quote:
@Tjackaquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:02 schreef Tarado het volgende:
Donderdag 21 september, 21.00 uur: Ajax - Olympique Marseille
Donderdag 5 oktober, 18.45 uur: AEK Athene - Ajax
Donderdag 26 oktober, 21.00 uur: Brighton & Hove Albion - Ajax
Donderdag 9 november, 18.45 uur: Ajax - Brighton & Hove Albion
Donderdag 30 november, 21.00 uur: Olympique Marseille - Ajax
Donderdag 14 december, 21.00 uur: Ajax - AEK Athene
Waar?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Donderdag 21 september, 21.00 uur: Ajax - Olympique Marseille
Donderdag 5 oktober, 18.45 uur: AEK Athene - Ajax
Donderdag 26 oktober, 21.00 uur: Brighton & Hove Albion - Ajax
Donderdag 9 november, 18.45 uur: Ajax - Brighton & Hove Albion
Donderdag 30 november, 21.00 uur: Olympique Marseille - Ajax
Donderdag 14 december, 21.00 uur: Ajax - AEK Athene
Bergwijn zou in Jong Ajax nog geen pepernoot raken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Kan je daar nog beter bergwijn of berghuis zetten
staat ook in de Ajax app nu.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Welke bron. Ik wil mijn vluchten boeken debiel
Is Google kapot?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gorterquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:29 schreef Heeinz het volgende:
Forbs - Brobbey - Mikautadze
Van den Boomen - Akpom - Tahirovic
Sosa - Hato - Sutalo - Gaaie
Gorter
Iemand die Steijn ff kan appen?
Hoe doe je dat dan, ga je naar een reisbureau waar ze alles aan je uitleggen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Staat overal al gozer. Beter je research doen. Je bent wel lekker laat met boeken dan, is al zo'n 3 uur uit dit schema.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat hij straks doen, hij wacht nog op mama om z'n kont af te vegen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat overal al gozer. Beter je research doen. Je bent wel lekker laat met boeken dan, is al zo'n 3 uur uit dit schema.
Boomen is een ideale 12e man. Lekker op het bankje zetten, weet je tenminste zeker dat Taylor pas speelt bij blessures en schorsingen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gorter
Rensch/Gaaie-Sutalo-Hato-Sosa
Tahirovic-Mannsverk
Akpom/Mikautadze
Berghuis-Brobbey/Mikautadze- Bergwijn
vd Boomen best wel moeilijk omdat hij eigenlijk de vrije man moet zijn maar niet te hoog en dan ben je meteen gedwongen om die Noor naast hem neer te zetten en je middenveld aanvallend beperkter wordt.
Ik gok dat Godts zich dit seizoen weleens in de basis kan gaan spelen als aanvallende middenvelder.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gorter
Rensch/Gaaie-Sutalo-Hato-Sosa
Tahirovic-Mannsverk
Akpom/Mikautadze
Berghuis-Brobbey/Mikautadze- Bergwijn
vd Boomen best wel moeilijk omdat hij eigenlijk de vrije man moet zijn maar niet te hoog en dan ben je meteen gedwongen om die Noor naast hem neer te zetten en je middenveld aanvallend beperkter wordt.
berghuis gaat dan erg gezellig wordenquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik gok dat Godts zich dit seizoen weleens in de basis kan gaan spelen als aanvallende middenvelder.
Bergwijn - Brobbey - Mikautadze
Godts
Taylor - Tahirovic
Sosa - Hato - Sutalo - Rensch
Gorter
TAYLORquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik gok dat Godts zich dit seizoen weleens in de basis kan gaan spelen als aanvallende middenvelder.
Godts
Taylor - Tahirovic
Gorter
Je hebt diverse opties natuurlijk maar ze hebben niet zo zeer een echte tien gehaald. Dus daar liggen wel kansen voor een Godts of Misheouy.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
berghuis gaat dan erg gezellig worden
genot
Godts op 10 ja?quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Godts
Taylor - Tahirovic
Gorter
Is wel het type speler dat denk ik goed tussen die twee andere middenvelders zou passen vandaar.quote:
Laten we dat maar niet doen en hem gewoon op linksbuiten laten spelenquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is een positie waar hij denk ik wel uit de voeten kan, ja.
huhquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Godts
Taylor - Tahirovic
Gorter
Tuurlijk je kan ook Berghuis op stellen maar er ligt ruimte voor een aanvallende middenvelder momenteel. Er breekt eigenlijk altijd wel eentje door denk dat hij het dichtste tegen de basis aanzit.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen en hem gewoon op linksbuiten laten spelen
Akpom speelt als 10 toch dus daar is je oplossing.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tuurlijk je kan ook Berghuis op stellen maar er ligt ruimte voor een aanvallende middenvelder momenteel. Er breekt eigenlijk altijd wel eentje door denk dat hij het dichtste tegen de basis aanzit.
Daarbij kan hij zowel links als rechts spelen, bergwijn kan ook 10 spelen en rechts, mikautadze kan spits, 10, links en rechts spelen. Zet je Akpom er nog in is het helemaal een onvoorspelbaar zooitje voor een tegenstander.
Jammer dat hij niet kan voetballen, anders was het vast een optie geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is wel het type speler dat denk ik goed tussen die twee andere middenvelders zou passen vandaar.
Nu al fan van die manquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Die Sosa heeft “supermann007” als Insta handle
SosaGodquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Die Sosa heeft “supermann007” als Insta handle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |