan of Turkije ofzo. Ergens waar het niet echt meer uitmaakt of je kan ballen of niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wijndal en Salah Edinne tellen niet mee. Speel je net zo goed met 10 man.
Volgens mij is deze kroaat ook voor de basis gehaald, avila als back up.
Bij AZ was hij natuurlijk echt niet slecht, hoop voor hem dat hij even een niveautje teruggaat, realiseert dat het gewoon echt niet goed was nu en zichzelf weer naar niveau speelt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wijndal lijkt me typische speler voor Arabistan of Turkije ofzo. Ergens waar het niet echt meer uitmaakt of je kan ballen of niet.
Berghuis nog geschorstquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:35 schreef skysherrif het volgende:
Forbs Akpom Mikautadze
Berghuis
Tahirovic Vd Boomen
Avila/Sosa Hato Sutalo Gaaei
Gorter
Zo eens proberen dit weekend? Al is akpom nog niet helemaal fit geloof ik.
Oja, en bergwijn wss nog niet inzetbaar door blessure. Ik vind dat taylor eigenlijk echt wel even moet banken.. Vos dan maar een kans geven?quote:
Lijkt me een leukere optie dan Taylor, maar lijkt me niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, en bergwijn wss nog niet inzetbaar door blessure. Ik vind dat taylor eigenlijk echt wel even moet banken.. Vos dan maar een kans geven?
Die Akpom was geen spits volgens @Calandquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:35 schreef skysherrif het volgende:
Forbs Akpom Mikautadze
Berghuis
Tahirovic Vd Boomen
Avila/Sosa Hato Sutalo Gaaei
Gorter
Zo eens proberen dit weekend? Al is akpom nog niet helemaal fit geloof ik.
Bij Middlesbrough. Verder overal gefaaldquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Akpom was geen spits volgens @:caland
Ik zou dan Mikautadze spits neerzetten en even aan @:caland vragen waar Akpom het beste speelt.
Wie zet ajax dan op rechts komende wedstrijd?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Akpom was geen spits volgens @:caland
Ik zou dan Mikautadze spits neerzetten en even aan @:caland vragen waar Akpom het beste speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |